Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The essence of the entrepreneurial idea is to create an Enterprise Resource Planning (ERP), which will provide a personalized service to businesses that typically lack serial production. The system will be easily accessible and will have the option to be used fully-featured in small companies. These two key features, as well as the Business Analytics component, will distinguish the new ERP system from all the systems currently available on the market.
The project involves investing in the purchase of equipment (hardware) and specialized software to help the newly-formed professional team develop and maintain the new software. The company's staff will be represented by 3 people: 2 individuals, appointed as "Software Developer" and one person, appointed as “Expert in applied mathematics". Based on specially designed models and algorithms, the new ERP system will offer a value-added product to business and society. The services of Deltasoft Ltd shall be promoted on a specially created internet site with the financial support of the Program; whereas the "Market analysis and marketing strategy for market realization of the Company's services“, developed within the framework of the project shall be used for the appropriate marketing of the ICT product. The ERP-software of Deltasoft Ltd will be fully online-based and accessible as a SaaS service, through the client desktop, laptop or mobile device.
The project will be implemented for a period of 12 months in the town of Razgrad. The staff, involved in the project and the implementation of the entrepreneurial idea will continue to fulfil their professional duties for at least 6 months after the end of the project - under the terms of their current employment contract.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея – Част 1: Същността на предприемаческата идея е създаване на система за управление на бизнеса (Enterprise Resource Planning - ERP), която да предоставя персонализирана услуга на предприятия, при които характерно е липсата на серийно производство. Системата ще бъде достъпна и ще има възможност пълноценно да функционира в малки компании. Тези две ключови характеристики, както и компонентът за бизнес анализи /Business Analytics/ще отличават новата ERP система от всички системи, предлагани в момента на пазара. Проекта предвижда една основна дейност с няколко по-дейности: 1.1. Наемане на професионален екип от експерти за реализация на предприемаческата идея В рамките на проекта ще бъдат ангажирани на постоянни трудови договори 3 (три) лица на следните длъжности: Предприемачът Тереза Стефанова ще бъде назначена на длъжност „Разработчик софтуер“. Трудовият договор ще бъде сключен за 12 месеца, 4 часа (1/2 работен ден), като след приключване на проекта лицето ще продължи да работи в компанията минимум 6 месеца при условията на текущия договор или по-добри. Лицето ще работи по създаване на ERP-системата, в последствие по персонализирането й за конкретният клиент и за поддръжката на вече внедрените ситеми. Тереза притежава образованието и опита, подходящи за заемане на длъжността. Това ще помогне на екипа да реализира предприемаческата идея. Георги Йорданов притежава дългогодишен опит като програмист. Той ще бъде назначен на длъжността „Разработчик софтуер“, на трудов договор за 12 месеца, 4 часов работен ден (1/2 работен ден), като след приключване на проекта той ще продължи да работи в компанията минимум 6 месеца при условията на текущия договор или по-добри. Лицето ще работи по създаване на ERP-системата заедно с предприемача, в последствие по персонализирането й за конкретният клиент и за поддръжката на вече внедрените ситеми. От 7ми месец на изпълнение на проекта, когато се очаква да бъде вече разработена ERP-системата, предмет на предприемаческата идея, ще възникне необходимостта от наемане на лице – специалист, с помощта на което ще бъдат разработени математически модели за персонализиране на клиентските системи за управление на бизнеса. Предвиждаме да наемем лице с трайни увреждания и образование (или професионален опит) в математическите науки, което лице да подпомогне екипа програмисти в адаптиране на вече създадената система за нуждите на конкретните клиенти. Лицето ще бъде назначено на трудов договор за половин работен ден в рамките на 6 (шест) месеца по време на проекта и минимум 6 (шест) месеца след приключването му – при условията на текущия (основен) договор. Лицата ще бъдат назначени на половин работен ден до пълното им натоварване за обслужван поръчките на клиентите по разработване на персонализирани ERP-системи и тяхното поддържане. 1.2. Наемане на работно помещение За нуждите на изпълнение на проекта и реализация на предприемаческата идея се предвижда да се наеме работно помещение, в което да се инсталират закупения сървър и компютрите за работа на персонала. Помещението ще се намира в град Разград. Същото трябва да е подходящо за работа на екипа и закупеното оборудване, а именно: да разполага с електричество, бърз и сигурен интернет, окабеляване, охрана, климатизация (за сървърното помещение) и офис мебели. В рамките на проекта ще се сключи договор за наем за 12 месеца. В случай, че помещението е подходящо и комфортно за изпълнение на трудовите задължения на персонала, същото ще бъде запазено и след приключване на проекта. 220 640.00 42 064.67
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея – Част 2: 1.3. Закупуване на специализирано оборудване (хардуер) за реализация на предприемаческата идея Предвижда се да бъдат закупени: - Специализирана сървърна конфигурация: Сървъра е предназначен за работа по новата система, за съхранение на създадената от специалистите на фирмата база данни, обработката на наличните бази данни и базите данни на клиентите, чиито системи за управление ще бъдат създадени и поддържани. - 3 броя преносими компютри: Предвидени са за закупуване 3 броя компютри, които ще бъдат работните станции на служителите – програмисти и математикът, който ще работи по моделите. Компютрите са задължително условие и основно работно средство на тримата служители. 1.4. Закупуване на специализиран софтуер за реализация на предприемаческата идея За да се разработи системата за управление на бизнеса – решението, което е предмет на предприемаческата идея, е необходимо да бъде закупен базов софтуер, върху който да се програмират функционалностите, планирани от предприемача. Системата на Делтасофт ООД ще се откроява с функционалности и модули, които да подпомогнат ползвателите да управяват своите бизнес процеси без нуждата от използване на други софтуерни приложения, без необходимост да поддържат IT-специалисти (поддръжката ще се осъществява дистанционно от Делтасофт ЕООД). Повечето системи са пригодени за използване на дружества, при които производството се характеризира със сериен характер. Наетият математик, посредством математически модели и функционалности, създадени екипно в офиса ще даде възможност на ситемата да бъде използвана от фирми, които произвеждат продукцията си по задание от клиенти, т.е. без серийно произвеждани продукти. Другата особеност на ERP-системата на Делтасофт ЕООД е, че софтуера ще има възможност за ползване от малки фирми, за които не е възможно да се предложи комплексен софтуер (обикновено те използват различни софтуери: счетоводен, скадов, човешки ресурси и т.н. поради късите вериги на производство и малките организационни структури). Всички тези функционалности ще се създадат върху базов софтуер, който ще се закупи с помощта на средствата, предвидени в бюджета на проекта. 1.5. Възлагане разработването на уеб-сайт на компанията – кандидат Предвижда се да бъде възложено на външен изпълнител изработването на корпоративен уеб-сайт. Страницата е изключително важна за пазарната реализация на предприемаческата идея и за правилното развитие на стратегията за налагане на пазара на предприемаческата идея. Нещо повече. Сайтът ще бъде един от инструментите за достъп до услугите, които ще представя кандидатът. 1.6. Възлагане разработването на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на услугите на фирмата Разработването на анализа е изключително важно за прилагане на правилен подход/стратегия за реализация на продуктите и услугите на дружеството. Анализа ще даде ясна насока на мениджмънта на дружеството в каква насока да експлоатира наличната пазарна ниша и подходите за налагане на пазара на ERP-системата, създадена от екипа на Делтасофт ЕООД. 0.00 127 580.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).