Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Abela Tour is established with the support and execution of a beneficiary contract under the grant scheme BG051PO001-1.2.03 OP HRD 2007-2013. The inclusion of the candidate in the operation "NEW JOB 2015" will continue and build on the previous project.
The objective of this project proposal is hiring and sustainable integration in the work of new employees, unemployed and / or inactive people, and to expand and improve the quality of services,  and to provide jobs . It is planned to appoint 4 new employees from the target groups. Half of them will be young people up to 29 years, who will be given the opportunity to acquire work and professional experience. The others will be people of working age, including professionals over 54 years to increase the capacity and competitiveness of the company. The Project provides the new recruits labor employment for up to 12 months and the opportunity to continue to work in the company beyond. The new employees will pass training courses on language and digital literacy and competence to meet the needs of the tourism business, and complement their knowledge. As the recruits are numeric increase, the necessary for the jobs equipment, furniture and software will be purchased to provide quality work space. The employees on the project will be provided with services of Occupational Medicine to protect their health in the workplace and for legal compliance. The  project management will ensure its proper implementation and achievement of the set results in an effective and efficient manner.
The people of the target groups involved in the project will adapt to work, will improve their skills and gain experience and knowledge which is a prerequisite for their further sustainable employment and the sustainability of the jobs. This project will contribute to the successful implementation of its objectives and the objectives and priorities of the operational program and will facilitate the sustainable development of the beneficiary.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца за новоразкритите работни места и осигуряване на трудова медицина за новонаетите работници за срока на изпълнение на дейностите по проекта: Цел на дейността: Разширяване на дейността и капацитета на дружеството чрез наемане на нови служители и осигуряване на здравословни и безопасни условия на работните им места. Описание на дейността: Дейността включва подбор на безработни или неактивни лица от целевите групи и назначаването им на трудов договор за 12 месеца. Дейностите по трудова медицина включват: обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, измерване факторите на работната среда, оценка на риска на работните места, извършване на първоначални и профилактични медицински прегледи, наблюдение на здравословното състояние на работещите и анализ, обучения по ЗЗБУТ, приложимата документация и други. За половината от длъжностите ще търсим да назначим безработни и/или незаети млади хора до 29 години. Минимум половината от работните места, създадени по проекта, ще се запазят най-малко за една година след приключване на проектните дейности. За разширяване на дейността на фирмата и за увеличаване на капацитета за предлагане и продажба на туристически услуги ни е необходимо да назначим следните служители: - двама служители на позицията „Експерт маркетинг” (група 2 от НКПД); - двама служители на позицията „Мениджър, ключови клиенти” (група 2 от НКПД). ОБЩО: 4 човека. Дейностите по трудова медицина ще се възложат на външен изпълнител. Обосновка на дейността: Следвайки тенденцията за увеличаване на икономическия растеж в България, 2-3% годишно, увеличаване на оборотите и печалбата на икономическите единици и на доходите на работещите, очакваме да се увеличи значително броят на пътуващите и съответно на клиентите ни. Необходимо е фирмата да разшири обхвата и качеството на предлаганите услуги, за да удовлетвори нарастващите потребности на пазара. За да осигури човешки ресурс за постигане на тези цели, агенцията планира да разкрие нови работни места и да наеме нови служители. Фирмата ще положи усилия да мотивира новонаетите лица да работят с желание и да се учат и развиват, като им предостави възможност да започнат работа, ще ги включи в обучения по ключови компетентности за повишаване на квалификацията им и ще им осигури качествени работни места. Осигуряването на трудова медицина е необходимо за опазване живота и здравето на новонаетите работници, повишаване на безопасността и качеството на работното място и спазване изискванията на законодателните разпоредби. С назначаването на нови служители по настоящия проект се създава приемственост, надграждане и доразвитие на изпълнения от дружеството проект "Създаване на туроператорска агенция" по схема BG051PO001-1.2.03 по ОП РЧР 2007-2013. Четирите нови работни места са нетно увеличение на щатното разписание на кандидата. 44 490.00 42 953.66
Предоставяне на обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на вече наетите по проекта лица.: Цел на дейността: Повишаване на квалификацията на включените в проекта нови служители Описание на дейността: Предвиждаме да предоставим на новонаетите лица следните обучения по ключови компетентности: А. По Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ 1. Хорариум на обучението 300 учебни часа за всеки обучаем и три нива на обучение 1.1. Теория 150 часа на обучаем 1.2. Практика 150 часа на обучаем 2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/ 3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат езиков курс за всеки обучаем Б. По Ключовa компетентност 4 „Дигитална компетентност“ 1. Хорариум на обучението 45 учебни часа за всеки обучаем 1.1. Теория 30 часа на обучаем 1.2. Практика 15 часа на обучаем 2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/ 3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат курс за работа с компютър и интернет за всеки обучаем Обосновка на дейността: Езиковото обучение предвиждаме да предоставим на всички новонаетите служители, защото кандидаът е туроператорска агенция, в която непрекъснато се използват чужди езици за работа с контрагенти и клиенти. На агенцията са нужни служители, които писмено и устно поне на работно ниво да владеят повече от един чужд език, най-добре 3-4. В дейността се ползва и изготвя информация и документация и се комуникира на различни езици. За да отговорят на тези изисквания и за да повишат квалификацията си, на новонаетите от нас служители ще се предостави допълнително обучение по чужди езици. За новонаетите по проекта служители предвиждаме да предоставим и обучение за работа с компютър и интернет, защото естеството на дейност на фирмата и на всички работни места е свързано със задължително използване на дигитална техника като компютри, принтери, софтуерни продукти и интернет. За качествено изпълнение на задълженията си служителите ни трябва да имат много добра компютърна и дигитална подготовка и компетентност. Обученията по Ключови компетентности 2 „Общуване на чужди езици“ и 4 „Дигитална компетентност“ ще повишат квалификацията на новонаетите служители, за да отговорят на изискванията за длъжностите и работните места в туристическата агенция. Това е и една от предпоставките за устойчивата заетос и професионално развитие на новите служители. 3 800.00 3 800.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, работно облекло, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места и застраховане на придобитото оборудване.: Тази дейност обхваща подготвяне на нови качествени работни места, като за тази цел ще се закупят необходимите офис техника, оборудване, ДНА и стопански инвентар, които ще се застраховат за периода на проекта. В резултат на изпълнението на дейността ще се създаде добра работна среда и устойчива заетост на новонаетите работници. За създадените нови работни места предвиждаме да закупим 1 специализиран софтуер /туристически/, 1 бр. сървър, 1 бр. UPS, 3 бр. преносими компютри с лицензирана операционна система, офис пакет, компютърна мишка, 2 бр. външен хард диск, 1 бр. таблет, 1 бр. мултифункционално офис устройство (принтер, скенер, копир), 3 бр. работни бюра с 2 контейнера към тях, 3 бр. работни столове, 2 бр. етажерки в комплект с 2 бр. шкафове за документи, 1 бр. закачалка за дрехи, 2 бр. фотоапарати или фотокамери, 3 бр. GSM апарати, 1 комплект тонер касета и барабан за мултифункционалното устройство и 3 бр. настолни калкулатори. За новите работни места предвиждаме закупуване и на офисен стопански инвентар за работата им в офиса, като органайзери за бюро, папки и други подобни. Към доставките ще бъдат включени всички допълнителни дейности, свързани с транспорта, монтажа, въвеждането в експлоатация, както и обучение на персонала за работа с доставеното оборудване и ДНА. За придобитото оборудване ще се сключат застраховки за предотвратяване на риска от погиване и увреждане в периода на изпълнение на дейностите по проекта. Обосновка на дейността: Новите служители по проекта са нумерично увеличение на персонала на "Абела Тур" ЕООД. За тях във фирмата няма обособени работни места, затова е необходимо да се създадат и оборудват такива. За тази цел ще се закупят бюра с контейнери за бюро, работни офис столове, шкафове и етажерки, маса. Новите работни места са за специалисти в туризма, чиято работа е предимно в офис и които задължително трябва да работят на компютри и в работата си е необходимо да използват специализирани софтуерни продукти. За оперативна работа по придружаване на групи туристи на организирани пътувания се ползват таблети. Офертите, договорите за организирано пътуване и други изработени от служителите документи се разпечатват на принтер когато е необходимо. По тези причини за оборудване на работните места ще се закупят компютри, таблети и принтер. Това се налага от естеството на дейността и работата. Сървърът е необходим за съхраняване и достъп до обща информация, защото работата е екипна и има много информация, която трябва да се съхранява на едно място и да е достъпна за всички. Големият обем на информацията също изисква да се използва сървър, затова се предвижда да се закупи такъв. За качествено и бързо изпълнение на работата си нашите служители непрекъснато имат нужда да използват телефон за връзка с клиенти, контрагенти и колеги и да използват интернет, особено когато са с групи туристи и спешно им трябва достъп до информация. Затова е предвидено закупуване на телефонни апарати за мобилна и интернет връзка. За работата в офиса на служителите им е необходимо и ползването на дребен офис инвентар. За предпазване от загуби и щети от увреждане и погиване на придобитото оборудване, то ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта. Изпълнението на тази дейността спомага за постигане на заложените цели на проекта. 24 096.00 24 481.56
Осигуряване на публичност на настоящия проект: Описание на дейността: Дейността включва запознаване на обществеността и популяризиране на дейностите и целите на проекта сред целевите групи и всички заинтересовани страни, включени в него. Тази дейност съпътства цялото изпълнение на проекта и се изразява в следното: * Изработване на материалите и оформяне на всички документи по проекта в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 20142020; * Изработване и поставяне на информационно табло/плакат на мястото, където се изпълнява проекта; * Изработване на печатни материали като брошури и листовки - 1000 броя, промоционални материали- папки и тефтери, фланелки, химикалки, флашпамети и други, 300 броя, които ще се използват по подходящ начин за постигане на целта; * Отпечатване на информационни стикери за оборудването Изработването на материалите ще бъде възложено на външен изпълнител. Обосновка на дейността: Дейността по популяризиране на проекта ще допринесе за информиране на обществеността за извършените по проекта дейности, за постигнатите резултати и за оказаните въздействия за изпълнение на целите по проекта. С изпълнението на дейността обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат запознати с приноса на финансиращите фондове и на програмата в подкрепа на работодателите от малкия и среден бизнес в България. При всички използвани мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на всички лога, емблеми и надписи, в съответствие с наръчника и с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, освен логата и емблемите се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. 1 434.00 1 434.00
Организация и управление на проекта: За доброто организиране и контролиране на изпълнението на дейностите по проекта и успешното му и в срок приключване и отчитане, ще бъде сформиран екип за управление на проекта. ЕУП ще се състои от Ръководител проект - 1, счетоводител - 1, технически сътрудник - 1. Автобиографията на Ръководителя на проекта е приложена към настоящото проектно предложение. Екипът за управление на проекта извършва следното: - Изготвяне на план за изпълнение на проекта; - Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност от проекта; - Текущ мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите; - Съблюдава направените разходи да са в съответствие с бюджета на проекта и изискванията на договора за БФП,; - Осигурява аналитично счетоводно отчитане на проекта; - Осигурява спазването на сроковете по изпълнението, промените (ако има такива) и отчитането на проекта; - Наблюдава комплектното и коректно изготвяне и съхранение на досие на проекта; - Провежда регулярни срещи, на които се обсъжда планът и текущото изпълнение на проекта и се вземат необходимите решения или коригиращи мерки по изпълнението му; - Изготвя междинни и окончателни отчети и доклади и заявки за плащания, осъществява контрол и мониторинг на изпълнението и отчитането на проекта и на цялата документация и изпращаните документи до УО . - Следи и носи отговорност за правилното и навременно изпълнение и отчитане на проекта, за законосъобразното водене на счетоводството и доброто финансово управление на средствата на проекта; - При необходимост контактува с УО и ДО. Обосновка на дейността: Изпълнението на посочените дейности от Екипа за управление ще допринесе за осигуряване доброто управление на проекта. Това е от особено голямо значение предвид големината на проекта. Професионалната организация и управление на проекта ще гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и успешното приключване на проекта. 8 000.00 8 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).