Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 739 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project is an external advisory service called "Strategic Adviser", which aims to provide the IMPU management with an update of Waste Acceptance and Treatment Plans (IVETs) in ports of national importance aimed at expanding the scope of available IVETs with an assessment of the need for and subsequent implementation of Prevention and Response Facilities in Operational or Emergency Contamination (SPREAS) in indoor waters and the coastal area in the port area and acceptance of this and waste. The project also includes an assessment of the need to further develop the development of an integrated information platform (IEP), integrating and presenting in an appropriate way the results, information flows and data from the embedded information systems related to the implementation of the LLP functions. The integration of the systems is directly related to the activities of the specialized directorates on site to build and maintain systems to ensure the safety and security of shipping, as set out in the Regulations on the structure, functions and operation of the IPPC. The implementation of the project with regard to IVET is related to the tasks of the IMAI to prepare and update IVETs in the ports of national importance defined by the provisions of §1a. of the Supplementary Provisions of the Law on Forest Law Enforcement and Art. 19 and following Ordinance No. 9 of 17.10.2013 on the requirements for operational suitability of the ports and the specialized port facilities. Regarding the integrated information platform, the project activities are related to the basic functions of the LVPS for construction and maintenance of the facilities, serving the system are control of the movement of the ships and the provision of services and information, according to art. 105m, para 1, items 12, 13, 14, 15 and 16 of the Law on the protection of the environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Актуализация на планове за приемане и обработване на отпадъци в (ППОО) в пристанищата с национално значение : 1. Актуализация на планове за приемане и обработване на отпадъци в (ППОО) в пристанищата с национално значение, насочено към разширяване на обхвата на наличните ППОО с оценка на необходимостта от и последващо внедряване на допълващи съоръжения за превенция и реагиране при експлоатационни или аварийни замърсявания (СПРЕАЗ) в закрити води и бреговата зона в района на пристанището и приемането на тези отпадъци. 1.1. Анализ на механизма и ефективността на управлението на отпадъците в морските пространства и пристанищата, структурата и количествата на отпадъците, капацитета и състоянието на приемните пристанищни съоръжения. 1.2. Изготвяне на прединвестиционни проучвания, анализ на вариантите и представяне на препоръки за актуализация и допълване на ППОО със СПРЕАЗ 1.3. Представяне на варианти за изпълнение на ППОО с предимства и недостатъци на всеки един от тях 1.4. Изготвяне на документация за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка и актуализация на наличните технически спецификации, с включена оценка на необходимостта от и последващо внедряване на допълващи (СПРЕАЗ) в закрити води и бреговата зона в района на пристанището и приемането на тези отпадъци; съдействие в процеса на провеждането на процедура за възлагане на обществена поръчка Съгласно Наредба № 9/17.10.2013 г. за изискванията за експлоатационна годност на пристанищата и специализираните пристанищни обекти Плановете за приемане и обработване на отпадъци (ППОО) подлежат на преразглеждане и одобряване на всеки 3 години и при съществени изменения на обстоятелствата. Доставката и въвеждането в експлоатация по основния инвестиционен проект пристанищни приемни съоръжения (ППС) и съоръженията за превенция и реагиране при експлоатационни и аварийни замърсявания (СПРЕАЗ), както и разработването и внедряване на Интегрирана информационна система (ИИП) представляват съществени изменения на обстоятелствата и пораждата актуализация на ППОО. Актуализацията на ППОО ще бъде осъществена от ДППИ съгласно изискванията на наредбата и за собствена сметка. 806 000.00 644 775.00
Дейност 2. Изготвяне на Анализ „Разходи-ползи“ и Анализ по отношение на прилагането на държавни помощи за реализацията на проекта, в зависимост от избраният вариант за реализация на проекта.: Изпълнителят ще изготви Анализ „Разходи-ползи“ и Анализ по отношение на прилагането на държавни помощи за реализацията на проекта, в зависимост от избраният вариант за реализация на проекта, които ще послужат за подготовка и реализация на инвестиционен проект. 49 000.00 39 200.00
Дейност 3. Оценка на необходимостта от внедряване и развитие на интегрирана информационна платформа (ИИП) : Оценка на необходимостта от внедряване и развитие на интегрирана информационна платформа (ИИП) 1. Оценка/Анализ на необходимостта от внедряване на ИИП; 2. Изготвяне на прединвестиционни проучвания, анализ на вариантите. 3. Изготвяне на тръжна документация и техническа спецификация и съдействие в процеса на провеждането на процедура за възлагане на обществена поръчка 249 000.00 199 353.00
Дейност 4. Мониторинг и контрол при изпълнение на инвестиционния проект: Мониторинг и контрол при изпълнение на инвестиционния проект: 1.1. в процеса на доставката и инсталацията на оборудването 1.2. в процеса на внедряване на интегрирана информационна платформа (ИИП) 1.3. организиране на целево обучение, срещи и семинари 49 000.00 269 672.00
Дейност 5. Управление на проекта : Създаване на ЗУИП- 7 броя служители. Проследяване на изпълнението на проектните дейности Подготовка на отчети, доклади, искания за плащания и други Проверки на място, участия в комисии и други 167 000.00 139 465.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).