Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal provides for the promotion of a start-up in the field of architectural services and interior design.
ARCH M Studio Ltd. is ready to work on worldwide common standards and to exceed the expectations of the customer and society. It aims to design and implement residential and administrative complexes, hotels and private dwellings. The responsibility of the team is to give the client a home that is built in a healthy environment and is inhabited with lightness and joy that will be functional and aesthetically adequate also in the distant future.
For the project implementation professionals such as architects and interior designers will be involved and FTA(fixed tangible assets) and FIA(fixed intangible assets) will be purchased.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализирана на пазара на предприемаческата идея: За Реализирана на пазара на предприемаческата идея е необходимо наемане на 4 броя квалифициран персонал, както следва: - Предприемач на длъжност „Архитект“ – 1 бр. Основни дейности и отговорности: Устройствено планиране, проектиране, надзор в проектирането и авторски контрол в строителството на жилищни, смесени и обществени сгради. Договаряне с инвеститори, съгласуване с инстанции, организация и котрол върху проектантския и строителния процес като водещ архитект. Подробно описание на неговите отговорности и задължения са описани в точка 9. -Екип на предприемача на длъжност „Архитект“ – 1 бр., като втори архитект в реализацията на предприемаческата идея. Необходимостта от втори архитект се обуславя от факта че компанията е новообразувана и се нуждае от още един специалист в областта за удовлетворяване на всички изисквания на клиентите. С опитът и уменията(описани в т.9) на втория архитект, предвиден да работи съвместно с предприемача-архитект ще помогне за по-бързо развитие на фирмата. - Лице с увреждане за длъжност „Интериорен дизайнер“ – 1 бр. Както в България,така и навсякъде по света архитектурата и интериорният дизайн преливат едно в друго, взаимно си влияят и допълват. За перфектен краен резултат, архитектите и дизайнерът ще рабоят заедно. Като неговата роля е да подпомага компанията в предоставянето на услуги по интериорен дизайн. Така всички обекти на „АРХ ЕМ Студио“ ЕООД ще имат напълно завършен вид. - Лице за длъжност „Архитект“ – 1 бр., което да е в помощ на двамата архитекти. За да постигне максимална ефективност се предвижда наемането на трети архитект, който има високи познания в областта на софтуерното проектиране и дизайн на крайния вид на предлагания продукт, за представяне пред клиента.Така „АРХ ЕМ Студио“ ЕООД ще създаде сплотен екип от професионалисти с необходимите умения и познания във всички области на проектирането. 2. Архитектурните услуги не могат да бъдат предоставяни ако няма качествено закупено оборудване, а имено: - Преносим компютър – 3 бр. предвидени за архитектите (различни от предприемача) и интериорния дизайнер. С преносимите компютри персоналът ще осъществява ежедневните си функции по проектиране на сгради и съоръжения. Благодарение на тяхната мобилност ще може да се променят и довършват проектите на обекта, в присъствието на клиентите. - Настолен компютър (1бр.) и монитор (1бр.) , предвидени за предприемача архитект. Той ще е основния компютър, който ще съхранява цялата база данни на фирмата. - Широкоформатен принтер – 1 бр., в подкрепа на целия екип, чрез който ще могат да бъдат разпечатвани архитектурните проекти и скици. Техническите и функционалните характеристики на необходимите ДМА са описани в приложение Е. 3. Освен ДМА оборудване в тази област ключов е и ДНА. Предвидено е придобиване на софтуер за архитектурно проектиране, който ще бъде внедрен по работните станции на екипа и с помощта на който ще може да се осъществяват архитектурните услуги. Техническите и функционални характеристики на необходимото ДНА са описани в приложение Е. 4. Наемане на помещение за реализиране на предприемаческата идея. Новообразуваното дружество не притежава средства за наем на помещение с подходящ брой работни места за наетия по проекта персонал. Необходимо е наемането на помещение за целия срок на изпълнение на проекта от 12 месеца. 5. Изработване маркетингов план за реализация на предприемаческата идея. Изработването му ще допринесе за по-доброто ѝ позициониране на националния и международния пазар, както и за изпълнението на предприемаческата идея. Към настоящия момент компанията не разполага с финансов ресурс за изработване на маркетингов план, а с изпълнение на проекта ще има тази възможност. 6. Създаване на интернет страница на компанията с всички дейности, които извършва. Страницата ще е реално полезна за фирмата като ще работи 24 часа в денонощието за нея и ще поддържа непрекъснатата връзка с клиентите. 188 200.37 139 912.62
Визуализация на проекта : Дейността по информиране и публичност прилага задължителните изисквания на мерките по информиране и публичност на ЕС, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 година. Целта на дейността е да разгласи факта, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативната програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и ЕС. Мерките за информиране и публичност, предвидени по проекта, включват: -Изработване на информационен плакат-1 брой; -Изработване на информационни стикери-12 броя; Методите за информиране и публичност, показващи линията на финансиране на дейностите по проекта, се предвижда да бъдат прилагани за генерираната по проекта документация и за създадените във връзка с дейностите по проекта документи, за целия срок на изпълнение на проекта, като ще бъдат поставени необходимите означения върху документите. „АРХ ЕМ Студио“ ЕООД ще изисква същото и от своите доставчици съгласно образците на Оперативната програма „Иновации и Конкурентоспособност“ 2014-2020. Публикацията при финализирането на проекта се предвижда да обхваща кратко описание на всички изпълнени дейности по проекта, генерираните резултати, методите за устойчивост и мултиплициране на получените резултати, както и финансовата подкрепа на Общността и ОПИК за реализирането на дейностите. Публикацията при финализиране на проекта се предвижда да бъде публикувана на уеб сайта на компанията с цел информиране на по-широк кръг аудитория. Всички информационни материали и методи за информиране и публичност ще бъдат подготвени съгласно изискванията, заложени в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година. 740.00 120.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).