Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"Intercapital Group" AD is a provider of payment services and owns Ind. license №3-015 / 27.06.2015g. issued by the CRC for postal money orders. It markets innovative service – collection of payments and money orders through a network of selfpayment kiosk devices- "Cashterminal". Currently there are 700 devices operating into a network. The company has conducted extensive market research and has adopted a plan for the division of the country. We are in negotiations for the realization of exporting our know-how to other neighboring countries. This necessitates the purchase of 300 new devices. The company is headquartered in Sofia,Bulgaria and has fullfilld  its plan to place the devices in Sofia and South-West region.Currently stages are covered in SouthCentral, SouthWestern and NorthEastern regions. Following the plan for placing terminal devices the company intends to implement expansion in other areas of the country, put into operation 300 new terminal devices. Priority is placed in Northwestern region. Our commissioning of the devices, the company will expand its production capacity, improve manufacturing processes, will add new features in the services provided, will diversify the range of services and will implement new technologies to improve energy efficiency and protect the ecological balance. There were talks and provides for the export of software to other neighboring countries.Release in operation of new devices will help to expand the market position of "Intercapital Group" AD and will enable other enterprises of  business to use our services that we provide. The main task is the population of Bulgaria can conveniently pay their bills, and save time and money.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за повишаване производствения капацитет, подобряване на производствените процеси, чрез закупуване на 300 броя терминални устройства и реализиране износ.: За развитието и устойчивостта на нашата дейност, и държавата и частния бизнес, в лицето на дружества като"Български пощи"ЕАД и "Изипей"ООД, които са наши основни конкуренти на пазара, е установена необходимостта, във всяко населено място да работят каси, за да може населението да заплаща сметките си за комунално-битови услуги и изпраща пощенски парични преводи.Събирането на сметки и изпращането на преводи чрез терминални устройства е уникална технология за българския пазар, а "Интеркапитал груп"АД е единственото дружество, което я предлага. Предимство пред конкурентите ни дава факта, че след инвестициите по писане и закупуване на софтуер за процесинговите системи, в които функционират терминалите и закупуването на терминалните устройства, други разходи, освен разходи по техническа поддръжка , разходи за текущи ремонти, и по инкасо на практика няма. Не се изплащат заплати на касиери, наеми за помещения и др. В сравнение с нас, разходите на гореспоменатите дружества са огромни. С цел намаляване загубите, "Български пощи"ЕАД закри редица свои пощенски станции, а в по малки населени места пощите работят 2 пъти седмично за по 4 часа. "Изи пей" работи в големите градове,където живее по-платежеспособната част от населението. По тези причини хорта от по-малките населени места са принудени да пътуват до града, за да плащат сметките си. На нашата електронна поща непрекъснато постъпват запитвания от хора от такива места, които се интересуват дали скоро ще има терминал, на който могат да заплащат сметките си. Много от работещите ни в момента терминали са поставени в по-малки населени места, но работят изключително добре, и на тях се реализират значителен брой плащания. Друго предимство ни дава факта, че на нашите терминали клиентите могат да платят за редица иновативни услуги, които конкурентите не предлагат- напр. резервация на автобусни билети- с 15% допълнителна отстъпка, сключване на застраховки и плащания по застрахователни полици, плащане на вноски по кредити и кандидатстване за кредити, пазаруване в интернет сайтове, попълване акаунти за лотарийни игри и др. До края на 2016г., за да се реализира нашия план, на територията на страната трабва да работят 1000 терминала. За тази бройка вече имаме закупен софтуер, както и лицензии за 1000 терминала. С покупката на 300 терминала, дружеството ще разшири капацитета си на вече действащ стопански обект.Предвижда 300 терминала да се пуснат да работят в Северозападен, Северен централен и Североизточен регион за да доизгради плануваната мрежа от терминали. За подобряване на производствените процеси в изработването на новите терминали е предвидено енергоспестяващо компютърно оборудване. Енергоспестяващи технологии, ще намалят и подсветката на мониторите и екраните. Предвидено е и автоматично изключване на устройствата при бездействие и в тъмната част на деня. За новите терминали се предвиждат принтери, които работят с умален размер хартия-сегашните работят с 80мм., а новите ще работят с 60мм. Оптимизирана е и работата на термоглавата на принтерите.Чрез тези дейности значително ще се намали разхода на хартия и електричество. Ще се повиши качеството на предлаганите от нас услуги, защото все повече регионални доставчици, като например местни доставчици на интернет и кабелна телевизия се обръщат към нас с питане, колко наши терминала работят в техните региони, за да подпишем договор и да събираме сметките им.За тях икономически е по-изгодно използват нашите услуги, отколкото да поддържат каси или да плащат заплати на мобилни инкасатори. Чрез предлаганите от нас услуги ние напълно ще удовлетворим населението в съответния регион.Ще дадем възможност на клиентите сами, от едно място да могат да платя всичките си сметки и да се възползват от много и разнообразни услуги, като пестят време и пари. 1 071 000.00 1 070 553.00
Дейност за подобряване ресурсната ефективност и ефикасност, чрез закупуване на терминални устройства.: Тази дейност включва внедряване на нови технологии при изработването на устройствата, с цел подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност на производствените процеси. Новите устройства ще бъдат произведени по най-новите енергоспестяващи технологии: В терминалните устройства ще бъде вградено енергоспестяващо компютърно оборудване работещо при нисък волтаж и балансиращо производителността спрямо нуждите от използваемост на устройствата.Терминалите ще се изключват автоматично в режим на бездействие , както и в тъмната част на деня. За мониторите и екраните ще се използва най-новата технология за икономия на електроенергия, която намалява подсветката на мониторите и екраните, когато те не се използват от потребителите. Посредством вложените енергоспестяващи компютърни компоненти в новите терминални устройства, ще се постигне значителна икономия на електроенергия. За новите терминали се предвиждат принтери, които работят с по- малка ширина на хартиената ролка.При работещите към момента в системата терминали, се използва хартия с ширина 80мм., а за новите устройства е предвидено принтерите да работят с хартия, с ширина 60мм. Оптимизирана е и работата на термоглавата за икономия на ресурс. Термоглавата ще издържа и ще работи по-дълго във времето, а обработката и подаването на хартията ще се оптимизира. Това ще доведе до значително намаляване размера на отпечатваната разписка, удостоверяваща извършеното плащане от клиента, а от там и до значително намаляване на разхода на хартия. Всичко това ще подобри ресурсната ефективност и ефикасност на цялостния производствен процес. На база новите тенически функционални характеристики за предвидените по проекта активи разходите за текущ ремонт и поддръжка ще бъдат значително оптимизирани, ще намалеят разходите за командировки на техническите лица, които сервизират работещите активи, както и разходите за гориво и консумативи. Реализирането на настоящия проект ще доведе до оптимизация на всички технологични процеси, като пряк ефект от това- околната среда ще бъде по- добре опазена, защото ще се намали електропотреблението и разхода на хартия при работата на устройствата. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).