Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

In accordance with the objectives of the procedure ACTIVE the project proposal provides for all foreseen objectives
1/activation and integration into employment of young people up to age 29 who are neither in education or training nor in employment incl they are not registered as unemployed at employment agency
2/identifying and motivating for active behaviour in the labour market of inactive young people from the target group, with follow-up activities for inclusion in continuous employment, training or return in education
3/facilitating the transition from education to employment of young people with the failed implementation in the labour market
4/inclusion in training, getting a new chance to work, as well as the acquisition of job skills and qualifications or targeting a return in the education system of the young people who are neither in education or training nor in employment incl they are not registered as unemployed at employment agency
The project proposal provides for all eligible activities in the procedure ACTIVE as follows
1.Organization and management of the project
2.Determination of executors of project activities in accordance with the Decree 118/20.05.2014
3.Identification and activation of inactive young people
4.Providing motivational training
5.Training for acquiring of professional qualification
6.The employment of persons from the target group by providing subsidized employment
7.Information and publicity of the project
It is planned to achieve the following specific results:
-100identified and activated persons
-76persons achieved target results
-72motivated people in the labour market
-48persons trained
-40employed persons
-28returned to the education system persons
-24recorded at Directorate of Labour Office persons
For carrying out the project activities it is planned to be involved as project manager, team members and key experts highly qualified with long experience professionals and experts in the relevant fields
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта е извършване на всички необходими и присъщи действия и мероприятия за организиране и управление на планираните дейности по проекта. Дейност Организация и управление на проекта включва: 1. Сформиране на екип, който ще бъде отговорен за изпълнението на проекта. Екипът ще се състои от следните членове: - Ръководител; - Кординатор; - Технически сътрудник; - Кординатор-методолог; - Счетоводител. 2. Детайлно обсъждане в рамките на екипа на целите, предвидените дейности и очакваните резултати. В тази част се предвижда и идентифициране на възможни проблеми при реализацията на проекта, както и разглеждане на различни алтернативи за разрешаването им. Впоследствие се преминава към осъществяването на дейността, като тя се състои от следните няколко дейности: 1. В съответствие с плана за действие по Проекта управленският екип изработва детайлна разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава графика за тяхното изпълнение. В съответствие с направената детайлна разбивка по задачи се утвърждават окончателно отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. 2. Установяване на система за вътрешен контрол и мониторинг, включително водене на отчетност по проекта – документална и счетоводна. За правилното функциониране на системата ще бъде отговорен управляващият екип, като вътрешният контрол и мониторингът ще бъдат прилагани за всички дейности по проекта. Обосновка: Дейността е от съществено значение за реализацията на проекта, имайки предвид, че в нейните рамки ще се осъществява цялостното ръководство и ще бъдат установявани и разрешавани възникнали проблеми. 35 500.00 26 682.05
Определяне на изпълнители на дейностите по проекта съгласно ПМС №118/20.05.2014г.: Съгласно условията и реда, предвидени в ПМС №118/20.05.2014 г., „Ръководство за бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР” и предложения от Управляващия орган стандартен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ще се извърши определяне на изпълнители за извършване на следните дейности:  Дейности по идентифициране и активиране на младежите  Дейности по предоставяне на мотивационно обучение  Дейности по предоставяне на обучение за придобиване на професионална квалификация  Закупуване на материали и консумативи  Закупуване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане  Застраховане на оборудването и обзавеждането  Изработване на информационна табела за Проекта Обосновка: Изпълнението на дейността гарантира ефикасност и ефективност при разходването на средствата по оперативната програма, както и прозрачност при избора на изпълнители. 0.00 0.00
Идентифициране и активиране на младежите: Целта на посочената дейност е да бъдат активирани идентифицираните неактивни младежи да изберат от следните възможни „пътеки” за активиране:  Насочване към реализация на пазара на труда  Насочване към включване в обучение  Връщане в образователната система  Регистриране в дирекция „Бюро по труда”. Представената цел ще се постигне чрез реализиране на следните дейности:  Информационна рекламна кампания (брошури, обяви в пресата и в Интернет) за град Русе.  Организиране на информационни дни за разясняване, попълване на формуляр за контакти.  Разговори с кметове на околните до Русе села и разпространяване на рекламни материали по проекта (брошури, обяви),  Установяване на контакти с ромски организации, разяснителни дни и попълване на формуляр за контакти.  Индивидуална работа с набраните младежи (с психолог) и изготвяне на профил на всеки за определяне на потребностите му.  Анализ на документите (формулярите) за всеки отделен младеж и извършване на подбор на лицата за целевата група по проекта  Психологическо подпомагане за придобиване на активно поведение на пазара на труда;  Насочване за включване в обучения (мотивационно за всички и професионално за част от лицата), които ще им помогнат да се развиват в бъдеще. 69 420.00 76 079.64
Предоставяне на мотивационно обучение: Целта на мотивационното обучение е да стимулира и насочи лицата от целевата група към придобиване на умения за активно поведение на пазара на труда, вкл. към придобиване на професионална квалификация и/или заетост. Посочената цел ще се постигне чрез реализиране на следните дейности:  Провеждане на организирано групово мотивационно обучение на лицата от целевата група, осъществявано с помощта на квалифициран консултант – психолог;  Провеждане на индивидуални срещи-разговори и предоставяне на консултации на лицата от целевата група  Предоставяне на информация и обучение за придобиване на знания и умения за: o ориентиране на пазара на труда o адаптиране към неговите изисквания, o търсене и избор на подходяща заетост  Провеждане на обучение за усвояване на умения за: o ефективно използване на различни източници на информация за свободни работни места, o подготовка на документи за кандидатстване за работа o успешно представяне пред работодател. Чрез мотивационното обучение трябва да се създадат условия, в които лицата да се мотивират сами. 1. Да се създадат подходящи условия , които да повдигат мотивацията - съвместна работа консултант и психолог; 2. Да се изгради желание и готовност да се извърши определена дейност – съвместна работа консултант и психолог; 3. Да се подпомогнат да се справят успешно с проблемите си - съвместна работа консултант и психолог; 4. Поставяне и постигане на реалистични цели. 5. Да се стимулират за максималното отдаване на сили и възможности за постигане целите си - съвместна работа консултант и психолог; 6. Да придобият знания и умения за ориентиране на пазара на труда и адаптиране към неговите изисквания - съвместна работа консултант и психолог; За извършване на дейността по мотивационно обучение на младежите ще бъдат привлечени висококвалифицирани специалисти с дългогодишен стаж и натрупан практически опит, както следва: 1. Психолог – 2 души 2. Функционален експерт – Стамен Христов Ганев 3. Консултанти – 8 души За удостоверяване на квалификацията, стажа и опита са приложени автобиографии на избраните специалисти. Двамата 2 психолози ще бъдат определени след започване на дейностите по проекта съгласно условията и реда, предвидени в ПМС №118/20.05.2014 г. за определяне на изпълнители. 115 780.00 104 201.70
Обучение за придобиване на професионална квалификация: Обучението за придобиване на професионална квалификация ще се извършва за част от професия по втора квалификационна степен с продължителност от 300 учебни часа. Ще се проведе професионално обучение по следните професии и специалности: I. Строител, Мазилки и шпакловки 1. Наименование на обучаващата организация: ЦПО към „ДУНАВ” АД. 2. Номер на лицензията от НАПОО: 200312042/25.07.2003 г. 3. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професия: Строител, код по СППОО 582030 Специалност: Мазилки и шпакловки, код по СППОО 5820305 4. Хорариум на обучението: 300 учебни часа 4.1. Теория: 108 учебни часа 4.2. Практика: 192 учебни часа 5. Брой на обучаваните лица: 12 6. Документ доказващ завършеното обучение:Удостоверение за професионално обучение – номенклатурен № 3-37 II. Строител, Вътрешни облицовки и настилки 1. Наименование на обучаващата организация: ЦПО към „ДУНАВ” АД. 2. Номер на лицензията от НАПОО: 200312042/25.07.2003 г. 3. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професия: Строител, код по СППОО 582030 Специалност: Вътрешни облицовки и настилки, код по СППОО 5820306 4. Хорариум на обучението: 300 учебни часа 4.1. Теория: 108 учебни часа 4.2. Практика: 192 учебни часа 5. Брой на обучаваните лица: 12 6. Документ доказващ завършеното обучение:Удостоверение за професионално обучение – номенклатурен № 3-37 III. Машинен оператор, Машини и съоръжения за заваряване 1. Наименование на обучаващата организация: ЦПО към „ДУНАВ” АД. 2. Номер на лицензията от НАПОО: 200312042/25.07.2003 г. 3. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професия: Машинен оператор, код по СППОО 521030 Специалност: Машини и съоръжения за заваряване, код по СППОО 5210303 4. Хорариум на обучението: 300 учебни часа 4.1. Теория: 132 учебни часа 4.2. Практика: 168 учебни часа 5. Брой на обучаваните лица: 24 6. Документ доказващ завършеното обучение: 1. Удостоверение за професионално обучение- номенклатурен № 3-37 2. Свидетелство за правоспособност по заваряване – ном.№ 3-116. 54 150.00 51 385.58
Наемане на работа на лица от целевата група: Целта на дейността е осигуряване на заетост на икономически неактивни лица до 29 годишна възраст от социално уязвими групи. Предвижда се по проекта да се предложи изключително и само субсидирана заетост. Кандидатът и партньорът по проекта ще предложат работа на младежи от целевата група по следните професии и специалности:  Професия: Строител o Специалност: Мазилки и шпакловки o Специалност: Вътрешни облицовки и настилки  Професия: Машинен оператор o Специалност: Машини и съоръжения за заваряване 78 000.00 50 556.33
Информиране и публичност на проекта: Подготовка и провеждане на информационна и PR-кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две пресконференции, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и дирекция „Бюро по труда”, както и на местните и централни медии. По време на първата пресконференция ще бъде представен Проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората пресконференция ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани представители на Кандидата. Изработване и поставяне на подходящи места на информационни табели за Проекта. Изработване на информационни брошури, плакати, дипляни и други рекламни материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз и дейността по проекта. Ще бъде публикувана информация за проекта на официалната уеб-страница и на страницата във Фейсбук на “ДУНАВ” АД, както и на регионални сайтове. 3 560.00 1 990.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).