Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

With the increase of globalization processes, the multilingual document flow—an integral part of business, social, cultural and scientific areas—has also been increasing. The need for fast and quality translation into more and more languages places high demands on translation companies. This is a relatively conservative industry, so there are no good organizational solutions to optimize the entire workflow from receiving the translation request to delivery. We are offering an innovative web-based platform that will facilitate and organize the work of translation agencies of all sizes and will also contribute to increasing the possibilities of implementing more translation projects. The mobile app on the platform will make communication and connectivity between employees from any corner of the world possible. With the implementation of our platform, companies will get:
- Reduction of document flow time by 90%.
- Mobility and flexibility.
- Traceability of translation requests.
- Possibility of archiving, generating references and reports.
- Sharing translation requests and receiving external orders from colleagues.
The introduction of our innovative translation agency management platform will dramatically reduce paper use, leading to a positive environmental impact.
With the implementation of the project, we will have gone all the way from an innovative idea to a fully operational product and we will have gained the necessary experience to ensure our success in future innovative developments.
In the process of realization of the project together with our partner—Varna Technical University—the following activities will be performed:
- Research, tests, and measurements needed to develop the innovation.
- Acquiring tangible and intangible fixed assets needed to develop the innovation.
- Protection of intellectual property;
- Project visualization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията: За да се достигне до създаването на краен продукт се преминава през фазата на много теоретична и аналитична дейност. На този етап от работата се изготвят основните алгоритми за функциониране на системата, определят се функционалните изисквания към хардуера и софтуера, вземат се под внимание анатомични и ергономични параметри, мерки за безопасност при използване на продукта, изисквания за защита от посегателства и сигурност на информацията и т.н. На този етап ще се подготвят и методите за сравнителен анализ при извършването на тестове на отделните компоненти, така че да се стигне до избора на най-подходящите модули за използване в крайния продукт. Ще се изготвят изискванията и параметрите за изработване и внедряване на софтуера, за да се постигне максимална функционалност и ефективност при използване. Тази дейност ще се изпълнява от експерти, които ще бъдат назначени в началната фаза на изпълнение на проекта. Тези експерти са както от страна на "Митра Транслейшънс" ООД, така и от партньорската организация - Технически университет- Варна. Заложили сме екипът за изпълнение на тази дейност да наброява 11 човека, като 9 от тях ще бъдат служители на "Митра Транслейшънс" ООД, а двама да са експерти от страна на Партньора. Всичките експерти и специалисти ще бъдат избрани на база ключови компетенции и експертни познания, опит и квалификация след провеждане на конкурс и оценка на качествата им. Назначаването на експертите и специалистите ще се извърши в рамките на 1-ви месец от изпълнението на проекта. Общо заплати и осигуровки за сметка на работодателя за периода на изпълнение на дейността - 145 600,00 лева., с разпределение 124 740,00 лева за експерти на кандидата и 20 860,00 лева за експерти от страна на Партньора. Ще се наеме работно помещение, което да обезпечи нормалните работни процеси. Наемането на работното помещение ще се извърши в рамките на 1-ви месец от изпълнението на проекта. За изпълнение на дейността ще бъде закупено необходимото компютърно оборудване и техника, доставката на което ще се извърши в периода от месец 2 до месец 4. 145 600.00 127 388.52
Създаване и тестване на прототипи, свързани с разработването на продуктовата иновация: Дейността ще се изпълни след извършването на дейностите по създаване на програми и методики за изследвания, измервания и изпитвания в периода от месец 8 до месец 21. Работата по изработване на работеща версия ще се извърши от нашите специалисти заедно с двамата експерти от Партньора Технически университет- Варна . За целта ще разполагаме с помещение и техническото обезпечение за изработването на софтуера. Разработването на sTMS уеб базирана иновативна платформа за организиране на работата на преводачески агенции ще извършим със собствени средства на база на изработените методики и изследвания. Разработването на мобилно приложение ще бъде възложено на външна фирма. Външна доставка ще бъде и модулът за бизнес анализи, който ще вградим в нашата платформа. В изпълнение на тази дейност ще се работи в следните направления: 1. Дизайн на архитектурата на системата, избор на протоколи и технологии за ембедед частта, за сървърите, за фронт-енд частта. 2. Софтуерен дизайн, включващ: 2.1.Разработване на ембедед частта за отделните апаратни средства; 2.2.Разработване на сървърите за данни; 2.3.Разработване на сървърите за управление; 2.4.Разработване на фронт-енд приложен софтуер; 2.5.Разработване на конфигуриращи и тестващи тулове и диагностични процедури. 3.Тестване, дебъгване, логистика. 4.Изготвяне на документация на продукта - сорс кодове, чертежи, схеми, спецификации, инструкции, ръководства и др. 5.Отчет, демонстрация, разясняване на дейността и др. пред проверяващите органи. Общата сума за заплати и осигуровки за сметка на работодателя за периода на изпълнение на дейността е 291 200 лв., с разпределение 249 480,00 лева за експерти на кандидата и 41 720,00 лева за експерти от страна на Партньора. 291 200.00 287 743.80
Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на продуктова иновация: За обезпечаване на работата на екипа от експерти ще бъде закупено необходимото компютърно оборудване и техника. За изпълнение на дейността ще бъде закупено следното оборудване и техника: - Преносими компютри - 4бр. х 3245,08 = 12980,32 лева без ДДС. Ще бъдат със съвременни параметри и ще се използват като работни компютри за разработчиците и експертите. - Работни станции - 5бр. х 1866,14= 9330,7 лева без ДДС. Необходим е за споделяне, архивиране и компилиране на данни и софтуер. Ще се използва основно за разработването и тестването на иновативния софтуер - облачна свързаност, основни база данни (видео, снимки , справочни данни и др.) и модели. - Токозахранващо устройство - 5бр. х 899,67 = 4498,35 лева без ДДС. Ще поддържат работата на работните станции при проблем с електрозахранването. - Монитор - 10бр. х 752,3 = 7523,00 лева без ДДС. Ще се използват като втори монитор от разработчиците и експертите, ползващи работни станции.Често се налага не единия екран да се вижда кода, а на другия да се извършва компилирането на софтуера. - Сървър - 2бр. х 8235,11 = 16470,22 лева без ДДС. Ще се използват за организиране на облачна среда, хостване на web съдържанието на платформата, съхранение на база данни, отдалечен достъп до системата и др. Ще бъдат достатъчно производителни, за да може на тях да се симулира натовареност от едновременна работа на много потребители. - Сървърни дискове - 6бр. х 1478,45 = 8870,7 лева без ДДС. Ултрабързи дискове с SSD технология, гарантиращи бърз запис и четене на информация. - НАС -мрежово устройство за съхранение на резервни копия - 1бр. х 2442,79 = 2442,79 лева без ДДС. За архивиране на данни и безопасно съхранение на информация с възможност за отдалечен достъп. - НАС диска - 4бр. х 722,82 = 2891,28 лева без ДДС. Бързи дискове с голям капацитет и надеждност. - Wi-Fi рутер - 2бр. х 710,06 = 1420,12 лева без ДДС. Осигуряват широколентова безжична връзка за екипа разработчици. - Мрежов суич - 1бр. х 736,59 = 736,59 лева без ДДС. Осигуряват широколентова кабелна връзка за екипа разработчици и интелигентна защитна стена. - Мобилен телефон iOS- 2бр х 1350,86 = 2701,72 лева без ДДС. За тестване на на мобилното приложение за iOS. - Преносим таблет IOS - 2бр. х 1114,86= 2229,72 лева без ДДС. За тестване на на мобилното приложение за iOS. Общата стойност на оборудването и техниката, заложени в бюджета, е 72 095,51 лева без ДДС. Доставката на техниката и оборудването по тази дейност ще се извърши в периода от месец 2 до месец 4. 72 095.51 71 915.00
Придобиване на специализиран софтуер (вкл. разработване на софтуер ), представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на продуктовата иновация.: Дейността ще се изпълни след извършването на дейностите по създаване на програми и методики за изследвания, измервания и изпитвания в периода от месец 9 до месец 19. Ще доставим две софтуерни решения, които в последствие ще интегрираме в нашата платформа. I Мобилно приложение. Поради спецификата в създаването на мобилните приложения, които трябва да поддържат две различни операционни системи - Android и iOS преценихме, че разработването им ще бъде поверено на специализирана външна фирма. Специфика и изисквания към софтуера: 1. Да бъде разработено мобилно приложение за платформите Android и IOS a. Съвместимост с Iphone 4S/5/5S/6/6S/7/7s/8 b. Съвместимост с всички телефони с Android 4.0 и по-нови версии 2. Кратка спецификация на приложенията a ауторизация на потребители b ниво на достъп на потребителите: анонимен, вендор, клиент, мениджър c Редактиране базова информация на потребителя d ниво вендор - Изглед на детайли към задача за изпълнение. Възможност за сваляне на прикачен файл - Приемане/отказване на оферта e Ниво клиент - Изглед на детайли към поръчка за превод. Възможност за сваляне на прикачен файл - Създаване на нова поръчка за превод f Ниво мениджър g Изглед на детайли към преводен проект. Възможност за сваляне на прикачен файл h Редактиране на преводен проект i Анонимен достъп - Изглед на публични детайли към проект Сума за разработване на мобилно предложение, заложена в бюджета - 78 000,00 лева без ДДС. II Софтуер за извършване на бизнес анализи. Има достатъчно много готови решения, които отговарят на нашите нужди и могат безпроблемно да се интегрират в нашия продукт. Цената и лицензионните условия са приемливи и това обезсмисля написването от нулата на такъв инструмент. Специфика и изисквания към софтуера: • Да предлага достъпен бизнес анализ • Да притежава интуитивен интерфейс • Да предлага бързо и лесно внедряване • Да гарантира минимален риск при експлоатация • Да обединява данни от различни източници • Да намали необходимостта от междинно съхранение и обработка на данни (data warehouse) • Да притежава лесна интеграция с всички приложения • Да предлага интуитивен point-and-click интерфейс • Да притежава мощни инструменти за визуализация Сума за закупуване на софтуер за извършване на бизнес анализи, заложена в бюджета - 20 000,00 лева без ДДС. Общата стойност на двата софтуера, заложени в бюджета е 98 000,00 лева без ДДС. Доставката и интеграцията на софтуера по тази дейност ще се извърши в периода от месец 9 до месец 19. 98 000.00 98 000.00
Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище : След изчистване на концепцията и изработката на схеми, чертежи и алгоритми на функционалността на иновативния продукт ще предприемем стъпки към защита на интелектуалната собственост на национално и международно ниво. Ще използваме услугите на регистриран представител по индустриална собственост. Ще се извършат следните дейности: - предварително проучване в наличните бази данни и патентни фондове за откриване на най-близкото известно патентовано решение за същия вид изделие; - извършване на сравнителен анализ на откритото най-близко решение и модел с цел откриване на характеризиращите признаци на изобретението; - формулиране на патентни претенции за изобретението; - изготвяне на описание на изобретението с цел заявяването му; - подготвяне на документи за заявяване на изобретението; - заявяване на изобретението в Патентното ведомство на България и Европейки съюз; - представителство пред патентните ведомства в България, Германия, Франция и Австрия за периода от заявяването ; Поради ограничения срок за изпълнение на проекта и изискването всички дейности да са приключили и разходите по тях заплатени в рамките на проекта предвиждаме дейности само за заявяването на патента. Патентоването на sTMS уеб-базирана иновативна платформа за организиране работата на преводачески агенции се налага поради възможността от кражба на идеята и изработването от нелоялни конкуренти на подобни на нашия продукти. Тази стъпка ще гарантира възможността да си възвърнем вложените средства, да реализираме справедлива печалба, да се развиваме и да разширяваме пазарното си присъствие. Ще се предпазим от имитации и ще си осигурим опцията за реализиране на допълнителни печалби от предоставянето на права за производство и лицензи. 15 200.00 15 200.00
Визуализация на проекта: В съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. ще предприемем следните мерки за осъществяването на информираност и публичност за получената подкрепа: -На Интернет сайта на фирмата ще публикуваме кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като откроим получената финансова помощ. -Изработване на 2 бр. постоянна обяснителна табели с цел информиране на участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата в осъществяването на проекта. Табелата ще съдържа информация за проекта / всички задължителни реквизити за публичност и визуализация/ и ще бъде монтирана на фасадата на сградата в офисите на фирмата във София и Варна. Общата сума за изработка на табелите е 200 лева без ДДС. -Всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще съдържа информация за името на проекта и безвъзмездната помощ, получена като финансиране по мярката. -Изработване на пакет информационни материали - цветни информационни брошури, папки и CD носители. Информационните брошури ще съдържат информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, както и възможностите за подпомагане, които предлага Оперативната програма. Информационните брошури ще бъдат разпространявани на широко достъпни обществени места – Областна администрация, Информационен център към Софийска и Варненска община и др. Общата сума за изработка на пакетите с информационни материали е 1800,00 лева - 200 бр. х 9,00 лева без ДДС. Общата сума за информиране и публичност е 2000 лева без ДДС. 2 000.00 2 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).