Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The current project aims at implementing measures with a view to the execusion of the powers of the Municipality of Dospat, related to the realization of its responsibilities under unde the Social Servicies Act (SSA), The Disabled Persons Act  (PDA) and The Personal Assistance Act (PAA).  The implementation of the project will cover 9 persons from the target groups and will contribute to the smooth introduction of social services and personal assistance reforms. It will accelerate the provision of more effective, efficient and quality care to the most vulnerable groups of the populatin. For this purpose, a complex of interrelated measures will be implemented, including the opening of a workplace for a social worker, which will be equipped and furnished; hiring, training and supervision of the personnel for the implementation of the measures under (SSA), (PDA) and (PAA).  An equipped front office will be created in the Municipal Administration of Dospat, where a social worker will work directly responsible for the implementation of the measures under the (SSA), (PDA) and (PAA) at municipal level and will carry out competent guidance of the users of the various social services in the Municipality. The location of the front office will be in the administration of Municipality Dospat. There will be no need to repair the room where the front office will be separated, but only equipment. An accessible environment for people with disabilities is provided.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане, обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: Първи и втори месец са планирани за подготвителни дейности. Планираните обучения и супервизии на целевата група ще се реализират от трети месец след съгласуване с изпълнителя на дейностите. От 3-ти месец до 18 месец ще бъде назначен социалният работник. В рамките на 18 месеца ще се изпълняват заложените дейности в проекта. Общата продължителност на проекта е 18 месеца. Целта на дейността е в Община Доспат да има функциониращ екип от специалисти, които да гарантират изпълнение на правомощията на Община Доспат по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Съдържание на дейността накратко: разкриване на фронт-офис в Общинска администрация Доспат, назначаване на социален работник по правилата на КТ, реализиране на обучения и супервизии на новоназначения и другите служители посочени в проектното предложение свързани с изпълнението на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на социалния работник чрез оборудване на работното му място. Етапи на изпълнение: 1 и 2 месец от стартирането на проекта ще бъдат за организационни дейности. Екипът за организация и управление на проекта ще осигури гласност за новия проект на сайта на Община Доспат и в местните и регионални медии. В тези два месеци следва да се обособи новосъздаденото работно място - фронт-офис в сградата на Община Доспат като стартират дейностите по обезпечаване с необходимото оборудване. В този период следва да се сключат и договорите с изпълнителя, който ще провежда обученията и супервизията на целевата група, като се посочат в график планираните обучения. Предвижда се обученията да започнат от трети месец. Планираните обучения на служителите ще бъдат свързани с изпълнението на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Темите, които се включват в обученията ще се определят спрямо идентифицираните нужди. На обученията ще се очертаят основните права, задължения и отговорности на всеки служител, участващ в дейността. С цел оказване на организационно-методическа подкрепа на персонала, се предвижда провеждането на супервизии. Дейностите по обучения и супервизии ще бъдат възложени на външен изпълнител - обучителна организация с лиценз. Предвижда се в тях да вземат участие общо 9 служители. Обученията ще гарантират качествено изпълнение на задълженията на новия служител и актуализиране и повишаване на знанията и уменията на служители от Община Доспат и доставчици на социални услуги на територията на Общината. Ще се обособи фронт-офис, който не се нуждае от ремонт, а само от оборудване. Фронт- офисът ще бъде в сградата на Община Доспат до Центъра за административно обслужване на гражданите. Осигурена е достъпна среда за хората с увреждания. За целите на подбора екипът за организация и управление на проекта ще разработи документация и критерии. Информация относно кандидатстването ще бъде публикувана на сайта на Община Доспат. Комисия, назначена от кмета на Общината ще проведе интервю с кандидатите и ще изготви списък на оценените кандидати. Социалният работник ще има конкретни задължения, посочени в длъжностната му характеристика и съобразени с дейностите в проектното предложение. Ще му бъдат вменени и задължения по насочване с цел прилагане на политиките. За повишаване на общинския капацитет ще бъдат организирани и проведени обучения и супервизии на новия служител, служителите от Общинска администрация Доспат, ДЦДМУ и ЦОП. 32 913.00 16 299.36

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).