Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at receiving financial grant aid by IT Telecommunications EOOD (small manufacturer of communication equipment and supplier of information and communication services) for investments in tangible and intangible fixed assets (delivery, assembly, installation, testing and commissioning of machinery) related to the capacity expansion of existing business site. 
  The project aims at achieving the following two main objectives - Increase production capacity and Enhancement of export potential of the candidate. Target groups: The project is implemented in one business site - in Pleven (Northwestern Region, which is a priority), and besides, the project includes activities for introduction of new technologies for improvement of the resources effectiveness and efficiency in the production process. The project proposal includes activities for improvement of production processes, activites for adding new features or for improvement of existing products or services and activities for introduction of new technologies for improvement of the resources effectiveness and efficiency in the production process. 
  The expected results of the project are: improving existing products; double increase in production capacity for the main group of produces services (VPS Server and other cloud services), especially for the business site in Pleven - by 200%; increase in the sales revenue of the company by 66% in the medium term; achieving a 90% share of exports in total revenue, as for services - 100%;  reducing the Power Usage Effectiveness coefficient to about 1.25 by about 1.35; in the medium term to achieve an internal rate of return of the project -15,02%; increase productivity with 15,08%; increase in the average revenue generated by exports with 25,06% and increase the efficiency of production costs by 16,51%.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (посредством придобиване на ДМА: 14 бр. Сървър, 2 бр. Сървър за централизирано управление, 1 бр. Маршрутизатор за системен достъп, 1 бр. Опорен комутатор, 4 бр. Непрекъсваемо токозахранване, 2 бр. Сървърен комуникационен шкаф и ДНА: 14 бр. Софтуерно приложение за виртуална среда, 2 бр. Софтуерно приложение за централизирано управление на сървъри): Като част от дейността за подобряване на производствените процеси ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: 14 бр. Сървър, 2 бр. Сървър за централизирано управление, 1 бр. Маршрутизатор за системен достъп, 1 бр. Опорен комутатор, 4 бр. Непрекъсваемо токозахранване и 2 бр. Сървърен комуникационен шкаф и софтуерни приложения представляващи ДНА:14 бр. Софтуерно приложение за виртуална среда и 2 бр. Софтуерно приложение за централизирано управление на сървъри, които ще работят заедно като единна система за предоставяне на облачната услуга VPS сървър, чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1)Проектиране на VPS сървъра; 2)Конфигуриране на параметрите; 3)Провизиране на дисковото пространство; 4)Провизиране на броя процесори и процесорни ядра; 5)Инсталиране на операционната система на VPS сървъра; 6)Репликиране на VPS сървъра за гарантиране на неговатa непрекъснатост на работа при отпадане на хост. По отношение на услугите през последните години дейностите на кандидата значително нараснаха и компанията почти е изчерпала свободния технологичен (производствен) капацитет на наличното оборудване и софтуер, което ограничава възможностите за разширяване на предлагането на услуги. С най-голям потенциал за развитие измежду перспективните облачни услуги, в които дружеството се е специализирало е услугата VPS сървър, при която на всеки клиент се предоставя гарантирана част от ресурсите на един физически сървър като на своя виртуален сървър той има свобода да инсталира софтуер и сайтове по избор като всеки VPS работи в собствена среда без да засяга останалите VPS-и в системата в случай на проблеми. Наличното оборудване и инсталирания на него софтуер свързани с предоставянето услугата VPS сървър са с недостатъчен капацитет, ниска производителност и скорост на работа (бързина), съпътствани от прекъсвания поради хардуерни и софтуерни повреди и сривове в електрозахранването, което налага извършване на дейности за подобряване на производствените процеси насочени към инвестиции в ДМА (ново оборудване) и ДНА (софтуерни приложения) с по-висока производителност, капацитет и скорост на работа, които работещи взаимосвързано ще доведат до разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект в гр. Плевен и увеличаване на износа. Конкретно използваните при предвидените за закупуване сървъри нови технологии NVM и ABX водят до 200% по-висока производителност и скорост при работещо като единна система оборудване и софтуерни приложения с 30% по-малко консумация на електроенергия и без прекъсвания на технологичния процес. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА и ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 860 180.00 810 945.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена посредством придобиване на всички ДМА и ДНА по проекта): Като част от дейността за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: 14 бр. Сървър, 2 бр. Сървър за централизирано управление, 1 бр. Маршрутизатор за системен достъп, 1 бр. Опорен комутатор, 4 бр. Непрекъсваемо токозахранване и 2 бр. Сървърен комуникационен шкаф и софтуерни приложения представляващи ДНА:14 бр. Софтуерно приложение за виртуална среда и 2 бр. Софтуерно приложение за централизирано управление на сървъри, които ще работят заедно като единна система за предоставяне на облачната услуга VPS сървър, чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1)Проектиране на VPS сървъра; 2)Конфигуриране на параметрите; 3)Провизиране на дисковото пространство; 4)Провизиране на броя процесори и процесорни ядра; 5)Инсталиране на операционната система на VPS сървъра; 6)Репликиране на VPS сървъра за гарантиране на неговатa непрекъснатост на работа при отпадане на хост. В съвременното общество облачните и виртуални услуги постепенно изместват традиционните услуги като се очаква увеличение на търсенето на такива услуги и по-специално на вече предлаганата от предприятието услуга "VPS сървър" с 30% годишно в рамките на следващите 3-4 години. Част от наличните в момента в предприятието оборудване и софтуер са морално и физически амортизирани, а поради това предлаганите услуги са с непостоянно качество, което отблъсква редовните клиенти и е пречка за привличането на нови такива, както и за разширяване на износа. Конкретно предлагането на услугата VPS сървър е съпътствано от прекъсвания на електрозахранването в Плевен при липса на надеждно дублиране. По проекта е предвидена дейност за добавяне на нова характеристика към съществуващата услуга VPS сървър с цел нейното подобряване. Тази нова характеристика "Репликиране на критична инфраструктура" (Network Data Recovery) представлява дублиране на реална сървърна машина върху облак и нейното възстановяване при хардуерно дефектиране, загуба на данни или софтуерен срив, което се осъществява чрез репликиране в реално време на реалната машина с виртуална на специална сървърна инфраструктура. За да се подобри съществуващата услуга VPS сървър с поддържане на постоянно качество и добавяне на новата характеристика е необходимо да бъде закупено оборудването и софтуерните приложения по проекта, които са неразделно свързани при своята работа. Освен това непрекъсваемите токозахранвания ще осигурят постоянно качество на услугата VPS сървър при срив в електрозахранването. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА и ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 0.00 0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена посредством придобиване на всички ДМА и ДНА по проекта): Като част от дейността ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: 14 бр. Сървър, 2 бр. Сървър за централизирано управление, 1 бр. Маршрутизатор за системен достъп, 1 бр. Опорен комутатор, 4 бр. Непрекъсваемо токозахранване и 2 бр. Сървърен комуникационен шкаф и софтуерни приложения представляващи ДНА:14 бр. Софтуерно приложение за виртуална среда и 2 бр. Софтуерно приложение за централизирано управление на сървъри, които ще работят заедно като единна система за предоставяне на облачната услуга VPS сървър, чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1)Проектиране на VPS сървъра; 2)Конфигуриране на параметрите; 3)Провизиране на дисковото пространство; 4)Провизиране на броя процесори и процесорни ядра; 5)Инсталиране на операционната система на VPS сървъра; 6)Репликиране на VPS сървъра за гарантиране на неговатa непрекъснатост на работа при отпадане на хост. Тясно място в технологичния процес представляват операциите свързани с репликиране на VPS сървъра и гарантиране на непрекъснатост на работата, високите производствени разходи за суровини (електроенергия), генерирането на шум и електромагнитно излъчване, както и отделяне на вредни газове в околната среда от дизеловия генератор за ток срещу сривове в електрозахранването. Всичко това налага извършването на инвестиции в придобиване на нови ДМА и ДНА, чиято комплексна работа се характеризира с подобрена ресурсна ефективност и ефикасност в производствения процес, нуждаят се от по-малко сервизно обслужване, гарантират непрекъснатост на технологичния процес, позволяват минимизиране на разходите за електроенергия и отделяните вредни газове. Предвиденото за закупуване оборудване работи средно с около 30% по-малко ток, а предвидените за придобиване софтуерни приложения въвеждат нова технология за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност известна като "Репликиране на критична инфраструктура" представляваща дублиране на реална сървърна машина върху облак и нейното възстановяване при хардуерно дефектиране, загуба на данни или софтуерен срив, с което също се постига намаляване на използвания ток с около 30%. Освен това предвидената за внедряване нова технология за осигуряване на независимост на технологичния процес от сривове в електропреносната мрежа чрез покупка на непрекъсваеми токозахранвания заменящи използвания досега дизелов генератор за ток ще доведе до подобряване на ресурсната ефективност, т.к. ще прекрати използвания дизел като суровина и отделяните вредни газове в околната среда. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА и ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).