Дейност за подобряване на производствените процеси (посредством придобиване на ДМА: 14 бр. Сървър, 2 бр. Сървър за централизирано управление, 1 бр. Маршрутизатор за системен достъп, 1 бр. Опорен комутатор, 4 бр. Непрекъсваемо токозахранване, 2 бр. Сървърен комуникационен шкаф и ДНА: 14 бр. Софтуерно приложение за виртуална среда, 2 бр. Софтуерно приложение за централизирано управление на сървъри): Като част от дейността за подобряване на производствените процеси ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: 14 бр. Сървър, 2 бр. Сървър за централизирано управление, 1 бр. Маршрутизатор за системен достъп, 1 бр. Опорен комутатор, 4 бр. Непрекъсваемо токозахранване и 2 бр. Сървърен комуникационен шкаф и софтуерни приложения представляващи ДНА:14 бр. Софтуерно приложение за виртуална среда и 2 бр. Софтуерно приложение за централизирано управление на сървъри, които ще работят заедно като единна система за предоставяне на облачната услуга VPS сървър, чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1)Проектиране на VPS сървъра; 2)Конфигуриране на параметрите; 3)Провизиране на дисковото пространство; 4)Провизиране на броя процесори и процесорни ядра; 5)Инсталиране на операционната система на VPS сървъра; 6)Репликиране на VPS сървъра за гарантиране на неговатa непрекъснатост на работа при отпадане на хост.
По отношение на услугите през последните години дейностите на кандидата значително нараснаха и компанията почти е изчерпала свободния технологичен (производствен) капацитет на наличното оборудване и софтуер, което ограничава възможностите за разширяване на предлагането на услуги. С най-голям потенциал за развитие измежду перспективните облачни услуги, в които дружеството се е специализирало е услугата VPS сървър, при която на всеки клиент се предоставя гарантирана част от ресурсите на един физически сървър като на своя виртуален сървър той има свобода да инсталира софтуер и сайтове по избор като всеки VPS работи в собствена среда без да засяга останалите VPS-и в системата в случай на проблеми. Наличното оборудване и инсталирания на него софтуер свързани с предоставянето услугата VPS сървър са с недостатъчен капацитет, ниска производителност и скорост на работа (бързина), съпътствани от прекъсвания поради хардуерни и софтуерни повреди и сривове в електрозахранването, което налага извършване на дейности за подобряване на производствените процеси насочени към инвестиции в ДМА (ново оборудване) и ДНА (софтуерни приложения) с по-висока производителност, капацитет и скорост на работа, които работещи взаимосвързано ще доведат до разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект в гр. Плевен и увеличаване на износа. Конкретно използваните при предвидените за закупуване сървъри нови технологии NVM и ABX водят до 200% по-висока производителност и скорост при работещо като единна система оборудване и софтуерни приложения с 30% по-малко консумация на електроенергия и без прекъсвания на технологичния процес.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020.
2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган.
3. Придобиване на ДМА и ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. |
860 180.00
|
810 945.00
|
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена посредством придобиване на всички ДМА и ДНА по проекта): Като част от дейността за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: 14 бр. Сървър, 2 бр. Сървър за централизирано управление, 1 бр. Маршрутизатор за системен достъп, 1 бр. Опорен комутатор, 4 бр. Непрекъсваемо токозахранване и 2 бр. Сървърен комуникационен шкаф и софтуерни приложения представляващи ДНА:14 бр. Софтуерно приложение за виртуална среда и 2 бр. Софтуерно приложение за централизирано управление на сървъри, които ще работят заедно като единна система за предоставяне на облачната услуга VPS сървър, чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1)Проектиране на VPS сървъра; 2)Конфигуриране на параметрите; 3)Провизиране на дисковото пространство; 4)Провизиране на броя процесори и процесорни ядра; 5)Инсталиране на операционната система на VPS сървъра; 6)Репликиране на VPS сървъра за гарантиране на неговатa непрекъснатост на работа при отпадане на хост.
В съвременното общество облачните и виртуални услуги постепенно изместват традиционните услуги като се очаква увеличение на търсенето на такива услуги и по-специално на вече предлаганата от предприятието услуга "VPS сървър" с 30% годишно в рамките на следващите 3-4 години. Част от наличните в момента в предприятието оборудване и софтуер са морално и физически амортизирани, а поради това предлаганите услуги са с непостоянно качество, което отблъсква редовните клиенти и е пречка за привличането на нови такива, както и за разширяване на износа. Конкретно предлагането на услугата VPS сървър е съпътствано от прекъсвания на електрозахранването в Плевен при липса на надеждно дублиране. По проекта е предвидена дейност за добавяне на нова характеристика към съществуващата услуга VPS сървър с цел нейното подобряване. Тази нова характеристика "Репликиране на критична инфраструктура" (Network Data Recovery) представлява дублиране на реална сървърна машина върху облак и нейното възстановяване при хардуерно дефектиране, загуба на данни или софтуерен срив, което се осъществява чрез репликиране в реално време на реалната машина с виртуална на специална сървърна инфраструктура. За да се подобри съществуващата услуга VPS сървър с поддържане на постоянно качество и добавяне на новата характеристика е необходимо да бъде закупено оборудването и софтуерните приложения по проекта, които са неразделно свързани при своята работа. Освен това непрекъсваемите токозахранвания ще осигурят постоянно качество на услугата VPS сървър при срив в електрозахранването.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020.
2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган.
3. Придобиване на ДМА и ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. |
0.00
|
0.00
|
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена посредством придобиване на всички ДМА и ДНА по проекта): Като част от дейността ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: 14 бр. Сървър, 2 бр. Сървър за централизирано управление, 1 бр. Маршрутизатор за системен достъп, 1 бр. Опорен комутатор, 4 бр. Непрекъсваемо токозахранване и 2 бр. Сървърен комуникационен шкаф и софтуерни приложения представляващи ДНА:14 бр. Софтуерно приложение за виртуална среда и 2 бр. Софтуерно приложение за централизирано управление на сървъри, които ще работят заедно като единна система за предоставяне на облачната услуга VPS сървър, чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1)Проектиране на VPS сървъра; 2)Конфигуриране на параметрите; 3)Провизиране на дисковото пространство; 4)Провизиране на броя процесори и процесорни ядра; 5)Инсталиране на операционната система на VPS сървъра; 6)Репликиране на VPS сървъра за гарантиране на неговатa непрекъснатост на работа при отпадане на хост.
Тясно място в технологичния процес представляват операциите свързани с репликиране на VPS сървъра и гарантиране на непрекъснатост на работата, високите производствени разходи за суровини (електроенергия), генерирането на шум и електромагнитно излъчване, както и отделяне на вредни газове в околната среда от дизеловия генератор за ток срещу сривове в електрозахранването. Всичко това налага извършването на инвестиции в придобиване на нови ДМА и ДНА, чиято комплексна работа се характеризира с подобрена ресурсна ефективност и ефикасност в производствения процес, нуждаят се от по-малко сервизно обслужване, гарантират непрекъснатост на технологичния процес, позволяват минимизиране на разходите за електроенергия и отделяните вредни газове. Предвиденото за закупуване оборудване работи средно с около 30% по-малко ток, а предвидените за придобиване софтуерни приложения въвеждат нова технология за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност известна като "Репликиране на критична инфраструктура" представляваща дублиране на реална сървърна машина върху облак и нейното възстановяване при хардуерно дефектиране, загуба на данни или софтуерен срив, с което също се постига намаляване на използвания ток с около 30%. Освен това предвидената за внедряване нова технология за осигуряване на независимост на технологичния процес от сривове в електропреносната мрежа чрез покупка на непрекъсваеми токозахранвания заменящи използвания досега дизелов генератор за ток ще доведе до подобряване на ресурсната ефективност, т.к. ще прекрати използвания дизел като суровина и отделяните вредни газове в околната среда.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020.
2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган.
3. Придобиване на ДМА и ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. |
0.00
|
0.00
|