Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project is related to provision of services for preparation of engineering projects for facilities for food industry by promoting the activities of an engineering bureau. Within the project it will be prepared commercialization and realization on the market of service for design and development of the "Technological" part of the investment projects for production sites or separate installations in enterprises of the food industry sub-sectors.
Within the project two activities will be implemented:
1) Realization of entrepreneurial ideas on the market - 4 experts will be hired in stages. (engineer-technologist, engineer-constructor, engineer-systems for food processing and drafting), incl. disabled person. The activity continues with selection and hiring of a workplace in the town of Kardzhali. In parallel, a supplier selection procedure will be carried out and workstations will be purchased and deployed - 4 pcs, multifunctional device - 1, wide format printer - 1 pc. and server system-1pc. and design software - 1pc. The developer will prepare documents for registration in the Chambers of Architects and Engineers in Investment Design. The project team will be involved in preparation of a set of standard technological processes in food processing industry and a set of conceptual scaling models-1pc. To promote sales and commercialization of services, a contractor will be selected to develop a marketing plan for the services for the design of facilities for food products. Its presence will give objective view of the state of the market and approaches will be marked to promote service provision. The project ends with creation and launching of a web-site of the enterprise.
2) Project visibility- the activity will be carried out with strict observance of requirements for visualization, awareness and publicity.
After the project end, the company will retain on labor contract and under the same conditions all the team members, incl. person with disability.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предпр. идеи-част 1 (дейността ще се осъществи чрез наемане на квалиф.персонал-4бр.,наем на раб. помещение–1бр.,закупуване на раб. станции- 4 бр., мултифункционално устройство-1бр., ШФ принтер-1бр.,сървърна система-1бр. и софтуер за проектиране-1бр.,маркетингов план за паз. реализация на услуги по проектиране на съоръжения за ХВП-1бр. и създаване на интернет страница-1бр.): В рамките на тази дейност ще бъде нает квалифициран персонал–4 бр. /Инженер-технолог-1бр., Инженер-конструктор-1бр., Инженер-системи за ХВП-1бр., и Чертожник–1бр/. Персоналът ще бъде наеман поетапно.Проектът ще стартира със сключване на трудов договор (съкр.-ТД) с Предприемача /Инженер-технолог/ с необходимата експертиза в областта на предприемаческата идея и при спазване на изискванията от Условията за кандидатстване.Той ще бъде ангажиран на ТД за 8 работни часа на ден при пълна месечна заетост от 18 месеца. Предприемачът /Инженер-технолог/ ще подготви необходимите документи за регистрация в съответната териториална камара, съгласно изискванията на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП). Работата му продължава с подготовка на комплект типови технологични процеси в ХВП , които описват всички етапи за производството на дадени храни (напр. при сиренето - термизация, нормализация и пастьоризация на млякото, добавяне на закваска,... зреене и т.н). Тези процеси определят общите изисквания към проектирането на оборудване и ще се ползват като базови при изготвянето на индивидуалните проекти на клиентите. След селектиране на предложения, ще бъде наето работно помещение-1бр. за период от 14 месеца в гр. Кърджали,необходимо за извършване на основната дейност на фирмата.В него ще работи наетия персонал и ще бъдат ситуирани новозакупените ДМА и ДНА.Следва подготовка и провеждане на процедура с публична покана за избор на изпълнител на 7бр. ДМА и 1бр. ДНА. Ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация:работни станции- 4 бр., мултифункционално устройство-1бр., широкоформатен принтер-1бр. и сървърна система-1бр. Те ще бъдат свързани помежду си и по своята същност представляват една цялостна дигитална система за инженерно проектиране. За софтуерното и обезпечаване ще бъдe реално придобит и инсталиран на всички работни станции Софтуер за проектиране-1 бр. Предвидените за закупуване ДМА и ДНА служат за автоматизирано инженерно проектиране и моделиране и имат следното предназначение: =Софтуер за проектиране-1 бр. Той не НЕ подлежи на наемане/абониране/отдаване на лиценз,а ще бъде реално придобит от кандидата и ще отговаря напълно на изискванията за ДНА по процедурата. Позволява 2D и 3D моделиране, проектиране, симулации на производствени процеси и графично онагледяване (рендеринг). Осигурява двупосочна асоциативност между проектираната единица и детайлите в нея. Автоматично изготвя тех.спецификации и има възможност за дигитална синхронизация в реално време на отделни части от цялостния проект посредством връзка с други работни станции. = работни станции - 4 бр. Състоят се от подвижни компютърни конфигурации със специализиран контролен монитор. Те са необходими за изготвяне на елементи(части) от цялостния поръчан проект на инсталация или съоръжение за ХВП.Контролния монитор е свързан с подвижната конфигурация и служи за прецизно проектиране и дигитална визуализация на 2D и 3D елементи от проекта.Подвижната конфигурация се използва по време на консултации, демонстрации и търговски преговори на място при клиента. Взаимодействието „на едно бюро“ с потребителя на изготвяния проект е от ключово значение за съкращаване на предпроектната подготовка и постигане на пълно съответствие с изискванията на възложителя и характеристиките на крайния проект.Работните станции ще бъдат свързани помежду си и на тях ще бъде инсталиран горепосочения софтуерза проектиране -1 бр. Връзката между оборудването ще позволи едновременната работа по различни части от проекта,като се регистрират в реално време всички нововъзникнали изменения в отделните части и отражението им върху цялостния проект. = мултифункционално устройство - 1 бр. Предназначено е за разпечатване на документация във формат до А3, сканиране на скици и предварителни чертежи, както и за създаване на копия от оригиналите на документи за прилагането им според съответните изисквания за комплектация на инженерни проекти. *Продължава в част 2 249 994.00 244 290.81
Реализиране на пазара на предпр. идеи-част 2 (дейността ще се осъществи чрез наемане на квалиф.персонал-4бр.,наем на раб. помещение–1бр.,закупуване на раб. станции- 4 бр., мултифункционално устройство-1бр., ШФ принтер-1бр.,сървърна система-1бр. и софтуер за проектиране-1бр.,маркетингов план за паз. реализация на услуги по проектиране на съоръжения за ХВП-1бр. и създаване на интернет страница-1бр.): !!! Полето се отнася към дейност 1 = широкоформатен принтер - 1 бр. Необходим е за автоматизирано изчертаване на изготвяните проекти на съоръжения за ХВП в изискуемите формати по БДС и със съответните цветове. = сървърна система – 1 бр.Необходима за извършване на заключителен контрол на създаваните проекти на инсталации и съоръжения за ХВП; поддържане на база данни от типови конструкции и елементи, както и от готови проекти; за архивиране и резервиране на работни варианти, изготвяни на работните станции; съхраняване на заявките и спецификациите, подадени от страна на клиентите и т.н. Непосредствено преди пускането в експлоатация на новозакупените ДМА и ДНА, дружеството планира да увеличи експертизата си. Фирмата ще наеме на 4 часа на ден при пълна месечна заетост за период от 12 месеца Инженер-конструктор-1бр.Той ще бъде ангажиран с проектиране на отделни агрегати и машини. Същевременно ще бъде нает на 8 часа на ден при пълна месечна заетост за период от 12 месеца и Инженер-системи за ХВП. Той ще бъде ангажиран с проектиране на цялостните системи и връзките между отделните елементи. Наличието на такава експертиза наред с тази на Инженер-технолога допълва капацитета на дружеството да изпълнява проектиране на разнообразни стандартни или нестандартни съоръжения за ХВП, което е от ключово значение за развитието на предприемаческата идея. След инсталиране на новото оборудване и софтуер, ЕКИПЪТ ще бъде ангажиран с пълното усвояване на процедурите за паралелна обработка на данните по проектирането. Ще бъдат извършени настройки на работните станции, проверки на режимите за паралелна работа и пробни графични онагледявания на типови технологични процеси и проекти в ХВП. За оптимизация на процеса по проектиране, екипът ще разработи набор от концептуални модели-1бр. на поне 6 различни производствени процеса и технологии, който ще могат да се мащабират спрямо конкретно задание на възложителя. След изработването му, фирмата ще премине към същинската стопанска дейност и ще започне да предоставя описаните в т.11 инженерни услуги. За тази цел дружеството ще наеме Чертожник – 1 бр., който ще бъде ангажиран с изготвяне на отделни елементи за проект на конкретни съоръжения с ниска степен на сложност и с рутинен характер. На тази позиция се предвижда да бъде наето лице с трайни увреждания, което ще бъде ангажирано за целите на проекта на трудов договор за 4 работни часа на ден при пълна месечна заетост за период от 6 месеца. Включването на 4-ти експерт в екипа ще позволи на дружеството да обезпечи, както с експертиза, така и физически всички етапи от процеса по създаване на проект за инсталация или съоръжение за ХВП. Дружеството ще извърши целеви инвестиции за насърчаване на продажбите. За целта и след провеждане на процедура за избор на изпълнител, компанията ще използва професионална помощ за изготвяне на Маркетингов план за пазарна реализация на услуги по проектиране на съоръжения за ХВП– 1 бр. Той е необходим с оглед на установяване на текущото състояние на пазара на услугите по подобно проектиране. Ще бъде установен моментния размер (обем) на пазара и ще бъде прогнозирано изменението му. Чрез използване на метод за анализ на базата на жизнения цикъл на услугата ще бъде прогнозиран пазарния потенциал. За целта ще се използват различни дименсии и ще бъдат идентифицирани конкретни мерки за оптимална пазарна реализация на услугите. Ще бъдат дефинирани основни конкуренти, целеви контрагенти и ще бъдат предложени методи за насърчаване на предлагането на услугите. Паралелно с това и след провеждане на процедура за избор на изпълнител,дружеството ще възложи на външен доставчик изработването на интернет страница - 1бр.Тя е необходима за реализацията на заявки от клиенти,които правят запитвания online.В нея ще бъдат подробно обяснени особеностите на предлаганите услуги по проектиране, както и предимствата на прилаганите от фирмата креативни работни подходи.С пускането на интернет страница на кандидата – 1 бр.,завършва и дейността. 0.00 0.00
Визуализация на проекта: Предвижда се дружеството да изработи и постави за изцяло за собствена сметка: - Информационна табела - 1бр. - Стикер -8 бр. Дейността по визуализация ще бъде изпълнена изцяло съгласно условията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).