Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

1994 "TEHNOTREYD- KO" Ltd. is a Bulgarian market and successfully solve the problems of its customers by offering high quality products, reasonable prices, the shortest delivery times and competent technical service. Customer confidence to win main priorities - ethics and professionalism.
The company "Tehnotreyd- Co." Ltd. realizes that ensure the safety and health at work as an integral part of the organization of each work is a prerequisite for achieving higher competitiveness of products and services, increase income and profit now and for the promotion and business development.
Main tasks in the social policy of the company are:
- To create and continually improve safety and healthy working conditions for all employees;
- To protect the health of our employees;
- To protect the environment;
- To be competitive on the market, providing customers with quality services.
The condition of the material and technical base of the company is a prerequisite for efficient use of productive
forces and the successful achievement of manufacturing and economic goals.
The main activities to be implemented in the project proposal directly related to the social policy of the company are:
Activity 1: Forming a team, organization and management of the project.
Activity 2: Information and Publicity.
Activity 3: Development, adaptation and implementation of systems for managing human resources.
Activity 4: Provide organized transport to and from the workplace of employees.
Activity 5: Providing the means for collective defense.
Activity 6: Purchase of personal protective equipment and clothing.
Activity 7: Training of employees on specific health risks associated with the workstation.
Activity 8: Ensuring benefits for workers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип, организация и управление на проекта.: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител,координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база сключени граждански договори.Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление сточно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта: изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. 6 000.00 6 321.68
Информиране и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, отнасящи се към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. По време на осъществяването на тази дейност бенефициентът ще информира обществеността, като изготви флаери и каталози с които ще оповести приносът на ЕСФ за фирмата а също така ще популяризира своята дейност . Всеки документ генериран по проекта ще съдържа информация за финансиращата го оперативна програма с подкрепата на фонда. 780.00 780.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за управление на човешките ресурси.: Реалната бизнес среда изисква и отговорно бизнес поведение на участниците в реалните процеси. То трябва да бъде стимулирано не само чрез строг контрол, а и чрез създаването на социално икономическа среда, която да мотивира и предполага създаването и поддържането на качествени, здравословни и безопасни условия на труд. За създаването на тази среда е необходимо в следващите години натрупването на достатъчно на брой добри практики и знания в сферата на безопасните и здравословни условията на труд. В тази връзка анализa на състоянието и разработване на стратегия за управление на човешките ресурси с цел удължаване на професионалния живот и въвеждане на практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот на работещите във фирма "Технотрейд- Ко" ООД е важен елемент за развитието на човешките ресурси в бъдеще. Иновативните практики за управление на ЧР осигуряват, както компетентността, така и съпричастието на служителите по всички нива на организацията. Стратегията ще включва: 1. Оптимизация на работните процеси: - стратегия за преструктуриране - стратегия за разпределение на задачите - стратегия за сътрудничество - преминаване на курс за обучение на работниците по "Информационни технологии", за по добро изпълнение на задълженията им във фирмата; 2. Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители - стратегия за обучение и професионално развитие - преминаване на курс за обучение на работниците по "Информационни технологии", за по добро изпълнение на задълженията им във фирмата; - стратегия за подбор Така предвидените в стратегия за управление на човешките ресурси, дейности ще спомогнат за постигане на заложените в проектното предложение основна и специфични цели. 14 200.00 14 200.00
Осигуряване на организиран транспорт от и до работното място на заетите.: За осигуряване на безпроблемно присъствие в работния процес и намаляване на рисковете за работниците при пътуване, фирма "Технотрейд-Ко"ООД се ангажира с осигуряване на организиран транспорт от и до работното място за своите служители, живеещи извън територията на работно им място. Дейността има за цел да облекчи ежедневните транспортни разходи, като гарантира сигурен и навременен превоз до и от работното място. На база разписана транспортна схема, която включва броя на лицата, за които ще се извозват, е описан маршрут, в километри от началната точка до работното място и обратно и почасовата ставка на служителите ангажиране с извозването. Използването на обществен превоз е свързано със съмнения относно редовността, техническата изправност на превозното средство, затова създадените маршрути ще имат за цел гарантиране и улеснение при превоза до и от работното място за работника. Тъй като фирмата има обекти в различни градове от страната от тази услуга ще се възползват 3 служители, живеещи извън територията на работното си място. Това ще бъде 1 служител живеещ в гр. Казанлък- работещ гр. Стара Загора и 2 души живеещи в гр. Карлово- работещи в гр. Пловдив. С изпълнение на заложената дейност ще се насърчи географската мобилност на работната сила и ще бъдат осигурени предпоставки за запазване на заетостта на лицата. Фирма "Технотрейд- Ко"ООД ще извършва превоза на работниците си със служебни автомобили. Маршрута на 2 превозни средства ще е следният: - Превозното средство извозвано от 2 служителите от гр. Карлово до гр. Пловдив е следният: гр. Карлово- гр. Пловдив - гр. Карлово Разходната норма на автомобилът е 8л./100км. Разстоянието между населените места е както следва: гр. Карлово- гр. Пловдив - 59 км. - Първият курс за превоз на пътниците за достигане до работното място. гр. Пловдив - гр. Карлово - 59 км. - Вторият курс за превозното средство за прибиране на служителите по родните места. Общо 2 курса за ден на автомобила се състоят в изминаването на 118 км. Освен разходите за гориво се вземат в предвид и разходите за почасовата ставка на служителя, които ще извършва дейността. На база на възнаграждението му към основният Трудов договор ще му бъдат начислени по 3 лева на час, а за извършване на дейността ще са му необходими 2,5 часа. Предви разходната норма на автомобила и средната цена на горивото, към момента на кандидатстването за един изминат километър се полагат по 0,15ст/км. Фирмата работи на 5 дневна седмична програма, ежеседмично и целогодишно, дните които ще се извозват 2 работници ще бъдат 240. Разходите за превозното средство за година ще бъдат - 4 248,00 - Превозното средство извозващо служителят от гр. Казанлък до гр. Стара Загора е следният: гр. Казанлък- гр. Стара Загора- гр. Казанлък Разходната норма на автомобилът е 8л./100км. Разстоянието между населените места е както следва: гр.Казанлък- гр. Стара Загора - 39 км. - Първият курс за превоз на пътниците за достигане до работното място. гр. Стара Загора - гр.Казанлък - 39 км. - Вторият курс за превозното средство за прибиране на служителите по родните места. Общо двата курса за ден на автомобила се състоят в изминаването на 78 км. Преви разходната норма на автомобила и средната цена на горивото, към момента на кандидатстването за един изминат километър се полагат по 0,15ст/км. Фирмата работи на 5 дневна седмична програма, ежеседмично и целогодишно, дните които ще се извозват двамата работници ще бъдат 240. Разходите за превозното средство за една година ще бъдат - 2 808,00. Към разходите за това превозно средство и на база на възнаграждението към основният Трудов договор ще му бъдат начислено и възнаграждението на шофьора по 3 лева на час, а за извършване на дейността ще са му необходими 1,5 часа. Общо разходите за превозните средства за 1 година, за гориво ще бъдат- 7056,00. Общо разходите за възнаграждения на двамата служители с които ще бъде сключен граждански договор за извозване от и до работното място ще бъде 2880,00. 7 975.00 8 037.97
Осигуряване на средства за колективна защита: "Технотрейд- Ко"ООД ще осигури на служителите си средства за колективна защита, посредством изпълнението на тази дейност. Колективните предпазни средства са съобразени с предписанията на Службата по трудова медицина, според направените замервания и спецификата на работните места. Подробното им обосноваване и нуждата от закупуването им или подмяната са подробно разписани в "Програма за минимизиране на риска във "Технотрейд- Ко"ООД", която е неразделна част от проектното предложение.За съставянето на списъка с необходими колективно предпазни средства и оборудване за подобряване на микроклимата са измерени следните показатели: - Микро климат на работното място - Осветеност в работните помещения - Ергономия на работното място - Опасност от работа с тежести За преодоляването и подобряването на вредните фактори на работната среда "Технотрейд- Ко"ООД, ще подобри колективната защита на работните места чрез подобряване на: - Осигуряване на климатици (2 броя)- които ще спомогнат за подобряване на микро климата в магазините в София и Пловдив на фирмата. В същото време тази под дейност ще даде възможност на фирмата да премине към нисковъглеродна икономика и икономика с ефективно използване на ресурсите, чрез закупуването на високо ефективни, енегроспестяващи и от висок клас уреди. - Подмяна на съществуващите тръби за луминесцентни лампи с ЛЕД, които са по-ефективни и по-енергоспестяващи (42 бройки) - за постигане на осветеност в съответствие с изискванията - на база на направените замервания на осветеността във всички обекти на фирмата. След констатираните отклонения от нормативните стойности се налага оптимизация на осветеността, с цел минимизиране неблагоприятните последици върху работещите - умора, главоболие, понижаване на способността на очите да се фокусират върху наблюдавания обект и да задържат фиксация; - Осигуряване на ергономични столове (10 броя) - работната поза е стояща, с възможност за промяна на положението на тялото.Работните столове ползвани към момента нямат възможност за регулиране и не съответстват на ергономичните изисквания. Закупуването на ергономични им ще допринесе за предотвратяване на изкривявания на гръбначният стълб, за поддържане на правилна стойка и за преодоляване на умората на работното място. Активите от тази под дейност, ще бъдат разположени в офис част и в магазините на фирмата, където служителите извършват основната си дейност. -- Защита от прах - Пречиствател на въздух ( 9 броя) – Фирма "Технотрейд- Ко" ООД има 3 офиса в България (в гр. Пловдив, в гр. Стара Загора и в гр. София). След запознаване на СТМ с условията на труд в обектите и работните помещения, използвани от дружеството, е препоръчано закупуване на 9 броя пречистватели на въздуха – за офис Пловдив – 5 бр; за офис София - 2 броя и за офис Стара Загора - 2 броя. Улиците, на които се намират и трите офиса, са силно натоварени от леки и тежкотоварни МПС, което е предпоставка за високата запрашеност в офисите. Въздухът в помещенията е засегнат от качеството на въздуха отвън. Мръсният въздух директно засяга здравето и живота на хората. Фините прахови частици са сред най-сериозните замърсители на въздуха. Една от основните причини за появата на фини прахови частици са автомобилният и обществен транспорт ( бензинови двигатели; дизелови двигатели; износване на спирачки, катализатори, гуми и пътна настилка). 20 181.00 20 175.60
Закупуване на лични предпазни средства и работно облекло.: Във фирма "Технотрейд- Ко"ООД работят 11 души, които са специалист в своята област. Във връзка с дейностите им и това че работят за изработването на метални изделия са им необходимо ЛПС и специализирано работно облекло. Към момента ръководството на фирмата осигурява такива за минимална защита. Във връзка с предписанията от СТМ, съобразени с наредбите им и след класифициране на основните рискови фактори по време на работа и спецификата на работните места е необходимо да се закупят по- нови и предпазващи екипи и ЛПС осигуряващи по- висока защита по време на работа. По този начин се минимизира риска от трудови злополуки. В утвърден списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, който е неразделна част от проектното предложение са посочени всичко необходимо, което ще бъде закупено, както следва: За длъжностите, които притежава фирмата: Управител, Главен счетоводител, Технически сътрудник, Продавач-консултант - ще бъдат закупени следните ЛПС и РО за всички 11 служители. - За предпазване от неблагоприятни климатични въздействия, ще бъдат закупени - яке - пролет/лято и есен/зима; риза - пролет/лято и есен/зима; панталон- пролет/лято и есен/зима; грейка- есен/зима. - За защита на долините крайници, ще бъдат закупени ергономични обувки пролет/лято и есен/зима. - За ергономия на работното място и за предотвратяване от трудови заболявания ще бъдат закупени подложки за крака. - За предпазване на очите поради постоянната работа с видеодисплей ще закупим на служителите си антирефлексни очила. - За защита от повреждане на очите се предвижда да се закупят настолни лампи на служителите. 8 855.00 8 854.82
Обучение на работниците и служителите относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място.: Тази дейност ще запознае работниците и служителите на фирма "Технотрейд- Ко"ЕООД относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място. Предметът не това обучение ще бъде предмет запознаване и обучение за спазване и контрол на правилата, нормите, стандартите, инструкциите и други нормативни актове за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд в съответствие със спецификата на всяко работно място и професия. Задачата, която ще има обучението е: - да се овладеят знания с приложна насоченост по безопасна и безаварийна работа; - да се усвоят основните изисквания на законите и нормативните документи; - да се формира убеденост в задължителната необходимост от прилагане на нормативните документи по охрана на труда. Създаването на условия за безопасен труд и здраве е задача от първостепенно значение за държавата и работодателите. Чрез изграждане на адекватна на условията и рисковете нормативна база, икономически, организационни и технически мероприятия се цели да се създадат условия на работното място, които да съхранят живота и здравето на работещите. Основен фактор за решаване на проблема си остава самият работещ. Необходимо е целенасочено да се изгражда култура и формира поведение, които да предотвратяват и намаляват рисковете при работа. Конституционното право на труд на работниците и служителите е обвързано с правото на здравословни и безопасни условия на труд. На това изискване са подчинени действията на държавата при разработване и приемане на нормативни актове. Водещите идеи в новата политика на държавата са: - превенция на производствените рискове; - оценка и предотвратяване на риска или намаляването му в допустими граници; - цялостна отговорност на работодателя; - социален диалог на всички нива; Инструктажите и обучението по безопасност и здраве при работа са съществен елемент от цялостната дейност на работодателя по организацията на производствения процес и осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд в предприятието. От 01.01.2010 г. е в сила Наредба No РД-07-2 от 16.12.2009 г. на МТСП за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. С нея се определят условията и редът за провеждане на обучение и инструктаж по безопасност и здраве при работа. Наредбата се прилага във всички предприятия и места, където се осъществява трудова дейност или се провежда обучение. Обучението и инструктажите по безопасност и здраве при работа са две взаимно свързани страни на общия процес на подготовка на работниците и служителите от предприятието, както и на други лица, които имат отношение към тези въпроси. Обучението и инструктажите по безопасност и здраве при работа се провеждат само в работно време, като всички необходими за това разходи са за сметка на работодателя. Обучението по безопасност и здраве при работа има следните общи цели - да се усвояват основните нормативни изисквания, нормите, правилата и мерките за безопасен и здравословен труд и да се поддържа необходимото ниво на знания и умения по безопасност и здраве при работа на работещите през целия период на трудовата им дейност в съответствие с изискванията на съответната професия и дейност. 2 200.00 2 200.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите.: Фирма "Технотрейд- Ко"ЕООД е предвидила в проектното си предложение да оборудва кътове за хранене и почивка за обектите си в градовете Стара Загора, Пловдив и София. За обекта си в град Стара Загора фирмата предвижда да обособи кът за почивка, kато за целта ще се закупи следното обзавеждане: 1 бр.- Диван за почивка; 1 бр. - Кафе машина; 1 бр. Диспенсър за вода; 1 бр.- Прахосмукачка за почистван след експлоатация на къта;1бр. маса за хранене; 2бр. столове за хранене; 1бр. хладилник; 1бр. микровълнова фурна. За обекта в град Пловдив фирмата предвижда да обособи кът за хранене и почивка, kато за целта ще се закупи следното обзавеждане: 1 бр. - Маса за хранене; 4 бр.- Столове за хранене; 1 бр. - Кафе машина; 1 бр. - Диспенсър за вода; 1 бр. Хладилник; 1 бр. Микровълнова фурна; 1 бр.- Прахосмукачка за почистван след експлоатация на къта; 1бр. диван. За обекта в град София фирмата предвижда да обособи кът за хранене и почивка, kато за целта ще се закупи следното обзавеждане: 1 бр. Маса за хранене; 2 бр. - Столове за хранене; 1 бр. Диван за почивка; 1 бр. Кафе машина; 1 бр. Диспенсър за вода; 1 бр. - Хладилник; 1 бр. Микровълнова фурна;1 бр.- Прахосмукачка за почистван след експлоатация на къта; Това ще даде възможност на служителите на "Технотрейд- Ко"ЕООД, да използват времето за почивка пълноценно в удобна и уютна обстановка. С изпълнението на тази дейност фирмата ще подобри едни от най- важните процеси в живота на човека, а именно храненето и почивката. С това ще подобрят и стимулират служителите си да изпълняват задълженията си с по мотивирано, поради пълноценната атмосфера на почивка. 8 700.00 8 697.49

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).