Организация и управление: Целта на тази дейност да се създадат условия за ефективно и качествено изпълнение на заложените в проектното предложение дейности при спазване на нормативната уредба и клаузите на сключения Договор за предоставяне на безвъзмездна помощ с Управляващ орган на ОПРЧР.
Отделните задачи в рамките на дейността включват: Разпределяне на дейностите, сформиране на екип по проекта и сключване на договори с отделните членове от екипа на проекта. В договорите ще бъдат ясно разписани задълженията на всеки член на екипа по изпълнението на проекта. Задачата на екипа е да следи за напредъка по проекта и за постигане на поставените цели и резултати.
В рамките на тази дейност ще се сформира екип за управление на проекта включващ ръководител, координатор и счетоводител.
Основните функции, разпределени между тях са както следва:
Ръководител на проект:
• Организира и ръководи изпълнението на дейностите по проекта и свързаните с него документи, работата на екипа за управлението на проекта, законосъобразно провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта;
• Отговаря за административното и финансовото управление на проекта;
• Организира и ръководи подготовката на месечни справки, междинни и окончателни искания за плащане;
• Отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта;
• Изготвя предложения за решаване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта, сигнализиране в случай на констатирани нарушения и нередности, както и оказване на съдействие за отстраняването им.
Координатор на проекта:
• Подпомага ръководителя в изпълнението на дейностите по проекта;
• Осъществява координацията между членовете на екипа, управляващият орган на програмата, избраните изпълнители и други заинтересовани страни;
• Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта;
• Отговаря за воденето на кореспонденцията с Договарящия орган;
• Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта.
• Координира подготовката на договорите; проверява и контролира изпълнението на договорите;
• Осъществява и поддържа връзка с всички заинтересовани страни;
• Участва в изготвянето справки и доклади;
• Участва в изготвяне на предложения за решаване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта, сигнализиране в случай на констатирани нарушения и нередности, както и оказване на съдействие за отстраняването им.
Счетоводител на проекта:
• съвместно с ръководителя по проекта планира изразходването на средства и следи за тяхната законосъобразност;
• Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство;
• Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води в отделна документация пълна и прозрачна финансово – счетоводна отчетност;
• Докладва на Ръководителя на проекта. Осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите.
• Подготвя искания за авансово, междинно/и и окончателни искания за плащане;
Екипът по проекта има ангажимент да води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проектните дейности, използвайки подходяща система за документация и счетоводно отчитане. Екипът ще следи пряко за постигането на целите на проекта и чрез постоянен контакт с лицата от целевите групи, като отчита напредъка и нуждите им.
Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта. |
28 441.35
|
28 161.36
|
Подбор на представители на целевата група: Целта на дейността е да се извърши подбор на 34 безработни и неактивни лица, които да бъдат назначени на работа и мотивирани за участие в курс за обучение по ключови компетентности.
Дейността включва извършване на подбор на представители на целевата група, които са част от най-уязвимата група от хора, намиращи се извън пазара на труда - безработни и икономически неактивни лица:
- безработни лица с ниска степен на образование;
- продължително безработни и неактивни лица;
- безработни лица на възраст над 54 години;
- безработни младежи до 29 години;
- безработни лица на възраст от 30 г. до 54 години.
Етапите на изпълнение на дейността за подбор са следните:
- подаване на заявки до ДБТ – София за подбор на безработни лица, отговарящи на предварително зададени критерии от бенефициента;
- публикуване на обяви за работа в печатни или електорнни издания и/или провеждане на неформални контакти с потенциални представители на целевата група чрез колеги, близки и познати за откриване на безработни и мотивирането на неактивни лица за връщането им на пазара на труда;
- провеждане на интервюта с лицата подали документи за работа и осъществяване на подбор.
|
0.00
|
0.00
|
Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца:
Целта на тази дейност е да се осигури заетост на безработните и неактивни лица – представители на целевата група по проекта в "Боив комерс" ООД.
След приключване на процедурата за подбор на представителите на целевата група, с избраните лица ще бъдат сключени трудови договори за период от 12 месеца. В резултат на направен анализ на нуждите на бенефициента за разширяване на дейността се установи необходимостта от разкриване на следните нови работни места:
- Експерт,търговия, с код по НКПД: 24216006 – 1бр.
- Експерт,логистика, с код по НКПД: 24216005 – 1бр.
- Офис,мениджър, с код по НКПД: 33413004 - 1бр.
- Експерт,реклама, с код по НКПД: 24316003 - 1бр.
- Секретар, с код по НКПД: 41202001 - 2бр.
- Търговски представител, с код по НКПД:33223003 – 6бр.
- Машинен оператор, с код по НКПД: 81892022 – 4бр.
- Шофьор,лекотоварен автомобил, с код по НКПД: 83222006 – 6 бр.
- Работник,товароразтоварна дейност, с код по НКПД: 93330010 – 12 бр.
Общият брой на новоразкритите работни места е 34 души. През целия период на изпълнение на дейността бенефициента ще осигури редовно изплащане на възнагражденията и на социалните осигуровки на представителите на целевата група. С цел осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и укрепване здравето и работоспособността на новонаетите лица при извършване на тяхната работа, бенефициента ще сключи договор за обслужване със служба за трудова медицина.
След приключване на дейностите по проекта бенефициента ще запази 17 работните места за срок от 12 месеца.
|
214 199.35
|
190 276.75
|
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност": Целта на тази дейността е новонаетите лица във фирмата да придобият познания по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”.
След сключване на трудови договори с безработните и незаетите лица, ще се предостави възможност на част от наетите лица за придобиване на познания по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, съгласно Европейската квалификационна рамка. Обучението ще се предостави на лицата, назначени на длъжности при които се изисква компютърна грамотност за успешно справяне с новата работа. Новоразкритите работни места, за които се изисква в ежедневната им работа познания по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност са следните:
- експерт, търговия;
- експерт, логистика;
- офис- мениджър;
- експерт, реклама;
- секретар;
- търговски представител.
Обучението по ключови компетентности на новоназначените лице ще се организира и осъществи при следните параметри:
1. Хорариум на обучението – продължителността на курса е 45 учебни часа (45 минути), от които теория: 15 учебни часа и практика: 30 учебни часа.
2. Брой на обучаваните лица: 12 (дванадесет)
3. Документ доказващ завършеното обучение: Сертификат за проведено обучение
Етапите на изпълнение на дейността са следните:
- Избор на обучаваща организация, която да проведе предвиденото в проекта обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” и сключване на договор за възлагане на обучителни услуги;
- Организиране и провеждане на обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” и издаване на сертификат за проведено обучение.
- Подписване на приемопредавателен протокол и извършване на договорените плащания.
Изпълнението на дейността ще допринесе за постигане на следната специфична цел на проектното предложение: Интегриране на най-уязвимите групи на пазара на труда, чрез предоставяне на обучения по ключови компетентности.
|
3 000.00
|
1 750.00
|
Закупуване на работно облекло и оборудване, свързано със създаването на новите работни места: Целта на дейността е да се закупи и достави оборудване, което е свързано със създаването на новите работни места.
Основната дейност на фирмата е насочена към производството и дистрибуцията на домакински почистващи средства. Във връзка с повишаване конкурентноспособността на предприятието, бенефициента назначава общо 34 безработни и неактивни лица, като с 4 от тях ще се сключат трудови договори за длъжността Машинен оператор, с код по НКПД:81892022. За новосъздадените работни места, които са пряко свързани с производствената дейност на фирмата е необходимо да се осигури нужното оборудване за реално протичане на работния процес. За целта ще бъде закупена 1 бр. полуавтоматична машина за производство на мопове/бърсалки за под/. Закупеното оборудване ще се ползва от повече от едно лице – представител на целевата група, тъй като новоразкритите места ще бъдат споделени.
За да да отговори в най-голяма степен на съвременните изисквания на трудовите отношения в областта на здравословните и безопасни условия на труд и с цел да се запази личното облекло на работниците и служителите при извършване на възложената работа , бенефицинетът предвижда на 34 новоназначени лица да се закупи и достави работно облекло, състоящо се от два летни и два зимни комплекта за всеки от новоназначения персонал.
Етапите на изпълнение на дейността са следните:
- разработване и провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител за доставка на 1 бр. полуавтоматична машина за производство на мопове/бърсалки за под/ и на работно облекло по реда на ПМС 118/2014;
- сключване на договор с избрания изпълнител за доставка на работното облекло и оборудването;
- извършване на доставките и обучение на новонаетия персонал за работа с машината;
- подписване на приемопредавателен протокол и извършване на договорените плащания;
- застраховане на закупеното оборудване.
Закупуването на предвиденото оборудване е необходимо за създаване на четири от новите работни места. Чрез изпълнение на дейността ще стане възможно да се създадат четири нови работни места и лицата назначени на длъжност "Машинен оператор" да изпълняват преките си задължения. |
97 800.00
|
97 492.14
|
Информиране и публичност: Целта на тази дейност е популяризирането на факта, че договорът за безвъзмездна финансова помощ се съфинансира от Европейския социален фонд.
Разясняването на целите и дейностите на проекта и постигането на максимална публичност на постигнатите резултати ще се осъществи в рамките на дейността чрез изработване и поставяне на плакати (2 броя), изработване и разпространение на информационни брошури (1000 броя) и изработване и поставяне на информационен стикер (1 брой) на закупеното оборудване, необходимо за създаването на новоразкритите работни места.
Дейността, свързана с изготвянето на информационни материали ще бъде възложена на външен изпълнител при спазване на изисквания на ПМС 118/2014. Етапите на изпълнението й са следните:
- избор на изпълнител за изпълнение на дейността за информиране и публичност и сключване на договор с избрания изпълнител;
- изработка и доставка на информационните материали;
Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта, като във всеки документ, свързан с изпълнението на проект, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък, договор или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020” се осъществява с подкрепа на ЕСФ.
|
2 650.00
|
2 650.00
|