Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"EMA" Ltd. was established in 1990 in Pleven and 1994 with main activity is import and distribution of paper and paper products. EMA Ltd. has established and maintains effective cooperation with a number of partners, traditionally invests significant resources to improving its products so that they meet the ever growing needs of its customers. In recent years, the company is growing rapidly, continuously improve the quality of their products and expand its markets at home and abroad.
The main problems, constraints and challenges for the company are related to the need to constantly maintain a high quality of services and effective management of business processes.
For their successful overcoming a draft includes the following activities eligible under the current procedure for selection of projects:
1. Develop and implement additional modules to specialized software for process management - ERP system.
    Need for the project activities are dictated entirely by the pursuit of EMA Ltd. to gain new market positions to achieve sustainable development and increased competitiveness.
Now planned through this activity to achieve the following results:
- Improve planning and overall management of the company's activities; optimization of all business processes in the enterprise;
- Timely detection of problems and introduction of means and methods to avoid repeated mistakes;
- Reduced costs by eliminating inefficient business processes;
- Improving the system for organizing supplies
- Increase the number of new customers of the company;
- Increase revenues from sales of products offered as a direct result of attracting new customers.
- Maintaining the confidence of customers;
- Maintaining and expanding market positions in national and international scale;
- Increasing the reputation of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на допълнителни модули към ERP система: Редица ограничения пред дружеството налагат необходимостта от: 1) подобряване на управлението и организацията на всички процеси, ресурси и информационни потоци в компанията; 2) оптимизиране на работните процеси и увеличаване на ефективността и производителността на труда чрез съкращаване на неефективни бизнес процеси, намаляване на времето и ресурсите за реализиране на необходимите процеси при правилното им структуриране, обвързване и информационна обезпеченост; 3) съкращаване/намаляване на разходите по осъществяване на дейността на компанията; 4) оптимално планиране на ресурсите на всички нива в компанията; 5) повишаване на качеството на предлаганите услуги и продукти, както и оптимизиране на съотношението качество/цена; 6) създаване на динамичен инструмент за управление на взаимоотношенията с клиентите, който да позволи правилно и надеждно идентифициране, таргетиране, привличане и задържане на нови клиенти; 7) въвеждане на инструмент, който да позволява информирани и навременни управленски решения и интегрирано управление на процесите и ресурсите. Предвид това по настоящия проект се предвижда разработване и внедряване на допълнителни модули към действащата в момента ERP система: - Модул „Доставки”- Наличие на списък на доставчици- валута на плащане, начин на плащане, условия на доставка; Определяне на доставчик на дадена стока; Следене на поръчките към доставчиците; поддържане на неограничен брой доставчици; Възможност за потвърждаване на зявките за доставка; Пресмятане на пълна себестойност на доставката; Генериране на пълна информация за доставките и задълженията; Автоматично разпределяне на разходите по артикули; Възможност за междинно въвеждане на уточняващи параметри; Следене на паричните потоци; планиране на предствоящи плащания и др. - Модул „Управление на взаимотношения с клиенти”- формиране на база данни за съществуващи и потенциални клиенти; ще се дефинират целите за конкретен клиент; ще се предоставя допълнителна информация за търговските отношения с всеки клиент; ще се съхранява всякакъв вид информация за клиента, включително и финансови анализи; ще поддържа бизнес процесите чрез интегриране с други модули с цел създаване на профил на клиента; ще се създаде възможност за управление на проекти- търговски, маркетингови, водене на статистика, проследяване на успеваемост на проектите, както и причина за тяхната неуспеваемост; ще има възможност за добавяне на екип към проекта и неговото оценяване. - Модул „Производство”-ще бъде въведена технология за производството на конкретно изделие, включваща всички нужни материали, количество за влагане, процент брак; въвеждане на поръчки; отчитане на реално произведеното с информация за реално израходваните материали; калкулация на себестойността и различни видове справки, обвързани с тези дейности. - Модул „Управленски справки”- Чрез неговото използване ще могат да бъдат създавани оперативни справки за проследимост работата по клиенти за определен минал период; справки за паричните потоци по седмици и месеци, свързани със задължения към доставчици от чужбина и в страната; планиране и отчитане на база месец, тримесечие, година на продажбите във фирмата; възможност за бързи справки по клиенти по различни разрези; оперативни справки за доходност, ликвидността и дълга на фирмата; оперативни справки по оперативна ефективност на фирмата - Модул „Управление на околната среда”- прилагане на фирмена политика за оптимизиране на отпадъците. Той ще дава възможност за въвеждане в програмния продукт на информация за вида на опаковката на всяка единица стока, която се заприхождава в складовете на фирмата; възможност за отчитане на бракуваните и рекламирани стоки и тяхното предаване за рециклиране; Отчитане на брака и предаването му за рециклиране от производствените звена при отделните производства; въвеждане в програмния продукт на отпечатване на всички данни, свързани с управление на околната среда – стоки с получени сертификати от чужбина, ползвани сертификати от фирмата. 80 000.00 80 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).