Организация, управление и популяризиране на проектните дейности : Цел на дейността: Осигуряване на експертно, коректно и навременно изпълнение на заложените цели и резултати по проекта.
Дейностите по управление на проекта ще бъдат насочени в посоки на:
- дейности, които да гарантират активност, прозрачност и подкрепа на проекта;
- дейности, които да гарантират прокарване на целите и изпълнение на заложените проектни дейности.
За провеждането на прозрачно и добро изпълнение на дейностите по проекта ще бъде сформиран екип от трима души – ръководител, координатор и счетоводител. Така сформирания екип за управление и изпълнение на проектните дейности ще има за задача да организира и гарантира провеждането на всички заложени по проекта дейности; финансово и техническо отчитане, цялостната логистика на проекта, както и дейностите по наблюдение, контрол и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. При възникнала необходимост ще бъдат осъществявани корекции, отчетност на дейностите и разходите. Основна задача на екипа е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Управляващия орган.
Ръководният екип по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, които ще бъдат своеобразен инструмент за контрол, проследяване и отчетност на изпълнението на проектните дейности. Работните срещи ще се протоколират и способстват и за детайлното разпределяне на задачите между членовете на екипа и планирането предстоящи дейности. Също така ще бъдат обсъждани предстоящите разходи със счетоводителя, който ще регистрира съответствието на планираните разходи с предвиденото в проекта и ще контролира разходите, направени предходния месец, за съответствие и съобразност с правилата на програмата. Счетоводителя ще изготвя ежемесечна информация за разходването на средствата, както и междинен и финален финансов отчет. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и отговорен за администрирането на всеки аспект на проекта: изпращане на покани, писма, телефонни обаждания, организиране на срещи, координиране на дейностите. Осигуряването на административна и техническа подкрепа, като и непрекъснатия мониторинг на проекта ще осигурят високо качество на неговото изпълнение и постигане на поставените цели. След сформирането на екипа по проекта, ще бъде изготвен и представен на ДО график на тръжните процедури за всички предвидени договори с изпълнители, независимо то тяхната стойност.
Популяризиране на проектните дейности
Екипът по проекта се ангажира да изпълни задълженията и отговорностите да информират обществеността относно помощта, получена от европейските фондове. При изработването и/или отпечатването на материали по проекта, задължително на заглавната страница ще се посочват процедурата и източника, по който същите се финансират, и съответните за това символи. В съответствие с Насоките за кандидатстване се предвиждат дейности по информиране и публичност, за чието изпълнение и стриктно спазване ще бъде отговорен екипа по проекта. Всички предвидени дейности и материали ще бъдат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвидените единни мерки се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17/12/2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби на Европейския социален фонд, Кохезиония фонд на ЕС, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, ЕСФ, Кохезиония фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1038/2006 на Съвета |
8 351.00
|
8 070.00
|
Извършване на подбор и осигуряване на заетост : Цел на дейността: Провеждане на избор на безработни и неактивни лица за включването им в трудова заетост по проекта. Дейността стартира още през първия месец, в който ще се подготвят обявленията за свободни работни места, ще се организира логистично процеса, ще се осъществи и контакт с Дирекция регионална служба по заетостта – София, като ще се разчита на активното съдействие и принадлежащите към нея бюра по труда, за насочване на регистрираните лица, с подходящ профил. Продължителността на дейността ще бъде в рамките на 3 месеца. Екипът по проекта ще има за задача да разгласи максимално сред обществеността, че фирмата набира персонал по проекта с конкретни параметри, изисквания за всяка длъжност и минимални условия, на които да отговарят кандидатите, които ще преминат първичен подбор. По време на осъществяването на подбора предимство ще бъде давано на млади хора с минимална образователна степен „Бакалавър”.
Лицата от целевата група се предвижда да бъдат назначени на длъжности съответстващи на притежаваното от тях образование, както следва:
- 1 на длъжност „Организатор обучение“, код по НКПД 24246004
- 1 на длъжност „Шофьор, лек автомобил до 9 места“, код по НКПД 83222002
- 1 на длъжност „Счетоводител, оперативен“, код по НКПД 33133001
- 1 на длъжност „Експерт управление на човешките ресурси“, код по НКПД 24236008
- 1 на длъжност „Експерт, програми и проекти“, код по НКПД 24226004
- 1 на длъжност „Мениджър, ключови клиенти“, код по НКПД 24215025
- 1 на длъжност „Организатор, продажби и реклама“, код по НКПД 33393021
За периодът на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период. С изпълнението на тази дейност ще може да се осигурят 7 нови работни места. За всяко работно място ще се осигури заетост за период от 12 месеца. Очакваме с дейността да се повиши мотивацията и желанието за професионално развитие в компанията у наетите лица. Подсигуряването на заетост за периода на изпълнение на настоящия проект ще даде шанс на безработни и неактивни лица да получат социална закрила и социално включване, възможност за заработване на доходи и получаване на осигурителни права. Чрез изпълнение на дейността, ще се даде възможност на наетите лица да натрупат достатъчно практически опит, ако до момента не са имали, да придобият и/или развият личностни и професионални умения, които ще спомогнат подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост и повишаване на производителността. |
58 966.49
|
68 677.20
|
Доставка на оборудване за новоразкрити работни места за целевата група: Цел на дейността: Ресурсно обезпечаване на новоразкритите 7 работни места, чрез доставка на оборудване. Дейността ще се реализира в рамките на 2 месеца. Предвижда да бъде закупено следното оборудване за новите работни места, които ще бъдат разкрити по проекта:
• Мултимедиен проектор – 1 бр.
• Скенер – 1 бр.
• Преносим компютър, висок клас, с включен лицензиран софтуер – 4 бр. (за 3 от работните места, фирмата разполага с необходимото оборудване и в съответствие с Насоките за кандидатстване ).
• 1 бр. Wi Fi базова станция и лесно за работа бекъп устройство
• 2 бр. Външен хард диск 2.5" 2TB, USB 3.0
• 1 бр. модул за повишаване сигурността на системата при съхранение на данни и намаляване на риска от загуба на информация при прекъсване.
Периодът е избран така, за да може когато приключи процеса, да бъдат подготвена и осигурена материалната база, необходима за работните места и да стартира изпълнението ежедневните работни задължения на новонаетите лица. Чрез осигуряването на това оборудване, ще се разкрият съответно работните места за всяка една от длъжностите. Оборудването ще е съобразено със изискванията за енергийна ефективност и щадене на околната среда, с оглед стимулиране на зелената икономика и спазване на принципа за устойчиво развитие. Също така, оборудването ще отговаря и на всички изисквания за безопасни условия на труд, касаещи експлоатацията на устройствата/уредите. В съответствие с Насоките за кандидатстване по настоящата схема, Кандидатът ще подсигури оборудвани работни места, за да могат да бъдат изпълнявани качествено и адекватно служебните задължения, съгласно утвърдените длъжностни характеристики. "Левъл Ейч” ООД се ангажира да запази предназначението на закупеното оборудване за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. В случай на възникване на непредвидени обстоятелства срокът спира и продължава да тече след отпадането им. |
19 156.00
|
19 149.57
|