Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

This project proposal presents a rationale for the entrepreneurial idea of GAMMA CAMPANY Ltd. for the design and market development of a new fashion brand for women clothing. The project has duration of 12 months, for which period will be designed and produced 2 collections - spring / summer and autumn / winter. The collections will include deconstructed models in modern avant-garde style. The company will focus on creating and establishing the Bulgarian tailoring products as extremely high quality goods, suitable fabrics and designs, excellent combination of colors, impeccable cut. The patterns will be influenced by the latest global fashion trends, but by our own and original interpretation.
The dressing of ladies in a modern urban style, the choice of deconstructed patterns, and help in combining clothes as a whole vision - will be the job for the team. The added value that we see, apart from the purely creative design of the garment, is related to two other strands - offering traineeships for young learners and developing a sustainable business model aimed at recycling clothing and protecting the environment.
For the realization of the entrepreneurial idea the candidate has formed a team of experts with higher education and experience in the field of the entrepreneurial idea. The Candidate's team includes an expert with a PhD in Fashion Design and Research and Publications related to the use of computer systems in the fashion industry. Sustainable employment of 3 people will be ensured.
The envisaged costs include also the purchase of tangible fixed assets, materials and consumables, rental costs, overhead and office supplies, costs for external services - development of economic and financial evaluation; developing market research and marketing plan; the cost of developing a website with an e-shop; visualization costs. In order to present the fashion line of the brand at the fashion exhibition in Paris, the applicant has pledged participation costs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея чрез назначаване на експертен персонал, закупуване на ДМА, разходи за наем, разходи за външни услуги и разходи за участие в събития: 1. Наемане на помещение в което ще бъдат обособени работни места, ще се съхранява оборудването и ще се извършват дейностите по създаването на дизайна и производството на дрехите. В наемната цена на помещението ще бъдат включени режийни разходи и разходи за офис консумативи. 2. Назначаване на персонал - ще бъдат назначени на трудов договор лица на следните длъжности: - Моден дизайнер НКПД: 2163-6001; работна заплата с осигур. вноски за сметка на работодател в размер на 1308,12 лв./мес. На длъжността ще бъде назначен Предприемачът Александра Велинова, на 4-часов работен ден за 18 месеца. - Моделиер-конструктор НКПД: 7531-3009; работна заплата с осигур. вноски за сметка на работодател в размер на 1545,96 лв./мес. На длъжността ще бъде назначен експертът Незабравка Недялкова, на 4-часов работен ден за 18 месеца. - Моден дизайнер НКПД: 2163-6001; работна заплата с осигур. вноски за сметка на работодател в размер на 1308,12 лв./мес. На длъжността ще бъде назначен експертът Мария Попова, на 4-часов работен ден за 18 месеца. - Шивач, облекло НКПД: 7531-1003 и работна заплата с вкл. осигуровки – 1010,82 лв./мес. Длъжността ще се заеме за 12 месеца на пълен работен ден. 3. Закупуване на ДМА: За основателността на разхода са приложени оферти от първи доставчик със съответните оторизационни писма и регистрирани свидетелства за марка към патентното ведомство. Разходите са оптимално разчетени на база качество-цена и след консултация с техническо лице. Минималните технически параметри са описани в Приложение Е: - Едноиглова права машина за средно тежки материи; - Едноиглова права машина за тежки материали; - Кроялна маса - ш 1800 мм/ д 2000 мм/ в 900 мм - Електронна високоскоростна шевна система за изработка на илици - Многофункционална шевна машина - Едноиглова права машина за леки до средно тежки материи; - Четири конечен оверлог - механичен 2-иглов, 4-конечен оверлог - Покривна машина – 3-иглова 5-конечна покривна - Преса за трансферен печат - работно поле – 60 х 40 см. - Гладачна маса с вграден парогенератор и една ютия - Дискова ножица - 100 мм 4. Разходи за материали и консумативи – разчетените материали и консумативи са на база необходимите платове, конци, копчета, ципове и др, които директно се влагат в изработването на една колекция - 8400 лв. с ДДС/ колекция. За продължителността на проекта ще бъдат изработени 2 колекции в пълния набор размери. 5. Изработване на икономическа и финансова оценка – тя ще включва точни параметри на разходите за единица продукт за всяка дейност, която фирмата развива; ще изследва ефективността на инвестициите и тяхната норма на възвращаемост; ще отчете необходимите парични потоци за нормалното съществуване на предприятието и други. Оценката е необходима, тъй като ще зададе финансова дисциплина, ще определи параметрите и ефективността на всяка част от дейността и може да доведе до преразглеждане на някои от цените, на които ще работи предприятието. 6. Изработване на пазарно проучване и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея – в него ще се разпише стратегията, която предприятието ще следва по отношение на популяризацията си; ще се препоръчат методите и средствата за достигане до максимален брой таргетирани клиенти и други. 7. Разходи за създаване на интернет страница - тя ще бъде създадена с цел популяризация и следвайки желанието на фирмата да достигне до по-широк кръг от потенциални клиенти. Интернет страницата ще е динамична, ще специализиран модул за интернет магазин, през който да може да се закупуват продуктите на марката. 8. Разходи за участие в събития, на които да бъде представена марката – участие на изложение в Лондон като разходът включва разходи за участие и представяне на колекция, изработване на look book и др. 163 762.24 127 509.63
Визуализация на проекта: Дейността по осигуряване на информация и публичност е разработена и бюджетирана съгласно изискванията, заложени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Следвайки насоките за изпълнение на тези дейности и спазвайки стандартите за визуализация на подкрепата от Европейския фонд за регионално развитие, ГАММА КАМПАНИ ООД е планирал следните задължителни мероприятия: 1. Ще включи в главната страница на създадената по проекта платформа кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепа, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; 2. Ще постави 2 плаката с информация за проекта (не по-малък от размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, като например входа/коридора или друго място на сградата, в която ще бъде наето помещението. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Кандидатът ще упомене финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 в информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта. Във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, бенефициентът ще оповести, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. 3. На всяко закупено по проекта оборудване ще се поставят стикери върху всеки актив, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. 4. Ще се направят публикации в 2 онлайн издания съгласно т. 3.14 от Единния наръчник 5. Ще се изработи и постави интернет банер. Във всички свои дейности, свързани с изпълнението на проекта, както и тези, наложени в резултат от изпълнението на проекта, ГАММА КАМПАНИ ООД ще се ръководи от основната цел за открито, информирано и спазващо изискванията поведение за осигуряване на публичност на подкрепата получена от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОПИК. 2 000.00 2 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).