Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

DTS-BG LTD was established in November 2017 with registered office in the city of Lovech. The company`s main code of economical activity is 32.50: Manufacture of medical and dental instruments and supplies . 

The current project proposal is elaborated as a response to the growing need of manufacturing high quality orthopedic devices that meet in a more proper manner the needs of those patients who suffer from different diseases and traumas of locomotor apparatus. It aims at attracting of a focused support for starting and developing of manufacturing activities by a newly established entity that has the ambition to become one of the leading companies that manufacture orthopedic devices.The economical activity to be developed falls under both the topics related with the overcoming of European and regional challenges and the Innovation Strategy for Intelligent Specialization.
Thus, the project proposal will help to solve one of the main problems in the start-up of independent economic activity, namely the access to the initial financing for market realization of the entrepreneurial idea. This This will achieve the main goal of the project - the development of a new sustainable enterprise in the  orthopedic products industry and its promotion in the market as a stable and competitive company. 
The project includes the following activities: 
1. Market Realization of the Entrepreneurial Idea. 
2. Project visualization. 
The following results will be achieved: 
1. Successful marketing of a new business idea. 
2. The imposition on the market of a new business entity. 
3. Provided employment of at least 7 persons, including a person with disability. 
4.  Implementation of net sales revenue for a period of three years after the end of the project up to 159.41% as compared to the received grant.
5. Reporting EBITDA for amount of 18.37% compared to the obtained grant for a period of three years after the end of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 7 бр.; закупуване на Мобилна работна станция - 3 бр.; Водна баня - 2 бр.; закупуване на 10 бр. шевни машини; наем на работно помещение за целите на проекта; създаване на сайт,; изработване на маркетингов план), - част 1: Като част от дейността ще бъдат наети 7 бр. квалифициран персонал, необходим за производството на ортопедични изделия. Ще бъде закупено и необходимото оборудване - Мобилна работна станция - 3 бр.; Водна баня - 2 бр.; Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред- 1 бр; Двуиглов петконечен оверлог - 1 бр.; Едноиглова дигитална шевна система за двуконечен затворен грайферен бодов ред - 1бр; Едноиглова цилиндрична права машина - 1 бр.; Електронна двуконечна машина за програмируеми шевове - 1 бр.; Банциг - 1 бр.; Eлектрическа дискова ножица - 1 бр.; Машина за автоматично, топло рязане и отброяване на детайли - 1 бр.; Кроялна маса - 1 бр.; Устройство за отрязване края на настила - 1бр.; С цел позиционирането на пазара на ДТС-БГ ООД ще бъдат изработен маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея, ще бъде създадена интернет страница на дружеството и ще бъде наето работно помещение за осъществяване на производствена дейност. Дейността предвижда осъществяването на следните инвестиции, необходими за стартиране и развитие на производство на ортопедични изделия: 1. Наемане на квалифициран персонал, състоящ се от следните експерти: 1.1. Технолог на ортопедични продукти. Тази длъжност ще бъде заета от предприемача Албена Андреева, като за нея се предвижда 18-месечен период на заетост на 4 часа. Нейните функции ще бъдат свързани основно с изготвяне на технически спецификации на продуктите и изработване на технологични схеми в производството - за всички произвеждани продукти. Повече детайли относно задълженията и отговорностите на технолога на изделията се съдържат в т.9 екип. 1.2. Кинезитерапевт - 2 бр. На тази позиция ще бъдат наети 2 лица - Веселин Христов и Георги Петров, които са част от квалифицирания персонал, който е обект на оценка по проекта. Веселин Христов ще бъде нает за период от 18 месеца на пълен работен ден. Неговите задължения са свързани с изработката на всички видове продукти на дружеството, както и с приспособяване и фиксиране на шини и ортези към крайниците на индивидуалните клиентите. Идентични ще бъдат и задълженията по проекта на втория кинезитерапевт - Георги Петров, чиято заетост, в съответствие с производствените нужди, ще бъде за период от 15 месеца и на 4 часов работен ден. 1.3. Координатор производство - необходим е за гарантиране обезпечеността на производството с материални ресурси и разработването и изпълнението на производствените програми и календарни графици. Лицето, което ще заеме тази длъжност, е част от допълнителния квалифициран персонал и поради тази причина не е посочен поименно. За него се предвижда целодневна заетост през цялото изпълнение на дейността. 1.4. Шивач - 3 бр. За да придобият естетичен търговски вид и за да са удобни за ползване, всички ортопедични изделия, които ще бъдат произвеждани, ще бъдат тапицирани, зашивани и брандирани с логото на компанията. Поради тази причина проектът предвижда наемането на 3 бр. шивачи, които да работят с предвидените за закупуване шевни машини. В съответствие с производствените планове на дружеството и сроковете за доставка на шевните машини, двама от тях ще бъдат назначени за период от 12 месеца, а един от тях - за 6 месеца. И за тримата се предвижда заетостта да бъде полудневна. 2. Придобиване на ДМА. 2.1. Преносима работна станция - 3 бр. С цел обезпечаването на работния процес, дружеството има нужда от 3 бр. преносими работни станции, които ще бъдат използвани от следните експерти: - Технологът, който ще разработва техническите спецификации и технологичните схеми на продуктите; - Кинезитерапевтът, който ще води протоколите от изпитванията и производството на продуктите при обработката им във водните бани. Двамата кинезитерапевти ще споделят 1 работна станция; - Координаторът, който ще разработва производствените планове и календарните трафици. 2.2. Водна баня - 2 бр. Използват за загряване на ниска температурна пластмаса, от която се изготвят заготовките на ортопедичните изделия. 249 217.50 218 368.66
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 7 бр.; закупуване на Мобилна работна станция - 3 бр.; Водна баня - 2 бр.; закупуване на 10 бр. шевни машини; наем на работно помещение за целите на проекта; създаване на сайт,; изработване на маркетингов план), - част 2: Поради голямата концентрацията на работа в тази производствена ниша и с цел недопускане на тесни места, се предвижда закупуването на 2 бр. водни бани, с които ще оперират кинезитерапевтите. 2.3. Шевни машини. 2.3.1. Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред - ще се използва за шиене на всички текстилни детайли. В машината се въвеждат операции (програми), които лесно се задават при повторно зашиване на детайли. 2.3.2. Двуиглов петконечен оверлог: Предпазва ръбовете на текстилните калъфи и омекотявания от нищене. Присъединява два края на текстила, като отрязва излишния материал. Използва се при изработването ортопедичната седалка и облегалка, както и при омекотяванията за шините. 2.3.3 Едноиглова дигитална шевна система с двуконечен затворен грайферен бодов ред -оборудвана с допълнителна приставка за лесен монтаж на обточващи ленти с различни ширини. Използва се за текстилните опаковки на продуктите, както и за седалката и облегалката. 2.3.4. Едноиглова цилиндрична права машина: Машина за шиене на ципови ленти. Използва се при производството на текстилните опаковки на всички продукти, както и при циповете на седалка и облегалка. 2.3.5. Електронна двуконечна машина за програмируеми шевове: С тази машина се шият опаковките на всички продукти, както и техните дръжки. Служи за изработка на декоративни шевове на продуктите. 2.3.6. Банциг – Изрязва текстила прецизно по очертанията на кройките. Може да реже едновременно няколко пласта текстил с една и съща кройка. Използва се при продуктите ортопедична седалка и облегалка. 2.3.7. Електрическа дискова ножица за: - рязане на всякакъв вид платове и материали – очертава се кройката върху пластмасата , с ножицата се отрязва абсолютно точно .Не се генерира фира, нискотемпературната пластмаса е твърд материал и с този вид ножица се реже изключително лесно. 2.3.8. Машина за автоматично, топло рязане и отброяване на детайли: Ортопедичната облегалка се прикрепя към инвалидния стол посредством тъкан колан, чрез този актив коланът се отрязва точно и се образува стопилка в края. Така материала не се разнищва. По същия начин се нарязват и велкро лентите, с които се закрепват и пристягат индивидуалните шини. 2.3.9. Кроялна маса -представлява широк работен плот, който осигурява необходимото пространство за разстилането на топовете с плат ,както и материалите за индивидуалните шини. 2.3.10. Устройство за отрязване края на настила – Служи за прецизно отрязване на края на навития топ плат. По този начин не се криви края на ролката на текстила,. Използва се за Ортопедичната седалката и облегалката, както и при омекотяването на шините. 3. Наем на работно помещение. Наемане на помещение, в което да се помещава техниката и да се осъществява работния процес . Дружеството не разполага със собствено работно помещение и поради тази причина планира да наеме такова по проекта за период от 18 месеца в гр. Ловеч . В него ще се позиционира техниката и ще се обособят работните места. 4. Изграждане на интернет страница на кандидата. С цел постигане на разпознаваемост сред потенциалните клиенти и предоставянето на точна, достоверна и изчерпателна информация за предлаганите продукти, кандидатът има нужда от разработване и поддържане на своя собствена интернет страница. 5. Изработване на маркетингов план. Дружеството има нужда от прилагане на целенасочени подходи за таргетиране на своите клиенти, както и за по-добро планиране на приходите. Поради тази причина кандидатът планира да получи като външна услуга маркетингов план, който да посочи най-ефективните пазарни практики за достигане до потенциалните клиенти на компанията. 6. Закупуване на материали. Дружеството има нужда от закупуване на определено количество материали, които да вложи в производството на първата партида ортопедични изделия. Такива материали са полиуретанова пяна, алкантара, нетъкан текстил и други. 0.00 21 100.00
Визуализация на проекта (Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. табели и 30 бр. стикери) : Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 в неговата успешна реализация. Предвид факта, че проектът предвижда осъществяване на инвестиции в ДМА, на мястото на изпълнението му - на входа на офиса на кандидата, ще бъдат поставени, в съответствие с графичните стандарти, 2 информационни табели - временна и постоянна, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране , представени в български лева. На временната табела ще бъдат обозначени също и началната и крайната дата на изпълнението на проекта. За маркиране на закупените общо 15 бр. ДМА, на подходящо място на повърхността на всеки от тях, ще се бъдат поставени по два стикера - общо 30 бр. На всеки стикер ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменато "Европейски съюз", наименованието Европейски фонд за регионално развитие, общото лого за програмния период 2014 - 2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. След създаването на интернет-страницата на ДТС-БГ ООД, която ще бъде разработена в рамките на настоящия проект, на видно място ще бъде представено кратко описание на проекта с включена информация относно неговите цели и очакваните резултати, основните дейности и периода на изпълнение. Ще бъдат визуализирани емблемата на Европейския съюз и общото лого за програмен период 2014-2020 г. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността, ще се посочва че се финансира от ОП Иновации и конкурентоспособност чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта, ще продължи общо 18 месеца и приключва с успешното реализиране на всички проектни дейности и финализирането на проекта. 500.00 480.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).