Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Chuchkov Brothers Studio Ltd. is a production company created in late 2008 specializing in the manufacture and production in the field of audio-visual industriya.Na this stage of development, with the available technology we have and ever increasing quality requirements finished products and services company, we have exhausted the possibilities of this business model and we can not increase revenue from this segment of its business, as we are constantly directly dependent on external factors.
The company is experiencing a serious need to improve their performance by increasing the productivity of workflow, optimize the cost of services / products and reduce the risk of mismanagement of available resources and information through improved business processes.
This project is synchronized and contributes to achieving the objective of the company to improve governance and achieve effective organization of work of Chuchkov Brothers Studio Ltd. and enhancing the competitiveness of offered products and services by developing and implementing targeted to the needs of the company management system process (ERP system) and the purchase of equipment necessary for the functioning of the system. The implementation of the ERP system and reengineering of processes in the company will lead to the realization of the following effects: 1) improved management of the overall business of the company and the overall presentation and in the occupied market segment; 2) improving the quality of services; 3) optimized customer relationships and expand customer base; 4) optimized costs and investments; 5) enhanced market positions of national and international market. Optimized management processes, resources and customers will increase the effectiveness and efficiency of the company and will enhance the quality of services will presupposed sustainability of the company's development and flexibility.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP система: Дружеството изпитва нужда да подобри представянето си чрез увеличаване на продуктивността на работния процес, оптимизиране на себестойността на предлаганите услуги и намаляване на риска от неефективно управление на ресурсите. Нужда от подобряване имат следните бизнес елементи: набиране и обработка на комплексна информация; обединяване и структуриране на информационните масиви; ускоряване на информационния поток; оптимизация на складови наличности; обогатяване на справочно-аналитичния апарат; предвиждания и планове; управление на човешките ресурси. Поради това се предвижда разработавне и внедряване на ЕРП с-ма. С-та ще бъде специално разработена за нашите нужди и ще се състои от следните модули: 1. Проекти/Поръчки- В рамките на този модул се дефинират и управляват основни параметри като клиент, обект и вид на поръчката, количества, отчетни периоди, срокове, етапи, приоритети,отговорно лице и др. Програмата ще осигурява интеграция и връзка към другите модули, позволявайки в реално време отразяване на необходимите, доставени и вложени количества в Материалното стопанство, както и себестойностите в Производството. Директната връзка към Производство позволява и разпределение на количествено дефинираните поръчки към съответни производствени вериги, сервизни екипи и др. През заданията към всеки един от етапите на поръчката се осъществява и връзка към работните графици на служителите, натоварени със съответните задачи. 2. Материали и Склад -Този модул ще управлява пълната номенклатура от материали и спецификации на крайни изделия, както и отразяването на реалното потребление на материали в складовата наличност. Ще бъдат взети предвид всички съществени параметри, участващи в дефиницията на материалите, в това число както количествени, така и качествени критерии. Гъвкавата платформа позволява лесното им пре-дефиниране с оглед на спецификите на индустрията, за която се внедрява софтуера. Модулът предлага подробни справки за материалите, участието им в различни готови изделия, разчети по различни разходни норми. Налична е пълната история на материалите с всичките им движения – заприхождавания, изписвания, резервации, трансфери. 3. Производство/Планиране- Основната цел на Производствената функция е Планирането. В модул Произвoдство се дефинират производствените/сервизните вериги, разпределят се поръчките и проектите, задават се срокове за изпълнение, въвеждат се наличните капацитети и се изчисляват необходимите такива. В заключение се отразява реалното изпълнение. Модулът трябва да е снабден с графична визуализация на натоварванията на капацитетите, позволяваща на служителите, изпълняващи планьорска функция, бързо да се ориентират и да вземат бързи и ефективни решения. 4. Справки-Това е модул, състоящ се от стандартизирани, специфични справки, обслужващи основния принцип на управление на проектите/поръчките, а именно приоритизацията. Тук могат може да бъде видяна агрегирана справка за всички етапи от всички проекти, управлявани от даден мениджър на проекти, които падежират на определена дата. По този начин ще се определят приоритетите на управление. Позволяват се динамичните справки по клиенти и проекти с външна насоченост към контрагенти на ползвателя на системата. Контрагентите ще имат възможност да се регистрират в програмата със свои собствени акредитиви и да получават достъп до информация, съответстваща на техните нива за достъп. 5. Управление на отпадъците- Това е специфичен модул, функциониращ в пряка в връзка с ефективното управление на материалното стопанство и свързаното с това намаляване на складовите наличности и свързаните с тях брак и загуби. Този м одул осигурява разширена функционалност по отношение на планирането, управлението на поръчките, управлението на вноса и износа, транспорта и склaдовите ресурси. Засегнати са депониране на брак, вторично използване на остатъци, нормативна база както и детайлни справки, които осигуряват възможност за вземане на управленски решения за постигане на енергийна и ресурсна ефективност. 125 000.00 125 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функциониране на ЕРП системата- сървър с маси- 1 бр., софтуер за автоматизиран бекъп- 1 бр. и мрежови масив за бекъп- 1бр.: Дейността е обвързана със закупуване, доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на допълнително необходимо за функционирането на интегрираната информационна система хардуерно и софтуерно оборудване. Към настоящия момент наличното оборудване задоволява потребностите на фирмата. За да бъде внедрено новото решение обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер, с който дружеството към момента не разполага. Компанията предвижда придобиване на специализиран сървър с високопроизводителен процесор. Той се отличава с добри работни показатели от гледна точка на цена, консумация на мощност и опростено използване. Активът е готов за натоварени бизнес задачи като работа с бази данни, сървърна консолидация и виртуализация. Оборудването се характеризира с повишена ефективност спрямо еднопроцесорните решения и оптимизирани на работните процеси при използвания нов подход за управление на бизнес процесите на дружеството, които изискват значителни ресурси. Сървърът осигурява пълната функционална производителност и продуктивност, в същото време предоставят комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление ИТ инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимално внедряване на специализираното решение. Част от необходимата ИТ инфраструктура за работа на ЕRP системата се явява и закупуване на софтуер за автоматизиран бекъп и мрежови масив за бекъп. Тъй като предвидената по проекта система е с множество модули и съответно функционалности, благодарение на които ще се генерират всекидневно значителна по обем информация в различен вид, е задължително придобиването на горецитиранiте активи. Те ще спомогнат за автоматичното архивиране на данните придобити от ЕRP системата, което ще става своевременно и без опасност от загуба на информация. Архивираните данни впоследствие ще бъдат използване по предначначение от екипа на компанията. Без наличието на специализираното софтуерно решение и допълнителния масив този процес би бил невъзможен, а рискът от загуба на генерирани справки и информация огромен. Предприемането на целенасочени мерки за осигуряване на необходимите дълготрайни материални и нематериални активи за внедряване на решението за постигане на максимална ефективност и оптимизиране на функционалностите на новата система ще осигури безпроблемното й използване. С реализирането на дейността ще се създадат условия за въвеждане и нормална работа на предвидената за закупуване софтуерна система за управление на ресурсите (ERP) в предприятието. Активите ще осигурят надеждност на системата. С въвеждането в експлоатация на новото хардуерно и софтуерно оборудване ще се покрият минималните изисквания към хардуера, поставени от предвидената за внедряване софтуерна система за управление на ресурсите (ERP) в предприятието. Изборът на закупуваната техника е подбран така, че да позволи разширяването на обхвата на софтуерна система за управление (ERP) в предприятието при необходимост от разрастване на дейността на дружеството. Предприемането на целенасочени мерки за осигуряване на необходимото ДМА/ДНА за внедряване на новото решение за постигане на максимална ефективност и оптимизиране на функционалностите му ще осигурят на пазара качествени продукти/услуги обвързани с подобряване на всички бизнес процеси в компанията, които изцяло отговаря на тенденциите за развитие на бранша в световен мащаб. Тези стъпки ще подпомогнат устойчивото развитие на компанията и повишаването на конкурентоспособността й на българския пазар чрез повишаване на производствения потенциал на фирмата. В този смисъл проектната дейност цели насърчаване внедряването на жизнеспособна система, постигане на положителен икономически ефект за компанията и оптимизиране и постигане на ефективна организация на цялостната дейност на дружеството. 99 748.00 99 549.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).