Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Textile Brand Ltd is a start-up enterprise established by Ivanka Bakayova in December 2017 to develop production of household textiles (household linen, embroidered household linen, etc.) and home textiles (cotton and wool blankets).
To implement its plans, the company plans to carry out the following activities under the project:
1) Market implementation of the entrepreneurial idea of start-up and development of a textile manufacturing operation, by purchasing new production equipment (loom and automatic embroidery machine) and production materials (cotton and acrylic yarn) and hiring the necessary qualified personnel of 3 people, incl. a person with permanent disabilities. 
2) Project visualisation.
The Company envisages to ensure sustainable employment for the 3 persons hired by the project for at least 6 months after the end of the project.
The implementation of the project will enable the entrepreneur Ivanka Bakayova to start and successfully develop her own manufacturing business in one of the priority sectors for the creation of new enterprises according to NSESMEs 2014-2020. The university education and the long-term professional experience of the entrepreneur in the textile business combined with the envisaged purchase of modern production equipment and the recruitment of highly qualified manufacturing staff will ensure the successful launch and development of the planned business, providing a strong guarantee for growth in sales revenue and profitability of the operation, thus ensuring the sustainability of the entrepreneurial venture in the long run. Apart from the above-mentioned basic economic result, the project activities will also have an accompanying environmental and social effects stemming from the specifics of the production process and the characteristics of the projected production and from the envisaged hiring of a person with permanent disabilities and ensuring the sustainable employment of the persons hired under the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея за стартиране и развитие на текстилно производство (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на тъкачен стан - 1 бр., автоматична бродираща машина - 1 бр., материали за производство (памучна и акрилна прежда) и наемане на квалифициран персонал от 3-ма души) : В изпълнение на плана си за реализиране на предприемаческата идея за стартиране и развитие на модерно текстилно производство, в рамките на настоящата дейност "Текстил бранд" ЕООД предвижда да изпълни следното: I. Закупуване на технологично оборудване за текстилно производство 1. Тъкачен стан - 1 бр. 2. Автоматична бродираща машина - 1 бр. II. Закупуване на материали за тестилното производство: 1) Памучна прежда - 860 кг. 2) Акрилна прежда - 2200 кг. ІІІ. Наемане по трудови договори за период от 14 месеца по проекта на 6-часов работен ден на 3-ма души квалифициран персонал на следните длъжности: 1) Инженер-технолог, текстилно производство - 1 човек; 2) Оператор на тъкачен стан и бродираща машина - 2-ма души. Предвиденото за закупуване по проекта технологично оборудване (тъкачен стан и автоматична бродираща машина) е необходимо за осъществяване на планираната производствена дейност."Текстил бранд" ЕООД предвижда да стартира и развие собствено производство на следните две категории текстилни изделия с национални мотиви и продукти, взаимствани от българския бит и култура: 1) битов текстил (производство на битов плат, битови покривки, бродирани битови карета и др. изделия от акрилна прежда) и 2) домашен текстил (тъкани одеала от вълна, памук и вълнено - памучна смес). Дружеството планира да бродира битовите покривки с лого „Bulgaria” и произвежда български шевици, като. някои от покривките и одеялата ще да бъдат допълнително бродирани с цел повишаване на художествената им стойност. За производството на посочените два типа продукция дружеството се нуждае от тъкачен стан, на който да се изтъкава битовия плат и одеялата, и бродировъчна машина за направа на бродерията. Дружеството планира да придобие и въведе в експлоатация новото производствено оборудване в наети по наем производствени помещения, находящи се на следните адреси: 1) гр. Севлиево, ул. „Марин Попов” № 51 (където ще бъде обособен бродировъчен цех, в който ще бъде внедрена новата бродираща машина) и 2) гр. Севлиево, ул. „Марин Попов” № 64 (където ще бъде обособен тъкачен цех, в който ще бъде внедрен новия тъкачен стан). Предвидените за закупуване материали за производство - памучна прежда (860 кг.) и акрилна прежда (2200 кг.) ще служат като суровина за производството на памучни одеала (домашен текстил) и битов плат/битови покривки и бродирани битови карета, изработени от акрил. Предвиденото количество прежди ще покрие потребностите на дейността на дружеството за периода на реализация на проекта. Предвидения за наемане по проекта квалифициран персонал е необходим за осъществяване на планираното текстилно производство. Инженер-технологът по текстилно производство, който е магистър-инженер по текстилна техника и технологии, ще отговаря за организиране на технологичния производствен процес и контрола по качеството, като ще бъде ангажиран и с експлоатацията, поддръжката и техническото обслужване на текстилното оборудване. Двамата оператори на тъкачен стан и бродировъчна машина, притежаващи значителен професионален опит в текстилното производство, един от които предприемача Иванка Бакайова, пряко ще работят на съответните машини. Етапите при изпълнението на дейността са следните: 1. Избор на изпълнители за доставките на новото производствено оборудване и материали за производство (от 1-ви до 2-ти месец). 2. Сключване на договори за доставки с избраните доставчици (3-ти месец). 3. Доставка на машините в предприятието, инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на машините и подписване на финалните приемо-предавателни протоколи (4-ти - 5-ти месец). 4. Сключване на трудовите договори за работа на 6-часов работен ден на предвидения за наемане по проекта квалифициран персонал (в началото на 5-ти месец) и изпълнение на трудовите им задължения за период от 14 месеца по проекта (от 5-ти до 18-ти месец). 264 014.06 254 542.48
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез изработка и поставяне на временни информационни табели - 2 бр., стикери за визуализация - 2 бр. и постоянни информационни табели - 2 бр.) : Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост, като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие със задълженията си за осигуряване на визуализация и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, "Текстил бранд" ЕООД ще изпълни следните дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ по проекта. Етапите при изпълнението на дейността са следните: 1. Възлагане на услугата по изготвяне на визуализационните материали на външен изпълнител (1-ви месец) 2. Изготвяне и поставяне на: - временни информационни плакати (табели) в двете производствени помещения, в които е предвидено да бъдат изпълнени дейностите по проекта - 2 бр. (1-ви месец) - стикери за визуализация върху новозакупеното по проекта оборудване - 2 бр. (5-ти месец) - постоянни информационни табели (2 бр.) на видни мяста в предприятието, съдържащи данните на проекта и включващи всички задължителни реквизити с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му (18-ти месец). 500.00 76.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).