Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

“OrpheuChiron” Ltd. is a company established in 2018 with the main economic activity falling within the scope of CEA Q 86.90 Other human health activities - unconventional methods for impacting on human health, namely: music therapy and psychodrama.
The main objective of the present project is to ensure the sustainable and competitive development of the enterprise through the realization of an entrepreneurial idea on the market falling within the sector Q 86.90. Other human health activities related to overcoming European and regional challenges - providing musicotherapy and psychodrama services, such as psychotherapeutic methods, to individuals or groups for the benefit of emotional status and mental health.
The realization of the entrepreneurial idea will have a direct positive social and ecological effect and it will also correspond to the thematic area Industry for Healthy Life and Biotechnology, ICT and Informatics and Mechatronics and Clean Technologies of the Innovation Strategy for Smart Specialization.
The project will be implemented by implementing the following set of activities:
1: Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market - within which will be:
- formed a team of qualified staff needed to realize the entrepreneurial idea;
- realized investments in FTA and in the development of software, creating the necessary technological and program prerequisites for realization of the entrepreneurial idea;
- rented working space;
- created website of the Candidate, promoting the entrepreneurial idea and supporting its market realization;
- developed market analysis and marketing plan for market realization, creating prerequisites for successful market realization as a source of expert information for appropriate and market-specific actions in this process.
2: Activity for vizualization of the project  - resulting in publicity and visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Разработване на софтуер 4.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 5. Наето работно помещение) - ЧАСТ 1 : Дейността има принос за постигане на СЦ 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 4 бр. експерти:В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 1 лице,които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат,притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит,пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ.Освен тях,за целите на успешната реализация на пазара на ПИ,ще бъдат наети и още 2 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ,в т.ч. за провеждане на активни музико-терапевтични и психо-драматични активни индивидуални и групови сесии. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА и планираният за разработване специализира софтуер. 2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея, необходимо е закупуване на следното оборудване: - ЕКГ Апарат - 1 брой - апаратът е необходим за целите на осъществяване на автоматизирано измерване и проследяване на електрическата активност на сърцето на клиента по време на терапевтична сесия. Резултатите от измерванията са необходими и предоставят на терапевта информация в реално време за физиологичното състояние на клиента по време на терапията и на различните фази от нея. Същевременно - той следва да бъде свързан и с планирания за разработване софтуер за загряващо упражнение за индивидуална сесия по активна музикотерапия, който, от своя страна, ще предоставя графика на сърдечната дейност на клиента. - Музикално оборудване, както следва: Комплект дигитално гранд пиано - 1 брой; Микрофонен сет - 1 брой ; Комплект аудио интерфейс и слушалки - 1 брой; Комплект активни мониторни колони - 1 брой; Перкусионен сет - 1 брой. Музикотерапията, като научна дисциплина и като област на предприемаческата идея, използва основните характеристики и качества на музиката или на музикалните произведения в клиничната рехабилитация или в психологическата работа с терапевтични цели. В този смисъл, неразделна част от активна музикотерапевтична сесия, е музикалното оборудване. Комплектът дигитално гранд пиано е необходим за възпроизвеждане от страна на музикотерапевта на музикални тонове по време на индивидуална/групова терапевтична сесия. Перкусионният сет съдържа инструменти, измежду които клиентът прави избор по време на терапевтична сесия и посредством които възпроизвежда мелодии. Изборът на инструмент е сигнал за терапевта за емоционалното състояние на клиента и дава база за анализ и избор на метод за въздействие. Комплектът аудио интерфейс и слушалки заедно с микрофонния сет са необходими за създаване на необходимите технологични предпоставки за звукозапис на перкусионни инструменти - във връзка с тяхната употреба по време на активна музикотерапевтична сесия. Комплектът активни мониторни колони, от своя страна, са необходими за озвучаване/предаване на звука по време на терапевтичните сесии. 3. Разработване на софтуер - с оглед създаване на необходимите програмни предпоставки, необходими за реализиране на предприемаческата идея на пазара, в рамките на проекта е планирано разработването на специализиран софтуер - Софтуер за загряващо упражнение за индивидуална сесия по активна музикотерапия – 1 брой. Планираният за разработване софтуер е предназначен за работа с всички пациенти, но е пряко свързан и с интеграцията на хора в неравностойно положение, т.к. ще създаде необходимите предпоставки и ще служи като инструмент за споделяне и себеизразяване по време на индивидуална активна музико-терапевтична сесия на хора, които към момента са неспособни да използват речта си или са физически слаби - например хора с претърпян инсулт, инфаркт, лежащо болни и др. Работа със софтуера ще има ролята на загряващо упражнение за индивидуална активна музико-терапевтична сесия с продължителност около 10 мин. /продължение - част 2/ 190 885.00 0.00
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Разработване на софтуер 4.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 5. Наето работно помещение) - ЧАСТ 2: Софтуерът ще: •Работи едногласно; •чете и възпроизвежда нотен материал; организира метрум, размер, тактове •Аранжира от един до пет инструмента, както следва: - 1-ви инструмент: избор измежду пиано, цигулка,саксофон,акордеон или флейта като солови инструменти. - останалите до 5 инструмента включват акомпанимент,както следва:(1) инструменти Ударна секция - каса - голям барабан, малко барабанче; чинел;(2) Бас;(3) Орган;(4) Електронно пиано;(5) Китари- акустична китара и електрическа китара; Пациентът ще избира от екрана: солиращ и акомпаниращи инструменти. •превръща динамиката и интонациите в гласа на клиента в мелодия със съответната динамика и октавова група и ги възпроизвежда в музикални тонове, изпълнени от избрания от пациента инструмент, а сърдечния му пулс – в ритъм; отчита и кръвното налягане в момента - След изборът на инструмент (солиращ и акомпаниращ)-софтуерът ще превръща динамикат и интонациите на гласа, както и сърдечния ритъм на пациента в мелодия със съответна динамика и съответната октавова група,в която говори клиента и ще ги възпроизвежда в музикални тонове, изпълнени от избрания инструмент. Това ще даде (1) възможност за себеизразяване на клиента;(2)възможност за обективна обратна връзка към самия човек;(3) възможност на клиента да коригира собственото си емоционално състояние. За терапевта, от друга страна, софтуерът служи за по-добро и обективно наблюдение на всички,протичащи в момента процеси-дава възможност да види какъв е изборът на инструмент от страна на клиента, да попита защо е направен този избор и да изведе съответните изводи. Софтуерът ще даде възможност за спокойна,творческа,игрова атмосфера на терапевтичната сесия,която снижава нивата на напрежение в клиента,дава му възможност да реагира спонтанно, да се почувства дете-да играе;да изследва себе си и в защитена среда,както и му дава възможност да променя решенията си,коригирайки своите емоции и избор. Софтуерът е инструмент за активна терапия,който може да доведе до осъзната промяна,проблясъци,пробиви и накрая - промяна в поведението, което вече е равно на личностно израстване. Това,от своя страна,ще дава възможност на клиента за изследване на непознати за него личностни характеристики и води до реално повишаване на себепознанието и себеоценката. •Задава и визуализира предефинирани въпроси и опции за отговор След чуване на музикалния пример от страна на пациента- програмата ще задава предефинирани въпроси, например: ще попита пациента “Как те кара да се чувстваш това, което чуваш?” и пациентът ще може да отговори, избирайки измежду предварително дефинирани опции от речника на чувствата - положителни и отрицателни. След избора на отговор, софтуерът ще задава последващ въпрос, имащ за цел да уточни, дали пациентът иска да промени нещо. В случай, че пациентът иска да направи промяна - ще се визуализира нов прозорец за избор на инструменти и процесът ще се повтаря - клиентът отново прави избори до постигане на напълно удовлетворение, без желание за промяна от страна на клиента. •има възможност за запис и съхранение на избран от клиента вариант на възпроизвеждане - При удовлетворение от страна на клиента - дава се възможност за записване на промените и софтуерът записва избраната песен и продължава психо-терапевтичната работа -музикално-терапевтична сесия. •съхранява началните, междинните и финалните стойности на клиента - показатели, както и избраното като финален вариант от клиента музикално произведение, като прави архив с възможност за хронологично проследяване във времето на промените в емоционалното му състояние; регистрира както краткосрочните промени (по време на индивидуална сесия), така и на дългосрочните промени- изложеното дава възможност на терапевта за анализ на данните и служи за преценка за избор на индивидуален подход и метод, предлагане и прилагане на нови техники в процеса на терапията в зависимост от индивидуалното представяне и напредък на пациента. 0.00 0.00
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Разработване на софтуер 4.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 5. Наето работно помещение) - ЧАСТ 3: •извежда графика на сърдечна дейност, кръвното налягане и на мелодия на клиента по хронология на посещенията - функционалността ще служи за сравнителния анализ и преценка на напредъка от терапията, за нейното адаптиране спрямо индивидуалното представяне на клиента. •съдържа ниво на достъп на администратор и ниво на достъп за музикотерапевт с визуализирани загряващи упражнения за индивидуални активна музикотерапия - нивата на достъп са необходими с оглед осигуряване на сигурност и на конфиденциалност на сесиите, като единствено терапевта, водил сесия с даден клиент, ще има достъп до архив с неговото представяне. 4. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейността и провеждане на индивидуални и групови сесии по музико-терапия и психодрама, свързани с реализация на услугата-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА, софтуер и за работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 12 месеца в рамките на периода на реализация на проекта. 5.Външни услуги (ВУ) за: 5.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда(социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на услугата на пазара и пазарната й реализация. 5.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея и с оглед на обстоятелството, че тя е насочена както към български, така и към чуждестранни граждани, в унисон с хоризонталния принцип на равенство и недопускане на дискриминация, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на предлаганите услуги, данни за контакт, график на специалистите и тяхното представяне, форма за запитвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 30 броя) : Дейността допринася пряко за постигане на специфична цел 6 на прооекта и за постигане на общата проектна цел. В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. - планираният за разработване в рамките на проекта софтуер ще бъде визуализиран по начин, показващ помощта от ЕС чрез ЕФРР, съобразно приложимите изисквания. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 600.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).