Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project aims at promoting the entrepreneurial activity of VIR 88 Ltd. in the field of engineering and technical consultations through market realization of 11 types of services and creation of 4 sustainable jobs.

The project responds to the needs of Smolyan region from diversification of the economy and development of services with high added value.
The project envisages the market realization of the following services:

I. Plumbing and sewerage and constructions design services, incl.:
1. Preparation of a project for plumbing and sewerage installation of a building
2. Preparation of plumbing and/or sewerage deviation
3. Authorship supervision
4. Preparation of water and sewerage infrastructure project
5. Preparation of a project in its Constructive part

II. Services in the field of Geodesy and Cadaster, incl.:
1. Filling of properties and buildings in a cadastral map
2. Changing land borders in a cadastral map
3. Filling of individual objects of buildings in a cadastral map
4. Preparation of detailed development plans
5. Trailing boundaries of properties and buildings
6. Preparation of projects in part "Geodesy"

The target group is the woman entrepreneur and the team of VIR 88 Ltd., which will realize through this project their educational and professional potential in the field of the entrepreneurial idea. The project implementation will satisfy the need of VIR 88 Ltd. to achieve growth, to create competitive advantages and a positive effect in terms of sustainability.
The main project activities envisage supply of equipment as well as hiring of a team of qualified specialists to ensure the entire technological cycle of realization of the planned services.
Within of the project 4 sustainable jobs will be created, incl. 1 workplace for a person with disabilities. The realization of the project will lead to successful entry of the enterprise into the market and measurable progress in its development as a result of the project investment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на Геодезическа GNSS система – 1 брой): Целта на дейността е осигуряване на необходимото технологично оборудване за пазарната реализация на предприемаческата идея. Като част от дейността ще бъде закупена Геодезическа GNSS система. Инвестицията е необходима за изпълнението на проекта, тъй като Геодезическата GNSS система позволява извършването на геодезически измервания на места, където няма изградена опорна геодезическа система и чрез измерване на „глобални“ координати, измерените точки се отнасят към вече изградени мрежи. Такива места са пресечени терени, територии извън населените места, върху които предстоят строежи на сгради или инфраструктурни съоръжения, както и големи производствени площадки. Инвестицията пряко допринася за пазарната реализация на всички услуги от дейността на фирмата в частта „Геодезия и кадастър“, тъй като тя ще се ползва за приложение на статични и кинематични методи за определяне на точки, получаване на резултати в реално време и с последваща обработка, работа в глобални и местни координатни системи, поддържане на числени модели в растерни и векторни формати, възможности за интегрирано приложение с тотални станции. Чрез инвестицията в Геодезическа GNSS система ще се постигне висока точност и високо качество на предлаганите геодезически услуги, дори при работа в неблагоприятни условия, което е определящ фактор за тяхната пазарна реализация и за конкурентноспособността на фирмата на пазара. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Сформиране на екип за управление на проекта и разпределение на задачите и отговорностите по управление на проекта. Съставяне на подробен план на дейностите, план за разходване на средствата и план на процедурите за избор на външен изпълнител/и. Съгласуване на плана на процедурите за избор на изпълнител/и с УО. (месец 1 и 2) 2. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването (от 3-ти до 6-ми месец) Още през първия месец от старта на проекта екипът на проекта ще изготви актуален план на процедурите за избор на изпълнител в съответствие с приложимото законодателство (ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.), който ще бъде съгласуван с УО. В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред Управляващия орган за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка в ИСУН и на сайта на Бенефициента, получаване на оферти в ИСУН, провеждане на процедура за разглеждане, оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката и получените оферти за предварителен контрол от Управляващия орган и получаване на становище от предварителния контрол от страна на Управляващия орган. Доставката на Геодезическа GNSS система ще бъде обособена в отделна позиция (№ 1). 3. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ми до 7-ми месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването по обособена позиция 1, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособена позиция 1; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 1. 4. Доставка, инсталиране и тестване на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол (от 7-ми до 8-ми месец) Дейността включва доставка, инсталиране и тестване на Геодезическата GNSS система, както и обучение на персонала за работа с оборудването. След това ще се подпише и финалния приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител. Изпълнителят ще издаде гаранционна карта за оборудването съгласно оферирания от него гаранционен срок. 32 634.00 32 520.00
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на Автоматизирана тотална станция – 1 брой и Механична тотална станция – 1 брой): Целта на дейността е осигуряване на необходимото технологично оборудване за пазарната реализация на предприемаческата идея. Като част от дейността ще бъдат закупени Автоматизирана тотална станция – 1 брой и Механична тотална станция – 1 брой. Инвестицията в двете тоталните станции е необходима за извършване на геодезически измервания, включващи определянето на координатите на граничните точки на поземлените имоти и на очертанията на сградите и по тази причина закупуването на двете тотални станции е условие за реализацията на планираните геодезически услуги. Без наличието на тоталните станции, не би било възможно да се извърши дейността по трасиране, т.е. да се означат върху терена границите на имотите. При изготвянето на геодезия на инфраструктурни проекти се налага много точно измерване на терена и определяне на координатите. В условията на висока конкуренция и при все по-притискащите срокове за изпълнение на такъв тип проекти се налага използването на уреди, които да съчетават в себе си бързина и точност. Автоматичните тотални станции са точно такива. Те позволяват по-точно и бързо измерване на дължини, дори и на големи разстояния, които гарантират бързина, производителност и висока точност. Автоматичната тотална станция има възможност да взаимодейства с ГНСС, като увеличи производителността и намали срока за заснемане и трасиране, което е предимство в условията на конкуренция. Предимство на автоматичните тотални станции са и вградените софтуери, които спомагат за по-бързото обработване на събраната информация и цифровизирането й. Използването на автоматична тотална станция ще е предимство при изготвянето на кадастрални карти и регулационни планове, тъй като позволява бързото заснемане на цели сгради с малко действия, но с голяма точност. За малки проекти с оглед да не се изчаква освобождаване на техника, и за да се постигне по-добра ресурсна ефективност, ще се ползва механична тотална станция. Последната притежава нужната точност за малки разстояния, ефективна е за полигони с малко точки и притежават достъпен софтуер. Закупуването на двете станции позволява на фирмата да покрие широк диапазон от услуги и изпълнението на проекти едновременно без да се нарушават срокове за изпълнение. За малките проекти, които са почти ежедневни - ще се използва механичната. Когато се участва в инфраструктурни проекти, ще се използва автоматичната, което няма да забави извършването на услугите. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването (от 3-ти до 6-ми мес.) В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред УО за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, провеждане на процедура за разглеждане, оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката и получените оферти за предварителен контрол от УО. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ми до 7-ми мес.) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването по обособена позиция 2, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособена позиция 2; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 2. 3. Доставка, инсталиране и тестване на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол (от 7-ми до 8-ми месец) Дейността включва доставка, инсталиране и тестване на Автоматизирана тотална станция – 1 брой и Механична тотална станция – 1 брой, както и обучение на персонала за работа с оборудването. След това ще се подпише и финалния приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител. Изпълнителят ще издаде гаранционна карта за оборудването съгласно оферирания от него гаранционен срок. 59 593.68 59 400.00
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на Дигитален нивелир – 1 брой): Целта на дейността е осигуряване на необходимото технологично оборудване за пазарната реализация на предприемаческата идея. Като част от дейността ще бъде закупен Дигитален нивелир - 1 брой. Инвестицията допринася за изпълнението на проекта, тъй като с уреда ще бъдат измервани точни наклони в градуси, проценти или милиметри, което е задължително за геодезическата работа. Дигиталният нивелир дава възможност за работа при различни атмосферни условия и прецизно измерване както при силна слънчева светлина, така и при намалена видимост. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването (от 3-ти до 6-ми месец) В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред УО за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, провеждане на процедура за разглеждане, оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката и получените оферти за предварителен контрол от УО. Доставката на Дигитален нивелир ще бъде отделено в обособена позиция 3. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ми до 7-ми месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването по обособена позиция 3, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособена позиция 3; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 3. 3. Доставка, инсталиране и тестване на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол (от 7-ми до 8-ми месец) Дейността включва доставка и тестване на Дигитален нивелир – 1 брой, както и обучение на персонала за работа с оборудването. След това ще се подпише и финалния приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител. Изпълнителят ще издаде гаранционна карта за оборудването съгласно оферирания от него гаранционен срок. 12 864.46 12 780.00
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на Компютърна работна станция – 3 броя и Преносим компютър – 1 брой): Целта на дейността е осигуряване на необходимото технологично оборудване за пазарната реализация на предприемаческата идея. Като част от дейността ще бъдат закупени Компютърна работна станция – 3 броя и Преносим компютър – 1 брой. Компютърните работни станции са средствата, чрез които се изготвят техническите проекти по съответните части. За да се предлагат съвременни проектантски услуги, е необходимо да се разполага с компютри, позволяващи изготвянето на проекти. Би могло да се изготвят проекти и на ръка, но това отнема много време и ресурси, като също така и не е конкурентно. За да се разчетат и обработят данните, придобити чрез Геодезическа GNSS система и тоталните станции ,е необходимо да се използва компютър с определени характеристики. Обработката на данните не би могла да се изпълни без наличието на компютър и съответно данните не биха могли да се използват за изготвяне на геодезическия проект. Изготвянето на ВиК (инфраструктурни) проекти изисква софтуери, които използват значителна памет от компютъра и това прави наложително използването на компютри с определени технически параметри за осъществяване на дейността. По отношението на мониторите естеството на проектантската и геодезическата работа изисква 2 монитора за всяка работна станция. Програмите за изграждане на 3D модели, както и геодезическите проекти изискват много пространство, като често пъти при работа едновременно на 2 различни програми видео картата на 1 монитор не се справя и се изкривява образа. По тази причина всяка компютърна работна станция ще се състои от процесор и 2 монитора. Закупуването на преносим компютър осигурява мобилност на предлаганите услуги – проектантът изготвящ конкретния проект има възможността да посети своя клиент и да уточнят кое да бъде проектното решение, при наличност на варианти. Наличието на преносим компютър осигурява предлагане на гъвкави услуги, тъй като са допустими опции за комуникация с клиент – осигурява се възможност проектантите да посетят клиентите, което пести време, в случай че клиентите са в невъзможност да посетят офиса на фирмата. Наличието на преносим компютър дава възможността да се въведат данни за обекта още на самия оглед на обекта, което от своя страна пести време и ресурси, като се спомага за предлагане на качествени услуги в кратки срокове. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването (от 3-ти до 6-ми месец) В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред УО за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, провеждане на процедура за разглеждане, оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката и получените оферти за предварителен контрол от УО. Доставката на Компютърна работна станция – 3 броя и Преносим компютър – 1 брой ще бъде отделено в обособена позиция 4. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ми до 7-ми месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването по обособена позиция 4, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособена позиция 4; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 4. 3. Доставка, инсталиране и тестване на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол (от 7-ми до 8-ми месец) Дейността включва доставка, инсталация и тестване на Компютърна работна станция – 3 броя и Преносим компютър – 1 брой, както и обучение на персонала за работа с оборудването. След това ще се подпише и финалния приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител. Изпълнителят ще издаде гаранционна карта за оборудването съгласно оферирания от него гаранционен срок. 17 665.20 17 568.00
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на Мултифункционално печатно устройство – 1 брой): Целта на дейността е осигуряване на необходимото технологично оборудване за пазарната реализация на предприемаческата идея. Като част от дейността ще бъде закупено Мултифункционално печатно устройство – 1 брой. Закупуването на мултифункционално устройство с функция за печат на А3 е необходимо, за да може след като са подготвени проектите, да бъдат разпечатани и предадени на клиентите. За да се издаде изготвеният проект на клиента, е необходимо, проектите да бъдат разпечатани на хартиен носител, като върху тях се полага подпис на проектанта, изготвил проекта и печат на фирмата - проектант. Разпечатаните в няколко екземпляра проекти се внасят в институции (Експлоатационни дружества - ВиК, Електроснабдяване, Газоснабдяване, Телекомуникации, опериращи на територията, където ще се реализира изготвения проект ) за заверка и съгласуване с нормативната уредба. Без наличието на принтер не би могла да се предостави услуга, удовлетворяваща изискванията на нормативната уредба, а именно изготвен проект по съответната част, разпечатан на хартиен носител, подписан и подпечатан от лицето/ лицата изготвящи проекта. Функцията за печат на А3 е необходима с оглед на това, че проектите са в този формат. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването (от 3-ти до 6-ми месец) В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред УО за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, провеждане на процедура за разглеждане, оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката и получените оферти за предварителен контрол от УО. Доставката на мултифункционалното устройство ще бъде отделена в обособена позиция 5. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ми до 7-ми месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването по обособена позиция 5, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособена позиция 5; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 5. 3. Доставка, инсталиране и тестване на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол (от 7-ми до 8-ми месец) Дейността включва доставка, инсталация и тестване на Мултифункционално печатно устройство – 1 брой, както и обучение на персонала за работа с оборудването. След това ще се подпише и финалния приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител. Изпълнителят ще издаде гаранционна карта за оборудването съгласно оферирания от него гаранционен срок. 15 682.80 15 468.00
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на Програмна система за кадастър и регулация – 1 брой): Целта на дейността е осигуряване на необходимия софтуер за пазарната реализация на предприемаческата идея. Като част от дейността ще бъде закупена Програмна система за кадастър и регулация – 1 брой. Програмната система за кадастър и регулация представлява специализирана Географска Информационна Система (ГИС) за картография, геодезия, кадастър, регулация и лесоустройство за персонален компютър. Притежанието на програмата е ключово за използването на скици и карти за изготвяне на проекти по част Геодезия. Програмата не функционира на базата на лицензи за определен период, а веднъж инсталиран на съответната компютърна работна станция, софтуерът остава в организацията, което гарантира, че той ще бъде наличен и след задължителния период от 3 години за запазване на активите. Като картографска система с нея екипът ще може да създава различни видове карти в различни мащаби и съдържание - кадастрален план, кадастрална карта, релеф, тематични карти, план на подземните проводи и съоръжения, карти на лесоустройствени проекти, панове за земеразделяне и др. Като графичен вход могат да се използват дигитализирани карти, кадастрални планове, данни от геодезически измервания, фотограметрия и др. Системата поддържа автоматично всички условни знаци, типове линии и надписи за различните мащаби според изискванията на ГУГКК. При дигитализиране, респ. сканиране на картни материали системата извършва фина трансформация за ориентиране на цифровия модел в проекционната координатна система на съответния картен материал, както и за елиминиране на евентуални деформации на същия. Системата съхранява графичната информация в реални координати и може да я изчертава с различен тип условни знаци в зависимост от желания мащаб. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването (от 3-ти до 6-ми месец) В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред УО за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, провеждане на процедура за разглеждане, оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката и получените оферти за предварителен контрол от УО. 3. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ми до 7-ми месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и тестване на оборудването по обособена позиция 6, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособена позиция 6; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 6. 4. Доставка, инсталиране и тестване на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол (от 7-ми до 8-ми месец) Дейността включва доставка, инсталация и тестване на Програмна система за кадастър и регулация – 1 брой, както и обучение на персонала за работа със софтуера. След това ще се подпише и финалния приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител. Изпълнителят ще издаде гаранционна карта за оборудването съгласно оферирания от него гаранционен срок. 2 400.00 2 340.00
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на материали и консумативи): Целта на дейността е осигуряване на необходимите материали и консумативи за пазарната реализация на предприемаческата идея. Като част от дейността ще бъдат закупени материали и консумативи, необходими за извършване на проектантските и геодезически услуги. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Избор на изпълнител за доставка на материали и консумативи (от 3-ти до 6-ми месец) В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред УО за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, провеждане на процедура за разглеждане, оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката и получените оферти за предварителен контрол от УО. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ми до 7-ми месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка на материалите и консимативите по обособена позиция 7, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособена позиция 7; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 7. 3. Доставка на материалите и консумативите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 7-ми до 8-ми месец) Дейността включва доставка и подписване на приемо-предавателен протокол с изпълнителя. 2 840.00 2 657.89
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез създаване на Интернет страница): Целта на дейността е представяне и маркетинг на предприемаческата идея и предлаганите услуги от "ВИР 88" с оглед на привличане на клиенти и пазарна реализация на услугите. Като част от дейността ще бъде изработена Интернет страница, съдържаща информация за фирмата, за опита и квалификацията на предприемача и неговия екип, за предлаганите услуги, цени, информация за контакт, възможност за директен чат в реално време с клиенти с цел тяхното обслужване, предоставяне на информация, отговор на въпроси относно предлаганите услуги, срокове на изпълнение и др. Интернет страницата ще съдържа указанията за визуализация и насоките в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, в т.ч. - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - Наименованието на съфинансиращия фонд; - Общото лого за програмен период 2014-2020 със съответното наименование на финансиращата програма; - Подробна информация за проекта; - Наименованието на проекта и главната му цел; - Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - Изявлението за отговорността. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за разработване на Интернет страница въз основа на събрани поне 2 съпоставими оферти. 2. Изготвяне на протокол от избора на изпълнител въз основа на критерий: най-ниска цена 3. Сключване на договор с избрания изпълнител 4. Представяне на събраните оферти, протокола от подбор и договора на УО за осъществяване на последващ контрол 4. Изработка на Интернет страница съгласно указанията за визуализация и насоките в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, наличен на Интернет страницата на УО на ОПИК и тяхното приемане с приемо-предавателен протокол 2 000.00 1 950.00
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на работно помещение и квалифициран персонал – 4 лица): Като част от дейността ще бъде наето работно помещение и ще бъдат сключени трудови договори с предприемача и 3 лица, различни от предприемача. Инвестицията допринася за изпълнението на проекта чрез осигуряване на необходимото физическо пространство за работа и необходимия човешки ресурс за производството и пазарната реализация на услугите. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Наем на работно помещения – дейността включва събиране на 2 съпоставими оферти за наем на работно помещение за 3 работни места в град Златоград, изготвяне на протокол за избор на оферта при критерий „най-ниска предложена цена“, сключване на договор с избрания изпълнител, изпращане на документацията от избора на УО за последващ контрол 2. Сключване на трудови договори с екипа от квалифициран персонал Предприемачът Веселка Делиева ще бъде назначена на 8 часов работен ден при пълна месечна заетост на длъжност "Геодезист", код по НКПД 21656001 . Задълженията й са пряко свързана с реализацията на предлаганите от фирмата услуги по геодезия и кадастър, като тя пряко ще отговаря за: - Попълване на имоти и сгради в кадастрална карта - Промяна граници на имоти в кадастрална карта - Попълване на самостоятелни обекти на сгради в кадастрална карта - Изготвяне на подробни устройствени планове/ПУП/ - Трасиране граници на имоти и сгради - Изготвяне на проекти „част Геодезия“ Образователно-квалификационното ниво и професионалния опит на предприемача са пряко свързани с предриемаческата идея, отговарят на изискванията за заемане на длъжността „Геодезист“ и са подробно представени в т. 9 Екип от Формуляра. Към квалифицирания персонал ще бъдат назначени на трудов договор двама експерти, пряко свързани с пазарната реализация на услугите по проектиране на Вик и Конструкции: - 1 лице, назначено на 8 часов работен ден при пълна месечна заетост на длъжност "Инженер, проектант", код по НКПД 21426022. Отговорностите на лицето включват изпълнение на следните задачи от процеса на пазарна реализация на предлаганите услуги: Изготвяне на проект за ВиК на сграда; Изготвяне на Водопроводно и/или канализационно отклонение; Авторски надзор; Изготвяне на ВиК инфраструктурен проект. - 1 лице, назначено на 8 часов работен ден при пълна месечна заетост на длъжност "Инженер, проектант", код по НКПД 21426022. Отговорностите на лицето включват реализация на услугите, свързани с изготвяне на проекти част "Конструктивна“. Образователното-квалификационно ниво и професионалния опит на лицата са свързани с предприемаческата идея и отговарят на изискванията за заемане на длъжността „Инженер, проектант“. Лицата са посочени в т. 9 Екип на Формуляра заедно с подробна информация за тяхното образование и опит. Към допълнителен квалифициран персонал ще бъде назначено 1 лице с трайни увреждания на длъжност "Чертожник", код по НКПД 31183005. Това лице ще подпомага пазарната реализация на услугите, като извършва проучване и участва в събиране на изходни данни и проектиране на съответни части на обекти, като участва във всички фази: проектиране, строителство , въвеждане в експлоатация на обектите и/или усвояване на проектираните мощности. Изискването към лицето е да притежава образование, сходно на позицията, която лицето ще заема по проекта (минимум средно образование и професионална квалификация в сферата на строителството, архитектурата или еквивалент) и/или минимум 2 години професионален опит, сходен на позицията, която лицето ще заема по проекта. За доказване на наличието на трайно увреждане лицето ще трябва да представи копие на документ от експертно решение на ТЕЛК. Степента на увреждане на лицето трябва да позволява то да извършва основните си трудови задължения. За доказване на образование, професионална квалификация и професионален стаж ще се изисква диплома, свидетелство/удостоверение за професионална квалификация (ако е приложимо), трудова книжка или трудови договори. На наетите лица ще бъдат изготвени и връчени подробни длъжностни характеристики. 67 586.00 67 186.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой табела и 20 броя визуализиращи стикери): Като част от дейността ще бъдат изработени стикери за визуализация на оборудването по проекта и табела на проекта. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител изработка на стикери за визуализация на оборудването по проекта и табела на проекта въз основа на събрани поне 2 съпоставими оферти. 2. Изготвяне на протокол от избора на изпълнител въз основа на критерий: най-ниска цена 3. Сключване на договор с избрания изпълнител 4. Представяне на събраните оферти, протокола от подбор и договора на УО за осъществяване на последващ контрол 5. Изработка на 20 визуализиращи стикери и 1 брой табела съгласно указанията за визуализация и насоките в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, наличен на Интернет страницата на УО на ОПИК и тяхното приемане с приемо-предавателен протокол 500.00 480.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).