Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 602 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Abbaty JSC is a Bulgarian software development company. The company operates mainly for the public sector - ministries, agencies, municipalities, etc. Abbaty has its offices in Sofia. The realization of one information system passes through the following core processes - design, development, testing, implementation, training and support. During these processes, but mostly during the testing, implementation and maintenance of the software, the company team interacts directly with the client and the end users. At present, these interactions take place through bilateral meetings, phone calls, e-mails or using freeware applications for bug tracking, or through other communication channels such as letters, faxes, etc. There is no centralized system to cover all these means of interaction, to systematize information, to enable reports and analyses according to various criteria and to serve as a single point for customer service. Such a system will facilitate the work with customers, will optimize both processes and service costs and will enable provision of a larger number of services for software implementation and maintenance. The project proposal includes purchase of a centralized help-desk system (software), as well as the equipment (hardware), necessary for its normal functioning, to be implemented in the company. The plan is to introduce these assets in a new business unit that shall be established in the town of Vidin. The project envisages delivery of 1 piece of complete software solution help-desk system and the supply of the relevant IT equipment - 1 application server, 1 database server, 2 UPS, 1 storage solution, 2 switches, 1 firewall, 1 server rack, 1 air-condition, 1 phone system, 1 server database license and 2 licenses for server operating system.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 централизирана хелп-деск система, 1 сървър за приложения, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 тел. централа, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри): По тази дейност ще бъдат закупени 1 централизирана хелп-деск система, 1 сървър за приложения, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 тел. централа, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри. Инвестицията включва закупуване на софтуер и на съответното оборудване, на което да бъде инсталиран, както и оборудване необходимо за осъществяване на нормалната работа на системата в новия стопански обект. Инвестицията ще допринесе за изпълнение на дейността като подобри взаимодействието с клиентите, което пряко ще окаже влияние върху качеството на продукта. Бързината и ефективността при комуникация с клиентите и централизиране на процесите свързани с тях, в резултат от въвеждането на системата, ще окаже влияние в посока на повишаване на възможностите за предлагане на повече услуги за внедряване и поддръжка, съответно повече сключени договори и увеличение на оборота. Дейността ще бъде реализирана на два етапа. Етап 1 - Разработка, доставка и инсталиране на хелп -деск система 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Разработка на системата (от 4-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване, обучение за работа със системата и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол (11 -ти месец) Етап 2 - Доставка и инсталация на техническа платформа 1. Избор на изпълнители (от 6-ти до 8-ми месец) 2. Сключване на договори (от 8-ми до 9-ти месец) 3. Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателни протоколи (от 9-ти до 11-ти месец) 990 000.00 966 500.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (в резултат на въведената в експлоатация цялостна хелп-деск система): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 централизирана хелп-деск система, 1 сървър за приложения, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 тел. централа, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри. В резултат от въведената в дейност 1 цялостна хелп-деск система предвижда минимизиране н хартиения документооборот, поради което може да бъде определена като съвременна безотпадна технология. След въвеждане на системата ще се намали ползването на хартиени документи и папки. Ще се намалят разходите за телефон, факс, консумативи. Ще се намалят разходите за транспорт до и от клиента. Ще се намалят разходите за суровини и ще има пряк екологичен ефект върху природните ресурси - по-малко изсечени дървета, по-чист въздух, по-добър климат. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).