Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 959 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The current project envisages the purchase of a new highly efficient crushing-sieving installation (Measure 1), a new quarry track excavator (Measure 2), two new wheel loaders (Measure 3) and a new articulated dump (Measure 4). All assets will be used on the site of the applicant for Terry quarry, Oshane village, Sofia. Vidin.

The energy crushing and screening installation (MET) purchased in Measure 1 of the energy audit has a total installed capacity of 614 kW (224 kW diesel engine and 390 kW electric motors). The average capacity of the new plant is 400 t / h. And the total energy consumption (electricity and diesel) amounted to 1 282 410 kWh / year.

The crawler excavator recommended in Measure 2 of the survey will be a 202 kW diesel engine with an average output of 650 tons per hour. The excavator will be equipped with a hard bucket with teeth, the volume of which will be 2.2 cubic meters. The energy consumption of the new equipment after its commissioning will amount to 359,550 kWh / yr.

The project also includes the purchase of 2 new wheel loaders (Measure 3). Each one of them will have a 225 kW diesel engine with an average output of 650 tons / h. And bucket volume 4.5 cubic meters. The energy consumption of the new equipment after its commissioning will amount to 647,190 kWh / year.

Measure 4 of the Energy Audit provides for the integration of the new articulated dump into the production process of the enterprise. The machine will have a diesel engine with 246 kW output, an average output of 435 tons / h. And a basket volume of 18 cubic meters. The energy consumption of the dump after its commissioning will be 323 595 kWh / year.

The project will have a 24-month implementation period and will total BGN 4 894 900.00 excluding VAT.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Замяна на съществуващо трошачно-пресевно оборудване с нова трошачно-пресевна инсталация (Мярка 1): Дейността предвижда замяна на съществуващо трошачно-пресевно оборудване, състоящо се от: челюстна трошачка, роторна трошачка и тридеково сито с нова трошачно-пресевна инсталация. Новото оборудване ще бъде много по-енергийно ефективно и с много по-голяма производителност. Наличното трошачно-пресевно оборудване се използва от „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД под наем, за което има сключен съответния договор за наем. Всички разходи по използването на оборудването се поемат от "ДЖИ ПИ ГРУП" АД. Старата ТПИ е със средна годишна консумация на енергия (дизелово гориво) 2 157 300 kWh/год. Производителността на старата инсталация е 70 т/ч. обработена скална маса. Предвидената за закупуване с Мярка 1 трошачно-пресевна инсталация ще се монтира на производствената площадка на „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД, като ще замени използваната под наем инсталация. Новата ТПИ ще се използва изцяло за производствения процес, свързан с крайния продукт по кода на икономическа дейност, по който ще се изпълняват мерките за повишаване на енергийната ефективност, а именно 41.20. Новата трошачно-пресевна инсталация ще бъде с обща инсталирана мощност от 614 kW, от които 224 kW дизелов двигател и 390 kW електродвигатели. Производителността на новата инсталация ще бъде 400 т./ч. при същите условия, при които работи съществуващата, което е значително по-висока стойност и води до много по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция. Потреблението на енергия (ел. енергия и дизелово гориво) на новата инсталация ще е средно 1 282 410kWh/год. Внедряването на новото оборудване ще доведе до разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект. Трошачно-пресевното оборудване ще извършва дейност по рециклиране на продукцията. Фракциите с големина над 22 мм не са подходящи за бетон-помпите и затова ще бъдат отвеждани по нарочна течка обратно към трошачния отсек за повторно претрошаване. По този начин се използва рециклирана суровина в производството на инертни материали. Предвид техническите си параметри, предвиденото за закупуване оборудване е с ниски разходи на енергопотребление, ниски емисии СО2, при същевременно висока производителност. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 5-ти месец 2. Сключване на договор: 5-ти - 6-ти месец 3. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на новата трошачно-пресевна инсталация: 6-ти - 24-ти месец. 2 987 000.00 2 987 000.00
Замяна на съществуващ верижен багер с нов верижен багер (Мярка 2): Дейността е за замяна на съществуващ верижен багер с нов верижен багер. Новата машина ще бъде много по-енергийно ефективна, с много по-голяма производителност. Наличният верижен багер се използва от „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД под наем, за което има сключен съответния договор за наем. Използваното от багера дизелово гориво, както и всички други експлоатационни разходи се заплащат от дружеството наемател - „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД. Средната производителност на стария багер е 160 т./ч. претоварена скална маса. Годишната консумация на енергия (от дизелово гориво) възлиза за 359 550 kWh/год. Съществуващото оборудване е старо и изключително енергоемко, което води до сериозни енергийни разходи за единица продукция. Верижният багер, препоръчан с Мярка 2 от енергийния одит, ще замени използваният такъв под наем на производствената площадка на „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД. Същият ще се използва изцяло за производствения процес, свързан с крайния продукт по кода на икономическа дейност, по който ще се изпълняват мерките за повишаване на енергийната ефективност, а именно 41.20. Внедряването на новото оборудване ще доведе до разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект. Новата машина ще е с дизелов двигател с мощност 202 kW и средна производителност 650 т./ч. при същите производствени условия, което е значително по-висока стойност и води до много по-нисък разход на енергия за единица претоварена скална маса. Енергийната консумация на новото оборудване след въвеждането му в експлоатация ще възлиза на 359 550kWh/год. Предвид техническите си параметри, предвиденото за закупуване оборудване е с ниски разходи на енергопотребление, ниски емисии СО2, при същевременно висока производителност. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 5-ти месец 2. Сключване на договор: 5-ти - 6-ти месец 3. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на новия верижен багер: 6-ти - 24-ти месец. 451 400.00 451 390.00
Замяна на съществуващ челен товарач с 2 броя нови колесни челни товарачи (Мярка 3): Дейността предвижда замяна на съществуващ челен товарач с 2 бр. нови колесни челни товарачи. Новите машини ще бъдат много по-енергийно ефективни, с много по-голяма производителност. Наличния челен товарач се използва от „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД под наем, за което има сключен съответния договор за наем. Използваното от челния товарач дизелово гориво, както и всички други експлоатационни разходи се заплащат от дружеството наемател - „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД. Средната производителност на стария товарач е 183 т./ч. претоварена скална маса. Годишната консумация на енергия (от дизелово гориво) възлиза за 305 617 kWh/год. Съществуващото оборудване е старо и изключително енергоемко, което води до сериозни енергийни разходи за единица продукция. Препоръчаните в Мярка 3 от енергийния одит 2 броя нови колесни челни товарачи ще се експлоатират на производствената площадка на „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД, като заменят използваният под наем челен товарач. Те ще се използват изцяло за производствения процес, свързан с крайния продукт по кода на икономическа дейност, по който ще се изпълняват мерките за повишаване на енергийната ефективност, а именно 41.20. Внедряването на новото оборудване ще доведе до разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект. Всеки един от новите колесни челни товарачи ще е с дизелов двигател с мощност 225 kW и средна производителност 650 т./ч. Товарачите ще са оборудвани с усилени кофи със зъби, всяко от които с обем 4,5 куб.м. Общата производителност на двата багера при същите производствени условия ще е 1 300 т./ч. Енергийната консумация на новото оборудване след въвеждането му в експлоатация ще възлиза на 647 190kWh/год. Предвид техническите си параметри, предвиденото за закупуване оборудване е с ниски разходи на енергопотребление, ниски емисии СО2, при същевременно висока производителност. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 5-ти месец 2. Сключване на договор: 5-ти - 6-ти месец 3. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 2 броя нови колесни челни товарачи: 6-ти - 24-ти месец. 900 000.00 899 600.00
Замяна на съществуващ товарен автомобил с нов съчленен дъмпер (Мярка 4): Дейността предвижда замяна на съществуващ товарен автомобил, използван като кариерен камион, с нов съчленен дъмпер. Новата машина ще бъде много по-енергийно ефективна, с много по-голяма производителност. Наличния товарен автомобил се използва от „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД под наем, за което има сключен съответния договор за наем. Използваното от камиона дизелово гориво, както и всички други експлоатационни разходи се заплащат от дружеството наемател - „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД. Средната производителност на стария камион е 185 т./ч. транспортирана скална маса. Годишната консумация на енергия (от дизелово гориво) възлиза за 359 550 kWh/год. Използвания камион е амортизиран и с ниска товароносимост. Съчлененият дъмпер, препоръчан с Мярка 4 от енергийния одит, ще замени използваният такъв под наем на производствената площадка "Джи При Груп" АД. Същият ще се използва изцяло за производствения процес, свързан с крайния продукт по кода на икономическа дейност, по който ще се изпълняват мерките за повишаване на енергийната ефективност, а именно 41.20. Внедряването на новото оборудване ще доведе до разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект. Новата машина ще е с дизелов двигател с мощност 246 kW и средна производителност 435 т./ч. при същите производствени условия, което е значително по-висока стойност и води до много по-нисък разход на енергия за единица транспортирана скална маса. Енергийната консумация на новото оборудване след въвеждането му в експлоатация ще възлиза на 323 595 kWh/год. Предвид техническите си параметри, предвиденото за закупуване оборудване е с ниски разходи на енергопотребление, ниски емисии СО2, при същевременно висока производителност. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 5-ти месец 2. Сключване на договор: 5-ти - 6-ти месец 3. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на нов съчленен дъмпер: 6-ти - 24-ти месец. 547 000.00 546 650.00
Изготвяне на одит на проекта: Дейността включва изготвяне на финансов одит от регистриран одитор, в съответствие с чл. 207 от Делегиран регламент на Комисията (ЕО) № 1268/2012 относно правилата за прилагане на Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза, тъй като проектът е със стойност на БФП над 750 000 евро (1 466 875,50 лева). Одитът има за цел да извърши проверка дали декларираните от бенефициента разходи са действително извършени и платени, точни и допустими в съответствие с административния договор за безвъзмездна финансова помощ. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 3-ти месец; 2. Сключване на договор: 4-ти - 5-ти месец; 3. Извършване на услугата и подписване на протокол - 6-ти - 24-ти месец 6 500.00 6 300.00
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Във връзка с изпълнението на задълженията за информация и публичност, в рамките на проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, напр. на входа на обекта, където се изпълнява проекта. Върху всички закупени по проекта активи ще бъдат поставени стикери, отговарящи на изискванията на ЕС. При изпълнение на мерките за информация и комуникация кандидатът ще включва задължителните реквизити, които трябва да се съдържат във всяко средство за публичност и информиране, съгласно изискванията на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от кандидата, задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014 - 2020 г. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 3-ти месец; 2. Сключване на договор: 4-ти - 5-ти месец; 3. Извършване на услугата и подписване на протокол - 6-ти - 24-ти месец 3 000.00 1 440.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).