Закупуване на нови общо 7 броя електробуси с нулеви емисии, от които 2 броя са с дължина 12 000 (+/- 1000 mm) мм и не по-малко от 26 бр. седящи места (мин. общо 75) и 5 броя са с дължина 8 800 мм (+/- 1000 mm) с мин 16 бр. седящи места (мин. общо 45). : Дейността включва придобиването от страна на община Асеновград на общо 7 електробуси с нулеви емисии, както следва:
- 2 броя са с дължина 12 000 мм (+/- 1000 mm) мм и не по-малко от 26 бр. седящи места (мин. общо 75) и
- 5 броя са с дължина 8 800 мм (+/- 1000 mm) с мин 16 бр. седящи места (мин. общо 45)
Тези електроавтобуси ще обслужват минимум приблизителен пътникопоток на месец – 11900 пътници като следва да се отбележи, че при цялостната реализаця на проекта се очаква да нарастнат с поне 30% поради свързаността вече с велоалеи. При реализация ще се движат по пет одобрени и съществуващи линии: Градска автобусна линия №1 – 18 км. двупосочна дължина; Градска автобусна линия №2 - 18 км двупосочно; Градска автобусна линия №3 - 14 км двупосочно; Градска автобусна линия №4 - 11 км двупосочно; Градска автобусна линия №5 - 18 км двупосочно. Към момента автобусният парк е амортизиран и се състои в 7 бр. автобуси, а именно: Отокар Султан – 2014 г.- 2 бр. и Исузу Новобус – 2014г.- 5 бр.
Освен замърсяването на въздуха този автообусен парк за 2022 г. при изминати 385 337 хил. км., са разходвали гориво на стойност 244 426 хил. лв.
Предвидено е автобусите да имат обособено място за колички за трудно подвижни лица и за детски колички: оборудвано съгласно изискванията по отношение на автобусите, определени в Регламент (ЕС) 2019/2144 на Европейския парламент и на Съвета от 27 ноември 2019 година. Също така е предвидено във всички електробуси да има система за информация на пътниците в реално време, която може да работи независимо, без намесата на водача по време на движение. Също така бордови компютър за управление на информационната система с интегриран модул за акустична информация за спирките, който не се нуждае от допълнително монтиран нискочестотен усилвател. Всеки автобус ще разполага с GPS приемник за автоматична работа на информационната система, както и с възможност за интеграция с външни системи за управление на трафика и таксуването, както и ще е окомплектован със софтуер за настройка и експлоатация с неограничен лиценз. Предвидено е да се монтира TFT дисплей, монтиран на гърба на кабината на водача или на друго подходящо място в салона на превозното средство. Всичко това дава възможност за удобство на пътниците, водача, както и да се следи в реално време пробегът и спазването на приетите графици за движение, без да се отклонява от маршрута и да служи за превенция за възможни злоупотреби. Приоритетно е обърнато внимание на безопасността като е предвидено да се разполага с видео регистратор със система за видео наблюдение на салона с минимум 4 камери, покриващи мястото на водача, вратите и пространството за пътници, окомплектована със записващо устройство с обем за съхранение на записи за най-малко 5 денонощия. Така се предотвратяват и вандалските прояви и при инциденти се дава възможност за реакция и разкриване на извършителите. Отново ключово е изведено като приоритет и безопасността като се акцентира върху под с противохлъзгащо покритие, позволяващо машинно почистване и плоска платформата, защитена с алуминиеви (пластмасови) ленти или по друг подходящ начин. Допълнително следва да има съответните подходящи ръкохватки както и със „стоп” бутон, както и удобни ръкохватки за правостоящите пътници. Системите за контрол на превозните средства като спирачни системи, кормилна уредба, ходова част, пневматични системи, шофьорска кабина, осветление, охлаждащи системи, вкл. климатизация и отопление, пожаробезопасност са предвидени да отговарят на най-съвременни изисквания и да бъдат с най-висок клас безопасност. Двигателите са с електро мотор; с мощност: мин. 100 kW и ниво на защита – мин. IP56, съгласно международния стандарт IEC 60529 или еквивалентно. Предвидено е и гаранционно обслужване при необходимост. Всички Регламенти по отношение на безопасност са спазени в техническите изисквания към електробусите. Участието на партньор превозвач гарантира устойчивостта и реализацията на проекта. |
6 462 000.61
|
1 664 640.00
|
Изграждане на 7 броя зарядни станции за нуждите единствено на електроавтобусите, от които 2 бр. за електробуси с дължина 12 000 (+/- 1000 mm) мм и не по-малко от 26 бр. седящи места (мин. общо 75) и 5 бр. за електробуси с дължина 8 800 мм (+/- 1000 mm) с мин 16 бр. седящи места (мин. общо 45), зареждащи напълно батерията за максимум 6 ч. при заряд на батерията от 0% до 100%: Предвижда се всеки един автобус да разполага със собствена зарядна станция, отговаряща на характеристики за зареждащи напълно за максимум 6 часа при при заряд на батерията от 0% до 100%, а именно:
- 2 бр. зарядни станции за електробуси с дължина 12 000 (+/- 1000 mm) мм и не по-малко от 26 бр. седящи места (мин. общо 75), зареждащи напълно за максимум 6 ч.
- 5 бр. за електробуси с дължина 8 800 мм (+/- 1000 mm) с мин 16 бр. седящи места (мин. общо 45), зареждащи напълно батерията за максимум 6 ч. при заряд на батерията от 0% до 100%.
Зарядните станции ще бъдат изградени в имот частна общинка собственост с разрешение за поставяне, а именно в поземлен имот с номер 00702.507.23 по кадастралната карта на гр. Асеновград, ПЗ "Север", застроен целият с площ 14 955 кв.м. с трайно предназначение: урбанизирана територия, начин на трайно позлване: За производството на строителни материали, констукции и изделия. Гранците на имота са, както следва: 507.58, 507.35, 507.52, 507.53, 507.45, 507.17, 507.71 |
573 000.00
|
93 600.00
|
Изграждане на 2500 м велоалеи в община Садово. : Предвижда се изграждането на 2500 м велоалеи между с. Караджово и с. Катуница на територията на община Садово. Предвижда се да бъде от едната страна свободностояща на общински път PDV 1190 /I-8/ Пловдив (граница община Пловдив - Родопи) - Ягодово (граница община Родопи - Садово) - Катуница - Болярци - Граница общ. Садово Асеновград - Избеглии - PDV 1001. Дейността включва:
- Почистване на строителната площадка
- Направа на изкопи и насипи за осигуряване на нивата и земната основа
- Направа на конструкция от трошенокаменна настилка, с разнородна фракция,
- Асфалтобетон на два пласта - неплътен и плътен
- Маркировка - хоризонтална и верикална
За направата на велоалеята е необходимо транспорт на земни маси от депо, битумен разлив, бордюри, подходящи пътни знаци не само на самата велоалея, както и ограничителни съоръжения с цел безопасност на колоездачите.
Велоалеята има подкрепящо писмо за изграждането й, както и ясна схема с нанесен идеен проект и трасе. |
1 162 000.00
|
0.00
|
Осъществяване на организация и управление на проекта и Осъществяване на информация и публичност: Назначаването на екип от подбрани, квалифицирани специалисти по проекта, ще гарантира качественото и своевременно изпълнение на проектните дейности. Екипът по проекта ще следи за навременното изпълнение на дейностите, осъществяването на план-графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели, както и резултатите от проектните активности. В него ще бъдат включени служители със следните позиции: ръководител проект, координатор - 2 бр., счетоводител, експерт „СМР" и юрист, които отговарят на следните изисквания за технически умения и квалификации:
- Ръководител проект
- Координатор проект -1 бр.
- Технически експерт
- Административен сътрудник
- Счетоводителят на проекта
- Юрист на проекта
Предвидената кампания включва:
1. Разпространение на информация за проекта, осигуряване популяризирането на основните дейности и търсени резултати с цел привличане на заинтересованите страни и целевите групи, както и осведомяване на широката общественост.
Провеждането на медийни и информационни кампании ще включва: публикуване на прессъобщения, провеждане на срещи с представителите на пресата, участие в различни медийни изяви. На представителите на пресата ще бъде предоставяна регулярно точна и изчерпателна информация относно същността на проекта, неговото развитие, постигнати резултати, и ще бъде промотиран приноса на финансиращия орган за осъществяването му.
Ще бъдат проведени 3 пресконференции – за началото, средата и края на проекта, както и ще се публикуват 8 прессъобщения.
2. Отпечатване и разпространение на материали, свързани с дейностите и целите на проекта - дейността ще включва подготовка, изработка и разпространение на информационни материали, които ще популяризират задачите, поставени в настоящия проект и ще разкрият възможностите, които той предоставя за целевите групи и заинтересованите страни. За целта ще се изработят брошури, календари и комплекти с брандирани рекламни материали (бележници, химикали и други) за по-всеобхватно популяризиране на проектното предложение, привличане на общественото внимание. С цел подчертаване на приноса за финансирането на обекта на интервенция по проекта, ще бъдат изработени табели за визуализация, както и ще бъдат поставени стикери на всеки артикул оборудване, закупен по проекта.
Ще бъдат: изработени и разпространени 500 бр. двуезични /на български и английски език/ брошури по проекта с описание на проектните дейности, изработени и отпечатани стикери - 50 броя; ще се изготвят и разпространят комплекти с брандирани рекламни материали за целевите групи – бележници, химикали и др. - 50 бр., 50 бр. календари и др.
Със стикерите ще бъдат обозначени и брандирани всички автобуси.
3. Изработване и внедряване на сайта на община Асеновград и Садово на банери, които да препращат към основната информация по проекта кратко описание на
проекта, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС;
4. Изработка на 3 бр. информационна табели за обозначение приноса, както и задължителната информация, които ще бъдат поставени по време и след приключване на дейностите по изграждане. Предвижда се да бъдат поставени на сградите на община Садово и Асеновград, както и на имота на зарядните станции.
5. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, се посочва финансовата
подкрепа от ЕС.
- По време на изпълнението на инфраструктурен проект или строителни дейности на видимо място се поставя временен билборд с големи размери за дейности, които отговарят едновременно да следните условия:
(1) общата финансова подкрепа надхвърля 500 000 евро
и
(2) се състоят в закупуване на физически обект, изграждане на инфраструктура или строителни дейности. Допустимо е на билборда да бъде визуализирано логото/емблемата/гербът на бенефициента, както и стойността на съфинансирането в случай, че има такова.
- Постоянна обяснителна табела (плакат) се поставя до една седмица след отстраняване на билборда. Табелите съдържат същите основни елементи като билборда. |
123 267.31
|
0.00
|