Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The aim of the project is to ensure opening of sustainable jobs for unemployed and/or inactive people. Within the project 29 new jobs will be opened for unemployed and/or inactive people, who will be provided with employment and vocational training. At least 50% of the new job positions will be preserved for at least 12 months after the end of the project. Six of the new job positions will be equipped as part of the project.  For the achievement of the planned results the following activities and measures will be implemented:

- Hiring of unemployed and/or inactive people for a period of 12 months
- Provision of vocational training to the people already employed under the project
- Purchase of equipment associated with the creation of new job positions
- Activities for information and publicity
- Activities for project organization and management
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на дейността е да се осигури трудова заетост на 29 безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца, което пряко допринася за постигане на целта на проекта - "Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица". Минимум 50% от наетите лица ще бъдат от поне една от следните специфични категории уязвими лица (специфични целеви групи): - Безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3); - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни или неактивни лица с увреждания; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл. Индикативният брой на наетите безработни младежи до 29 г. вкл. ще бъде 3-ма човека. За минимум 15 от наетите по проекта лица Техномат-Меркурий ще запази работните места за минимум 12 месеца след приключването на проекта. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА Дейността ще бъде изпълнена в следните етапи: Етап 1: Осъществяване на контакти с представителите на целевата група Етап 2: Подбор на безработни или неактивни лица Етап 3: Наемане на 29 безработни или неактивни лица Етап 4: Осигуряване на заетост на безработни и неактивни лица Дейността ще бъде изпълнена за 16 месеца включващи общо до 7 месеца за Етапи 1, 2 и 3 и до 12 месеца за Етап 4. Сроковете за осъществяване на контакти, подбор и наемане са определени според досегашния опит на кандидата в наемането на безработни и неактивни лица и са съобразени с броя на работните места, които ще бъдат открити. Не е представена разбивка на периода на изпълнение за Етап 1, 2 и 3 тъй като тези етапи ще се застъпват - когато част от лицата са вече на етап подбор и наемане, с друга част от хората все още ще се осъществяват първоначални контакти, т.е. не е реалистично подборът и наемането да се извършат едновременно за всичките 29 лица. 168 890.00 189 238.22
Предоставяне на професионално обучение на вече наетите по проекта лица: Целта на дейността е да се осигури професионална квалификация на 29 безработни и/или неактивни лица, което пряко допринася за постигане на целта на проекта - "Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица", тъй като наличието на професионална квалификация е основен фактор за успешна реализация на пазара на труда. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА Дейността ще бъде изпълнена в следните етапи: Етап 1: Изготвяне на техническо задание за професионално обучение (месец 5) Етап 2: Избор на изпълнител и сключване на договор за професионално обучение (месец 6) Етап 3: Провеждане на професионално обучение (месец 7-9) Етап 4: Провеждане на изпит и издаване на удостоверение (месец 10) Дейността ще започне в месец 5, тъй като през първите 4 месеца от началото на проекта кандидатът ще бъде ангажиран с ключовите дейности по установяване на контакти с представители на целевата група, подбор и наемане. Дейността ще бъде изпълнена общо за 6 месеца. Този срок включва един месец за Етап 1, един месец за Етап 2, три месеца за Етап 3 и един месец за Етап 4. Сроковете са определени на база предварително проучване, проведено от кандидата и с отчитане на хорариума на обучението - 300 уч. часа. Началото на професионалното обучение е предвидено да съвпада с началото на трудовата заетост на последните новонаети лица по Дейност 1. В срока за изпълнение на Етап 4 е включено време за подготовка на обучаемите за изпита. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител и ще включва провеждане на обучение по част от професия по втора квалификационна степен както следва: 1. Професия: Оператор в производството на обувни и кожено-галантерийни изделия (код съгласно СПОО: 542070), Специалност - „Производство на обувни изделия” (код съгласно СПОО: 5420701) 2. Хорариум на обучението (в учебни часове по 45 минути): 300 уч. часа 2.1. Теория: 150 уч. часа 2.2. Практика: 150 уч. часа 3. Брой на обучаваните лица: 29 човека 4. Документ, доказващ завършено обучение: Удостоверение за професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професия Необходимостта от посоченото професионално обучение произтича от поставените изисквания на работодателя Техномат-Меркурий ЕООД за заемане на длъжността Машинен оператор, обувно производство, код по НКПД 2011: 81562001. 17 110.00 17 110.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да се оборудват 6 от новооткритите работни места, което пряко допринася за постигане на целта на проекта - "Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица", тъй като наличието на оборудвано със съвременна техника работно място е основен фактор за придобиване на трудови умения и успешна реализация на пазара на труда. С оборудваните работни места, наетите лица ще могат да приложат придобитите в рамките на професионалното обучение компетенции и да натрупат опит в работата с модерно производствено оборудване. Това ще повиши тяхната адаптивност и пригодност за заетост на пазара на труда. Дейността включва закупуване на 6 бр. машини, с които ще бъдат оборудвани 6 работни места за длъжност "Машинен оператор, обувно производство", които ще бъдат открити в рамките на проекта. Предвидено е да се закупи както следва: 1. Машина за омекотяване на саи преди конфекциониране- 1 бр., С тази машина ще бъде оборудвано 1 новооткрито работно място. Тя ще бъде използвана за извършване на операцията по омекотяване на саите на обувките преди конфекционирането им. Тази операция е приложима към обхвата на длъжността, тъй като е част от технологичния процес за производството на обувки. 2. Електрически ножици за кроене - 2 бр. С тези машини ще бъдат оборудвани 2 новооткрити работни места. Те ще бъдат използвани за извършване на операцията по кроене (изрязване) на детайли от настланите текстилни материали. Тази операция е приложима към обхвата на длъжността, тъй като е част от технологичния процес за производството на обувки, при който се изрязват детайли. 3. Преса за подлепване на укрепващи материали - 1 бр. Ще бъде оборудвано 1 новооткрито работно място. Пресата ще бъде използвана за извършване на операцията по подлепване на укрепващи материали при производството на обувки. Тази операция е приложими към обхвата на длъжността, тъй като тя е част от технологичния процес за производство на обувки. 4. Машина за подлепване на шевове на водонепромокаеми материи - 1 бр. С тази машина ще бъде оборудвано 1 новооткрито работно място. Машината ще бъде използвана за извършване на операцията по подлепване на шевовете на водонепромокаеми материи. Операцията по подлепване на шевове на водонепромокаеми материи е приложима към обхвата на длъжността, тъй като тя е част от технологичния процес за производство на обувки. 5. Автоматична шевна машина за пришиване на емблеми, етикети и други текстилни елементи на обувките - 1 бр. Ще бъде оборудвано 1 новооткрито работно място. Машината ще бъде използвана за пришиване на емблеми, етикети и други текстилни елементи на обувките. Пришиването на такива елементи е приложимо към обхвата на длъжността, тъй като това е част от технологичния процес за производство на обувки. Общо в рамките на проекта ще бъдат оборудвани 6 от 29-те новооткрити работни места, за които кандидатът не разполага с оборудване. Техномат-Меркурий поема ангажимента да оборудва със собствени ресурси останалите 23 работни места. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА Дейността ще бъде изпълнена в следните етапи: Етап 1: Избор на изпълнител (месец 5-9) Етап 2: Сключване на договор (месец 10) Етап 3: Доставка на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол (месец 11-13) Дейността ще бъде изпълнена общо за 9 месеца, включително пет месеца за Етап 1 и 2 и три месеца за Етап 3. . Срокът за доставка е определен на база на предварително проучване на сроковете, както и на база на предварителни оферти от потенциални доставчици и предишния опит на кандидата. Планирано е тази дейност да завърши до три месеца след дейността по професионално обучение (Дейност 2), за да може след обучението новонаетите лица да имат оборудвани работни места. 93 000.00 92 400.00
Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е да се осигури информиране и публичност по проекта съгласно изискванията на процедурата. При изпълнението на проекта Техномат-Меркурий ще прилага мерките, предвидени в Единния наръчник на бенефицента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., включително: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: - емблемата на ЕС; - упоменаване на фондовете, които оказват подкрепа на проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020. Период на изпълнение: месец 1-16 2. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще включи на уеб-сайта информация за проекта; - ще постави минимум един плакат с информация за проекта (формат А3), в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на входа на административната сграда на предприятието. Период на изпълнение: месец 1 за поставяне на плаката и месец 9 за включване на информация за проекта на уеб-сайта 3. Ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат участниците в проекта информирани за финансирането от ЕС. Период на изпълнение: месец 1-16 4. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще се използва за обществеността или участниците, ще се посочва, че финансиращата го ОПРЧР се осъществява с подкрепата на фондовете на ЕС. Период на изпълнение: месец 1-16 5. На всяка единица закупено оборудване по проекта ще бъде поставен информационен стикер. Период на изпълнение: месец 13 6. При публични изяви и интервюта на представители на бенефициента, свързани с проекта, ще се подчертава ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПРЧР. Период на изпълнение: месец 1-16 0.00 0.00
Дейности за организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се изпълни успешно проекта, което да осигури постигането на неговата цел - "Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица". Дейността включва цялостна организация и управление на проект "Откриване на нови работни места в Техномат-Меркурий ЕООД", включително: ■ Цялостно управление на проекта, включително управление на графика, разходите, обхвата, проблемите и рисковете; ■ Осигуряване постигането на резултатите на проекта и реализирането на планираните ползи за представителите на целевата група; ■ Осигуряване спазването на Договора за безвъзмездна финансова помощ; ■ Осигуряване спазването на изискванията за информираност и публичност; ■ Осигуряване спазването на процедурите за възлагане на подизпълнение; ■ Комуникация с ръководството на Техномат-Меркурий, Управляващия орган и изпълнителите; ■ Комуникация с членовете на целевата група, включени в проекта; ■ Изготвяне на календарен график за изпълнението на проекта; ■ Провеждане на срещи във връзка с изпълнението на проекта; ■ Извършване на дейности по мониторинг и контрол на проекта и предприемане на коригиращи мерки; ■ Организиране на процедури за избор на изпълнители и сключване на договори; ■ Управление на договорите с изпълнителите; ■ Изготвяне на документи за отчитане на изпълнението на проекта; ■ Изготвяне на доклади за изпълнението на проекта. Дейността по организация и управление ще се извършва по време на изпълнението на целия проект. Конкретно ще бъдат обособени следните етапи: Етап 1: Мобилизация на проекта (месеци 1-4). През този етап ще се избере изпълнителят по "Дейности организация и управление на проекта" и кандидатът ще осигури Ръководител на проекта, офис на проекта и необходимите технически ресурси за организацията и управлението на проекта. Етап 2: Основни дейности по организация и управление на проекта (месец 2-15). Етап 3: Приключване и отчитане на проекта (месец 16). В дейностите по организация и управление ще бъдат ангажирани както следва: - Ръководител на проекта - 1 - Външен изпълнител по "Дейности за организация и управление на проекта" При изпълнението на тази дейност задълженията и отговорностите на Ръководителя на проекта и външния изпълнител ще бъдат разпределени по следния начин: 1. Задължения и отговорности на Ръководителя на проекта - Носи цялостна отговорност за управлението на проекта, включително за управлението на графика, разходите, обхвата, проблемите и рисковете. Отговаря за постигане на резултатите на проекта и за реализиране на планираните ползи за представителите на целевата група; - Отговаря за спазване на процедурите за възлагане на подизпълнение; - Осъществява комуникация с ръководството на Техномат-Меркурий, Управляващия орган и изпълнителите; - Поддържа непрекъсната комуникация с членовете на целевата група, включени в проекта. 2. Задължения и отговорности на външния изпълнител за организация и управление на проекта - Подпомага Ръководителя на проекта във всички аспекти на управлението на проекта; - Изготвя календарен график за изпълнението на проекта; - Организира срещи във връзка с изпълнението на проекта и координира комуникациите със заинтересованите страни при изпълнението на проекта; - Следи за спазването на ДБФП; - Организира извършването на дейностите по информираност и публичност; - Извършва дейности по мониторинг и контрол на проекта и при нужда предлага на Ръководителя на проекта коригиращи мерки; - Изготвя тръжни документи за избор на изпълнители; - Участва с представител(и) в оценителни комисии за избор на изпълнители; - Подготвя договорите с изпълнителите; - Следи за изпълнението на договорите с изпълнителите; - Изготвя документи за отчитане на изпълнението на проекта; - Изготвя доклади за изпълнението на проекта. 31 000.00 31 123.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).