Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"INNOL" Ltd. is a startup company that operates with the development of various technological solutions for small and medium businesses. With the implementation of this project the company will develop an innovative system for automated inventory system for warehouses by locating items based on RFID tags attached to products. This will solve the main problems of small and medium sized warehouses, which are the difficult localization of various items, frequent losses of certain products as well as theft. The main objective of the project is to increase the innovative capacity and competitiveness of the company through the development of product innovation - INNRFID, with potential for introduction in the economy, positioned in the thematic area "Mechatronics and clean technologies" innovation strategy for smart specialization. It will be implemented through test activities, trails and measurements, related to the development of innovative products, purchase of specific equipment and development of specialized software for the project. The development of economic, financial and technical evaluation, as well as  marketing strategy of the innovation, will support its economic viability and the sustainability of the project. As a result of the project we expect to develop eco-innovation with great potential for commercialization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт. Дейността ще бъде изпълнена чрез придобиването на тестово оборудване: Ханд Хелд UHF RFID четец - 2 бр.; Фиксиран UHF RFID четец - 1 бр.; Осцилоскоп - 1 бр. и консумативи: UHF RFID идентификатори - 500 бр.: Дейността ще бъде изпълнена чрез придобиването на тестово оборудване, което е напълно допустимо и необходимо: - Ханд Хелд UHF RFID четец- 2 бр.- ще бъдат използвани за изграждането на мобилния четец, който ще позволява локиране на елемент в склада, посредством функция за навигация. -Фиксиран UHF RFID четец - 1 бр.- ще бъде използван за тестове и настройки на антените и описване на характеристиките на различни модели идентификатори с цел намиране на оптимална конфигурация. Осцилоскоп - 1 бр. - ще бъде използван при разработката на главния четец и охранителните четци за измервания на електрическите сигнали и анализ на силата на сигнала от различни модели и видове антени. Консуматив: UHF RFID идентификатори - 500 бр., които ще бъдат от различни типове, за да се установи кои от тях ще осигурят оптимални конфигурации за надеждно отчитане. Като част от дейноста ще бъде разработен софтуер от външен изпълнител, който ще се инсталира на различните компоненти на системата. Придобиването на софтуер е напълно допустимо и необходимо за да се осигури функционалността на иновацията. - Софтуер за Главен четец - спефиализиран софтуер за осигуряване на функционалността на Главния четец по регистриране към Колектора, отчитането на идентификатори и мрежова комуникация. В него ще бъде имплементиран иновативният алгоритъм за триангулация от сигнали от RFID антени. - Софтуер за мобилен четец - специализиран софтуер за осигуряване на функционалността на мобилния четец по регистриране към Колектора, отчитането на идентификатори и мрежова комуникация. Иновативен алгоритъм за навигиране към артикул. - Софтуер за Охранителен четец - спефиализиран софтуер за осигуряване на функционалността на охранителния четец по регистриране към Колектора, отчитането на идентификатори и мрежова комуникация. Охранителна функция по напуснане на периметъра на не фактурирана стока. - Софтуер за Колектор - специализиран софтуер, за осигуряване на централизирано регистриране в ситемата на различни четци. Предоставяне на услуги за интеграция с процеси на ERP системи. Етапи по изпълнение на дейността: Етап 1 - Разработка на четците: Екипът по проекта ще направи дизайн за електронните компоненти и основната платка на главните четци като измери и тества сигнала, използвайки Осцилоскопа. Придобитият софтуер за четците ще бъде инсталиран и ще се тества алгоритъмът за триангулация. Ще се проведат тестове за избор на най-подходящ дизайн на антените, за осигуряване на оптимално функциониране на алгоритмите за локализация и навигация. Ще се инсталира софтуер на Ханд Хелд устройството и чрез него ще бъде тестван процеса по навигация в склад. От 3ти до 7 месец Етап 2 - Тестване и избор на подходящи идентификатори Екипът по проекта ще тества различните видове индентификатори, за да избере такива, които максимално ефективно функционират с RFID четеца. Ще бъде дефиниран процеса по издаване на идентификатори. От 7ми до 9ти месец Етап 3 - Калибриране на стабилна версия на софтуера на колектора Екипът ще подпомогне доставчика на софтуера в процеса на прецизно калибриране на софтуера на колектора с финална версия на хардуерните компоненти на системата и настроените софтуерни компоненти за мобилния, охранителния и главния четец. От 8ми до 9ти месец Етап 4 - Имплементация и интеграция на завършен продукт Екипът по проекта ще интегрира системата, ще тества функционалните процеси по входиране, изписване, както и иновативните алгоритми за локализиране и навигиране. Системата ще се инсталира и в среда, наподобяваща малък склад с набор от артикули. 374 900.00 374 900.00
Изработване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработвания иновативен продукт: Дейността ще бъде изпълнена чрез разработването от квалифицирани външни изпълнител на икономическа, финансова и техническа оценка на разработвания иновативен продукт. - Икономическа и финансова оценка са необходими и допустими, за да се планира и осигури рентабилността на инвестицията. Целта й е да се установи финансовата ефективност на INNRFID и потенциала му за генериране на приходи във времето. Ще бъде направен анализ на потенциалните приходи и разходи, икономически анализ за паричните потоци, финансов анализ на инвестицинните и оперативни разходи за пазарна реализация, източници на финансиране и възвръщаемост. - Техническа оценка е необходима, за да се дефинира технологичната концепция на продукта. Основната й цел е да установят възможностите за техническата реализация на иновацията, от гледна точка на внедряването й на пазара, както и дали технически отговаря на изискванията за стандартизация. 29 000.00 28 400.00
Изработване на пазарно проучване и маркетингови стратегия за пазарна реализация на иновативния продукт: Пазарното проучване и маркетинговата стратегия са напълно необходими и допустими, тъй като с изготвянето им ще се определят шансовете на разработваната иновация за пазарна реализация и ще се избере подходящ начин за навлизането й на пазара. Чрез изготвянето им ще се: формуляра функционалността на иновацията, която да е съобразена с пазара, за да бъде в конкурентна на съществуващите решения; ще се изготви стратегия за пазарната реализация; ще се определи какво е нивото на конкуренцията- пазарни дялове; ще се определи структура на пазара- дистрибутори, търговци на дребно; ще се идентифицират ограниченията, рисковете и възможностите за продажба на подобни продукти на съответния пазар. 29 900.00 29 700.00
Визуализация на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез изработването на информационна табела 60х90 см- 1 бр. и стикери- 600 бр.: Дейността ще бъде изпълнена чрез изработването на информационна табела 60х90 см- 1 бр. и стикери- 600 бр. Информационната табела и стикерите са допустими и необходими, за да се популяризира дейността по проекта и да се отготови на изискванията за публичност и визуализация на проекти, финансирани от ЕС. Целта на дейността да се изпълни пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 700.00 650.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).