Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The main objective of the project is to develop the entrepreneurial idea of ​​OZARENI Ltd. for fashion design of clothes - creation of own fashion line of clothes with designer prints. The concept is the customers of OZARENI, through the company's website, to make a selection of clothing designs and choice from print designs, thus creating their individual product with a unique design.
The specific objectives of the project are:
- to provide technology for modeling of clothing, by purchasing hardware and software for the design process;
- to provide the company with the necessary human resources by appointing qualified personnel from fashion designers, clothing technologists and graphic designers;
- to implement company's services and products on the market by providing assistance with external services.
The aim of the project is to create the conditions for OZARENI Ltd. to carry out the activities of creating models of clothes and design of prints for them.
The project is implemented in a priority area of ​​the administrative-territorial area, as well as in the priority sectors related to overcoming the European and regional challenges and in the thematic areas of ISIS.
Within the framework of the project, one main activity will be carried out for realization of the entrepreneurial idea on the market, as the tangible and intangible assets will be purchased, the outsourcers will be hired and qualified personnel will be hired.
The expected results from the implementation of the project have a positive effect on the resilience of OZARENI LTD, the creation and stability of jobs and the achievement of growth through the realization of the entrepreneurial idea of ​​creating clothes models and design of prints for them.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 лица, закупуване на оборудване и софтуер и материали, изработване на интернет страница и маркетинг план и наемане на работни помещения): Дейността се състои от следните елементи и етапи: 1. Закупуване на активи за обезпечаване на предприемаческата идея (1ви - 6ти проектен месец) В рамките на дейността ще бъдат закупени 4 бр. компютъри, които са необходими за ежедневната работа на квалифицирания екип. Компютърните работни места ще осигурят хардуера необходим за дизайнерската дейност - чрез компютрите ще се осъществява моделирането на облеклата и дизайнът на щампите, както и предпечатната подготовка на щампите. За да поддържат необходимия дизайнерски и специализиран софтуер за обработка на графични изображения, е необходимо закупуването на мощни компютърни конфигурации от последно поколение. В рамките на дейността ще се закупи и специализиран софтуер за моделиране на облекла и дизайн на щампи, който е необходим за специализираната и експертна работа на квалифицирания персонал. Софтуерът представлява основен инструмент за дигитално разработване на конструкцията и дизайна на облеклата, както и за графичен дизайн на щампите. Чрез софтуера, екипът ще създава продуктите, които ще бъдат презентирани и продавани на интернет страницата на младата компания. 2. Назначаване на квалифициран персонал (1-18ти проектен месец) В рамките на дейността ще бъде назначен квалифициран персонал, който да извършва дейностите по моделиране и дизайн в младото предприятие. Етапите на дейността се състоят от: моделиране и конструиране на облеклото, дизайн на щампа, конструиране на продукта, предпечатна обработка и подготовка за щампиране. В съответствие с тези етапи са подбрани и длъжностите - Технолог на облекло и моделиер за първата фаза от дейността, двама графични дизайнери за втората фаза на дизайн на щампата и крайния продукт, както и един експерт предпечат, който да осигури подходящ формат и качество на файловете за печат с оглед избраните материали и модел на облеклото. 3. Закупуване на материали (1-6ти проектен месец) За да се стартира дейността е необходимо да се направят базови модели и опитни образци, които да бъдат дигитално заснети и да служат за дигиталния дизайн на облеклата и щампите. За целта ще бъдат необходими текстил и материали за щампи, които да бъдат вложени в пилотната серия модели облекла. 4. Създаване на интернет страница (3ви - 10ти проектен месец) За да се постигне пазарна реализация на предприемаческата идея е необходимо създаването на интернет страница, от която потребителите ще могат да достъпват до продуктите и услугите на компанията. Сайтът е от изключително значение за успеха на предприемаческата идея като чрез него ще се осъществява и заявката и покупка на продукти и услуги от младата фирма. 5. Разработване на маркетинг стратегия (3ти-12ти проектен месец) Паралелно с обезпечаването на дейността и създаване на интернет страница, ще бъде разработена маркетинг стратегия, от която ще бъдат изведени целевите пазари и маркетинг подходите за достигане до тях. Ще бъде разработена конкретна стратегия за маркетиране на целевите пазари с цел пазарно проникване и позициониране на ОЗАРЕНИ ООД. Маркетинг стратегията е необходима за повишаване на капацитета на компанията за пазарно проникване чрез използване на маркетинг подходи в съответствие с дейността на компанията и целевия пазар. Всички елементи и фази на дейността са подбрани целесъобразно за развитие на предприемаческата идея за създаване на компания за дизайн на облекла. 249 196.00 243 688.24

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).