Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 лица, както и чрез закупуване на ДМА - Технологична линия за производство на козметичен крем - 1 брой, изработване на Интернет страница с електронен магазин - 1 бр. и наем на производствено помещение за 12 месеца) - (част 1): Изпълнението на дейността е разделено на 4 части: 1). Ще бъдат наети 3 лица квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея. 2). Ще бъде наето производствено помещение за 12 месеца. 3). Ще бъде закупено необходимото оборудване ДМА - Технологична линия за производство на козметичен крем - 1 брой и 4). Ще бъде изработена Интернет страница с електронен магазин - 1 бр.
Част 1. Наемане на трудов договор на 3 лица квалифициран персонал:
За изпълнение на дейността ще се наемат на трудов договор 3 лица (вкл. 1 лице с ТЕЛК), за да се стартира успешна производстевна дейност в предвидените по проекта обеми на производство и да се създадат устойчиви работни места в областта производството на козметика . Тази част ще премине през следните етапи:
1. Подбор на лицата по проекта, които не са преминали етап на оценка;
2. Наемане на подбраните лица съгласно разпоредбите на Кодекса на труда.
Новонаетите по проекта 3 лица ще бъдат назначени на длъжности: "Началник производство" Код по НКПД 13217005 - 1 лице наето по проекта за 8 месеца на 6 часа на ден, "Ръководител качество" - Код по НКПД 24215023 - 1 лице наето по проекта за 6 месеца на 4 часа на ден, "Машинен оператор" - с ТЕЛК над 50% и Код по НКПД 81312027, 1 лице наето по проекта за 6 месеца на 4 часа на ден. Отговорностите и задълженията на всяко едно от лицата ще бъдат ясно и точно дефинирани в длъжностните им характеристики. Предвидените по проекта 3 лица са напълно достатъчни на етап стартиране и развитие на дружеството, като се предвижда 2 от лицата при започване на работа да бъдат наети от 12ти месеца за период от 6 месеца по 4 часа на ден. Единствено началникът производство ще бъде ангажиран по проекта от 10ти месец за период от 8 месеца по 6 часа на ден, за да може да подготви стартирането на производството пред първите 6 месеца, а през останалите 6 мес. заедно с другите членове на екипа да се изпълнява същинското производство.
Компанията предвижда наетите лица по проекта да запазят работата си и след изпълнение на проекта, както и да наеме нови лица и разшири производството си. Създаването на нови и устойчиви работни места в “Би Ес ЕФ” ООД е ключов фактор за нейното бъдещо развитие и разширяване на дейността й в сферата на производството и търговията с козметични продукти.
Част 2. Наем на производствено помещение за 12 месеца:
За да функционира едно производство, то има нужда от подходящо място, отговарящо на високите стандарти на козметичната индустрия. През първите 3 месеца от изпълнението на проекта ще бъде избрано подходящо помещение, като необходимата площ за целта е около 320 кв.м., на която да се разположи новозакупеното оборудване, да се предвиди място за позициониране на входните суровини и материали за производство, място за опаковане на готова продукция и нейното складиране, място за оперативна работа. |
248 779.52
|
19 118.09
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 лица, както и чрез закупуване на ДМА - Технологична линия за производство на козметичен крем - 1 брой, изработване на Интернет страница с електронен магазин - 1 бр. и наем на производствено помещение за 12 месеца) - (част 2): /продължение/
Част 3. Закупуване на Технологична линия за производство на козметичен крем - 1 брой /ДМА/:
Целта на тази част от дейността е да се достави, монтира и въведе в експлоатация нова Технологична линия за производство на козметичен крем - 1 бр. в производственото помещение, което ще се наеме от фирмата. Бързото развитие на козметичната индустрия в световен мащаб доведе до увеличеното търсене на биопродукти за кожата, особено в чужбина, което е отлична предпоставка за прилагане на натрупания опит през годините на предприемача, и до създаването от него на това производство. С помощта на тази инвестиция в ДМА ще се стартира успешно производството на биокозметични продукти, а в последствие с пълното натоварване на мощностите й ще се разшири и производствения капацитет на предприятието.
Машината се състои от следните отделения: отделение за смесване на емулсиите, камера за отлежаване, отделение за дозиране и пакетиране, тунел за стерилизация, ролганг и работни маси. Към момента на кандидатстване дружеството не разполага с необходимата машина. Благодарение на новата машина се очаква основните производствени процеси да бъдат автоматизирани, което ще доведе до ефективност при работа, нисък брак, и висока производителност. На машината основно ще работи 1 лицe - машинният оператор, и при необходимост и по-голяма поръчка ще се включват всички членове на екипа. Машината ще бъде с капацитет 300 л /дозирани в различни опаковки/, за осем часа на ден, като през първите години от работа на дружеството се залага на производството на по-малки количества, с цел да се наложи и утвърди на пазара. Постепенно линията ще ръзгърне пълният си капацитет и натоварване на оборудването в цеха за производство на бяла козметика. Предвиденото оборудване ще е с отлични показатели за нисък разход на енергия и енергийна ефектовност.
Предвидената инвестиция ще спомогне за оптимизиране дейността на фирмата и доброто й позициониране на този конкурентен пазара. Основните й предимства ще са следните:
- отлично качество на крайните продукти;
- многократно занижени разходи за поддръжка и ремонти;
- по-висока производителност, за сметка на по-нисък разход на енергия;
- гъвкавост при определяне на дозировките, което води до по-богат асортимент разфасовки на крайните продукти и много други разновидности според заявките на клиентите;
- допълнителна печалба от увеличеното производство в резултат на постепенното натоварване на капацитета й;
- допълнителни ползи за околната среда чрез намаляване на отделяните въглеродни емисии.
Автоматизацията на процесите при управлението на новата техника ще доведе до премахване почти изцяло на ръчния труд, което ще позволи пренасочването на оперативен ресурс към други звена на производството. |
0.00
|
10 690.26
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 лица, както и чрез закупуване на ДМА - Технологична линия за производство на козметичен крем - 1 брой, изработване на Интернет страница с електронен магазин - 1 бр. и наем на производствено помещение за 12 месеца) - (част 3) : /продължение/
Част 4 - Изработване на Интернет страница с електронен магазин - 1 бр.
Целта на тази част от дейността е да се изработи интернет страница с електронен магазин за компанията, която да промотира дейността й, да е лесно достъпна до всички точки на пазара, чрез презентирането на продуктите й в електронния магазин.
С бързото навлизане на новите технологии в живота на хората се развива и онлайн търговията, масово хората пазаруват онлайн, като така се спестяват време, пари, нерви. С предварителни проучвания и сравнения купувачите предпочитат да се възползват от възможностите, които предлагат различните онлайн магазини. За да е успешен един такъв магазин, е необходимо интернет сайтът му да е изключителен. За да може един сайт да е актуален на пазара, е необходимо да е създаден на определена платформа и да включва различни менюта и подменюта, така че клиентът да може лесно и безпроблемно да се ориентира. За изпълнение на дейността ще се възложи на потенциалния изпълнител разработено задание за дизайна на интернет страницата, задание за модулите на електронния магазин, така че те да отговарят на предмета и визията на компанията. Целта на разработения сайт е също така служителите на фирмата лесно да могат да работят с него - да им се даде възможност бързо да актуализират интернет съдържанието и магазина, възможност за описание и по-детайлно представяне на стоките като по този начин се улеснява on-line търговията. От изработената интернет страница с електронен магазин ще се търси подобряване на търговските взаимоотношения с клиентите, функционалност, лесни интеграции, по-високо качество на кодиране и опростени инсталации. Фокус ще се търси и върху сферата на онлайн маркетинга за подобряване видимостта на сайта в търсачките и увеличаване на органичния трафик.
Предвидената инвестиция за изработване на интернет страница с електронен магазин ще спомогне за оптимизиране дейността на фирмата и доброто й позициониране на този конкурентен пазар. Основните й предимства ще са следните:
- отличен дизайн и фирмено представяне, както и подходящо презентиране на козметичните продукти;
- ниски разходи за поддръжка;
- лесен достъп до широк спектър от клиенти, лесно разплащане и съкратена търговска верига;
- повишаване конкурентоспособността и пазарното позициониране на компанията. |
0.00
|
213 018.00
|
Визуализация на проекта: Дейността по визуализация на проекта има за цел да се информира широката общественост за целите по проекта на "Би Ес Еф" ООД, заложените дейности и постигнати резултати, както и да се популяризират възможностите и приноса на Европейския съюз, Европейския фонд за регионално развитие и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г.
В процеса на подготовка и провеждане на кампанията за информираност и публичност, с цел недопускане на отклонения от нормите и правилата, се предвижда прилагането на следните методи за изпълнение на дейността, които са изцяло съобразени с изискванията, предвидени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020” и общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ, и особеностите и целите на проекта:
- Ще се осъществяват периодични дейности, които да информират обществеността за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати – съобщения и информация на сайта на кандидата. Всички разработени, издадени и разпространени в рамките на проекта материали (информационна табела, стикери и съобщения), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – емблемата на ЕС; упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014 - 2020г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта, стойност на БФП и т.н. Чрез реализиране на дейността по информиране и публичност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и се създаде предпоставка за устойчиво развитие.
Дейността ще се изпълни на два етапа:
1). По време на първия ще бъде избран външен изпълнител за осъществяване на дейността, а по време на втория – ще бъдат изготвени, доставени и монтирани информационните и визуални материали, осигуряващи публичността на проекта. Ще бъдат изготвени следните информационни и визуални материали:
- Поставяне на 1 брой информационна табела в производственият цех на "Би Ес Еф" ООД с размер 70х50 см, пълноцветен печат, ламарина или PVC със самозалепващо фолио, информираща за получената финансова подкрепа по проекта по линия на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г. На табелата ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“, ЕФРР, като тази информация ще заема минимум 25% от площта на табелата; общото лого на програмен период 2014-2020 г.; наименованието на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г.; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта.
- Изработване и поставяне на стикери - 4 бр. (пълноцветен печат, самозалепващо се фолио) върху закупеното в рамките на проекта оборудване, информиращи за финансовата подкрепа на ЕС, ЕФРР, общото лого за програмен период 2014 - 2020г. и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г., при реализиране на съответната доставка.
- Всички документи, които ще се изготвят по време на изпълнението на проекта ще бъдат на бланка, съдържаща логата и слоганите на ЕС, ЕФРР, общото лого за програмен период 2014 - 2020г. и ОПИК;
- Информация за приноса на ЕС и ОПИК 2014 2020 г. ще бъде включена и в публикуваните обяви за събиране на ценови предложения, публични покани в интернет порталите http://www.eufunds.bg/ и ИСУН 2020 и на сайта на компанията. |
1 040.00
|
1 020.00
|