Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Overall objective of the project: Creating of sustainable employment for young people at risk younger than 29 years from Municipality of Vratsa.
Specific objectives:
1 / Provision of training for acquiring new professional qualification to 10 at-risk youths up to 29 years old from Vratsa Municipality;
3 / Ensuring employment of 8 young people at risk up to 29 years old from the municipality of Vratsa for a minimum period of 12 months.

Target group:
The target group of the project is young people at risk from 18 to 29 years old, incl. disabled people - young people who have left specialized institutions and who have not been accommodated in community residential services and young people who have left residential community services; young people using social services in the community; young people whose parents have died, unknown, deprived of parental rights or whose parental rights are restricted; young people, victims of abuse, violence, exploitation or any other inhuman or degrading treatment that threatens health, psychological and social development.

Activities:
1 / Selection of representatives of the target group for inclusion in the project;
2 / Providing vocational training to the target group;
3 / Purchase of equipment and furniture related to job creation;
4 / Ensuring employment of 8 of the trained persons for a period of 12 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на представители на целевата група за включване в проекта: Целта на тази дейност е да се подберат 10 младежи в риск до 29 г. за включване в проекта, според профила на целевата група. Дейността е много съществена и в голяма степен определя успешното реализиране на последващите дейности. Образователното равнище, квалификацията, професионалния опит и личностните качества на включените в проекта лица ще бъдат от съществено значение за постигането на максимален ефект от обучението и за оптималната реализация на наетите лица. 0.00 0.00
Предоставяне на професионално обучение на лицата от целевата група: В рамките на тази дейност ще бъде предоставено обучение на наетите по проекта лица за придобиване на втора степен на професионална квалификация по професията „Болногледач" - код 723020, специалност "Здравни грижи" - код 7230201. Обучението ще бъде възложено по реда на ЗОП на обучителна организация, която притежава лиценз за обучение по тази специалност. Хорариум на обучението: 660 учебни часа (по 45 мин.), от които практическото обучение е не по–малко от 60%, плюс допълнително 2 ч. за държавен изпит по теория на професията и 6 ч. държавен изпит по практика на професията. Брой на обучаваните лица: 10 Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация. 20 500.00 0.00
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да се създадат нормални условия за работа на новоназначените 8 лица от целевата група. За новоназначените болногледачи ще бъде закупено работно облекло, съгласно установената практика в лечебното заведение. За всяко лице се предвижда: - работна престилка или комплект туника и панталон - по 2 комплекта - работни обувки (тип сабо) - 1 чифт - халат - 1 бр. Тъй като болногледачите ще работят по график (на смени), включително нощни смени и в почивни и празнични дни, се предвижда за тях да бъде оборудвана отделна стая. Нейното обзавеждане ще бъде такова, че да има условия за преобличане в началото и в края на работния ден, за водене на работна документация, за почивка и хранене, за кратък нощен сън, за бодърстване през нощните смени. За целта ще бъдат закупени: - климатик - гардероб еднокрилен - 8 бр. - маса - столове - 8 бр. - кафе машина - електричска кана - микровълнова фурна - хладилник - разклонител - 2 - канапе - олекотена завивка - 4 - възглавница - 4 - спално бельо - единични комплекти - 8 комплекта - стелажи - 2 - кош за отпадъци - чаши, чинии, прибори за хранене - стойки за течен сапун и домакински ролки Обща стойност на дейността - 4966.00 лв. Цените на работното облекло и обзавеждането, което се предвижда да бъде закупено, са определени на база на оферти на потенциални доставчици и информация от Интернет. 4 966.00 0.00
Осигуряване на заетост на 8 от обучените лица за период от 12 месеца: Понастоящем в КОЦ Враца няма назначени болногледачи. Функциите на болногледач се споделят между медицинската сестра и санитаря, вследствие на което всеки от тях се налага да изпълнява и дейности, неприсъщи за длъжността. Самото естество на лечебното заведение е такова, че голяма част от пациентите - онкоболни, и особено тези в напреднал стадий на заболяването - се нуждаят от повече и по-специфични грижи. Целта на тази дейност е да се отговори на острата потребност от болногледачи за нуждите на КОЦ Враца, като се наемат 8 нови служители, обучени в рамките на проекта по съответната професия. През първите три месеца от заетостта ще бъде осигурено наставничество за новоназначените младежи. Наставниците ще бъдат медицински сестри от КОЦ с достатъчен опит в грижите за онкоболни пациенти. Ще бъдат определени двама наставника, като всеки от тях ще подкрепя четирима новоназначени болногледачи. Наставниците ще помагат на новите служители да усвояват професията и да се адаптират към условията на работа. По такъв начин работодателят цели да създаде оптимални условия за новонаетите служители плавно и без сътресения да навлязат в професията, да привикнат към работния колектив и към изискванията на работното място. Етапи в изпълнението на дейността: 1/ Сключване на трудови договори с избраните лица; 2/ Заетост с наставничество през първите 3 месеца от заетостта; 3/ Поддържане на заетостта на наетите лица за оставащите 9 месеца. 72 254.18 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).