Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

SkimProt Ltd. Is a small enterprise in Sofia, engaged in the developments in the field of IT and ICT. For this project a new software platform for tracking and identification of bioproducts, will be developed. It will guarantee and verify their authenticity and will integrate technologies for augmented reality for interactive consumer experience. It is planned that the project’s team will consist of 2 experts – a business analysts for the IT area, which will shape the overall concept, will describe the necessary modules, functionalities and algorithms. The platform itself will be customized by an external contract based on our request. A platform with similar integrated functionalities such as augmented reality does not currently exist on the market and if successful the project will offer a unique solution to the worldwide market. This, in turn, will enable us to generate a substantial profit and allow us to continue our research and development and expand the team. 
In addition to the unique “augmented reality” in our project, we plan on adding a hologram sticker to the product packaging, which will contain information, guarantee the tracking, which we want to achieve. 
We will provide 2 jobs for the duration of the project, which we plan on preserving after that.
At the moment the projects is at level TRL2 of technological readiness. The concept is proven through an experiment and as a result the fulfillment of the activity will reach level TRL6 – technology, demonstrated in the relevant environment. 
The project as well as the obtained results fall within the thematic area of ISIS “ICT and IT”, which makes it a priority for the south-west region, where we are situated. 
As a result from the implementation of the project, we will have a prototype of the platform, which will provide easy personalisation, according to the needs and wants of the future consumers, which includes the availability of outlined program codes and developed modules.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания , свързани с разработването на иновативната софтуерна платформа с добавена реалност (ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 2 експерти и външно възлагане, необходими за изследването): Дейностите, свързани с микро жизнения цикъл, са насочени по-конкретно към разработката на софтуерното решение и включват:     • проектиране на базата от данни;     • програмна реализация;     • зареждане/прехвърляне на данните;     • тестване и валидация;     • пускане на системата в експлоатация;     • наблюдение и поддържане. Макро жизненият цикъл включва фази, които са типични за разработката на софтуерни продукти:     • анализ на осъществимостта;     • събиране и анализиране на изискванията;     • проектиране;     • реализация;     • валидиране и тестване;     • внедряване, оперативна работа и поддържане. Като част от дейността ще бъде нает квалифициран персонал на пълен 8 часов работен ден за целия период от 12 месеца - 2-ма Бизнес аналитици за извършване на научни изследвания, формулиране на софтуерните задания, както  тествания и изпитвания по разработването на иновативна технология за създаването на  Централизираното универсално решение ("serialization as a service") с различни модули за държавни/контролни органи, производители, преработватели, доставчици, краен потребител и добавена реалност. Дейностите по проекта предполагат необходимост от специално високотехнологично оборудване, компетентни квалифицирани специалисти, работещи с него, които същевременно добре познават софтуерните технологии и особености на технологичния процес. Скимпрот е микропредприятие, което генерира множество идеи, но не разполага с необходимите човешки ресурси за самостоятелно осъществяване на изследването. Като се има предвид потребността от множество лицензи, компютърен софтуер и др, както и опит в определените задачи и дейности, беше взето решение тази дейност да се възложи на външна фирма, която да изработи базата на софтуерната платформа по наша спесификация. Отделно от горното, за да можем да се възползваме от пазарната ниша, в този бранш е необходимо идеята да бъде реализирана в качествен продукт възможно най-бързо. На база на предварителната концепция, която сме проверили и тествали, сме определили следните специфични изисквания към създавания софтуер: Функционалности: Тези изисквания се организират от характеристиките, разгледани в документа за визията. Характеристиките от визуалните документи след това се усъвършенстват в диаграми на случаите на използване и в диаграмата на последователностите, за да се улавят най-добре функционалните изисквания на системата. Всички тези функционални изисквания могат да бъдат проследени чрез матрица. -           Разработка на Front-end графичен интерфейс / графичен дизайн / -           Функционалност за производителите -           Функционалност за дистрибуторите -           Платформа за поръчки -           Платформа за точките за продажба(POS) -           Платформа за крайните потребители( Web базирана и Smart мобилна) -           Платформа за опериране на уникален идентификатор и фидушъл маркери / проследяване и идентификация на даден продукт/ -           Платформа за проследяване на холограмните стикери -           Станции за етикиране -           Структура на Базите данни -           Тестова платформа -           Демонстрационна среда Дейности свързани с използваемостта на платформата: -           Графичен интерфейс -           Достъп -           Надеждност на системата и тестване -           Разработка на Back-end функционалност и резервираност на ресурсите -           Производителност на системата -           Сигурност на системата / съхранение и трансфер на данни/ -           Инструменти за менажиране/конфигуриране на платформата За извършването на дейностите е необходимо високо специализирано оборудване, лицензи и сертификати, които фирмата, избрана за изпълнител, ще трябва да притежава. Техническата обезпеченост за тази фаза е необходима за прототипиране на софтуерна платформа за проследяване и идентификация на биопродукти посредством използването на технологии за добавена и виртуална реалност. 187 360.00 181 244.35
Визуализация и публичност: По проекта са предвидени и необходимите мерки за информиране и публичност, съгласно правилата, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта ще бъде упоменат финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 . Във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, бенефициентът ще оповестява, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. По време на изпълнението на проекта ще информираме обществеността за получената от ЕФРР подкрепа, като: а) включим на интернет страницата си кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати и финансовата подкрепа от ЕС; б) ще поставим плакат с информация за проекта (размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на портала на предприятието, тъй като това е видно за обществеността място Плакатът ще съдържа текстова и визуална информация, съгласно изискванията. Не по-късно от три месеца след приключването на проекта ще поставим постоянна табела или билборд (които заместват плаката) с големи размери на видимо за обществеността място Постоянната табела или билбордът ще съдържат емблемата на ЕС, упоменаването „Европейски съюз“ и наименованието на финансиращия фонд трябва да заемат минимум 25% от площта им. Те ще бъдат изготвени в съответствие с техническите характеристики, приети от Европейската комисия. Дейностите по публичност и визуализация ще продължат през цялото времетраене на проекта, като работата по обявяване на дейностите, старта на проекта и др. на интернет страницата на Дружеството ще бъде извършена от експерти на Дружеството. 100.00 95.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).