Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Loanbo is a newly created company operating in the field of research and development, consultancy, etc. By analysing the presence of mass alienation in family communication, which is caused by parental commitment and which leads to misunderstanding and disrespecting the interests and talents of children, we have identified the unused niche market. It covers the provision of specialized socio-pedagogical services to a wide range of families to develop social and special skills of children at pre-school and primary school age. By working in a workshop the guidance and consultation services are aimed at achieving an optimal communication environment for parents, children and specialists and improving the social development of adolescents at the same time discovering and stimulating their creative talents.

An innovative model for social guidance and consultation through interactive and gaming techniques in a workshop or remote through a specialized online platform will be developed. The entrepreneurial idea will be realized in Pleven, where the company is registered. For this purpose, a room for the creation of the workshop and for positioning the necessary equipment and materials will be rent. A team of 8 experts with long-standing relevant experience and qualifications will be formed and hired.
An important aspect is the social and environmental effect. A person with over 50% of permanent disabilities will be appointed and this will provide the opportunity for social integration of disadvantaged people. As a result, the implementation of the project will provide social and creative development and integration of people from other vulnerable groups. The digitization of implementation processes of the project idea will contribute to the improvement of the impact and sustainability of environmental management.
The project falls within the thematic area 4 part of the ISSS. An 18-month implementation period and total investment of BGN 249 846 are envisaged.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на условия за реализиране на предприемаческата идея на "ЛОАНБО" ЕООД (част 1): Проектът цели създаването на устойчив бизнес с фокус върху предоставяне на специализирани социално-педагогически услуги от екипа на "ЛОАНБО" ЕООД на широк кръг семейства с деца. Ще се създаде специализирано ателие, в което да се предоставят услуги по ориентиране и консултиране на деца и техните родители във връзка с подобряване на комуникацията дете-родител и подпомагане пълноценното развитие на децата, като се стимулират творческите заложби на подрастващите. Ще се адресират наболели в съвременното общество проблеми относно социалното развитие на децата вследствие отчуждението в семейството, произтичащо от прекомерната професионална ангажираност у родителите, незачитане на индивидуалните нужди и творчески таланти на детето и пр. Цялостната реализация на предприемаческата идея ще премине през 3 основни етапа. Етап 1: Разработване на иновационен модел (6 месеца: от 1-ви до 6-ти) Етапът се състои в разработване на иновационен модел за ориентиране и консултиране на деца и семейства в контекста на задълбочаващото се социално дистанциране в отношенията родител-дете. Иновационният модел ще включва методики за откриване и насърчаване на развитието на детските заложби чрез тестове, анкети, творчески упражнения, игри, интерактивни техники и др. за целите на пълноценното социално развитие и адаптация на деца в предучилищна и начална училищна възраст. Паралелно с модела ще бъде разработена концепция за инструментите, необходими за реализацията му – работно ателие с обособени кътове за групови занимания, тестови форми за установяване на потребностите и очакванията на родителите и изразените заложби на децата, възможности за онлайн тестове, оценка и консултации, и др. Етап 2: Експериментален/Изследователски (8 месеца: от 7-ми до 14-ти) През втория етап ще се приложи на практика разработения модел. В създаденото ателие ще се провеждат целеви занимания - "родител-дете" и специалист, като същевременно се предостави възможност за развитие на социалните и специализирани творчески умения чрез занимания в изкуства – изобразително изкуство, музика, театър и др. В този смисъл ще бъдат осигурени условия за ефективна комуникация между различните участници - специалисти, деца и родители. Етап 3: Обобщаване на постигнатите резултати (6 месеца: от 13-ти до 18-ти) Във финалния етап ще се обобщят постигнатите резултати от приложения иновационен модел. На база емпиричните данни ще се анализират грешки и пропуски в модела, като в резултат ще се финализира методиката за ориентиране и консултиране. Ще се проучат възможностите за пазарна реализация на модела – работа в ателието, онлайн консултации, предоставяне на ноу-хау – чрез разработването на икономическа оценка и маркетингова стратегия. За реализиране на дейността ще бъде сформиран екип от 8 квалифицирани специалисти. Двама Специалисти „Работа с деца и родители" и Експерт „Теоретична подготовка“ ще разработят иновационния модел в Етап 1. Двамата специалисти ще продължат работа в Етап 2, където ще проведат емпиричните тестове съвместно с четирима експерти по изобразително, музикално, танцово и театрално изкуство. В последния трети етап към екипа ще се присъедини Сътрудник „Информационно подпомагане“, който заедно с двамата Специалисти „Работа с деца и родители" ще анализира резултатите и заедно ще осигурят пазарната реализация на модела след края на проекта. Ще бъде наето работно помещение (70 - 100 кв. м.) в гр. Плевен, като ще бъдат обезпечени и базовите му консумативи. Там на Етап 1 ще бъде създадено работно ателие, което ще трябва да предлага достатъчно пространство, комфорт и уют, които да предразположат деца и родители за ефективна и непринудена работа. Разположението му и обзавеждането му следва да предоставят гъвкавост за повеждане на занимания с различен брой участници. В специализираната образователна среда ще се провеждат предвидените в модела занимания по ориентиране и консултиране на деца и техните родители Ще се закупят следните дълготрайни материални активи (ДМА): 249 536.00 84 777.57
Създаване на условия за реализиране на предприемаческата идея на "ЛОАНБО" ЕООД (част 2): • Лаптоп – 2 бр. и Принтер (мултифункционален) – 1 бр. - необходими за разработване на модела в Етап 1; събиране на емпирични данни и опосредстване на заниманията и комуникацията с родители в Етап 2 и след края на проекта; анализ на данните и финализиране на модела в Етап 3, както и провеждане на онлайн консултации след края на проекта посредством предвидента онлайн платформа. Тъй като платформата не е предвидена да работи на отделен сървър, компютрите следва да са с високи параметри. Предвиденият тип архитектура е продиктуван от необходимостта за осигуряване на необходимата бързина и качество на връзката и работа на платформата. • Мултимедия за презентации и телевизор – 1 бр. – необходими за провеждане на заниманията в Етап 2 и след края на проекта. • Акордеон – 1 бр. – необходима за провеждане на социалните и музикални занимания в Етап 2 и след края на проекта. Ще се закупят следните материали, необходими за провеждане на заниманията в Етап 2 и след края на проекта: • Маси - 5 бр., столове (малки) - 15 бр., столове (големи) - 6 бр., ъглови дивани – 2 бр. • Бяла учебна дъска - 1 бр. • Секции за съхранение на работни материали - 2 бр. • Спомагателни материали за провеждане на сесиите - 8 бр. Необходимостта от закупуване на гореизложените материали е продиктувана от спецификата на дейностите по консултиране и ориентиране на деца и техните родители. В основата си те включват занимания с деца, родители и специалист, в т.ч. творчески игри и др., които са основна част от цялостния процес. Това предполага наличието на съвместни пространства (маси, столове, дивани, секции за съхранение на работни материали и произведения на децата) за протичане на груповите занятия. Те трябва да предоставят гъвкавост относно организацията на работа и възможност за работа в различни екипи с различен брой участници. Необходими са също бяла учебна дъска и спомагателни материали (бои, четки, рисувателни блокове, нотни тетрадки, ножици, лепила и пр.), с които да се изпълняват творческите игри и интерактивни занимания. Без посочените материали екипът не би бил в състояние да реализира успешно услугата, тъй като те са от жизненоважна необходимост за занятията. В рамките на проекта ще бъда разработена от външен изпълнител онлайн платформа за осигуряване на услуги по ориентиране и консултиране в областта на социалното развитие на децата. В нея ще бъде внедрен разработения модел за тестване и анализ на потребности и заложби на децата, като от една страна тя ще играе ролята на комуникационен инструмент с родители и деца, а от друга страна ще акумулира емпирични данни за целите на усъвършенстване на модела. Необходимостта от разработване на такъв ДНА е детерминирана от три основни причини. Първо, чрез онлайн платформа компанията ще може да предлага онлайн консултации, което ще се осигури възможност за по-голям кръг от потенциални клиенти. Второ, платформата ще служи като поле за обработка на данни от вече консултираните лица. И не на последно място, дигитализирането на такава услуга е новост в бранша, която освен че ще има положителен имиджов ефект, ще направи услугата по-достъпна и по-близка до начина на живот на съвременния човек. От основно значение за успешната пазарна реализация на продукта е провеждането на професионална маркетингова кампания, която да осигури разпознаваемост и търсене на продукта. За тази цел в Етап 3 ще се изготвят икономическа оценка, маркетингова стратегия и план за пазарна реализация, които ще поставят основите за по-детайлно разработване на бизнес плана и стратегията за развитие на компанията. Те ще бъдат извършени като външна услуга от утвърден изпълнител с доказана експертиза в областта, тъй като екипът не разполага с такива специалисти. Като маркетингов инструмент ще бъде създадена интернет страница на компанията. Важен комуникационен канал, тя ще представя мисията, целите и услугите на компанията. За да достигне до по-широк кръг от потенциални клиенти, ще има връзки с водещи социални мрежи, Youtube и др. 0.00 150 398.85
Визуализация на проекта: Целта на дейността е да осигури необходимата визуализация и публичност на проекта в съответствие с произтичащите за компанията задължения по силата на Общите условия на административния договор за безвъзмездна финансова помощ (АДБФП), Насоките за кандидатстване, актуалното към момента Ръководство за изпълнение на АДБФП по ОП "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020 и съответните Регламенти. Дейността ще бъде реализирана чрез предприемането на набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), съгласно описанието в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Изпълнението на дейността ще включва както ангажираност на членовете на екипа, така и външни услуги. Вътрешно екипът на компанията ще разработи необходимите образци на документи, съдържащи съответните лога и реквизити, отчитайки изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Външните услуги се свеждат до изработването на информационни материали - 2 бр. временна и постоянна табели и стикери, които ще се поставят на придобитите ДМА и материали (маси, столове и др.). Тяхното изготвяне ще бъде възложено на един или двама изпълнители. 310.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).