Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"Urban Angels" offers new products, services and technologies for the elderly people, accessible through an ICT platform and will include: monitoring and telemedicine related to the EC initiative "Active and healthy aging"; more traditional services: health tourism, relocation after retirement, additional medical and wellness procedures, home services, social patronage, hourly visits and on-demand services, homework assistants and personal assistants; food supply, shopping,  housekeeping, cleaning, transport, online stores and home delivery, which will lead to greater independence for the elderly, lower energy intensity of processes and higher resource efficiency and a healthier  environment.
The project will contribute to the sustainable, ecological and cost-effective development of the silver economy and will carry out two activities: 1) activities for the market realization of the entrepreneurial idea: employment of 4 people; purchase of tangible fixed assets - 5; development of specialized software; development of methods, models, technologies and a package of services for the elderly; purchase of materials for the pilot testing - sensor platform with intelligent watch - 15 pcs. and 15 tablets, economic and financial evaluation; market research and marketing strategy; protection of industrial property; development of a website; participation in specialized forums. Renting an office for a period of 14 months. 2) Project publicity and visualisation. The project will be implemented on the territory of the Northwest region - in Vratsa. It falls in the thematic area of ISSS "Healthy lifestyle and biotechnology" and has a significant environmental impact. The entrepreneur is a woman over 50 and has considerable experience in the field of the entrepreneurial idea. We plan to create 3 sustainable jobs. Project's duration is 14 months, with BGN 186839,35 grant. The estimated net sales revenue is 142,75% and the estimated EBITDA is 16,36 %.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемането на 4 човека квалифициран персонал, закупуване на 5 бр. ДМА, закупуване на сензорна здравна платформа и таблети 15 бр., изработване на икономическа и финансова оценка и на пазарно проучване и маркетингов план, създаване на интернет страница, наем на офис за период от 14 м. и участие в събития в чужбина): За изпълнение на дейността ще бъде нает персонал от 4 (четирима) човека – предприемачът и трима експерти, обект на оценка. Предвидените длъжности обхващат основния спектър от необходима експертиза за разработването на платформата и разнообразния спектъра от услуги, които ще бъдат предоставени от нея. Всички експерти ще бъдат наети за целия период на изпълнение на проекта – 16 м. Планираме да закупим 5 (пет) броя персонални компютри, от различен тип. ПК втори вид – 3 бр. и ПК трети вид – 2 бр. Персоналните компютри ще бъдат ползвани от екипа на проекта, за дейностите, които всеки ще изпълнява, според функциите и отговорностите, регламентирани в съответната длъжност. Единият от персоналните компютри с мощни параметри ще се ползва за обработка и следене на данните от интелигентната сензорна платформа и свързаните с нея таблети, чрез които ще се осъществи пилотното тестване на онези услуги от платформата, които изискват измерване и следене на здравния статус на потребителите и тяхното движение в пространството. Предвиждаме да възложим разработването на специализиран софтуер за платформа за предоставяне на услуги за възрастни хора, която ще представлява WEB-базирана програмна система, с мобилно приложение за Андроид. Системата ще се състои от 3 части: брошура с информационни функции, достъпни за всички посетители; портал, съдържащ функции от Брошурата и достъпен само за регистрирани потребители; административна част, съдържаща функции, достъпна за Главния администратор и частично от специализираните администратори. Системата ще бъде интернет-базирана за предоставяне на услуги за възрастни хора, ще позволява промяна и разширяване, чрез добавяне на нови подсистеми, функционалности и услуги, без да се налагат промени във вече съществуващите. Ще бъдат използвани среди с отворен код (open source) и програмно осигуряване за изграждане и работа на системата. Ще поддържа едновременно релационна база данни и нерелационна база данни, предназначена за поддръжка на Big Data, с минимум 100 хил. регистрирани потребители, с възможност за разширяване на обхвата. Ще може да бъде пренасяна на различни платформи. Системата ще поддържа следните функции: 1) Функции на потребителите: регистрация на потребителите; вписване и отписване в системата; въвеждане на информация свързана с услуги за възрастни хора; система за подпомагане на решенията; подържане на социални и професионални мрежи; функции за комуникация между участниците, и 2) Функции на главен администратор: задаване права за достъп на потребителите за работа със системата; отнемане права за достъп на организации; задаване на групи от специализирани администратори за управление на данните и изграждане на математически модел за симулиране процеса на вземане на решения; управление на съдържанието на портала; създаване на отчети за ползването на системата. Ще бъде интегрирана с интернет страницата на компанията и ще се достъпва през нея. Ще закупим материали за пилотното тестване на част от предоставяните през нашата уеб базирана платформа услугите. Цялостна система, която представлява сензорна здравна платформа, състояща се от интелигентен часовник, свързан с платформата за получаване, обработка и предаване на данни от сензори за отчитане на здравни показатели и със следните функции: фотоплетизмография (показател, с който се измерва тонусът на кръвоносни съдове по крайниците), измерване на биопотенциала, измерване на температурата на кожата, вграден алгоритъм за сърдечен ритъм, движение и завъртане - 15 бр. Използва се за следене на здравен статус и здравни грижи, ЕКГ мониторинг, проследяване на данни за сърдечен сигнал. 233 049.19 133 219.77
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемането на 4 ч. персонал, закупуване на 5 бр. ДМА, закупуване на сензорна здравна платформа и таблети 15 бр., изработване на икономическа и финансова оценка и на пазарно проучване и маркетингов план, създаване на интернет страница, наем на офис за период от 14 м. и участие в събития в чужбина)- продължение : Платформата включва следните основни компоненти: Микроборд, с микроконтролер, управление на мощността, блутуут с двоен режим и 6-осен акселерометър и жироскоп; Сензорна платка, включваща биопотенциометър, оптичен сензор за сърдечен ритъм с два зелени светодиода и фотодиод, ЕКГ сензор, телесен температурен датчик и център за биометричен сензор с вграден алгоритъм за сърдечен ритъм; Адаптерна платка за използване по време на ъпгрейд на фърмуера; Интелигентен ръчен часовник; Хардуерни файлове, фърмуер и софтуер Изискуемо допълнително оборудване към платформата – персонален компютър или Андроид устройство (таблет) с блуттут връзка за регистриране на данните от сензорната платформа. Ще бъдат закупени 15 бр. За повече информация за платформата: https://www.maximintegrated.com/en/design/reference-design-center/system-board/6779.html/tb_tab2 Оборудването ще бъде предоставено на потребители на платформата през пилотната фаза за тестване на нейната функционалност и настройки, а след приключване на тестовете ще бъде върнато в компанията за последващи тестове с други потребители. Ще наемем работно помещение за работа на екипа, за срок от 14 м. Планираме възлагането на външни услуги. За да валидираме резултатите си, ще възложим разработването на икономическа и финансова оценка. Тя ще включва финансова оценка ( NPV, IRR, индекс на рентабилност, срок на откупуване на инвестицията); икономическа оценка- парични потоци); оценка на въздействието на проекта върху общата конкурентоспособност на компанията като цяло (анализ на търсенето и предлагането, на необходимите инвестиции, варианти). За да бъдем успешни, ще възложим разработването на детайлно и професионално пазарно проучване, както и маркетингов план за пазарна реализация, които да структурират пазарните ни интервенции в бъдеще и да подпомогнат успешното реализиране на бизнес стратегията ни и изпълнението на заложените в бизнес плана ни показатели. Проучването ще включва описание на релевантните пазари; размер и потребителски профил на целевите пазари; планираните пазарни дялове, които фирмата смята да заеме; начина за навлизане в пазара и позициониране на продукта, фактори и тенденции за развитие на пазарната му реализация; конкурентните позиции на дружеството, което ще придобие след разработване на предприемаческата идея; анализ на конкурентите на дружеството и пр. Планираме да създадем интернет страница, през която ще се достъпва платформата и към която ще се интегрира специализираният софтуер. Тя ще бъде и основният инструмент за популяризиране на продуктите и услугите ни и средство за комуникация с потенциални клиенти и потребители. Ще бъде разработена чрез прилагане на методологията на дизайна на потребителското преживяване и ще служи като своеобразна визитна картичка на компанията. Поради това, че комбинацията от услуги и начина, по който ще ги предоставяме е различен от съществуващите на пазара решения, ще предприемем действия за защита на интелектуалната собственост, чрез осъществяване на проучване за регистрация на европейска търговска марка и евентуално на полезен модел. Планираме активно промотиране на компанията и услугите ни, изграждане на партньорски мрежи, чрез участие в специализирани международни форуми. Направили сме проучване и сме селектирали подходящи събития, но окончателното решение ще бъде взето след старта на проекта и съобразено степента на готовност на разработките ни и датите на провеждане на форумите. Към настоящия момент сме идентифицирали няколко възможности, както следва: 0.00 15 698.20
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемането на 4 ч. персонал, закупуване на 5 бр. ДМА, закупуване на сензорна здравна платформа и таблети 15 бр., изработване на икономическа и финансова оценка и на пазарно проучване и маркетингов план, създаване на интернет страница, наем на офис за период от 14 м. и участие в събития в чужбина)- продължение : - Участие в Демографски конгрес в Берлин/Участие в събитията на инициативата Европейско партньорство за иновации, свързани с активното и здравословно застаряване (EIP on Active and Healthy Ageing)/Участие в различни прояви и събития на Глобалния алианс Ageing 2.0 Alliance. 0.00 32 664.29
Дейност 2 Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез изработване на 1 бр. табела и 30 бр. стикери): Като част от дейността ще възложим изработването на информационна табела за проекта и 30 бр. стикери, които да поставим върху елементите от закупеното оборудване. В началото на проекта ще подготвим и необходимата визуализация на бланки и други информационни материали, които ще бъдат създадени в рамките на проекта - писма, договори и пр. При изпълнението на дейността ще се следват графичните стандарти за лого на Европейския съюз и на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 съгласно изискванията на Регламент 1303/2013, Регламент 821/2014, както и изискванията относно мерките за информация и публичност, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).