Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

In recent years, information and communication technologies have greatly facilitated and improved the speed and quality of catering services, a variety of specialized business process management systems, electronic devices used by the various departments in the establishment have been introduced. However, frequent problems and challenges in catering establishments remain with service delays. In the context of the increased pace of introduction of new technologies in the field, many mass caterers have introduced partial automation related to the review / choice of desirable food and beverages, but they are generally characterized by the dealing with limited elements of the business process – alternative solutions are most often limited to digitized menus in electronic form, and an order is made by following a system of steps. Target groups include: Traders working in the field of catering in benefit of clients of public catering establishments; Social catering services supplying people with disabilities.  The objectives of the project are: Providing support to Lafayette 2018 Ltd. for the market realization of an entrepreneurial idea – a new product, an innovative “Lafayette” system for the automated reception of orders in the facilities, produced and functioning in a smart environment connected to an detector device, produced and functioning in a smart system fitting the concept of smart homes and smart cities and achieving a sustainable effect with regard to the newly created Lafayette 2018 Ltd. by creating and achieving stability and jobs stability and achieving growth.  The envisaged activities cover activities for realization on the market of the entrepreneurial idea and project visualization activity.  The expected result is the realization on the market of a new product “Lafayette,” which fully meets the needs of the target groups.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки или услуги) (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 броя и разходи за следното: закупуване на ДНА-1бр.; материали; наем на работни помещения; изработване на пазарни анализи и проучвания, маректингови планове; участие в събития в страната и чужбина- Част 1: Задача 1: Представяне за съгласуване от Управляващият орган (УО)Актуализиран план на процедурите за избор на изпълнител с оглед прилагане на правилната процедура/ред в съответствие с приложимото за тях законодателство (ЗОП, ЗУСЕСИФ) - 1 мес. Задача 2: Провеждане на процедури по избор на изпълнители (ПМС) с предварителен контрол от УО: за закупуване на закупуване на ДНА-1бр.; материали; наем на работни помещения; изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове - 1-4 мес . Задача 3: Сформиране на екипа за изпълнение на проекта (мес.1), създаване и поддържане на система за комуникация чрез Наемане на квалифициран персонал (т.I от Бюджета). Включва разходи за възнаграждения (вкл. здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя), общо115 000 лв, вкл. 3.1 „Програмист, бази данни“, НКПД: 25216005, 1-18 мес., 4 часа/ден -24 980 лв. 3.2 „Продуктов мениджър“, НКПД: 24345005, 1-18 мес., 4 часа/ден – 21 100 лв. 3.3 „Програмист, софтуерни приложения“ НКПД: 25146001, 1-18 мес., 4 часа/ден - 21 100 лв. 3.4 „Началник производство“, НКПД: 21446021, 1-18 мес., 4 часа/ден - 21 442.40 лв. 3.5. Монтьор, апаратура НКПД: 74222006, 1-18 мес., 8 часа/ден, Лице с увреждане - 36 377. 60 лв. Квалифицираният персонал е отговорен за реализация на всички дейности и задачи за реализиране на пазара на предприемаческите идеи. Задача 4: Подбор на персонал - Монтьор, апаратура НКПД: 74222006 – 1 месец; Задача 5: Доразвиване, проектиране, производство на предприемаческата идея -мес.1-18. 5.1 Изготвяне на съдържание на базата от данни, което ще бъде интегрирано към базата данни на Софтуерна платформа (мес 1-7). Обхваща бази от данни, необхдими за подсигуряване на функционалностите на продукта Lafayette. Предвижда, интегриране на авторски математически алгоритъм за идентификация на потребителски профили чрез детектор и Smart Bluetooth Low Energy технологията. Разработване на съдържание, свързано с допълнителни опции (включително за социализация и комуникация между потребители) и вариации на продукта. 5.2 Разработване на мобилно приложение, съвместимо с предвидената Софтуерна платформа и функционалности на устройството (м.5-9). 5.3 Интегриране на изготвеното съдържание на базата от данни и елементи на авторските математически алгоритми (от т.5.1) към Базата от данни на доставената "Софтуерна платформа" с оглед автоматизиране на производствения процес и постигане на многократно по-нисък разход на енергия в сравнение с алтернативни решения (мес.8-10); 5.4 Тестване в реална среда на "Иновативно устройство “Lafayette” (мес.11-13). Тестово прилагане на проекти за технологични процеси с оглед постигане на функциониране чрез на минимум разход на енергия, измерване на разхода на енергия за всеки бизнес процеси и оптимизация. 5.5 Интегриране на подобрени бизнес процеси към Софтуерната платформа (мес 13-16); 5.6 Програмиране и препрограмиране на необходимия фърмуер (мес 8-18). 5.7 Съхранение, обработка и анализ на данни, свързани с усъвършенстване на устройството, процесите и неговата енергийна ефективност при тестване в реална среда и впоследствие за усъвършенстване на база на обратна връзка от потребителите (мес 11-18). 5.8.Интегриране на вариации (мес.12-17) с оглед използване при изготвяне на съответни маркетингови планове за пазарна реализация и при участия за представяне на кандидата и на неговия продукт, разширяване и развитие на дейността, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. 5.9 Развитие на продуктите с оглед изисквания на пазара (мес. 17-18). Реализира се допълнително продуктово доразвиване с оглед резултатите от маркетинговите планове за пазарна реализация. 5.10 Персонализиране/активиране, тестване (измерване на техническата изправност)на устройства с оглед влизане в готовност за употреба (мес.4-18). 248 000.00 312 668.67
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки или услуги) (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 броя и разходи за следното: закупуване на ДНА-1бр.; материали; наем на работни помещения; изработване на пазарни анализи и проучвания, маректингови планове; оналйн участия в събития в страната и чужбина- Част 2: (Продължение от Част 1) Задача 6: Доставка на ДНА "Уеб-базирана софтуерна платформа, обслужваща производството и функционирането на нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения"– т.3.1 от Бюджета: 50 000лв.Софтуерната платформа предвижда да създаде основа и възможност за функциониране на нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения, в основата на който стоят научни и авторски параметри на производствения процес. Към нея (към База данни) се интегрира съдържание изготвено в рамките на „Доразвиване, проектиране, производство на предприемаческата идея“. Автоматично прилага авторски математически алгоритми, на база на който се постига многократно по-голяма енергийна ефективност на продукта, в сравнение с алтернативни решения. Представлява смарт среда за производство и функциониране на устройството. Задача 7: Наем на работни помещения в област Видин, необходими за реализация на пазара на иновативен нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения(т.5.1 от Бюджета – 25000лв.). С оглед обслужване на производствения процес помещенията: трябва да бъдат климатизирани, да вкл. минимум следното обособено складово помещение с рафтове за готова продукция; склад за изходен материал; помещение за отпадъчен материал; производствено помещение, с 5 работни места офис помещение, санитарен възел, като към наемната цена следва да бъдат включени вс. режийни разходи и разходите за офис консумативи. Задача 8: Доставка на "Материали и консумативи, необходими за реализация на пазара на нов продукт “Lafayette” за автоматизирано приемане на поръчки в заведения", т.4.1 от Бюджета: 25000лв.: две категории материали и консумативи – именно електронни модули, развойни платки, кутийки от биоразградима пластмаса, батерии, които ще бъдат влагани в производството на предвидените по проекта продукти и чиито конкретни показатели се уточняват в рамките на Задача 5. Доразвиване, проектиране, производство на предприемаческата идея Задача 9: Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея – продукт, т.8.1 Бюджета- 23 000лв. Дейността обхваща изработване на маркетингови планове за продукта, като се извършват директни тестове с потребители, като резултатите се използват за развитие на продуктите с оглед изисквания на пазара. Изготвя се и пазарни анализи и проучвания за продукта, които определят стратегическите и тактически решения при участие в събития в страната и чужбина на квалифицирания персонал, разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. Изготвените доклади ще служат за пазарна реализация на предприемаческата идея. Задача 10: Онлайн участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на кандидата и на неговите продукти , разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи: Представяне на изработените промоционални продукти в рамките на проекта, сключване на договори, създаване на партньорства, участие в мрежи. Стратегическите решения за избор на събития и подходи се определят от Пазарен анализ и проучване на всеки един продукт 0.00 5 445.96
Дейност за визуализация на проекта. Дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр.табела; 100бр.плакати; 5000бр.стикери: Дейността обхваща задачи, свързани с повишаване на обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК, които се реализират чрез различни средства - табела, стикери, плакати и съобщения в медиите, други. За всички доставки и услуги, извършени по договора за безвъзмездна помощ, финансиран от ЕС, във всички обяви, публикации, изработени материали и др., свързани с проекта, всеки бенефициент е ще прилага мерки за публичност и комуникация. Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) ще посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и ще съдържа номера и наименованието на проекта. Целта на задачите, свързани с визуализация е да информират широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея, така както да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти и не на последно място да информират за източника на европейско съфинансиране – в случая това е Европейския фонд за регионално развитие. Всяко едно средство за визуализация на проекта (табели, стикери, съобщения в медиите и др.) ще посочва, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 и ще съдържа номера и наименованието на проекта. Във връзка с ангажимента по визуализация по проекта задачите ще бъдат реализирани по следния начин: - Обявленията, свързани с избор на изпълнител и всички публикации в медиите ще съдържат изчерпателна информация, в съответствие с Насоките за визуализация (мес 1-18); - Инсталирана Табела по проекта на видно място при официалния вход на производственото помещение, 1бр.А2 (мес.4); - 100 бр. луксозни плакати А3 ще бъдат използвани при участие в Участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на кандидата и на неговите продукти (стоки и/или услуги), разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи (мес.4-18); - 5000 бр. стикери, които ще бъдат поставени на всички елементи на доставеното ДМА както и на опаковките на продуктите, които ще бъдат изработени в рамките на проекта и които от своят страна ще бъдат използвани за маркетинговото проучване и за промоция при Участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на кандидата и на неговите продукти (стоки и/или услуги), разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи (мес.4-18). Табелата, плакатите и стикерите ще бъдат възложени на изпълнител след провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно правилата на ПМС 160. 2 000.00 1 950.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).