Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

DIGITALNI PAZARI Ltd. is a Bulgarian company established in 2017 carrying out a main economic activity and planning project activities under CEA-2008 – code 62.01. Computer programming.
The activities planned under the project cover both eligible activities under BG16RFOP002-2.024 "Promotion of Entrepreneurship", in particular: activities for realization of the entrepreneurial idea market and activities for visualization of the project.
The planned project activities are in line with the horizontal policies set out in Art. 7 and Art. 8 of Regulation (EC) No 1303/2013 of the European Parliament and of the Council. 
The main Activity 1 for realization of the entrepreneurial idea market is divided in the following sub-activities:
Sub-activity 1.1.Process of development, testing and validation of „TermoVisionDirection“ - a software system for preparing a thermal imaging profile of an investigated object 
Sub-activity 1.2.A general process of providing the service to users
Sub-activity 1.3.Entering and positioning of the target market
Activity 1 will be implemented through the following resources:
-Human resources- 5 persons qualified personnel ;
-Tangible and intangible resources, incl.: 1 thermo-visual camera; 1 Cloud-based softwarefor diagnostics of thermo-visual images and materials for direct insertion into the product - 50 pcs. data for different thermographic profiles of different physiological objects;
- Rent a working space in Montana Town for 5 months;
- external services - 1 market analysis for the marketing of the entrepreneurial idea.
The project is in line with ISSS's thematic area "Informatics and ICT", in particular with the priority direction "web, hybrid and "native" applications, web-based applications for creating and exploiting new services and products".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, част 1 ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 лица на следните позиции: 1 „Ръководител ИТ проект“ ; 1 „ИТ-бизнес анализатор“; 1 „Старши програмист-аналитик“ и 2 „Програмист-аналитик“): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукт, притежаващ характеристиките на услуга, а именно: „TermoVisionDirection“ - софтуерна система за изготвяне на термовизионнен профил на изследвания обект, включва три под-дейности, представляващи етапите от цялостния й процес от разработката, вкл. проектирането, тестването и валидирането на съставните й компоненти (най-общо – създаването й) през процеса на предоставянето й на клиентите до крайното й излизане и позициониране на целевия пазар. С оглед на посоченото, в Дейност 1 „Реализиране на пазара на предприемаческа идея“ са обособени следните под-дейности: Под-дейност 1.1. Процес на разработка, тестване и валидиране на „TermoVisionDirection“ Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите Под-дейност 1.3. Навлизане и позициониране на целевия пазар Фазите, през които ще премине процесът по създаването/разработването на предприемаческата идея ще бъде базиран на прилагането на Phase-gate методология, подробно описана в т. 11 на ФК, поле „Описание на предприемаческата идея“. Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните под-дейности на Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва: Под-дейност 1.1. Процес на разработка, тестване и валидиране на „TermoVisionDirection“ Под-дейността включва действия по изпълнение на следните технологични етапи: Етап 1. Конструиране на „TermoVisionDirection“, в т.ч.: - определяне на архитектурата и дизайна на разработвания иновативен продукт; - инженеринг на аудио-визуалното оформление на софтуерната система; - определяне на архитектура на системата; - съгласуване между специализираня екип по проекта на разработените задания за компонентите на софтуерната система и интегрирането им в общо функционираща система; - реализиране на създадения ефективен алгоритъм, основан на иновативна методика за прецизно групиране и анализ на входящите данни чрез специално разработени алгоритми за интерпретиране на релевантните данни и предоставяне на мулти-резултативен анализ с разширен обхват на търсените показатели; - анализ на възможностите за разработване на софтуерни решения, осигуряващи надграждащи функционалности на системата. Етап 2. Тестване на функционалностите на „TermoVisionDirection“ в среда със симулиран интерфейс и оценка на резултатите, в т.ч.: - проверка дали системата функционира съгласно изискванията на потребителите и установените правила и процедури; - анализ и документиране на резултатите от тестването на системата; - проверка на нужните функционалности, свързани със софтуерното съдържание; - предприемане на корекции при отклонение от заданието и своевременно актуализиране/ревизиране на софтуерното съдържание; - анализ на всяка една девиация, като ако не е обоснована ще бъдат предприемани съответните корективи дейности. Етап 3. Валидиране и демонстрация на „TermoVisionDirection“ в операционна среда и достигане на ниво на технологична готовност в резултат изпълнението на под-дейността - TRL 9 – Изпробвана система в операционна среда. В този етап, „TermoVisionDirection“ ще бъде валидирана в операционна среща и ще бъде достигнато нужното ниво на технологична готовност за пускането й на пазара и предоставянето й на клиентите и преките й потребители. В процеса на изпълнение на така описаните три етапа ще е необходимо ангажирането на съответните експерти за заемане на следните 5 позиции по проекта: - 1 Ръководител ИТ проект; - 1 ИТ-бизнес анализатор; - 1 Старши програмист-аналитик; - 2 Програмист-аналитик. Индикативно, планирания период на изпълнение на описаните три етапа ще бъде от 7-ми до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 5-ти до 6-ти месец ще бъдат сключени трудови договори със съответните лица в съответствие с планираната им заетост в проекта, посочена в т. 9 на ФК. 248 850.00 120 329.25
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (дейност 1, част 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на ДМА: Термовизуална камера - 1 бр.; ДНА: облачно базиран софтуер за диагностика на термовизуални изображения - 1 бр.; материали: данни за различни термографични профили на различни физиологични обекти - 50 бр. и наем на работно помещение за 5 месеца): Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите Под-дейността включва действия по придобиване на необходимите материални и нематериални ресурси и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост на същинския процес на предоставяне на услугата на потребителите, чрез които да бъдат реализирани пилотните действия за реализиране на предприемаческата идея. Под-дейност 1.2. включва закупуване на: -1 ДМА: Термовизуална камера, висок клас за професиаонално приложение - 1 брой; -1 ДНА: Облачно базиран софтуер за диагностика на термовизуални изображения - 1 брой; - Материали за директно влагане в „TermoVisionDirection“ - данни за различни термографични профили на различни физиологични обекти - 50 броя. Представляват термовизуални изображения на основните мускулни групи и основни части на аксиалният и апендикуларният скелет /гръден кош и гръбначен стълб, кости на горните и долните крайници/. Посочените активи и материали ще бъдат доставени и инсталирани в специално наето за осъществяването на същинския процес на предоставянето на услугата на потребителите работно помещение на територията на гр. Монтана, за което в бюдета на проекта са предвидени средства за наема му за 5 месеца. Останалия срок на наемането му ще бъде финансиран от кандидата със средства извън бюджета на проекта. В допълнение към така посочените материални и нематериални ресурси, в процеса на изпълнение на под-дейност 1.2. е планирано и полагането на труд от човешките ресурси, обезпечаващи процеса, в т.ч. работа на лицата, ангажирани на 5-те позиции по проекта, описани в под-дейност 1.1. на Дейност 1. Обосновката на необходимостта на планираните активи и материали се състои в следното: - материалите/термовизиални изображения/ са необходими за създаване на първоначална база данни от базовите характеристики и параметри и формиране на референтни модели; - закупувания софтуер е облачно базирана електронна услуга за диагностика на мускулни аномалии чрез термографско заснемане на отчитане на отклоненията спрямо референтни модели. Системата създава потребителски профили с извършените термографски диагностики. Споделянето на термографски характеристики допълва референтната база данни и повишава нейната значимост и достоверност. Създава се непрекъснато разширяваща се клинична експертиза, което значително подобрява качеството на резултатите от термовизуалната диагностика; - закупуваната термовизуална камера е най-съществения актив, с който ще се заснемат термовизуалните обекти. Чрез нея ще се генерират термовизуални снимки в специален електроннен формат с информация за термовизуалните характеристики на заснемания обект. Индикативно, планирания период на изпълнение на под-дейност 1.2. ще бъде от 1-ви до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в този период е предвидено и времето, нужно за провеждането на процедури за избор на изпълнители и доставките на съответните ДМА, ДНА и материали съгласно описаното в т. 10 на ФК. Обобщено, за осигуряване на необходимите човешки ресурси за изпълнение на под-дейности 1.1. и 1.2., е планирано наемането на квалифициран персонал за следните позиции по проекта: - 1 лице на позиция Ръководител ИТ проект (за 12 месеца на 4 часов работен ден) - от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция ИТ-бизнес анализатор (за 12 месеца на 8 часов работен ден) - от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция Старши програмист-аналитик (за 10 месеца на 8 часов работен ден) - от 7-ми до 16-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 2 лица на позиция Програмист-аналитик (за 12 месеца на 4 часов работен ден) – от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. 0.00 100 140.00
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3 ще бъде осъществена чрез 1 външна услуга – разработване на пазарен анализ за пазарна реализация на „TermoVisionDirection“ - 1 брой): Под-дейност 1.3. Навлизане и позициониране на целевия пазар Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар и съответно осигуряване на обезпечеността на този процес чрез разработването от избран външен изпълнител, притежващ нужните компетенции, на 1 брой пазарен анализ за пазарна реализация на „TermoVisionDirection“. Индикативно, планирания период на изпълнение на предвидената външна услуга по под-дейност 1.3. ще бъде от 16-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта. В предмета на услугата за разработване на пазарен анализ за пазарна реализация на предприемаческата идея ще бъдат обхванати: - Определяне на таргет група; - Изграждане на процес по намиране на потенциални клиенти; - Изграждане на бранд идентичност; - Набелязване на посланията, които ще носи бранда; - Анализ на пазара на конкуренцията в България; - Поведение на пазара; - SWOT анализ. 0.00 24 950.00
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. стикер и 1 бр. постоянна табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 1 бр. стикер за маркиране на закупувания по проекта ДМА – термовизуална камера, висок клас за професиаонално приложение - 1 брой. Стикерът ще бъде изработен по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението в гр. Монтана, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи (ДМА и ДНА) и където ще се изпълнява проекта; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА, който ще бъде маркиран чрез стикера, ще бъде изработен и предвидения в дейността стикер. 1 150.00 1 140.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).