Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The enterpreneur's idea aims to create a system for carrying out scientific research analysis of the relationship between the participants in clinical trials. As a result they will be optimized.  The project's name is 'Trial Analytica'. Clinical trials are a notion which describes the scientific and research activity in the process of development of new drugs. This process begins with computer simulations and lab tests, used to synthesize a few thousand proper molecules. They are all then registered as patents and the 20-year patent term begins from this moment - article 16 from the Law for patents and utility models. In order to be approved and sold on the market a drug must be proven effective (able to cure) and safe (non-toxic). Effectivity and safeness can be proven in terms of mandatory tests. The data from these tests is accompanying the form for drug approval - article 27, paragraph 1, point 10 from the Law for drug products in humane medicine.

The scientific research system 'Trial Analytica' will gather all participants in order to overcome the functional limits of the acquired data. This data won't be acquired only from or for one participant, but will serve the needs of them all. For the first time pharmaceutical organizations-sponsors, CRO, clinics, investigators, patients and volunteers are able to input standardized data in an online platform and gain access to gathered information, which can be surveyed in real-time.

This way we can go out of the mediator communication (Sponsor-CRO-Center-Patient), which happens only in terms of a clinical trial. On the contrary, the sponsors won't rely only on CROs to give them information for the disposition of the centers and of the patients, and CROs will not be void of direct access to the patients' opinions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена, като бъдат назначени квалифицирани кадри - 3 бр., бъде закупен ДМА 1 - 1 бр.): Като част от дейността ще бъдат наети 3 броя квалифициран персонал, необходим за реализирането на предприемаческата идея. Ще бъде закупен ДМА 1 - 1 брой. Персоналът, който ще бъде нает е необходим за осъществяването на проекта, като те ще допринесат със своя опит за успешното му реализиране. Всеки от назначените ще отговаря за определени функции и задачи, които са свързани с осъществяването на проектното предложение. Затова ще бъде необходимо подходящо възнаграждение за труда и приноса на наетия персонал. Ще бъде закупен и ДМА - Автоматична изчислителна машина за статистически анализ на данни за клинични изследвания - 1 брой. Машината ще обслужва всички операции по получаване, съхраняване, обработка и изпълнение на задачите и данните и работеща в пряка връзка с облачни системи и ще осигурява непрекъснато обслужване на всеки документ. Предвижда се поддържане на проектни обеми от информация в рамките на до 1 000 000 документа дневно. Машината ще притежава / има възможност за: - Допълнително криптиране на данните; - Резервно копие на данните върху дублиращи медии и носители; - Индивидуална система за управление на данните с цел повишаване на нивото на защита с основните акценти на защитата: - Личните данни за пациенти относно здравния им статус; - Чувствителните данни на компаниите, ползващи машината като потребители, представляваща търговска тайна (ноу-хау, бизнес стратегии и др. ) и интелектуалната собственост на компаниите (патентовани молекули, процеси и др.); - Общите данни на потребителите и другите участници в процеса. - Наличие на GPS тракер, указващ географското положение на машината за контрол върху физическо посегателство на данните. - Поддръжка на функции за обработка на таблици – за въвеждане на данни в предварително зададени формати бази данни и тяхната обработка: - Сортировка на проекти по срокове: o най-бързи; o среден; o най-бавни. - Изчисляване и сортиране на бройки единици (лекари/пациенти по места); - Сортиране по състояния/качества – например: лекари по специалност, желание за участие в клинично изпитване; - Възможност за Експорт на справки и графики в стандартни формати (pdf, word или Ексел); - Поддържане на потребителски профил чрез система за регистриране на потребители и допълнително потвърждение (автоматично или ръчно); - Вградена система за издаване на фактури или интеграция с външна система; - Антивирусна защита с постоянно обновяване и опция за защитено свързване с периферни устройства; - Индивидуално сървърно пространство за всеки потребител. В тези папки на сървъра да могат да се правят споделени папки между потребители за обмен на документи; - Електронно съхранение на документи – сървърното пространство, във вида на „Електронно хранилище на документи“; - Възможност одобряване на документи на няколко нива, когато 2 или повече лица трябва да одобрят един документ от веригата; - Наличие на модул „Обучения“ - в който да се качват обучителни видеа с връзка към видео платформа. Добавяне на дневник, в който потребителите да потвърждават, че са прочели дадена СОП (стандартна оперативна процедура) и са изгледали дадено обучително видео; - Проектиране на възможност за (бъдещо) добавяне на езикови версии – английски, немски и т.н; - Проектиране на опция за подаване на ticket за технически проблем или възможност за обмен на съобщения с дежурен оператор; - Възможност за изпращане на съобщения (мейли или чат) между потребители и споделяне на файлове; - Автоматично архивиране на данните по разписание; - Голямо пространство за съхранение на данни. Машината е необходима за работата по проекта и неговото осъществяване. Без закупуването на ДМА проектът не би бил възможен, затова и това е един от основните разходи по проекта. 248 251.72 0.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табела): Като част от дейността ще бъде закупена табела. Като част от проекта е необходима визуализация на източника на финансирането. Така ще се осигури прозрачност пред обществото и ще се отчете европейското финансиране и приносът на ЕС за реализацията на проекта. Всичко това е в съответствие с точка 3 от Условията за изпълнение към проекта. 1 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).