Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal focuses on improving the management capacity of an enterprise specialized in ICT products and services, advanced high-tech solutions for collocation of equipment and remote monitoring systems and producing a variety of non metallic products (souvenirs, stamps, promotional material) as an ancillary activity. The project provides for promotion the use of IC technologies and services through the development and implementation of ERP system and equipment necessary for its functioning. Through the project activities will be achieved:
1. Improving the processes of management and organization in 6 directions
2. Introduction of organizational innovations in the company
3. Introduction and implementation of ICT-based system for management of resources, production and core business processes
4. Implementation of measures for better waste materials management 
The project implementation shall provide for the following effects:
1. Improving the processes of planning and decision making; management of resources, production and services; distribution and internationalization of products; financial management.
2. Increased revenues and extended export potential
3. Increased productivity
4. Reduced negative impact on the environment.
The project effects will lead to improved competitiveness of the company with increased attention to the environment, which shall determine the sustainable development of Datasyst Ltd.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за насърчаване използването на инофрмационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP система: В изпълнение на дейността се предвиждат разработване и внедряване на ERP система за нуждите на кандидата, която в пълна степен да отговаря на спецификите на дейността и да бъде пригодена за бъдещото развитие на фирмата. Системата ще има следните характеристики и основни параметри: 1) Модул "Работа и управление на проекти": чрез него ще се измерва и проследява рентабилността от проекти и дейности. Автоматично ще се прави сравнение на разходите, съответстващи на всеки приход, за да се оцени рентабилността на дейностите и възвръщаемостта на инвестициите в тях. Модулът ще обезпечи всички аспекти от управлението на множество проекти едновременно, свързаните с тях управление на човешки ресурси, финансови средства, време и други ресурси. 2) Модул "Административни документи": ще служи за улесняване на фирмената администрация и оптимизиране на документооборота, спестявайки разходи и време. Това ще се осигури чрез лесен достъп до всеки документ на всеки отделен служител. Чрез модула ще бъдат спестени разходи за хартия, архивни помещения и други свързани ресурси. Ще спомогне за елиминиране на грешки, загуба на документи и др., което допълнително спестява време и оптимизира работата на екипа. Модулът управлява всички процеси, свързани с администрацията, входящи и изходящи документи с партньори, клиенти и държавни институции, обмен на документация между служители. 3) Модул "Управление на складово стопанство": организира логистична дейност на фирмата, проследява състоянието на склада. Посредством модула ще се следят наличните артикули, ще се предоставят справки за всички операции, изчисляване на себестойността на индивидуална бройка/партида, блокиране за продажба, следене на минимални количества за склад, съставяне на заявки за поръчка на материали, поддръжка на ревизии и др. Складовите операции ще бъдат свързани със съответните операции за поръчки от доставчици, продажби на клиенти, рекламации, ремонтни дейности и др. Към модула ще се разработи функционалност за управление на отпадъците от дейността: при производството остават отпадъци с различна големина, които посредством системата ще бъдат сортирани, организирани и категоризирани според вида им в групи, като системата ще следи за натрупване на необходими количества за организирането на тези отпадъци за по-нататъшно използване като суровина. 4) Модул "Поръчки и Продажби": осигурява бързо и лесно създаване на нови продажби, мониторинг на изпълнението им, фактуриране и заплащане според съответния договор. Модулът ще позволява сегментиране на продажбите по видове клиенти и следене на изпълнението им. 5) Модул "Поддръжка и сервиз": създава функционалности за управление на дейностите по (след)гаранционна поддръжка на артикулите, чрез които се проследяват гаранционни срокове, регистрират се дефекти, поправки и всякаква дейност по поддръжката, извършва се автоматично напомняне за подновяване на договори за поддръжка. Ще се извършва регистриране на проблем, ремонтни дейности, предоставяне на временни артикули, отчети за дефектирали и ремонтирани артикули, влагане на материали и труд, калкулация на себестойност и др. 6) Модул "Контрагенти": ще подобри обслужването на клиентите чрез организиране на всички свързани с тях данни . Ще се създаде профил на клиента, от който ще се правят справки и ще се извършват операции. Модулът ще съдържа информация от всички модули като статуси на поръчки, фактури, плащания, задължения. Модулът ще позволява категоризиране на фирмите за по-лесна проследимост, установяване на целеви клиенти, продукти и пазари. Наред с това, ще се позволява проследяване на отношенията с даден клиент във времето и определяне на политика към него (отстъпки, бонус и др.). 7) Модул "Финанси" ще създаде подробна картина на паричните потоци и наличности с цел оптимизиране на разходите, анализ и повишаване на приходите, управление на вземанията и задълженията. Модулът управлява всички финансови документи, тяхното движение, банковите сметки, данъци и др. 290 000.00 290 000.00
Дейност за насърчаване използването на инофрмационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: В изпълнение на дейността ще бъдат закупени, монтирани и пуснати в експлоатация следните активи, необходими за функционирането на ERP системата: 1) Сървър (CPU ) 2 бр. и Сървър (Storage) 1 бр.: сървърите играят роля на процесорни системи и са общата система, осигуряваща изчислителната мощ, необходима за инсталиране и функциониране на ERP системата. Трите сървъра работят в клъстер като единна компютърна система. Сървърите (CPU ) осигуряват непрекъснатост на работния процес на системата, дори в случай на отказ на единия от тях. Сървър (Storage) служи за съхранение на данните. Операционната система поддържа виртуализация, т.е инсталиране на виртуални машини с различни технически параметри. На тези виртуални машини се инсталират необходимият брой сървъри обезпечаващи ERP системата. Сървър (Storage) осигурява и възможност за подмяна на диск и захранване без необходимост от спиране на системата, което осигурява непрекъснатост на системата и елиминира възможност от загуба на данни. 2) Суич (1 бр.): представлява мрежов комутатор, който осигурява свързаността на системата от сървъри с локалната мрежа и осигурява мрежова сигурност посредством различни мрежови протоколи. Посочените активи са задължителното и необходимо оборудване за функциониране на предвидената ERP система. 83 350.00 83 350.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).