Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"LOGI - OGNYAN EVGENIEV" is a company operating in a highly competitive sector, which requires unremitting efforts to maintain and expand its market positions. The company is focused on using innovative solutions to improve and expand its products and optimize the cost of their creation.
It is necessary to improve the organization efficiency in order to increase the volume of sales and expand the company’s market share. The optimization of business processes and quality fulfillment of customers’ orders within the agreed deadlines is possible by improving the decision making activities.
Business processes optimization will enable the application of timely and appropriate strategic actions to achieve the objectives. Ensuring conditions for making competent management solutions will ensure sustainability, development and winning new market positions.
Within the project, the company plans to introduce software for managing business processes ERP system with SRM functionality closely linked to the specifics of its activities. ICT system to be implemented is a fully integrated solution that includes management of all core processes of which the company depends on the successful development and fully meeting the modern needs of companies engaged in production.
The lack of a specialized system to support the successful implementation of core processes of which the company depends does not allow increasing the efficiency of work processes in the company. There is a risk of admission gaps in operational performance and it is difficult to plan of current and long term tasks.
The implementation of project activities will contribute to the overall development of the organization, improvement of its management and expanding the market positions both on the domestic and external markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на Интегрирана ERP система с CRM модули 1 брой - /Първа част/: В изпълнение на указанията дадени от УО функционалностите на системата да са описани в 7 – Дейности/ Описание на дейността и поради недостатъчния брой символи за описване на минималните функционални характеристики, ЕРП системата със СРМ модул е описана в две части. Дейността ще бъде изпълнена, чрез разработване и въвеждане в експлоатация на Интегрирана ERP система с CRM модули 1 брой. Системата ще е уеб базирана и до нея ще може да се достъпва през всякакъв вид мобилни устройства. Минимални изисквания към предвидените модули: Модул „Склад“: Завеждане на материали Обособяване на складове – склад за материали, склад с материали за производство, склад произведена продукция, склад за остатъчен материал Създаване на различни категории материали Приемане на стока от друг склад Нареждане за прехвърляне към друг склад Изписване на материали за производство Въвеждане на различни видове цени Въвеждане на цена според съответния клиент Индикатор за намаляло количество Възможност за инвентаризация по продукти и складови места Под модул за контрол на изпълнението следящ складовите нареждания и сигнализиращ при закъснение на изпълнението Приемане на заявки за експедиция – подготовка на поръчката и извършване на групажна подготовка по места Сортиране на наличности по видове материали Заприхождаване на продукция Сортиране на налична продукция по видове Виртуален склад за клиенти – преди заявената стока да бъде изпратена Модул за залежали материали, продукция – ще се индикира, когато се достигнат определените от производителя стойности. Модул за планиране на материалните ресурси: Индикатор за презапасяване Индикатрор за липси Индикатор за запазени за производство количества Капацитетно планиране Индикатор на недостиг на материал Насочване за набавяне на материал – вътрешно производство, ишлеме от външен производител, закупуване, прехвърляне от склад Разделение на материалите по предназначение Модулът ще бъде интегриран със софтуера CUT RITE. По този начин ще се получи максимална актуалност на наличните материали за производство. Т.е. когато един материал бъде избран от програмата за производство той автоматично от СКЛАД за материали ще се прехвърля в частта на СКЛАД за продукти, като ще бъде отбелязано, че продуктът е в процес на изработка. По този начин, при ново планиране, вече планираните материали няма да се броят като налични. Продуктов конфигуратор: Данни за продукта Характеристики на продукта Проект на продукта Главна технология за изработка Нужни машини за производството на продукта Планиране за изработка Методи за набавяне на материали Цени на материали Ценообразуване Маркетингови канали Диструбуционни канали Продуктовия конфигуратор - ще има и база с данни. Там ще са всички конфигурирани продукти. Така техническата информация за различните видове продукти ще може да бъде достъпвана по-лесно. Модул за планиране на производството и производствения капацитет: Проследяване на етапа на производство - производствен маршрут Интегриране на машините в системата – ще се използват баркод четците Модул за планиране на производство на основните детайли на съответния продукт Модул за планиране на времето и стойността на производство на единица продукт Планиране на поръчки за производство Заетост на машините Ангажираност и натовареност на работните групи Чрез модулът ще може да се генерира отчет за това каква работа е свършена за един ден. Справката може да бъде направена по служител, тип продукция, произведени детайли и т.н. Модул за следене на производствения график: Следене на етапите на производство на продукта Калкулация на оставащо време до края на производство Индикиране на отклонение от планирания график Генериране на съобщени към отговорно лице при наличие на проблем при производството Данни за брой продукти, дата на стартиране на поръчка, етап на изпълнение, процент завършена дейност, дата на реализация, дата за дистрибуция или заскладяване. 541 000.00 527 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на Интегрирана ERP система с CRM модули 1 брой - /Втора част/: /Втора част/ Финансов модул: Изготвяне на балансови форми за избран период Изготвяне на справки по разходи Справка за реализирана продукция - продажби Нотификация за предстоящи плащания и просрочени задължения Следене на финансовите взаимоотношения с неограничен брой клиенти Изготвяне на справки за разходи и приходи по материали, продукция, аксесоари, търговци Превалутиране Автоматично начисляване на амортизации CRM : Профил на клиента – съдържа информация събрана от всички модули на системата: история на поръчките, обороти, дата на започване на съвместна работа, дата на последна поръчка, лице за контакт Статистика за проведената комуникация с клиентите – брой телефонни разговори, изпратени мейли, изпратени нюзлетъри, получени заявки, проведени анкети Създаване на анкета, която да се попълва от клиентите Анализиране на данните от анкетата Статуси на поръчки, фактури, плащания, доставки – справката се прави по различни показатели Справки за клиентите по закупена продукция, период Планиране на маркетингови кампании – концепция, дата на изпълнение, ресурси, заложени цели, статистика, анализ Анализ на изразходваните средства за маркетинг по периоди Управления на средствата за маркетинг по канали Съпоставка на разходите и статистиката за маркетингови кампании с търговски резултати за съответния период Изготвяне на справка по тип дейност – търговия на едро и дребно Таргетиране при изпращането на е-mail/съобщения/електронен бюлетин Справки по рекламации, продадени продукти, група продукти Възможност за изпращане на нотификации и запитвания от профила на клиента към производителя Възможност за планиране на на определена поръчка от клиент на база прогнозно време за производство и дистрибуция Възможност за справки по типове клиенти – основни клиенти и потенциални клиенти Модул Управление на отпадъци: Управление на договори за изкупуване и извозване на отпадъчния материал и друг тип отпадъци от производствения процес Планиране на извозването на отпадъци Генериране на заявки за извозване на отпадъци Създаване на склад за управление на отпадъци Сортиране на отпадъците по органични и неорганични Сортиране на отпадъците по дейност – от материали за производство, от машини, от транспортна дейност Анализ на разходите и приходите от управлението на отпадъците Интеграцията ще позволи при разкрояване на определени плочи материал остатъчния материал да бъде заприходен. Той ще бъде заприхождаван със своите характеристики, което ще даде възможност при бъдеща поръчка, ако този материал е подходящ да бъде използван. Модул за човешките ресурси Изготвяне на справки по служители Под модул за въвеждане на заплати Под модул за командировки – командировъчните ставки ще се генерират автоматично според периода, типа транспорт, дестинацията График на почивки/отпуски Справка за натовареност на служители по тип дейност Профил на служителя Под модул за атестация Под модул за планиране на извънработни дейности и обучения B2B модул – мултиезичен - български и английски. Съдържа индивидуален модул на всеки клиент с нива на достъп Определяне на езика за комуникация спрямо националността на клиента Опция за заявяване на стока от клиента Опция за следене на наличност от страна на клиента Възможност за предварителна поръчка на продукция Историзация на дейността на клиента Възможност за изпращане на съобщения от страна към производителя Различно ниво на достъп според типа клиент – основни клиенти и потенциални Възможност за изработване и изпращане на многоезичен бюлетин Възможност за таргетиране на бюлетина Модул за дистрибуция Автопарк – наличност на превозните средства, селекция по типове Планиране на доставки – във времето, според заетостта на автопарка Планиране на маршрути за доставки Подаване на заявление за дистрибуция при продажба Избор на канал за дистрибуция Ценообразуване на дистрибуцията според типа доставчик – вътрешен или външен 0.00 0.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ДМА, необходимо за функционирането на Интегрирана ERP система с CRM модули - Сървърна конфигурация 1 брой: Дейността ще бъде изпълнена, чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на необходимото оборудване за безпроблемното функциониране на разработената Интегрирана ERP система с CRM модули - Сървърна конфигурация 1 брой. Дружеството не разполага със сървърна конфигурация, която да покрива минималните технически изисквания за нормална работа и функционалност на софтуерната система за управление. Предвидената за внедряване сървърна конфигурация за съхранение на данни е необходима за обезпечаване на работоспособността и функционалността на внедряваната във предприятието софтуерна система, представляваща цялостно Интегрирана ERP система с CRM модули. Наличието на сървър е предпоставка за правилното и надеждно функциониране на ERP системата. Необходимо е той да бъде с достатъчно голям капацитет, за да не се налага да се изчакват заявките на отделните служители. Също така сървърът ще съхранява цялата информация по всички процеси в предприятието, като всеки един служител ще намира на него всички необходими справки. Сървърната конфигурация ще бъде с минималните технически и функционални характеристики, съгласно приложената техническа спецификация. 4 700.00 4 700.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).