Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

VLASLA Ltd. was established in 2011 with the purpose of activity production and trade of soft drinks and table water. The level of competition in this industry in Bulgaria is constantly growing-the number of manufacturers is increasing, new technological solutions and products are entering. Demands among the population are growing and more and more health and environmental solutions are being sought. In order to meet the high expectations of customers and to offer a quality product in accordance with modern standards, we will invest in new equipment. We will buy an automatic line for filling, closing, labeling and packaging of PET bottles, an automatic machine for blowing PET bottles  and other production equipment.
The capabilities of the new equipment, combined with our expertise, will allow us to provide our customers with the following benefits:
-Prices of products will remain low at higher quality compared to competitors;
-The production time per unit of product will be drastically reduced;
-They will receive the highest possible quality, thanks to the computer control of the production process;
-They will receive a very large range of different in taste, aroma clear and natural juices.
With the implementation of the project our company will expand its activities, will increase its competitiveness and will ensure its sustainable development. We will also offer an innovative tourist attraction for the region - tourist tours on weekends, accompanied by tastings and multimedia presentations of the production process.
The new equipment will have an improved energy performance, will have much more precise management and as a consequence will optimize the amount of materials used. Its use will lead to a reduction in CO2 emissions as a result of the use of recycled PET raw materials for the production of bottles and thus will reduce the pressure on nature.
The equipment is modern, innovative and will allow us to produce completely new products for the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Доставка на специализирано производствено оборудване за безалкохолни напитки: Независимо от голямата конкуренция и наличието на световни производители на нашия пазар ние успяваме вече повече от 10 години да предлагаме на клиентите си качествени и здравословни негазирани плодови сокове. Но достигнахме етап, в който с наличното технологично оборудване не можем да повишим количеството и асортимента на предлаганите от нас продукти. За да отговорим на високите очаквания на клиентите и за да предложим качествен продукт в съответствие със съвременните стандарти ще инвестираме в ново оборудване. Ще закупим следното производствено оборудване: - Автоматична линия за пълнене, затваряне, етикиране и опаковане на PET бутилки - 1бр. х 80 000.00 лева без ДДС. Със закупуването на тази линия ще заменим сегашната ни производствена технология с преобладаващ ръчен труд. Производителността на линията ще бъде около 7000-8000 бутилки на ден, което многократно надхвърля капацитета ни в момента. - Пастьоризатор. - 1бр. х 19 800.00 лева без ДДС. С внедряването на пастьоризатора в производствения процес ще можем да предложим нов артикул – сок със съдържание до 50% натурална субстанция.Разнообразието от вкусове ще зависи от подаваната суровина и сезонността. - Индустриален мастилено струен принтер - 1бр. х 7 580.00 лева без ДДС. Този принтер се монтира към производствени линии и чрез него се автоматизира процесът по маркиране върху бутилките на дата на производство, срок на годност, информация за партида, смени и т.н. Тези маркировки са задължителни и при по-големи по обем производства е задължителен. - Автоматична машина за издуване на PET бутилки - 1бр. х 49 100.00 лева без ДДС. Със закупуването на тази машина ще диверсифицираме дейността си, като започнем сами да произвеждаме PET бутилките, които към момента закупуваме от доставчици. Освен че ще обезпечим нарастването в обемите на нашето производство на безалкохолни напитки, ще можем и да продаваме различни по размер бутилки на други производители. Размерите на произвежданите бутилки ще обхваща най-търсените вместимости – от 0,3 до 2 л. Много важна подробност е възможността в производствения процес да се използват над 30% рециклирани материали, които при други обстоятелства не се разграждат по естествен начин в природата. Това ще ни даде възможност да създадем организация по многократно използване на вече използван PET гранулат и ще ни позволи да постигнем ефекта на „кръговата икономика”, при която няма отпадъчен продукт, замърсяващ природата. - Компресорно оборудване - 1бр. х 42 383.73 лева без ДДС. Компресорното оборудване ще обслужва машината за издуване на PET бутилки, като спазвайки принципа за „зелена икономика” ще използваме остатъчната топлина за оползотворяване в производствения процес. При организацията на разширяване и модернизация на производствения процес се ръководим от грижата за природата и околната среда, като се надяваме след въвеждането на оборудването в експлоатация да постигнем нулеви въглеродни емисии. - Мултимедиен проектор с екран - 1бр. х 1 160.00 лева без ДДС. Самото производство на безалкохолни напитки е атрактивно като процес. Възможността в технологията на бутилиране да се използват огромен брой вкусове и аромати, както и различно натурално плодово съдържание ще бъде изключително атрактивно – особено за деца и ученици. Планираме да провеждаме туристически турове в почивните дни, придружени от дегустации и мултимедийно представяне на производствения процес. За тази цел ще закупим и проектора в комплект с екран. Ще подготвим интересни презентации за продуктите, производството и как да се третират опаковките след консумация. Общата стойност на предвиденото за закупуване оборудване е 200 023.73 лв. без ДДС. 200 023.73 0.00
Управление на проекта: Дейността за организация и управление на проекта има за цел да обезпечи ефективното му изпълнение, като се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът на проекта, който включва експерти от избрана предварително консултантска фирма, управителя на дружеството и финансиста/счетоводителя на фирмата. Отговорности на консултантският екип са: Да ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности съгласно план-графика и работата по проекта. Да следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта. Да координира отношенията с другите членове на екипа, ангажирани с изпълнението на отделни дейности. Да следи за изпълнение на задълженията на членовете на екипа и координира изготвянето на отчети по проекта. Да осъществява официалната комуникация с представители на програмата. Да извършва текущо отчитане на изпълнението на проекта на всеки етап от реализирането му . Да води архив на документацията. Да ръководи и контролира извършването на доставките на техниката и да следи за съответствието със заложеното в офертата и договора. Сумата за предоставянето на консултантски услуги, свързани с подготовката и управлението на проекта, е 10 000.00 лева без ДДС. 10 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).