Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

SunBright systems Bulgaria LTD. was founded on 27.01.2012 in order to develop, manufacture and implementation of innovative products and solutions in the field of high-tech systems.
The social policy of the company is bound by the knowledge that the main and most valuable resource of any company - these are its employees. For this reason and in order to enhance the capabilities of the company through this project proposal “SunBright systems Bulgaria” LTD. plans conclusion of 26 labor contracts.
It is envisaged that more than 50% of employees to be from eligible target groups allowed by this procedure. It aims to safeguard jobs for 12 months in a minimum of 13 employees after completion of the project activities, ensuring appropriate working environment, through the purchase of equipment necessary for the successful performance of professional duties and conducting trainings.
These activities will lead to the expected results of enhancing the competitiveness of the enterprise and improve its market position. In the project proposal are represented all three of horizontal principles.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта целят да следят изпълнението и спазването на заложените срокове, да контролират паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществяват контрол за постигане на резултатите. Дейностите ще се осъществят посредством сформирането на екип, притежаващ необходимите компетенции за успешно реализиране на дейностите по проекта. Екипът ще се състои от: Ръководител на проекта - с ангажираност от 80 часа месечно, 4 часа дневно. За техническото изпълнение на проекта се планира да се наеме външна фирма. Функции: - Ръководи цялостното изпълнение на проекта, организира и контролира работата на екипа; - Координира изготвянето на документация за избор на подизпълнители от страна на бенефициента и провеждането на тръжните процедури; - Координира изготвянето на междинни и окончателен отчети по проекта и следи за изпълнението на дейностите и сроковете съгласно план-графика; - Координира избора на подизпълнители и контактува с представителите на Управляващия орган (УО). Координатор по проекта - служител от административния екип на фирмата. Функции: - Да участва в комисии за подбор на оферти по реда на ПМС №118/2014 г.; - Да координира бенефициента и външната фирма, отговаряща за техническото изпълнение на проекта; - Да координира провеждането на планираните тръжни процедури по проекта; - Да координира отношенията с подизпълнителите по проекта; - Да съхранява в изряден вид техническата документация по проекта. Счетоводител - с ангажираност от 40 часа месечно, 2 часа дневно. Функции: - Документиране на разходите и водене на изрядна финансова документация по проекта; - Изготвяне на необходимите документи, като индивидуален сметкоплан, аналитична отчетност и др.; - Съхраняване на първичните счетоводни документи, съгласно изискванията на нормативното законодателство и Общите условия на ДБФП. Екипът ще проследява изпълнението на дейностите и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността на изпълнението и постигнатите цели; - Екипът ще съблюдава и за спазване за основни принципи, като равнопоставеност и прозрачност при провеждането на процедури за избор на изпълнители по проекта, съобразно процедурите и правилата на ПМС № 118/20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за БФП и бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ; - Екипът ще контролира ежемесечното отчитане на извършените дейности от новонаетите по проекта лица, с цел безпроблемно отчитане на дейностите и разходите по проекта. Дейности, предвидени за външната фирма: - Изготвя при необходимост искания за изменения на договора за БФП. - Изготвя документация за избор на подизпълнители по ПМС № 118/20.05.2014 г. за предвидените по проекта дейности; - Отговаря за изготвянето на междинни и окончателен технически и финансови отчети по проекта и следи за законосъобразността при изпълнение на дейностите и разходите. Стойността е избрана при спазване на чл. 2, т. 9 от ПМС № 119, изборът на външната фирма се осъществи в съответствие с принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. Изборът се извърши след събиране на 2 оферти. 20 000.00 15 900.55
Доставка на оборудване, обзавеждане, необходими за новите работни места, както и за закупуване на 1 бр. служебен автомобил за новонаетите по проекта служители.: След задълбочено проучване на пазара и при спазване на чл. 2, т. 9 от ПМС № 119, се формираха прогнозни разходи в съответствие с принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. Разходите са планирани след събиране на 2 оферти, като се формираха прогнозните стойности за закупуване на: 1. Инструментална екипировка: Комбинирани клещи - 5бр., комплект резачки - 5 бр. големи, 5 бр. фини и 13 бр. резачки малки, клещи за кабели - 13 бр., нитачки за поп нитове - 4 бр., нитачки за нит гайки – 4 бр., отвертки прави – 18 бр., комплект шестограми – 8 бр., Комплект TORX – 8 бр., Комплект накрайници – 10 бр., комплект свердла за метал – 10 бр., клещи за кримпване на кабелни обувки – 5 бр., клещи за кримпване на тръбни обувки – 5 бр., макетен нож OLFA – 10 бр., пистолет за топъл въздух – 4 бр., малко менгеме – 4 бр., тресчотка за гедоре – 4 бр., гаечни ключове (различни размери) комплект – 4 бр., пили за метал (кръгла, триъгълна, правоъгална) общо – 15 бр., чертилка с твърдосплавен връх – 5 бр., чук 300 гр. – 5 бр., център – 5бр., пластмасови стеги (различни модели) – 10 бр., увеличителни очила с осветление – 13 бр., пистолет за топъл силикон – 5 бр., комплект режещи инструменти за CNC комплект – 2 бр., комплект метчик (вътрешни резби) – 6 бр., комплект върток метчик (външни резби) – 6 бр., шублер цифров (стандартен размер) – 6 бр., шублер цифров (голям размер) – 2 бр. и микро метър – 2 бр. 2. Оборудване, работна техника: - Винтоверт Акумулаторен с 2 батерии – 6 бр.; - Принтери лазарни – 3 бр. - Специализирана пробивна бормашина за платки – 5 бр. - Подвижен стол – 25 бр. - Стелажи склад (платки и заготовки) – 20 бр. - Работни метални маси механична дейност – 8 бр. - Шкаф за инструменти – 4 бр. - Стелажи готова продукция – 6 бр. - Тестови подвижни маси – 8 бр. Инструменталната екипировка, както и предвиденото за закупуване оборудване и работна техника са необходими на “СънБрайт Системс България” ООД за създаване на всички 25 нови работни места, за да се осигурят минималните условия за изпълнение на функциите от страна на предвидените за назначаване нови работници. 3. Работно облекло комплект – 25 бр. Закупуване на 25 бр. работни облекла за новонаетите работници за безопасно изпълнение на работните процеси и задължения. 4. 1 бр. лек автомобил - необходим за изпълнение на задачите от страна на предвидените за назначаване: - "Снабдител/ Доставчик" Код на длъжността 4321 2015, в чиито отговорности ще влиза подсигуряване на материали и консумативи за непрекъсваемост на производствените процеси в Дружеството; - Дистрибутор - Код на длъжността: 3322 3006, необходимост от служебен автомобил за осъществяване на дейности по транспорт и доставка на готовата фирмена продукция. 85 000.00 0.00
Наемане на 26 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца, като минимум 50% от целевите групи.: По данни на НСИ икономически неактивните лица (лицата извън работната сила) на 15 и повече навършени години са 2 785.1 хил. през третото тримесечие на 2014 г. Неактивните лица са част от населението извън работната сила, които в условията на икономически растеж и подобрена ситуация на пазара на труда могат отново да започнат работа. Предвид липсата им на професионален опит и трудови навици, те често не са предпочитани от работодателите. Често срещани проблеми на допустимата целева група по настоящата процедура - безработни и неактивни лица, в тази връзка са липсата на професионален опит и изградени трудови навици, ниска степен на притежавано образование и/или професионална квалификация. “СънБрайт Системс България” ООД разбира нуждите на целевите групи и предвид острата си необходимост от наемане на служители предвижда сключване на 26 бр. трудови договори на 8-часов работен ден с представителите на целевите група на следните позиции със съответните за позициите си права и задължения, както следва: 1. Инженер хардуер - Код на длъжност: 2152 6001 - 2 бр.; 2. Дистрибутор - Код на длъжност: 3322 3006; 3. Техник, промишлена електроника - Код на длъжност: 3114 3003 - 3 бр.; 4. Техник, електронна техника - Код на длъжност: 3114 3007 - 14 човека; 5. Инспектор, качество (електронни продукти) - Код на длъжност: 3114 3009 - 2 бр.; 6. Снабдител Доставчик - Код на длъжност: 4321 2015; 7. Машинен оператор, металообработващи машини - Код на длъжност: 7223 2019 - 3 бр.; Над 50% от новосъздадените по проекта работни места ще бъдат заети от безработни и неактивни лица от целевите групи, както следва: - 16 бр. безработни младежи на възраст до 29 г. включително; - 1 бр. безработен и неактивен човек на възраст над 54 г.; - 10 бр. безработни или неактивни лица между 30 и 54 г. С предимство ще са кандидатите с предишен опит и/или образование по търсените позиции. Предвид сферата на дейност на фирмата, бенефициентът предвижда да спази задължението си и да осигури трудова медицина за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проектните дейности за всички от новонаетите служители. Предвижда се запазване на повече от 50% на работните места след приключване на проекта в рамките на следващите 12 календарни месеца. 177 000.00 73 024.22
Предоставяне на Обучение по ключови компетентности.: Един от основните проблеми, обуславящ неактивност на населението е липсата на работни места, подходящи за образователното и квалификационното равнище на лицата или самата им липса на квалификация. С цел премахване на този фактор при избора си на служители "СънБрайт Системс България" ООД предвижда обучение за новоназначените по проекта лица както следва: - Предоставяне на Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - за позициите: 1. Дистрибутор; 2. Техник, електронна техника - 14 човека; Общо 15 човека След назначаването на горепосочените 26 бр. служители ще е налице необходимост от обучение им по английски език, тъй като клиентите на компанията не са локализирани само на местния и националния, а също така и на световния пазар. Част от служебните задължения на някои от служителите ще включват писмена и устна комуникация на английски език, а на други - изготвяне и обработване на документация на английски език. "СънБрайт Системс България" ООД не само поддържа политика на равни възможности и недопускане на дискриминация при назначаването на персонала си, но и се стреми да осигурява по-добро развитие и обогатяване на знанията на служителите си. Поради тази причина обучението по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ се явява важна стъпка към ефикасността на изпълнението на трудовите отношения на служителите, назначени по проекта. Всички новонаети лица ще бъдат включени в обучение за ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“, което ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото. Обучението за ключови компетентности, трябва да завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения на служителите. Хорариум на обучението - не по-малко от 300 учебни часа и три нива на обучение с продължителност на курса в учебни часове - 45 минути. Обучението ще трябва да е разделено на теоретична и практична част. - Предоставяне на Обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” за всички 26 позиции: След назначаването на новите служители ще е налице необходимост от обучение им по дигитална компетентност. При избора на конкретната дигитална компетентност ще се провери нивото на всеки един от новонаетите лица и ще се избере програма подходяща за индивидуалната нужда на служителя. Целта на обучението е всеки да има минимални познания по за седмичен график за работа, защото трудовият процес е свързан използването на тези програма, а когато дадено лице притежава базови познания ще се търси надграждане. И 26-те служители ще имат нужда от отлична подготовка по Microsoft Excel за изготвянето на седмични графици за работа, линейни графици, подробен график с анализи, отчети, мрежови график и критичен път, изчисляване на сложни функции. Изборът на лица за включване в обучение за ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото. Обучението за ключови компетентности, трябва да завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения на служителите. Хорариум на обучението - не по-малко от 45 учебни часа с продължителност на курса в учебни часове - 45 минути. Обучението ще трябва да е разделено на теоретична и практична част. 17 000.00 0.00
Дейности по информиране и публичност.: С оглед спазване на задълженията си съгласно условията на ДБФП и правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 относно мерките за информация и комуникация, "СънБрайт Системс България" ООД ще изпълнява дейността по информиране и публичност през целия проект. При изпълнението на всички дейности по проекта, екипът на предприятието ще спазва изискванията и приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в настоящата процедура. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменаван финансовият принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. На фирмения уеб-сайт ще бъде публикувана информация за проекта, кратко описание, целите и резултатите, като се посочи финансовата подкрепа от ЕС. Върху всеки един ДМА, доставен по проекта, ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че закупеното оборудване е доставено по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез ЕСФ. На видимо за обществеността място ще бъдат поставени информационни временни табели и постоянна табела на основната производствена база, които ще указват, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. "СънБрайт Системс България" ООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и за да бъде в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация за периода 2014 -2020 г." 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).