Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project "Creating and Developing the Entrepreneurial Idea of ​​RPA Archive Ltd. is focused on the implementation of entrepreunership idea  related with develpoment and market applicatio of digitized documentation recognition software product that recognizes the attributes of read documents and understands their purpose." Using OCR technology to read the document text, stores the read information in a database, and then a neural network (AI) is trained to make assumptions about the type of read information based on a given logic and on deer. This will allow quick and inexpensive way to process paper documents to minimize mistakes by human intervention.
The main goal of the project is "To create and develop an IT business that targets a wide range of users - every business using documents".
In order to achieve the main goal of the project and the realization of the entrepreneurial idea, the following measures will be implemented:
- Forming a well-qualified team
- Providing the necessary equipment and software for the realization of the entrepreneurial idea
- Implementing activities related to the promotion and presentation of the company - its software and services that will be offered
- Carrying out marketing studies and analyzes
As a result of the implementation of these measures and activities by the developer in a project on the way to the realization of his idea will lead to achievement of the main goal of the project on the one hand and on the other to achieve the general objective of the procedure "Establishment and development of new enterprises in priority sectors of the NFCs for SMEs 2014-2020 and specific areas related to overcoming European and regional challenges ".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на дейности по публичност и визуализация в РПА Архив ООД : Настоящата дейност е цели да се постигне популяризиране и визуализиране на програмата за безвъзмездна финансова помощ, която е финансирана от ЕИФ и от ОП "Иновации и конкурентоспособност" от една страна и от друга информирането на целевите групи и всички заинтересовани страни, както и широката общественост от друга страна за целите на проекта и програмата. Дейността ще бъде реализирана, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Тя ще бъде реализирана на територията на гр. Монтана и региона и ще има две насоки за информиране. Едната насока е постигане на информираност, визуализация и популяризиране на програмата за безвъзмездна финансова помощ, а другата насока постигане на информираност, чрез това популяризиране да се стимулират други предприемачи, клиенти и партньори, всички заинтересовани страни да вземат участие в настоящия проект. Така обществеността ще се запознае с целите и дейностите по проекта и не на последно място с предприемаческата идея, но и на самата програма, което ще доведе до мотивиране на повече предприемачи да кандидатстват, да развиват и реализират своите идеи, да осигурят заетост и да подпомогнат развитието на сектор от икономиката, както чрез настоящия проект, така и в сходни на него. За осигуряване на публичността и визуализацията по проекта и за постигане на по- високи резултати в настоящата дейност ще премине през няколко етапа на изпълнение: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни посредством, разпространение на рекламно- информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта, чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на ново закупено оборудване; Чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, в интернет медии и в социалните мрежи. 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Цялостното изпълнение на дейността ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия капацитет и опит в реализирането на подобни дейности. Но активно участие ще вземат, както самия предприемач, така и неговия екип, ще съдействат за популяризирането както на проекта, така и на програмата сред своите партньори, клиенти, широката общественост и всички заинтересовани страни за качественото и ефективно изпълнение на дейността и постигането на по-голям резултат. 2 000.00 1 961.25
Дейности за развитие и реализиране на предприемаческата идея на пазара на фирма РПА Архив ООД: Целта на дейността да се създадат и осигурят технически и функционални условия за реализирането на предприемаческата идея на пазара, чрез изпълнението на следните поддейности/етапи, които са планирани в настоящото проектно предложение: - Поддейност 1: Сформиране на предприемаческия екип от квалифицирани специалисти- чрез изпълнението на тази дейност се цели да бъде сформиран екип от от 2-ма квалифицирани експерт-единият от тях ще бъде Предприемача и още един експерт, всеки от тях е специалист в областта с необходимата квалификация и доказан професионален опит. Целта е те да бъдат основното "ядро" при реализацията на предприемаческата идея от началото до край, от стартирането, разработването и пускането на продукта на пазара. За да стигне до крайния потребител софтуерният продукт ще трябва да бъде разработен и да премине целия планират технологичен процес за целта сме предвидили екип от 2-мата квалифицирани експерти, които пряко ще участват в неговата разработка. Разработването на основната архитектура на базата данни интегрирането на различните функции и системи, тестването и др. ще бъдат ангажимент на предприемача, който ще бъде назначен на длъжността - Експерт, проектиране и програмиране. Разработването на програмни функции и модули за постигане на краен и завършен продукт, проследяването за безпроблемното функциониране и анализиране на базата данни и изчислителния алгоритъм ще бъде ангажимент на втория член от екипа, заемащ длъжността -Разработчик, софтуер. Всеки един от тях има допълващи функции при разработването на софтуера. Това обуславя и необходимостта от тези специалисти да бъдат сформирани и включени като екип при реализацията на предприемаческата идея. Етапите през, които ще се реализира поддейност 1 са: - Сключване на трудовите договори - Стартиране на работата, спрямо техните функции, отговорности и задачи. - Поддейност 2: Осигуряване на работно помещение, където ще се реализира предприемаческата идея - за целта се предвижда да бъде осигурено работно помещение/офис. Помещението е необходимо, тъй като фирмата е ново стартираща и към настоящия момент не разполага с такова, където да бъдат разположени работните места.То ще бъде избрано според нуждите на фирмата и големината ще бъде избрана според броя на заетите лица, за да има достатъчно място да бъдат обособени всички работни места. Офисът ще бъде оборудван и използван от всички заети лица ангажирани с разработването на продукта, който ще бъде предлаган на пазара. Етапите през, които ще се реализира поддейност 2 са: - Търсене на работно помещение; - Сключване на договор за наем. - Поддейност 3: Осигуряване на заетост на допълнителен квалифициран персонал - чрез реализирането на настоящата поддейност се цели да се осигури първо допълнителен квалифициран персонал във фирмата, които да участват активно в реализацията на софтуерния продукт, второ да се предостави възможност за работа на един човек с намалена трудоспособност. Целта е да се даде шанс и на тази целева група да удължат професионалния си живот и да не бъдат изключвани от пазара на труда от една страна, но от друга да се осигури допълнителен квалифициран персонал необходим за "производствения" процес при разработването на софтуера и след това при неговото предлагането на клиентите. Планираното работно място ще бъде за длъжностите - Компютърен оператор. Този специалист по проекта ще бъде ангажиран по проекта с въвеждане на тестови данни в базата данни на компютърната система; изготвяне на справки - извлечения от базата данни на робота; при необходимост извършва корекция на въведените данни; следи за правилната обработка от софтуерния робот на въведените данни и др. 241 615.36 86 363.39
Дейности за развитие и реализиране на предприемаческата идея на пазара на фирма РПА Архив ООД: Такъв специалист е предвиден по проекта, тъй като предприемаческия екип е съставен само от 2-ма експерти, които ще има нужда от допълнителен специалист, който да бъде ангажиран с планираните за него дейности, задачи и отговорности. Планираното разпределение на функциите, задачите и отговорностите по проекта от предприемаческия екип води до необходимост от осигуряването на тези допълнителни лица. Етапите през които ще се реализира поддейност 3 са: - публикуване на обяви за обявените длъжности във фирмата - извършване на подбор на кандидатите - сключване на трудови договори с избрания кандидат - Поддейност 4: Закупуване на 4-ри вида оборудване разпределено, както следва: ДМА 1 - Персонална работна станция (Лаптоп) - 2 бр.; ДМА 2 - Персонална работна станция (Лаптоп) - 1 бр.; ДМА 3 - Сървър - 2 бр.; ДМА 4 - Система за допълнително съхранение на резервни данни - 1 бр.; ДНА 1 -Софтуер и студио за разработка на софтуерни роботи - 4 бр. и ДНА 2 - Закупуване на OCR система за оптично разпознаване - 1 бр. Предвиденото по проекта оборудване е необходимо за създаването и реализирането на софтуерния продукт на фирмата. Целта на това оборудване е да обезпечи работните места на всички заети лица, за да могат да имат необходимото качествено и ефективно оборудване и софтуери, чрез които да направят качествена разработка, която да бъде пусната на съответната пазарна ниша, за да може да достигне до своите потенциални клиенти като готов продукт. Изискванията към него са високи поради необходимите високотехнологични операции и обработката на огромен обем от информация. Двата сървъра и системата за допълнително съхранение на резервни данни също са неизменна част от предвиденото оборудване, те са централен споделен ресурс с висока степен на надеждност и подсигуреност на информацията. Служат да съхранява данните на фирмата, да обслужват заявките на клиентите и разработчиците. Те трябва да са разширяема система, която позволява свързване помежду им. Компютрите, участващи в системата или ползващи услугите му, трябва да имат подобно решение, предлагащо високоскоростен обмен на данни. Софтуерите и студиото за разработка на софтуерни роботи са платформа, която предоставя възможността за създаване на софтуерни роботи. Тези софтуерни платформи са необходими за създаването на нашия софтуерен продукт/робот, защото без тях не може да се програмира софтуерния продукт/робот. Целта на този нематериален актив е да спомогне работата на екипа да разработят и създадат нашия краен продукт, а именно софтуера/робот/, който да дигитализира подадените, сканирани от устройствата хартиени документи. Планирания брой софтуери са за всички работещи по създаването на крайния софтуерен продукт, както и един за сървъра. OCR система за оптично разпознаване - тази софтуерна система за оптично разпознаване ще бъдеедин от основните елементи, който ще са необходими за изграждането на цялостния ни софтуерен продукт. Тази система ще извършва процедурата по прехвърляне на текст от хартия в електронен/дигитален носител, и ще бъде средството, чрез което печатания текст се сканира и след това с помощта на специален софтуер се анализира, обработва, разпознава съответните букви и символи от азбуката и създава дигиталния документ. Етапи за реализацията на тази дейност са следните: - Избор на доставчик/ци на трите вида оборудване, както и на изпълнителя за разработването на софтуера - Сключване на договори с избраните доставчик/ци, извършване на доставката/ите и услугата - Монтаж и тестване на работата на доставеното оборудване. - Приемане на извършените доставки и услуги с приемо-предавателен протокол. 0.00 115 896.00
Дейности за развитие и реализиране на предприемаческата идея на пазара на фирма РПА Архив ООД: - Поддейност 5: Разработване на технология за производство на софтуерния продукт - 1 бр. Тази дейност цели да бъде изработена софтуерните технологии за създаването/производството на нашия софтуерен продукт/робот. Планираният екип на цялата фирма е съставен от 3-ма човека с различни знания, умения, опит и способности в разработването на различни софтуери, но изработването на софтуерната технология е важна и необходима за реализацията на предприемаческата идея, тъй като ще представлява цялостния систематичен подход към разработването на качествен софтуер, както и към неговото прилагане на пазара, експлоатация и съпровождане. За изработването на технологията на софтуерния продукт/робот той ще трябва да бъде "богато" документиран. Описани всички негови функционалности, които да отговарят на основните изисквания и основно предназначение на софтуерния продукт, за да бъде осигурена неговата надежност, функционалност и качество. Технологията трябва да бъде така разработена, че да може максимално да експлоатира хардуерните ресурси на системата. Софтуерната технология е да се покаже как да се произведе софтуерния продукт и след това да се тества, преди да бъде пуснат на пазара, за да удовлетворява оптимално изброените по-горе характеристики. Основните етапи за реализацията на тази дейност са следните: - Избор на външен изпълнител; - Сключване на договор с избрания изпълнител, които ще извърши услугата; - Изпълнение на услугата, предмет на договора - Приемане на извършената услуга с ППП. - Поддейност 6: Изработване на пазарен анализ и проучване, маркетингов планов за пазарна реализация на предприемаческата идея -1 бр. Целта на дейността е да се направят пазарен анализ и проучвания за нагласите на потенциалните потребители на нашия продукт и в резултат на това да бъде изготвен маркетингов план за пазарната реализация на предлаганата от нас продукт или използването му от клиентите като под формата на услуги (чрез месечни абонаменти). В съвременната бързо развиваща пазарна среда, която е пренаситена с всякакви продукти, стоки и услуги, които да задоволят всяка нужда и потребление за един нов продукт (какъвто е нашият) е много важно преди да бъде пусната на пазара да се проверят нагласите на потребителите, към които е насочена той. Това ще бъде от особено значение, тъй като на тази база ще се вземат важни стратегически решения свързани с планирането и организирането на наличните ресурси и потенциала на фирмата, по начин, по който тя да може да постигне целите си. За изпълнението на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител, който да извърши тази услуга. Изборът му ще бъде направен на база предварителни проучвания на фирми и/или екипи, които да са достатъчно опитни и квалифицирани в тази сфера. Основните етапи за реализацията на тази дейност са следните: - Избор на външен изпълнител; - Сключване на договор с избрания изпълнител, които ще извърши услугата; - Изпълнение на услугата, предмет на договора - Приемане на извършената услуга с ППП. - Поддейност 7: Създаване на интернет страница на РПА Архив ООД Целта на дейността е да се разработи и създаде интернет страница на фирмата и онлайн магазин към нея, чрез която да се популяризира дейността на фирмата, като да промотираме разработения от нашата фирма софтуер и предлаганите от нас продукт на всички потенциални клиенти- представители на всички сектори на бизнеса. Създаването на сайт на фирмата е необходим, за да бъде използван като допълнителен канал за популяризиране на своя продукт пред по-широка кръг заинтересовани лица - потенциални клиенти и партньори в цял свят. Основните етапи за реализацията на тази дейност са следните: - Избор на външен изпълнител; - Сключване на договор с избрания изпълнител, които ще извърши услугата; - Изпълнение на услугата, предмет на договора - Приемане на извършената услуга с ППП. 0.00 24 870.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).