Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The implementation of this project will help to better combine the personal and professional lives of the employees of "Si Commercial 7" Ltd. It will facilitate their role as parents by creating conditions for the full care of their children while they are at work. In return, the presence of these prerequisites will increase the level of their motivation and economic activity.
We live in a world of continuous change, in which we have to take into account the increasingly unfavorable climatic and health cataclysms. Expressed in the closure of kindergartens and schools, the transition to a remote work approach and other hitherto unknown approaches, requiring the growing detachment of parents from the actual production process in the company "Si Commercial 7" Ltd. Company employees have 27 children between age from 3 to 12 years old. Every day, parents are divided in their thinking about the roles of employee and parent, which has a negative impact on the work-life balance.
In response to the identified needs of working parents in "Si Commercial 7" Ltd.,regarding the provision of care for their children, the project includes the following activities:
Activity 1 "Ensuring social benefits in enterprises (children's corner) by adapting and equipping a suitable room for hourly care for children".
Activity 2 "Selection of unemployed persons registered in the Directorate" Labor Office "- Samokov, to determine the opportunities
their inclusion in childcare employment '.
Activity 3 "Provision of training to the selected unemployed persons for acquiring skills for child care in "Si Commercial 7" LTD".
Activity 4 “Inclusion of the selected unemployed persons in subsidized employment in "Si Commercial 7” LTD for  full-day care of children for a period of up to 12 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на социална придобивка в "Си Комерсиал 7" ЕООД - кът за деца, посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца.: "Си Комерсиал 7" ЕООД предвижда да осигури социална придобивка - "кът за деца", посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца. Целта на Дейност 1/едно/ е: – Да се създаде социална придобивка в "Си Комерсиал 7" ЕООД - кът за деца, посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца. – Нов детски кът с обща квадратура около 100кв.м. – 27 деца на служители в Си Комерсиал 7 да могат да се възползват от придобивката - кът за деца. – 21 родители да се възползват от социалната придобивка - кът за деца, използвайки услугата. "Си Комерсиал 7" ЕООД ще създаде детски кът за полагане на почасови грижи за деца. Компанията притежава собствени помещенията, които ще бъдат адаптирани за почасови грижи за деца: – 2 броя помещения, намиращи се на 2-ри етаж на сграда собственост на "Си комерсиал 7" ЕООД, гр. Самоков, ул.Софийско шосе 9. – Размерът на помещенията е съобразен с броя на децата, които ще го посещават, като за всяко дете се осигурява площ от 2,5 кв. м., но не по-малко от 30 кв.м. общо за един детски кът; – Осветление - естествено - прозорци, достатъчни на брой и размер, които имат отваряемо крило и са подходящо обезопасени, има изкуствено осветление /лампи/ за тъмната част от деня; – Вентилация - прозорци; – Отопление - парно на газ; – Отоплителна и осветителна инсталации ще бъдат бъдат разположени недостъпно за децата или подходящо обезопасени; – Подовите настилки в помещението ще да бъдат ударопоглъщащи, с нехлъзгава повърхност, устойчиви на дезинфекционни разтвори и удобни за лесно почистване така, че да не се създават условия за развитие на организми, паразити и насекоми; Стени гипскартон,настилки се предвижда мокет и ламинат,плочи за баните. В момента са на тухла,незавършени; – Всяко помещение има обособен самостоятелен санитарен възел, включващ преддверие с мивка и с течаща топла и студена вода и WC клетка; – Към всяко от помещенията има обособена баня - 2 бр.; – Помещенията, предназначени за няколко възрастови групи (до 3 г. и от 3 до 12 г.), ще се обособяват отделни зони за всяка възрастова група със съответните за нея занимания и/или пособия за игра; – Тераса, която ще бъде обезопасена според изискванията залегнали в Условията за кандидатстване; – Общата квадратура на двете помещения е 100 кв.м. В СМР се предвижда : необходимост от завършване на стълбище от първи към втори етаж,завършване на стаите-стени - настилки. Стени гипскартон,плочки за баните и тоалетните,ламината за антретата.Осветителни тела във всяка стая.Прегради на терасите-парапети-стъкло и метал. Оборудване и обзавеждане : Мебели трябва да се предвидят според възрастта на децата, а именно от 0 до 3г. и от 3 до 12г. 0.00 0.00
Набиране и подбор на безработни лица, регистрирани в Дирекция "Бюро по труда" - град Самоков, за определяне на възможностите им за включване в заетост и/или в обучение при необходимост, свързано с полагане на грижи за деца на служители на "Си Комерсиал 7" ЕООД: В рамките на настоящата дейността "Си Комерсиал 7" ЕООД ще подпомогне намаляване на безработицата в град Самоков, като извърши набиране и подбор на 5 /пет/ от безработните лица, във възрастовата граница от 30 до 54г. включително, продължително безработни, неактивни участници и извън образование и обучение, над 54 г., както и на възраст до 29 г. със завършено средно или висше образование регистрирани в Дирекция "Бюро по труда" - град Самоков, които отговарят на предварително формулирани критерии за длъжност - "детегледач", разписани в длъжностната характеристики и компетентностния модел за опоменатата длъжност. Бъдещите служител ще бъдат наети за да изпълняват дейностт, свързана с полагане на грижи за деца от 3 /три/ до 12 /дванадесет/ години на работещи родители в организацията. За реализиране на тази дейност, ще се извършат следните действия: - Разработване на пакет с документи за предстоящият подбор - включващ длъжностна характеристики, компетентностен модел за позицията и инструментариум за провеждане на интервю- събеседване и прилагане на тестове за личностни качества; - Разработване на обява за позицията; - Предоставяне и публикуване на обявата в електронния сайт на организацията, електронен или хартиен ежедневник на град Самоков, както и в Дирекция "Бюро по труда" - град Самоков; - Провеждане на подбор и избор на 5 кандидата, чрез прилагане на подход - интервю събеседване и прилагане на тестове за личностни качества; Описаните по-горе дейности ще се организират и проведат в помещение/зала предоставена от "Си Комерсиал 7" ЕООД, в град Самоков. Чрез изпълнението на тази дейност "Си Комерсиал 7" ЕООД ще демонстрира силната си ориентация към човешкия фактор в организацията. Допълнително ще се осигури възможност за по-доброто съвместяване на професионалния с личния живот на работещите родители, чрез осигуряване на грижи за децата им, като по този начин ще се допринесе за тяхната по-добра професионална реализация и запазване равнището на трудовата и икономическа активност на родителите. От друга страна ще се подпомогне реализиране на Стратегията на Община Самоков за намаляване на миграционните процеси на лица до 29 г., със завършено средно или висше образование, посредством осигуряване на възможност за нови работни места и запазване качеството на работната сила и производителността на труда, използвайки пълния потенциал на развиващия се трудов пазар в града. 0.00 0.00
Предоставяне на обучение за подбраните безработни лица относно придобиване на умения за полагане на грижи за деца в "Си Комерсиал 7" ЕООД“: Подходът "Учене през целия живот" е философия, която ръководството на "Си комерсиал 7" ЕООД“ изповядва за развитие на всеки новоназначен или вече работещ служител в организацията. Чрез този подход се гарантира своевремонното и необходимото качество на наличните знания и умения, с цел по леко и бързо постигане на стратегическите цели заложени в организацията. От друга страна динамичните промени в заобикалящата бизнес и технологична среда и непрекъснатото увеличение на конкуренцията в условията на пазарна икономика, налага необходимостта от „учене през целия живот“. Заложеното в тази дейност обучение на бъдещите детегледачи ще осигури допълнителни познания върху развитието на детето, дневния режим на всяко дете, както и възможните интерактивни подходи и ролята на игрите в различна възраст, с които да се обгрижват, обучават и развиват деца. От друга страна е планирано новите служители да се запознаят с организационната култура в "Си комерсиал 7" ЕООД“ , цели, ценности, принципи, като и с Етичния кодекс на работещите с деца и първоначални инструктажи, регламентирани по закон. По време на обучението ще бъде приложен коучинг подход, който осигурява, по точно отключва и разгръща огромните възможности на човешкия потенциал. За идентифициране на съответното ниво на подготовка за работа с деца ще се извърши индивидуален анализ на потребностите от обучение на новоназначените детегледачи, базирайки се на следното: длъжностна характеристика, компетентностен модел и установен дефицит на знания и умения по тях. Обучението ще обхване пет новоназначени служители на длъжност "детегледач" и ще бъде с продължителност от 16 учебни часа, рапределени в рамките на два дни. Основната цел, която преследва настоящото обучение е придобиване на необходимите компетентности за полагане на грижи за деца, чрез изграждане на доверие, добра комуникация, ролята на игрите в различните възрасти на детето, индивидуалният психологически подход и не на последно място защитена среда, в която работещите родителите да искат, и да бъдат спокойни оставяйки своите деца. Дейността включва следните основни поддейности, а именно: - Организиране и извършване на индивидуален анализ на потребностите от обучение на новите детегледачи; - Разработване на Програма за обучение, включваща учебен материал, по темите посочени по-горе , в зависимост от нивото на налични знания и умения от направеният анализ на потребностите от обучение; - Провеждане на интерактивно обучение с елементи на коучинг за детегледачи - продължителност 16 учебни часа, 5 детегледачи. Обученията ще се провеждат в зала предоставена от в "Си комерсиал 7" ЕООД“, в гр. Самоков. 0.00 0.00
Включване на подбраните безработни лица в субсидирана заетост в "Си Комерсиал 7" ЕООД за целодневно полагане на грижи за деца за период до 12 месеца.: В рамките на тази дейност "Си Комерсиал 7" ЕООД ще уреди трудовите и осигурителни отношения с наетите безработни лица - "детегледачи". Сключените договори ще се финансират изцяло от проекта. Наетите лица ще бъдат на пълен осем часов работен ден. В определени случай, е възможно да се организира работата по график, като не се нарушава един от основните реквизити на трудовият договор за осем часов работен ден. Договорите на лицата постъпили на позиция "детегледачи" ще се сключат за период от 12 /дванадесет/ месеца. Началото ще започне от дванайстия месец на сключеният договор за Безвъзмездна финансова помощ. При наличие на изграден вътрешен капацитет от специалисти - "детегледачи", организацията демонстрира политиката си за ориентация към личността в организацията, чрез създаване на среда, в която работещите родители да се чувстват спокойни и сигурни, че се полага професионална грижа за техните деца. Компанията си поставя за цел да направи отглеждането на деца една по-лека задача за родителите, които са натоварени с все повече отговорности. Със създаването на детски кът се подпомагат работещите родители във фирмата. Част от тях работят в различни смени и тук е ролята на детегледачите, които ще улеснят работата на родителите. "Си Комерсиал 7" ЕООД дава нова социална придобивка за работниците си чрез създаване на кът за деца. Целта на дейността е: – Осигуряване на 5 детегледачи в детски кът в "Си Комерсиал 7" ЕООД, които да се грижат за децата на служителите; – Децата на служителите от компанията да бъдат обгрижвани от добре подготвени и отговорни детегледачи; – Улесняване работата на родителите, липса на закъснения, по - голяма концентрация в изпълняваните задачите; – По - голяма производителност на компанията; – Осигуряване на нови работни места на територията на гр. Самоков и региона. Тази дейност ще способства за увеличаване на фирмената принадлежност, мотивацията и задържането на персонала, както и за повишаване и реализиране на фирмени цели и резултати, планирани в стратегията за развитие на "Си комерсиал 7" ЕООД. Предвижда се като устойчивост на проекта, назначените лица да продължат работа в детския кът най-малко 4/четири/ седмици след приключване на проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).