Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

“CEYAN” Ltd. is operating in “Mechanical processing of metal” and is specialized in production of metalware for warehouse/storage equipment; for lifting equipment; SFGs for brake disks and pads for bicycles and automobiles; metalware for extreme tourism.
“CEYAN” Ltd. needs to address increased customer demand at the limitation of full production capacity utilization, as well as to improve the quality and competitiveness of products, in order to expand its positions on the international markets. The company is using physically old and outdated equipment, which is not efficient enough and lead to labor intensive production with high energy and material consumption, and unstable parameters of production processes.
In order for these needs to be met, the project includes the purchase of fixed assets as an entirely new solution: hydraulic abkant with CNC and four-wheel electrical forklift. The new equipment will increase production capacity, improve export capabilities and will ensure precise production parameters, which will enhance resource efficiency and effectiveness in production processes, and will decrease cost of production per unit.
The company is in the range of eligible target group with a project in ISSS thematic field “New technologies in creative and recreational industry” and activities for adopting new technologies for improving resource efficiency and effectiveness in production processes.
The expected results are: improving competitiveness and creating export potential, decreasing production cost and increasing production capacity.
The project is directed to the following activities: improvement of production processes and current products, as well as introduction of new technologies for enhanced resource efficiency and effectiveness in production process.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси(ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ. Въвеждането в експлоатация на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ ще подобри производствения процес, като се позволи прецизно огъване с едно движение, без необходимост от допълнителни манипулации и връщане за доработване и ще оптимизира и облекчи производствения процес. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 0.00 0.00
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ. Чрез въвеждането в експлоатация на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ ще бъдат подобрени и съществуващите продукти – абканта е от последно технологично поколение и се отличава със своята точност на огъване, а самото огъване се отличава с голяма издръжливост и здравина. Огъването е прецизно и вискокачествено, благодарение на цифровото управление на хидравличния абкант. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес(ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Хидравличен абкант с ЦПУ. Хидравличния абкант със своето Цифрово Програмно Управление дава цялостно ново решение за въвеждане на нова технология за подобряване на ресурната ефективност и ефикасност в производствения процес – намалява брака (от 9 на 2 бракувани огъвания на 100). Това означава, че технологичния брак ще бъде намален най-малко с 78%. Количеството брак се явява загуба на ресурси за предприятието и намаляването му означава подобряване на ресурсната ефективност със същия размер, а именно 78%. Новата машина ще подобри и енергийната ефективност. При гореспоменатите капацитети, използваната мощност се равнява на 13 kW за стария абкант и 15 kW на новозакупения абкант по настящия проект, но при значително по-голям капацитет. Изчисленията показват, че стария абкант използва 0,14 kW за огъването на един брой детайл, а новата само 0,12 kW на 1 брой детайл, което представялва ресурсно(енергийно) спестяване равно на 0,02 kW или 14,2% на единица продукция. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 234 700.00 0.00
Дейности за подобряване на производствените процеси(ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой четириопорен електрокар): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой четириопорен електрокар Придобиването на Четириопорен електрокар цели пряко да се увеличи производственият капацитет чрез избягването на производствените прекъсвания поради повреди на съществуващата товароподемна техника. Замерванията показват, че прекъсванията поради повреда са средно 8 пъти в месеца за по минимум един час, което се равнява на една работна смяна месечно. Това представлява загуба на 8 работни часа или 5% от капацитета на предприятието всеки месец. Със закупуването на новия четириопорен електрокар тези прекъсвания ще бъдат избегнати напълно, което ще повиши капацитета на предприятието с 5% и ще подобри производствения процес. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес(ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой четириопорен електрокар): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой четириопорен електрокар В момента предприятието търпи високи разходи за поддръжка и работа на амортизираната си товароподемната си техника. Това ще бъде избегнато с инвестицията - предвиденият за закупуване електрокар се отличава със значителна икономичност и е изцяло ново решение за организиране на вътрешнопроизводствената логистика – той предлага безотпадно решение, не замърсява и достига икономии в разходите за енергия и поддръжка от 40% спрямо наличната товароподемна техника с ДВГ, отчитайки високите цени на течните горива. Едно от основните предимства на електромашината е нейната екологичност, тъй като не отделя вредни емисии при работата си за разлика от карите с ДВГ. Допълнително в нея не се използват масла за двигателя и трансмисията, течност за радиатора и филтри, които да се сменят през определен период. Това значително намалява разходите за поддръжка (с около 70%), а и щади околната среда. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор(от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол(от 4-ти до 8-ми месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол(8-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(9-ти месец) 6. Отчитане на проекта (11-ти месец) 58 675.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).