Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

In order to meet the high market requirements, the development team of Kontrax develops and creates a new generation product - a computer application for cloud integration (platform) under the name "eHubDataIntegration", which manages the process of sharing data between organizations with different systems and/ or real-time applications. The "eHubDataIntegration" platform aims to introduce a new model and concept of a cloud integration platform as a service (IaaS) acting as an eHub information model.
In the fall of 2016, Kontrax applied to the Horizon 2020 program, "SME instrument – phase 1" as a pilot project and received the "Seal of Excellence". For the provision of the innovative service, Kontrax will use the registered utility model with reg. No. 3775/21.08.2017 with the name "Data transfer system between two or more servers", on which the development of the innovative eHubDataIntegration platform will be based. Within the framework of the project proposal, the implementation of the first stage of the implementation of the idea is foreseen, which is aimed at researching and testing the innovative idea. The activities in the project proposal are fully focused on market readiness for commercialization and implementation of the innovation platform. The planned activities coincide with the activities included in the project awarded with the "Seal of Excellence".
As a result of the implementation of the project, a report on the feasibility of the innovation, including a business plan, will be prepared.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на проучване за осъществимост на иновационната платформа еHubDataIntegration - платформа за интеграция като услуга (IAAS) за обмен на данни за електронна търговия: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за валидиране и анализиране на концепцията за еHubDataIntegration като услуга за обмен на данни за електронна търговия, което се явява първи етап от реализацията на иновационната идея и е важна предпоставка за бъдещата пазарна реализация на продукта. Реализирането на дейността ще се осъществи на следните етапи: Дейност 1.1. Сформиране на екип и разпределение на отговорностите; Дейност 1.2. Анализиране и оценяване на жизнеспособността на пазара и разработване на една стратегия за продажби; Дейност 1.2.1. Определяне на потенциалния пазар - целевите групи и заинтересованите страни от реализациаята на платформата еHubDataIntegration; Дейност 1.2.2. Насърчаване на заинтересованите страни да се абонират за платформата; Дейност 1.2.3. Изготвяне на SWOT анализ Дейност 1.3. Валидиране жизнеспособността на финансовия модел Дейност 1.3.1. Изготвяне на финасова прогноза на основата на проекция(сценарий) за очаквани парични постъпления, парични потоци и прогнозен баланс; Дейност 1.3.2 .Анализ на прага на рентабилност; Дейност 1.3.3. Преглед на регулаторната рамка във връзка с капиталовите изисквания за осъществяване на инвестицията; Дейност 1.4. Валидиране на техническите параметри Дейност 1.4.1.Преглед на изискванията за преминаване на технологията от тестова среда до среда готова за потребление; Дейност 1.4.2. Създаване на прототип на софтуерна архитектура и дизайн за нови функионалности в еHub; Дейност 1.4.3. Локализация на потребителския интерфейс и подготовка на уебсайта на eHub за международни потребители; Дейност 1.5. Валидиране жизнеспособността на бизнес модела Дейност 1.5.1. Изготвяне на PЕST анализ; Дейност 1.5.2. Анализ на специфични критични фактори - човешки и икономически фактори, интелектуалната собственост, регулационни фактори; Дейонст 1.6. Тестване на устойчивостта на модела за управление на персонал Дейност 1.6.1. Изготвяне на предверителни изисквания към профила и квалификацията на наетия персона; Дейност 1.6.2. Подготовка на резюме във връзка с валидирания сценарий за управление на персонала и организацията на работната структура; Дейност 1.7. Изготвяне и бизнес план Координаторът на проекта ще заема длъжността "Продуктов мениджър на еHub". За успешното управление и координация на проекта ще бъде назначена Група за управление на проекта - екип за координация от служители на "Контракс"АД - 4 човека, които имат богат експертен опит в сферата на маркетинга, финансите и разработването на софтуерни технологии. От служителите на Контракс ще бъде привлечен следния човешки ресурс за осъществяването на пазарното проучване: - Координатор на проекта /продуктов мениджър/ - 1 бр., зает на 8 часов работен ден. - За изпълнението на Дейност 1.2. - Експерт "Маркетинг", зает на 8 часов работен ден и четирима търговци, заети на 4 часов работен ден. - За изпълнението на Дейност 1.3. - Експерт "Финанси", зает на 8 часов работен ден. - За изпълнението на Дейност 1.4. - Специалист "Софтуерно инженерство"- 1 бр., заети на 8 часов работен ден. - За изпълнението на Дейност 1.5. - Специалист "Бизнес анализи" - 1 бр., зает на 8 часов работен ден; Дейности 1.6 и 1.7 ще бъдат изпълнени от координатора на проекта. Всички дейности ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG-RRP-2.006 "Подкрепа за иновативни МСП, отличени с Печат за високи постижения ", като те ще съответстват на принципа за "ненанасяне на значителни вреди". Спрямо изискванията, "КОНТРАКС" АД ще вземе подходящи мерки за информация, комуникация и публичност, съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 г. 139 702.98 139 702.98

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).