Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има също така функции по упражняване на вътрешен мониторинг по отношение на външните изпълнители. Със заповед на кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта. Ще бъдат подписани граждански (трудови) договори, придружени от длъжностни характеристики. Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности.
С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от:
1. Ръководител на проекта;
2. Координатор;
3. Координатор инфраструктура;
4. Счетоводител.
Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта.
Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”.
Управлението и координацията на проекта включват:
- екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи;
- направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори;
- оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск;
- преодоляване на настъпилите трудности;
- стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност;
- набиране на информация, анализ и оценка изпълнението на дейността. |
13 500.00
|
13 085.83
|
Дейност 2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки.
: Изготвяне на тръжни документи за провеждане на процедури съгласно изискванията на ЗОП за избор на външни изпълнители за следните дейности:
- Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор;
- Строителен надзор;
- Оценки на съответствието на проектите;
- Информация и комуникация по проекта;
- Финансов одит. |
0.00
|
0.00
|
Дейност 3: Дейности за информация и комуникация по проекта.: В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и комуникация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейностите за информация и комуникация ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР.
За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП, който следва да извърши следните дейности:
- организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати;
- два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта;
- подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта и ще съдържат информация за самата Оперативна програма и Европейския фонд за регионално развитие;
- изработка и поставяне на 1 бр. билборд по време на строително-ремонтните дейности и 1 бр. постоянна обяснителна табела при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г;
- публикуване на информация за проекта в уеб-сайта на общината с кратко описание, цели, очаквани резултати и акцент за финансовата подкрепа на Европейския съюз. |
3 000.00
|
3 600.00
|
Дейност 4: Инженеринг /проектиране, изпълнение на строителни и монтажни работи и авторски надзор/, упражняване на строителен надзор, оценка на съответствието и въвеждане в експлоатация.: В рамките на предвидената дейност ще бъде включено:
- Разработване на работни/технически проекти за нуждите на енергийното обновяване
Ще бъдат изготвени работни/технически проекти. В последствие проектите ще бъдат оценени за съответствието им със съществените изисквания на строежите. В проектите ще бъдат включени всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследванията за енергийна ефективност, които водят до съответствие на сградите с нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас на енергопотребление „С“ и имат пряк екологичен ефект, както и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване. Ще бъде избран най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление. Проектите ще бъдат съобразени с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда.
- Осъществяване на авторски надзор
Ще се упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба.
- Изпълнение на строително-ремонтни дейности, внедряване на мерки за енергийна ефективност.
Предвижда се да бъде изпълнено следното за 4 административни сгради:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти");
- изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания;
За сградите, намиращи се на ул. "Граф Игнатиев" №2 и Промишлена зона "Север” ще бъде изпълнено също:
- препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки").
За сградите на бул. "България" №12 и бул. "България №11 разходите за дейностите, които не са свързани с конструктивно възстановяване/усилване, но предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите, ще бъдат финансирани със собствени средства на община Карнобат.
По време на строителството ще бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят, упражняващ строителния надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строителството, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на СМР съгласно одобрените технически проекти, годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №3 на МРРБ за актовете и протоколите. След приключване на строително-монтажните работи изготвя окончателен доклад до възложителя – Община Карнобат.
- Въвеждане на обектите в експлоатация
След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверения за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към тях се прилага изготвения окончателен доклад за обектите от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ. |
722 395.82
|
832 150.83
|
Дейност 5: Финансов одит на проекта. : Предвидено е извършването на финансов одит на проекта от дипломиран експерт-счетоводител, регистриран одитор или специализирана одиторска компания. Това ще стане след окончателно приключване на заложените дейности по проекта. Докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Дейността е избрана с цел:
- осигуряване на прозрачност на информацията при реализацията на проекта;
- съдействие и мониторинг на счетоводителя по проекта както при осчетоводяване на всички документи свързани с изпълнението на проекта така и при изготвяне на текущите отчети към финансиращата организация;
- спазване на Закона за счетоводството и международните счетоводни стандарти.
По време на изпълнение на проекта ще бъде събрана необходимата информация за предварителния анализ от страна на одитора и за запознаването му с проекта, целите и изискванията.
На вниманието на одитора ще бъдат представени всички необходими финансови документи, въз основа на които ще изготви доклад за разходване на средствата. На негово разположение ще бъде и счетоводителя на екипа за управление на проекта, който да сътрудничи при анализа на информация. |
6 000.00
|
1 140.00
|