Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at the introduction and marketing implementation of an innovative product: the service "Appmart", which is new to the international/European market, and falls within the thematic area ​​ICT and Informatics, priority axis Big Data, Grid and Cloud Technologies, of the Innovation Strategy for Smart Specialization. The innovation is developed by the candidate and is a result of the company's Research and Development activities. "Appmart" is based on the model of a System for automated delivery, deployment and scaling of software applications, for which the candidate has filed an application for a Certificate of a utility model. Moreover, the project proposal falls within the priority thematic areas of ISIS for the region, since the realization of the activities is both in the thematic area ​​ICT and Informatics and the project activities will be executed in the Southwest Region of planning. The project proposal includes the following activities: Acquisition of new equipment, necessary for the implementation of the innovative service and Acquisition/development of specialized software for the implementation of the innovative service. The expenditures included in Element A "Investments" are under the state aid regulation "de minimis". The realization of the project will be carried out at two existing business sites of the company: an administrative office, situated on Simenovsko shose 33, fl. 1, Sofia with an area of 450 sq.m. and at a Technological Data Center, located on Ovche pole str. 122, Sofia. Furthermore, the project is technically fully executable and will contribute to the Horizontal priorities of Sustainable development and Equal opportunities. The proposal also includes the provision for the implementation of an eco-innovation.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт /услуга/ (дейността ще бъде извършена посредством закупуването на Сървър за потребителски, административен достъп и уеб каталог - 1 брой, Сървър за клъстърна база данни и системно ядро - 1 брой, Мрежов сървър с комуникационни интерфейси - 2 броя и Дисков масив за хранилище за данни - 2 броя).: В рамките на дейността ще се закупят четири броя ДМА (включително ще бъдат доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация): Сървър за потребителски, административен достъп и уеб каталог - 1 брой, Сървър за клъстърна база данни и системно ядро - 1 брой, Мрежов сървър с комуникационни интерфейси - 2 броя и Дисков масив за хранилище за данни - 2 броя. Дълготрайните материални активи са необходими за внедряването и пазарната реализация на иновативния продукт (услугата Appmart), който представлява новост за световния/европейския пазар. Технологичният процес за предлагане на услугата включва следната система от информационно-комуникационни компоненти: 1. Изграждане на клъстърна система за публичен достъп, в която са включени: • панел за потребителски достъп; • панел за достъп на доставчик; • административен панел за управление; • уеб базиран каталог. Гореизброените компоненти са свързани двупосочно за обмен на данни чрез комуникационен интерфейс със система от сървъри, представляващи Системно ядро. Предвиденият за закупуване Сървър за потребителски, административен достъп и уеб каталог - 1 брой е необходим за инсталацията и съхранението на данните, обслужващи компоненитите панел за потребителски достъп, панел за достъп на доставчик, административен панел за управление и уеб базиран каталог. 2. Изграждане на клъстър от сървъри, обслужващи модула "Системно ядро", в който са включени: • клъстър за релационни бази данни; • клъстър за файлова система; • дисков масив за съхранение на софтуерни приложения - хранилище. Клъстътрът от сървъри, обслужващи модулът “Системно ядро” е основен и за неговото изграждане е необходимо закупуването и въвеждането в експлоатация на Сървър за клъстърна база данни и системно ядро - 1 брой. Системното ядро ще автоматизира всички технологични процеси по предоставянето на услугата, посредством своите под системи: • клъстър от сървъри за база данни; • резервиран дисков масив за Файлова Система; • резервиран високопроизводителен дисков масив за Хранилище. Придобиването на 2 броя Мрежови сървъри с комуникационни интерфейси са необходими за управланието на всички взаимовръзки между Сървъра за Потребителски, Административен достъп и Уеб каталог, Сървъра за клъстърна база данни и системно ядро и Дисковите масиви за Хранилище за данни. Придобиването на 2 броя Дискови масиви за хранилище за данни са необходими съответно за техническото обезпечение на Клъстъра за релационни бази данни и Клъстъра за файлова система и за съхранението на Файловата система и Хранилището. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители, съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и ЗУСЕСИФ (или действащата нормативна уредба към момента на изпълнение на проекта) и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА по проекта (с продължителност от 5-ти до 11-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 219 980.00 219 980.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт /услуга/ (дейността ще бъде извършена посредством закупуването на Специализиран софтуер за автоматизирана доставка, разгръщане и мащабиране на софтуерни приложения - 1 брой ).: В рамките на дейността ще се закупи един брой ДНА (включително ще бъде доставен, инсталиран, изпитан и въведен в експлоатация): Специализиран софтуер за автоматизирана доставка, разгръщане и мащабиране на софтуерни приложения - 1 брой. Този актив е необходим за внедряването и пазарната реализация на иновативния продукт (услугата Appmart), тъй като специализираният софтуер осигурява от една страна комуникационната връзка между всички клъстърни системи и подсистеми, а от друга контролира всички процеси, свързани с изпълнението на задачите посредством комуникационните интерфейси на модулите за доставка, разгръщане, скалиране и мащабиране на софтуерните приложения. Технологичният процес за предлагане на услугата Appmart включва следната система от компоненти, които Специализираният софтуер за автоматизирана доставка, разгръщане и мащабиране на софтуерни приложения ще контролира: 1. Клъстърна система за публичен достъп; 2. Клъстър от сървъри, обслужващи модула "Системно ядро"; 3. Сървъри за доставка на софтуерни приложения, които съдържат следните модули за управление - сървър за изпълнение на задачите, двупосочно свързан с комуникационни интерфейси от една страна с модул за мащабиране, а от друга чрез интерфейси с проверяващ модул. Проверяващия модул от своя страна е свързан двупосочно с комуникационен интерфейс с модула за мащабиране и двустранно чрез комуникационен интерфейс със сървъра за изпълнение на задачите. Всички софтуерни приложения, които се намират върху дисковите масиви, обслужващи хранилището, биват заявявани от сървърната система за публичен достъп към сървърната система за програмно осигуряване от една страна посредством комуникационен интерфейс, а от друга - с комуникационен интерфейс с модул за изпълнение на задачите. Сървърът за програмно осигуряване е свързан двупосочно с комуникационен интерфейс със сървърна система за доставка на софтуерните приложения. Всяка хостинг услуга като виртуални сървъри, услугата Docker и др. услуги Amazon Web Services, Microsoft Azure Cloud, Google Compute Engine са свързани двупосочно за обмен на данни с комуникационни интерфейси с модула за изпълнение на задачите, при което става възможно предоставянето на услугата. Предвиденият за закупуване 1 брой Специализиран софтуер за автоматизирана доставка, разгръщане и мащабиране на софтуерни приложения обхваща целия процес от конфигуриране на многослойната клъстърна форма до взаимодействията на интерефейстите между отделните хардуерни системи. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители, съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и ЗУСЕСИФ (или действащата нормативна уредба към момента на изпълнение на проекта) и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 11-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 198 400.00 198 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).