Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Main Goals - In the advanced world of information technology, the need for training material, knowledge and skills to cope with everyday tasks is growing more and more. At the same time, the sea of ​​information that floods us is hard to master and channel into a suitable study. The need for innovative, easy-to-use and use interactive learning platforms is growing. Target groups of the entrepreneurial idea
-Basic and specialized schools
-Training centers
-Universities
- Companies providing electronic content
The objectives of the project are:
-Elaboration of an entirely new innovative product on the market
-Create a successful start-up company and secure lasting employment
Results:
Developed a web-based cloud platform to create and exploit new education services and products. Increases the capacity of educational institutions that will use the software product / service.
Basic activities:
 - activities in the design, development and design of a web based software / application / platform
 - purchase of hardware equipment
- rent of a specialized room
-Processing a market survey and product website
The main activities of the team are:
- Design of server architecture of the platform.
- Design of platform functionality
- Compiles algorithms and block diagram of basic platform processes
- Designing a relational database with a balance between normalization and fast performance. Select a suitable DBMS
- Build the database
- Programming the architecture of the platform
- Programming platform functionality
- Testing and documentation of programming
- Define color scheme, content organization, and more
- Development of the design and graphical interface of the platform
- Front-end design in its part of CSS and browser-readable HTML code.
- Testing
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на хардуер, софтуер и изграждане на виртуална среда за разработка и тестване на системата в изпълнение на предприемаческата идея. : Тази дейност е неразделно свързана с реализация на предприемаческата идея. Без доставка на специализирано хардуерно и софтуерно оборудване, предприемаческата идея не би получила развитие и няма да се реализира. За осигуряване на процеса по създаване и тестване на уеб приложението до неговото реализиране като краен продукт се предвижда закупуване на хардуерно оборудване: - Сървър за разработка - 1 бр. - Мобилни работни станции - 5 бр. - Таблети за визуализация - 2 бр. Сървъра ще се използва от екипа на предприемача за съхраняване на масива от данни по време на изработването на платформата. Мобилните работни станции са за всеки от членовете на предприемаческия екип, всеки от които е включен в реализиране на предприемаческата идея на всеки от описаните етапи и според длъжностните си функции. Таблетите за визуализация са предназначени за работата по проекта на дизайнера и предприемача , който е и ръководител на екипа от програмисти. Предвижда се да се разработи софтуер - модул за предоставяне на учебно съдържание, като базова платформа върху която ще се къстамизира уеб платформата за разработка, експлоатиране и дистрибуция на интерактивно електронно обучително съдържание. Основните функционалности на модула съдържат специфични характеристики предназначени да осигурят: *Системата ще позволява възможност за създаване на научни дискусии. * Всяка дискусия има заглавие и автор, в дискусията, всеки може да публикува, своето мнение, резултати от изследвания и др публикации, линкове към други сайтове, снимки и др. * Системата ще позволява да се направи link embed на PDF * Системата ще позволява да се направи интеграция и на видеолинкове от други страници, включително и от youtube. * Системата ще осигури функционалност потребителите могат да изберат възможността за цитиране на публикации от друг потребител, като по този начин направят референция към неговото мнение. * Системата ще позволява преглед на всяка публикация преди да се публикува, като ще има възможност за емотиконки за изразяване на емоции. * Абонамент на заинтересованите лице към дискускиите и уведомяване при ново известие към дадената публикация. * Системата ще позволява опции за търсене във всички дискусии, като ще може да се достигне максимално бързо при цитиране на текст търсене на информация по определена тема. Чрез функционалностите на модула , и след процеси по анализ, детайлно проектиране, тестване и реализиране на уеб платформата, ще се постигне пълната функционалност на приложението като то ще предоставя: - Изграждане на онлайн обучителни курсове; - Създавне на интерактивно мултимедийно обучително съдържание; - Регистрация на обучаеми във уеб базираните облачни курсове; - Създавне и провеждане на онлайн тестове - Да предлага забавление на учениците, докато тренират своите знания - Да помогне на ръководството да управлява училищната библиотека - Възможност за качване на различни обучителни материали Рзработването ще се извърши чрез възлагане по реда на ЗУСЕСИФ чл. 50, ал. 2, т. 2. 81 600.00 0.00
Дейност за реализиране на предприемаческата идея - подготовка, анализ, разработка, изготвяне на дизайн на приложението и тестване. : Етап Подготовка и анализ включва следните под-етапи 1)Определяне на обхвата и целите на продукта/процеса – преди изследването, анализ и проектиране на уеб платформата трябва да се съгласуват общия обхват на проекта, описание на областта на действие и целите, които определят областта на изследването. 2) Изследване на уеб платформата и анализ на реализуемостта, сравнителен анализ. Резултатът от този етап е доклад за реализуемостта на съответното техническо задание на проблемите и възможностите, изложени в описанието на обхвата и целите. Могат да бъдат предложени няколко решения. Всяко решение включва оценка на разходите, ползите и реализуемостта. Предназначението на доклада е да се реши дали проектът да продължи с тези цели и обхват; 3) Анализ на продукта – свързан е с построяване на логически модел на софтуера. Целта та този етап е да се установи какво трябва да се прави за да се осъществи функционирането на продукта, т.е. как да се постигнат целите и да се осъществи функционирането на продукта. етап Проектиране 4) Проектиране на платформа за разработка, експлоатиране и дистрибуция на интерактивно електронно обучително съдържание. След завършване на анализа е представено на логическо ниво какво се изисква от продукта. При проектирането се извършват следните дейности: да разгледат алтернативни технологии; да управляват и контролират техническата реализация на софтуерния продукт, да се преведат изисквания към продукта в проектни спецификации, които ще създадат продукт, който ще реши проблемите, определени във фазата на анализа; 5) Детайлно проектиране. Необходимо е да се извърши детайлно специфициране на софтуерния продукт за да бъде или закупен или разработен и след това инсталирана; 6) Реализация на продукта/процеса. Софтуерът се изгражда практически в съответствие с неговите спецификации. Доставка на базово решение по зададена спецификация и да се инсталира, като се направят съответните настройки и доработки. Добре разработеният проект на базата данни предполага възможност за достъп до актуална и точна информация. Проектът на базата данни е от водещо значение за реализиране на поставените цели на софтуерното решение. Със съдействие на предприемача и неговия екип и възлагане на външен изпълнител ще се пристъпи към структурирането на цялостното решение с цел по-лесно тестване и модифициране на програмите. етап Тестване Извършват се няколко вида тестване • Модулно тестване: Тестване на всеки модул отделно • Системно тестване: Функционират ли модулите както е планирано • Приемен тест: Финален сертификат • План за тест: Подготовка на тестове, които да бъдат изпълнени. Тестването на разработваното на функционално ядро на система за триизмерно моделирано офериране се извършва, като се разглежда като елементарна самостоятелна единица. Извършва се ежедневно от самите програмисти софтуерни разработчици и специалиста по осигуряване качеството на софтуера в тестова лаборатория. Тестването се състои предимно от премахването на грешки, недостатъци при визуализиране на точни 3Д модели, грешки при виртуализацията. Необходими ресурси - назначен екип на предприемача с квалификация в областта на софтуерни системи и управление на бизнес процеси Наета компютърна лаборатория Очакван резултат - Създадена платформа за разработка, експлоатиране и дистрибуция на интерактивно електронно обучително съдържание. 141 750.00 0.00
Дейности по предоставяне на външни услуги необходими за реализиране на предприемаческата идея - изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на предприемачески идеи : Важността на маркетинга при развитието на иновативен продукт е много голяма. Новите продукти заемат 40% от общите продажби на бизнеса. Причините, които допринасят за този факт са: - Технологично предимство - Промяна на клиентските искания - Клиентско усещане - Редуциране на жизнения цикъл на продукта - Увеличаване на глобалната конкуренция Научните изследвания показват, че на всеки 10 нови идеи за иновативни продукти, около 4 достигат до процеса на развиване,1.5 достигат до пазара и само 1 се продава. Науката за продуктивно развитие и управленска асоциация заключава ,че на всеки 11 нови идеи, 3 достигат до продукция,1.3 навлизат на пазара и само 1 има комерсиален успех. Основната причина най-често да се приписва провал на новия продукт е недостатъчното маркетингово проучване, последвано от технически проблеми и слабо планиране. Главния фактор за успех е да се фокусира не само върху иновацията, а и върху как клиентите ще го научат,и евентуално използват. Поради тази причина,проектирането на подходящ маркетингов план е същността на успеха на иновативна идея. Маркетинговия план е документ, който обяснява задоволително маркетинговата стратегия, чрез която компанията следва реда за достигане на целите, които си е поставила. Той описва текущото състояние на бизнеса, неговите цели за продукция и продажби, и рефлектира върху това как компанията би трябвало да постигне задачите си. Чрез изготвяне на маркетингов план за позициониране на уеб приложението създадено от "ЛИ Технолоджи” ООД ще се придобие реална представа за възможностите на пазара, и очакванията във финансов аспект които дружеството като старт-ъп може да разчита. 15 000.00 0.00
Създаване на интернет страница за иновативната платформа : В рамките на тази дейност чрез възлагане на външен изпълнител чрез осигуряването на 3 броя оферти ще бъде създадена интернет страница, която да представя предприемаческия продукт - уеб приложение/ платформа за разработка, експлоатиране и дистрибуция на интерактивно електронно обучително съдържание. Изработването на интернет страницата е пряко свързано с реализирането на предприемаческата идея, предвид че в епоха на глобална виртуална общност достигането до повече на брой потребители/потенциални клиенти ще е предпоставка да приемат и да се възползват от предимствата на новия продукт. Допълнително, целевите групи към които е насочено приложението - Основни и специлизирани училища, Обучителни центрове, Университети, с обучаващите се ученици и студенти - са от активните ползватели на интернет и интернет приложения. С изработването на интернет страница и рейтирането й в глобалната мрежа ще се постигне и конкретен индикатор - увеличаване използването на дигитални средства и способи, насочени към придобиване на нови знания. 10 000.00 0.00
Визуализация: Ще се постави на мястото на изпълнение на проекта и видно за обществеността място 1 бр. временна табела и 1 бр. постоянна табела с информация за проекта, в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС. По този начин ще се информира обществеността за получената от ЕФРР подкрепа. Табелите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Освен това, ще се поставят стикери върху всеки актив, закупен по проекта (9 бр. оборудване х 2 бр. стикери), като тези стикери ще съдържат информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. 1 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).