Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The following project proposal is developed in response to the growing need for increasing the company productivity and to achieve a sustainable development on the furniture market. The project goal is to improve the overall energy efficiency of the production processes in Mebeli Filev Ltd. through purchase of new high-tech and energy-efficient machinery and equipment, implementation of an Automated System for Monitoring Energy Consumption (ASME) and a system of Energy Management (SEM) to ISO 50001. According to the application requirements, an energy audit report for the production activity of Mebeli Filev Ltd., is elaborated before submission of the following project proposal (Activity 7). 
The following activities under Investments - A Element are provided: measures for increasing the energy efficiency – supply and installation of: 1 pc. Drilling center (Activity 1), 1 pc. Automated edge banding machine (Activity 2) and 1 pc. installation with recuperation for utilization of waste heat energy (Activity 3); and under element B Services : implementation of ASME (Activity 4); implementation and certification of Energy Management System (EMS) to ISO 50001 (Activity 5); 
Activity 6 - Organization and project management, including activities for  providing visualization and publicity.
Expected  results: - CO2 Emissions savings – 185,19 tons/year; - Realization of 226,116 MWh/year energy savings; - purchased new high-tech and energy-efficient machinery and equipment; Automated System for Monitoring Energy Consumption (ASME) launched;  Certification of SEM (System of Energy Management ISO 50001); -visualization and publicity provided; - Achieved higher productivity company level; - reduced cost per unit of output.
Duration of the project: 11 months
The budget allocated for the realization of the project activities amounting to 512.475,00 BGN without VAT included. The investments are within the scope of de minimis regime.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на Мярка 1 за повишаване на енергийната ефективност на предприятието - доставка и монтаж на 1 бр. разпробивен център : Съществуващо положение: Понастоящем дружеството разполага с 3 разпробивни центъра, 2 универсални центъра и 2 полуавтоматични многошпинделни машини, с които осъществява операциите по разпробиване и криволинейно (при необходимост) изрязване на детайли. Наличното оборудване е морално остаряло, което означава висок разход на ел.енергия, чести ремонти, загуба на време и средства. Едновременно с това оборудването е с ниска производителност - операциите, които могат да се изпълняват с него са ограничени, загуба на време за допълнително обработване и преместване на детайлите, респ. - до разход на ресурси. Захващането на обработваните детайли се извършва чрез вакуум лапи и вакуум помпа, които трябва да са постоянно включени по време на работа, дори когато операторът зарежда и сваля готовите детайли. Софтуерът, който машините използват е неефективен- изисква продължително време за обработване и зареждане на работните файлове. Съгласно направеното енергийно обследване, енергийното потребление за свързаните с мярка 1 дейности е в размер на 48424 kWh/год., с които са обработени около 90710 кв.м/год. мебелни детайли. Целта на настоящата дейност е да се повиши енергийната ефективност на предприятието, което ще бъде постигнато чрез изпълнението на мярка 1 от изготвения енергиен одит, а именно - ще бъдат подменени 3 бр. машини (2 бр. стари разпробивни центъра и 1 бр. универсален разпробивен център) с една нова енергийноефективна и високотехнологична машина. Дейността предвижда закупуване на 1 бр. нов разпробивен център с по-добри технически и производствени показатели и с по-ниско потребление на ел.енергия. Реализацията на предвидената мярка ще доведе до намаляване на разходите за ел.енергия и консумативи, което е предпоставка за постигане на устойчив растеж на предприятието на мебелния пазар. Съгласно направените в енергийния одит изчисления енергийното потребление ще бъде намалено до 24288 kWh/год. или около 50% по-малко в сравнение с потреблението преди изпълнение на мярката. В резултат от изпълнение на дейността ще бъдат реализирани 159392 kWh/год. енергийни спестявания и ще се спестят 130,54 т/год. емисии СО2. Фактор на енергийни спестявания - 86,78%. Изпълнението на дейността ще бъде реализирано на следните етапи: 1.Подготвителен - 2-3 мес. - подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител. За целта ще бъде сформиран екип от компетентни лица, които ще изготвят необходимата документация - чл. 51 ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.Ще бъдат определени мин.техн. изисквания съобразно Доклад за енергиен одит и идентифицираните нужди и ограничения. Изборът на изпълнител ще се проведе чрез процедура публична покана. Изготвената документация ще бъде съгласувана с УО, след което ще се публикува в ИСУН 2020. Оферти за участие ще могат да подават всички заинтересовани. След изтичане на срока за получаване на оферти, управителят на фирмата ще определи мин. 3 лица-оценители, които да разгледат, оценят и класират получените оферти. С участникът, чиято оферта е получила най-висока оценка, ще се сключи договор. Етапът ще бъде изпълнен при спазване принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. 2.Доставка - 4-8 мес. На този етап ще бъде осъществена доставката на закупеното оборудване, като ще бъдат предприети мерки за спазване условията на подписания договор, посочените в техн.спецификация мин. изисквания и посочените в техн. предложение на изпълнителя параметри. Ще се подготвят нужните за инсталирането на новия разпробивен център място и условия за работа в производствената база на "Мебели Филев" ЕООД. 3.Инсталация и отчитане - 9 мес. - За удостоверяване извършените доставка и инсталация на 1 бр. разпробивен център ще бъдат съставени съответните отчетни документи, като: приемо-предавателен протокол, фактура, снимков материал, гаранционна карта, указания/ръководство за употреба. 258 720.00 0.00
Изпълнение на мярка 2 за повишаване на енергийната ефективност на предприятието - доставка и монтаж на 1 бр. автоматична кантираща машина: Съществуващо положение: Понастоящем дружеството разполага с кантираща машина, закупена втора употреба. Машината е с ниска производствена ефективност, тъй като настройването за работа на агрегатите е ръчно, което води до грешки и загуба на време за операторите. Машината не е оборудвана с автоматично почистване на обработените детайли и този процес се извършва ръчно, както е и при промяна на дебелината на канта, притискащите ролки, фрезовите агрегати и циклите. Освен ниската скорост на подаване на канта - 14м/мин, разстоянието на подаване между два цикъла е по-голямо от това на новите кантиращи машини. Разходите за чести ремонти, допусканите грешки и бракуваната продукция водят до ниска и неефективна производителност. При извършването на енергийния одит се установи, че енергийното потребление на свързаните с мярка 2 дейности, а именно изпълнението на дейности за кантиране на мебелните детайли, е 15385 kWh/год. Планираната дейност има за цел да се намалят разходите за ел.енергия, консумативи и обслужване на оборудването за кантиране на мебелните детайли, с оглед постигане на по-висока енергийна ефективност на предприятието и намаляване разходите за енергия на единица произведена продукция. Дейността предвижда закупуване на 1 бр. нова автоматична кантираща машина с по-добри технически показатели, по-висока производителност и по-ниско потребление на ел.енергия. В резултат от изпълнението на дейността ще бъдат реализирани 59607 kWh/год. енергийни спестявания и 48,82 т/год. спестени емисии СО2. Ще се реализират енергийни спестявания на единица продукция (AES 1) - 0,196 kWh/кв.м. Фактор на енергийни спестявания - 68,89%. Изпълнението на дейността ще се осъществи, както следва: 1.Подготвителен етап - 2-3 мес. - предвижда изпълнение на дейности за подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител. Ще бъде изготвена необходимата документация съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. за провеждане на избор на изпълнител чрез публична покана. Съвместно с технически компетентно лице ще бъдат определени мин. техн. изисквания към оборудването съобразно изготвения Доклад от Енергиен одит. Изготвената документация за публичната покана ще се изпрати на УО за предварително одобрение и съгласуване, след което ще бъде публикувана в ИСУН.След изтичане на определения срок за получаване на оферти,ще се извърши оценяването на постъпилите оферти съгласно определения критерий за възлагане, за което ще бъде съставен протокол. С избрания изпълнител ще се подпише договор, след съгласуване и при спазване изискванията на УО. Етапът ще бъде изпълнен при спазване принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. 2.Доставка и инсталация 4-8 мес. - На този етап ще бъде осъществена доставката на желаното оборудване - 1 бр. автоматична кантираща машина. При доставката на машината ще се провери наличието на пълно съответствие с поставените в публичната покана минимални изисквания и с предложените от избрания доставчик параметри. За удостоверяване изпълнението на етапа - доставка и монтаж на кантираща машина - ще бъде подписан приемо-предавателен протокол. Машината задължително следва да е придружена с ръководство за употреба и гаранционна карта. 3.Отчитане - 9 мес. - Изпълнението на дейността ще бъде удостоверено със снимков материал, приемо-предавателен протокол, фактура, ръководство за употреба. 211 288.00 0.00
Изпълнение на мярка 3 за повишаване на енергийната ефективност на предприятието - изграждане (доставка и монтаж) на вентилационна инсталация с рекуперация за оползотворяване на отпадна топлинна енергия: Съществуващо положение: При производството на мебели от ПДЧ и МДФ се отделят прахови частици, които освен че създават дискомфорт, но и са предпоставка за възникване на риск за здравето на работещите в предприятието. В производствената база на Мебели Филев ЕООД не е изградена вентилация. Осигурена е естествена вентилация в работните помещения, като свеж въздух навлиза чрез отваряне на входните врати. Дейността има за цел да се използва ефективно отделяната от работните процеси топлина, като за целта се предвижда да ъде закупена и изградена вентиалационна инсталация с рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина . Изграждането на вентилационна инсталация с високоефективна рекуперация ще допринесе за намаляване разходите за енергия за обработване на външния въздух. С изпълнението на мярката едновременно ще се осигурят по-добри условия за труд за заетите в Мебели Филев ЕООД и ще се създадат условия за опазване на околната среда чрез намаляване разхода на енергия (1626 kWh след внедряване на мярката, което е почти 3 пъти по-малко в сравнение с разхода преди внедряване на мярката - 5671 kWh) и емисиите СО2 (съгласно изготвения одит е предвидено спестяване от 3,31 т/год. ). Едергийни спестявания за единица продукция - 8,09 kWh/куб.м./час. Фактор на енергийни спестявания - 71,33%. Изпълнението на дейността ще се осъществи на следните етапи: 1.Подготвителен - 4 мес. - предвижда изпълнение на дейности за подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител - предвид стойността на предвидените за изпълнение на дейността разходи изборът на изпълнител ще се осъществи без провеждане на публична покана (съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.). Ще бъде изготвено запитване, вкл. техническа спецификация с подробно описание на изискванията към желаното оборудване съобразно идентифицираните нужди и параметрите, посочени в изготвения Доклад от енергиен одит. Ще бъде публикувано съобщение за набиране на ценови предложения в ИСУН 2020 и на Единния информационен портал. Съобщението ще съдържа описание на доставката, прогнозна стойност и срок за подаване на ценовите предложения. Получените оферти ще бъдат разгледани, оценени и класирани от компетентни лица, определени от управителя на Мебели Филев ЕООД. С участникът, чиято оферта в най-пълна степен отговаря на поставените изисквания и е предложила най-добри финансови и технически условия за доставка и инсталиране на желаното оборудване, ще бъде подписан договор. Етапът ще бъде изпълнен при спазване принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. 2.Доставка и инсталация - 5-9 мес. - На този етап ще бъде осъществена доставката и инсталация на желаното оборудване - 1 бр. вентилационна инсталация с рекуперация за оползотворяване на отпадната топлина от производствените процеси, осъществявани в Мебели Филев ЕООД. При доставката на оборудването ще се провери наличието на пълно съответствие с поставените в техническата спецификация минимални изисквания и с предложените от избрания доставчик параметри. За удостоверяване изпълнението на етапа - доставка и монтаж на вентилационна инсталация - ще бъде подписан приемо-предавателен протокол. 3.Отчитане - 9 мес. - Изпълнението на дейността ще бъде удостоверено със снимков материал, приемо-предавателен протокол, фактура, ръководство за употреба (ако е приложимо). 10 037.00 0.00
Изпълнение на мярка 4 за повишаване на енергийната ефективност на предприятието - въвеждане на автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотреблението (АСМКЕ): Съществуващо положение: Към настоящия момент в Мебели Филев ЕООД не е налична система за контрол и мониторинг на енергийното потребление при осъществяването на производствените процеси. Информация за общото потребление на ел. енергия може да се получи единствено от месечните отчети на електромера. Дейността има за цел да се въведат контролни измервателни уреди, които да отчитат консумираната енергия от отделните производствени машини и въз основа на получената информация да се взимат адекватни управленски решения по отношение възможностите за спестяване /намаляване количеството потребявана ел. енергия. Дейността предвижда внедряване на автоматична система за мониторинг и контрол на енергопотреблението (АСМКЕ) по отношение на изведените в енергийния одит мярка 1 и мярка 2 по отношение подмяната на 2 бр. стари рапробивни центъра и 1 бр. универсален разпробивен център с 1 бр. нов високотехнологичен център и подмяната на стара кантираща машина с нова автоматична такава . Автоматизираната система представлява операторска станция, включваща персонален компютър и софтуер за получаване, обработване, архивиране и визуализиране на разходите на енергия, като изчислява сумарните раходи по време, консумацията на отделните съоръжения, обособени звена и общо, консумираната енергия на конкретен оператор или общо за смяна и пр. В резултат от изпълнението на дейността ще бъдат спестени 2,52 т/год. емисии СО2, както и ще се реализират енергийни спестявания в размер на 3072 kWh/год. Фактор на енергийни спестявания - 6%. Изпълнението на дейността ще се осъществи на следните етапи: 1.Подготвителен - 6 мес. - предвижда изпълнение на дейности, свързани с избор на изпълнител, който да достави и внедри желаната автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотребелението в предприятието. С оглед размера на предвидения финансов ресурс за изпълнение на дейността, при спазване правилата за разходване на получената безвъзмездни финансова помощ и изискванията на УО, изборът на изпълнител ще се осъществи без провеждане на публична покана. За целта ще се публикува съобщение за набиране на ценови предложения в ИСУН 2020, което ще съдържа описание на доставката, прогнозна стойност и срок за подаване на ценовите предложения. Получените оферти ще бъдат разгледани, оценени и класирани от компетентни лица, посочени от управителя на Мебели Филев ЕООД. С участникът, чиято оферта в най-пълна степен отговаря на поставените изисквания и е предложила най-добри финансови и технически условия за доставка и инсталиране на АСМКЕ, ще бъде подписан договор. Етапът ще бъде изпълнен при спазване принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. 2.Доставка и инсталация - 7-10 мес. - На този етап ще бъдат осъществени доставката и внедряването на АСМКЕ, както и ще се проведе обучение на определените от управителя лица, които ще работят със системата. За удостоверяване изпълнението на етапа ще бъдат изготвени необходимите документи съгласно приложимото законодателство с оглед осигуряването на одитна пътека, позволяваща проследяване и контрол върху изпълнението на дейността (снимков материал, приемо-предавателен протокол, фактура, указания за употреба. 10 780.00 0.00
Внедряване на Система за енергийно управление и сертифициране по международен стандарт ISO 50001: Към настоящия момент Мебели Филев ЕООД е внедрило СУК и е сертифицирано по международен стандарт БДС EN ISO 9001:2008. В дружеството не е внедрена система за енергийно управление (СЕУ). С реализацията на настоящата дейност дружеството декларира отговорността си към околната среда и желанието си да предприеме необходимите мерки за намаляване и контрол на енергопотреблението при производствената си дейност. Настоящата дейност предвижда изпълнение на мерки за внедряване на СЕУ и сертифициране по международен стандарт ISO 50001 с цел да се създадат условия за непрекъснато подобряване на енергийните х-ки на дружеството, включително за енергийна ефективност, разумно и ефективно използване на енергията и потреблението й. Чрез прилагане изискванията на МС ISO 50001 фирмата ще е в състояние чрез систематично управление на енергията: да подобри енергийните характеристики, вкл. енергийната ефективност, използването и потреблението на енергията; да намали емисиите на парникови газове и др. свързани въздействия върху околната среда; да намали енергийните си разходи. Изпълнението на дейността ще протече в 4 основни етапа: 1. Възлагане - подготовка на съобщение за набиране на ценови предложения,което ще бъде публикувано в ИСУН 2020 и ще съдържа изискваната информация; разглеждане и оценяване на постъпилите оферти; подписване на договор с избрания изпълнител 2. Разработване на наръчник, вкл. необходимите правила, процедури и мерки, в изпълнение изискванията на стандарта и при съобразяване с параметрите на внедрената СУК по ISO 9001. Този етап включва и дейностите по съставяне и работа с Програма за енергиен мениджмънт, дейности по отчитане и анализиране потреблението на енергия, изграждане на енергийна информационна с-ма, дефиниране на мерки за подобряване на енергийната ефективност в сградата и на производствения процес, както и поставяне на общи и специфични енергийни цели. 3. Внедряване - включва дейности, свързани с преглед на СУК, първоначално оформяне функционалността и визията на системата, и се базира на съвместна работа между Мебели Филев ЕООД, екипа по проекта и избрания изпълнител. Ще бъде определен представител на ръководството и ще се сформира екип за управление на енергията. Ще бъдат осигурени ресурсите, необходими за разработване, внедряване, поддържане и подобряване на СЕУ и на енергийните характеристики, като резултат от това. Ще бъдат проведени предварителни прегледи от страна на ръководството и ще се изготви декларация за енергийната политика на фирмата. Етапът е основополагащ за коректното и ефективно изпълнение на дейността. 4. Сертифициране на внедрената СЕУ - осъществява се на три под-етапа, както следва: 4.1.Анализ - преглед и оценяване на разработената документация, целите, резултатите от прегледа от ръководството и вътрешните одити. По време на този процес се определя дали СЕУ на Мебели Филев ЕООД е достатъчно развита и готова за сертификация. На този етап одиторът разяснява констатациите и координира необходимите дейности за подготовка на одита/оценяването на СЕУ на място. 4.2. Одит/оценяване на разработената и внедрена СЕУ в Мебели Филев ЕООД - одиторският екип ще оцени ефикасността за всички функционални области, както и на всички управленски процеси, въз основа на наблюдения, проверки, интервюта, преглед на резултати от записи, и др.техники за одитиране. Резултатите от одита, вкл. всички констатации, ще бъдат представени на ръководството на Мебели Филев ЕООД по време на заключителна среща. При необходимост ще се договорят съответно необходимите планове за коригиращи действия. 4.3. Сертификация - независимото сертификационно звено на избраната сертифицираща организация ще извърши оценка на процеса на одит и резултатите от него и ще вземе независимо решение относно издаването на сертификат. За целта ръководството на Мебели Филев ЕООД ще получи доклад от проведения одит. След изпълнение на всички приложими изисквания, на дружеството ще бъде издаден сертификат за внедрен МС ISO 50001. 8 350.00 0.00
Организация и управление на проекта. Осигуряване на визуализация и публичност. : Основната цел на дейността е да бъде осигурено ефективно, законосъобразно и в срок изпълнение на предвидените дейности, в резултат на което да бъдат постигнати желаните резултати, свързани с повишаване енергийната ефективност на предприятието и постигане на устойчив растеж. Дейността включва: сформиране на екип,подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители,отчетност на изпълнените дейности и постигнатите напредък и резултати,мониторинг и контрол по отношение законосъобразността,сроковете и качеството на изпълнение,вкл. при осигуряването на информираност и публичност по проекта. Етапи за изпълнение : 1.Подготвителен етап - 1ви месец - предвижда сформиране на екип за изпълнение на проекта, който да включва Ръководител и Счетоводител. Членовете на екипа ще бъдат определени сред служителите на фирмата,които са запознати със структурата и спецификите на дейността й.Ще се изготви актуален план-график за изпълнение на проекта,който ще съдържа точна последователност и детайлна информация за периода на изпълнение на всяка дейност,начална и крайна дата,отговорно лице.Целта е да се създадат необходимите предпоставки за коректното и ефективно изпълнение на проекта.Този етап ще позволи да се изработи подробен списък на конкретните задачи и дейности, които следва да се изпълнят; да се определи точно вида и обхвата на работата, която трябва да се изпълни по дадена дейност,за да се генерират необходимите документи; да се изяснят критичните точки, които биха оказали негативно въздействие върху изпълнението на графика, като в резултат ще могат да се определят начините и способите за справяне с тях или да се предвиди допълнително време за решаването им.Успоредно с това ще бъдат определени и начините за комуникация, както между членовете на екипа,така и с ръководството на дружеството. Ще се определят методите за контрол и мониторинг,които ще се прилагат. 2. Избор на изпълнители и контрол при изпълнението на подписаните договори (съобразно предвидените срокове в съответните дейности 1-4) - На този етап ще бъдат предприети необходимите действия,свързани с избора на изпълнители съгласно ЗУСЕСИФ,ПМС 160/01.07.2016г. и правилата за изпълнение на проекти по настоящата схема. За периода на провеждане на съответните процедури екипът активно работи с ръководството на фирмата чрез предоставяне на консултации, изготвяне на документи и пр. След като бъдат подписани договори с избраните изпълнители, екипът ще осъществява текущ контрол относно спазване на изискванията съгласно техн.спецификации, срокове, начини на плащане и т.н. Етапът е от основно значение за цялостното изпълнение на проекта по отношение на качество, законосъобразност и целесъобразност на изпълнението,както и ефективност и ефикасност на разходваните средства. 3. Изпълнение на мерки за публичност и визуализация - (1-11 месец) етапът предвижда: 3.1. изготвяне и поставяне на информационни стикери на новозакупеното оборудване; 3.2. изготвяне и поставяне на информационна табела на входа на производствената база на Мебели Филев ЕООД - 1 бр.; 3.3. публикация в печатна медия - 4 бр. (2 бр. при стартиране изпълнението на проекта и 2 бр. при приключването му); 3.4. публикации на интернет страницата на фирмата - минимум 6 бр. за периода на изпълнение на проекта. 4. Отчетен етап (11. месец): Предвижда дейности по изготвяне на документите за отчитане изпълнението на проекта - искания за верифициране на разходи и плащания, междинни и заключителен доклади в съответствие Договора за предоставяне на БФП, окомплектоване на първични разходооправдателни документи при условията на чл. 60-64 ЗУСЕСИФ, попълване на декларация за допустимост на разходите съгласно изискванията на УО и пр. На този етап ще бъдат изпълнени и дейности за архивиране на проектната документация с цел правилното й съхранение. 1 300.00 0.00
Извършване на енергиен одит на производствената дейност на Мебели Филев ЕООД (предварителна дейност): Дейността е задължителна съгласно Указанията за кандидатстване по настоящата процедура за подбор на проекти и има за цел да бъде избран изпълнител, отговарящ на изискванията на Закона за енергийната ефективност - чл. 23, ал. 1 и чл. 23а. Дейността е изпълнена преди подаване на настоящия проект при спазване изискванията на УО и ЗУСЕСИФ. Етапи на изпълнение: 1. Подготвителен - изготвени са и са предоставени покани за представяне на оферта до 3 фирми, вписани в публичния регистър съгласно Закона за енергийната ефективност. Получените в указания срок оферти са разгледани и оценени, като за изпълнител е избран участникът, предложил най-ниска цена за изготвяне на Доклад за енергиен одит, а именно - Ренова Консулт ООД. За изпълнение на дейността е подписан договор, в който са определени предмет, условия и начин на плащане, правата и задълженията на всяка от страните. 2. Същински етап - в изпълнение на подписания договор Мебели Филев ЕООД предостави на Ренова Консулт ООД необходимите данни за енергийното потребление за предходния 3-годишен период и информация за производствените процеси във фирмата, бяха проведени срещи с консултантите от екипа на дружеството, на които се обсъдиха проблемите и ограниченията, стоящи пред Мебели Филев ЕООД. Въз основа на получените данни за енергийното потребление и от измерванията, извършени в хода на обследването, беше одитирана цялостната производствена дейност на предприятието. В резултат е изготвен Доклад от проведения енергиен одит съгласно Приложение Б "Образец на енергиен одит", като приемо-предаването му е удостоверено с подписан между страните протокол. Докладът е изпратен на АУЕР и е одобрен със Становище за съответствие на енергиен одит № BG16RFOP-285 / 30.08.2016 г. 3. В изпълнение на постигнатите съгласно Договора между Мебели Филев ЕООД и Ренова Консулт ООД условия и начин за плащане за предоставените от Ренова Консулт ООД услуги е издадена фактура, по която e извършено плащане по посочената от изпълнителя банкова сметка. 12 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).