Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 957 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Infoflex-Galin Naydenov was founded in 1992 and is headquartered in Cherven Bryag. The main area in which it develops is publishing, offset and digital printing and visual communication systems. The company has an established image of European quality and creative design. The level of the technology park is also essential for the efficiency of the production process and the quality of the services. However, some of the work processes are still carried out with an older generation of machines, which is a prerequisite for delays in the work process, reduced quality and lack of sufficient production capacity (lower productivity and higher technological costs) to satisfy market demand volumes and hinders the rapid execution of orders and attracting new customers. These negative factors limit the opportunities for market development and growth of the company, which determines the need to introduce new high-tech equipment, subject of this project. The planned project activities are aimed at purchasing and implementation in the work processes of printing machines and hardware equipment for their maintenance. The need to purchase this type of equipment is in order to increase production capacity. The new equipment will ensure a more successful presence on national markets and the opportunity to enter international ones by increasing the volume of services offered, optimizing the production process, achieving higher productivity and improving the quality and range of services offered and increasing labor productivity. The overall effect of the project implementation is to expand the scope of activity of the enterprise. As a result of the project will be achieved shorter deadlines for its implementation with maximum cost efficiency, creating potential for export and increasing capacity. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси чрез доставка на високотехнологично оборудване: Недостатъчният капацитет за печатане и незадоволителното ниво на качеството налага закупуване на новите машини, както следва: Актив 1.5 от бюджета е предазначена за отпечатване на къси и средни тиражи на брошури, флаери, дипляни, плакати и книги, с възможност за печат върху голямо разнообразие от хартии. С допълнителните финишерни устрйства крайният продукт добива завършен вид още по време на печатния процес. Възможността за печат директно от файл с променливи данни дава богати възможности за персонализация и гъвкавост при работа, намалява времето за подготовка и практически отпада необходимостта от технологичен брак за настройки на машината Актив 1.3 от бюджета е високотехнологичен комбиниран седм цветен екосолвентен печатащ режещ плотер с максимална ширина на печат/рязане от 162 см и почти неограничена дължина. Той е предназначен за отпечатване на единични бройки или къси тиражи , с възможност за незабавно рязане по контур на стикери, PVC-фолиа за брандиране на автомобили и витрини, както и широкоформатен печат върху различни гъвкави медии. Със своята седемцветна система за печат принтерът предлага ярък и фотореалистичен печатс невероятно качество.Тъй като до сега тази услуга се изпълняваше от външни фирми, със закупуването на този принтер рязко ще се намали себестойността на крайния продукт и ще се съкрати времето за производство Актив 1.2 от бюджета е базиран на най-новата технология за печат с полимеризиращи се UV-мастила, отговарящи на най-високите екологични стандарти. Той е предназначен за директен печат върху различни плоскости и предмети. Голямото предимство на печата с UV-мастила, освен тяхната екологичност е, че те са изключително устйчиви на външни условия, избеляване и механични повреди.Този принтер предлага печат на предметите с височина до 23 см, което предполага голямо разнообразие от предмети и плоскости за печат.За разлика от до сега използваната технология, която включва печат върху PVC-фолио и каширане, при директният печат значително се съкращава времето и се подобрява качеството. А директният пълноцветен печат с възможност за персонализиране отваря неизползвана до сега пазарна ниша за привличане на нови клиенти Актив 1.4 от бюджета е висококачествен принтер за печат с фотографско качество вурху фотохартия с размери до 210х1000 мм. Той е базиран на пиезоелектрична мастилено-струйна технология с нисък рзход на консумативи и електроенергия. Той трябва да замени съществуващата фотохимична технология, която генерира химични изпарения и е много енергоемка Актив 1.1. от бюдежата е ново поколение принтер за директен печат върху различни видове текстил, като благодарение на двете глави с бяло мастило позволява да се печати директно и върху тъмен текстил.Това гарантира постоянно високо качество, производителност и надеждност, носещи рентабилност,висока производителност;ниски производствени разходи;възможност за навлизане на различни пазари Активи 1.6 и 1.7 от бюджета: За да бъдат внедрени и пуснати в екплоатация новите машини, които са напълно автоматизирани и с вградени софтуерни приложения обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер, с който кандидатът към момента не разполага. Двата актива са необходими за обработка и съхранение на данните от софтуерните решения на всеки нов принтер, закупен по проекта. Те се отличават с добри работни показатели от гледна точка на цена, консумация на мощност и опростено използване.Сървърната и компютърната конфигурация осигуряват пълната функционална производителност и продуктивност, в същото време предоставят ненадмината комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление ИТ инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимално внедряване на новото оборудване. Стъпките за реализация на дейността: Подготовка и официално публикуване на тръжни документи - 1- 3 м. Оценка на оферти и сключване на договор за доставка - 4 - 6 м. Доставка на оборудване, инсталиране, пускане в екплоатация- 7 - 12 м. 216 905.83 216 547.94
Дейност за ефективното и ефикасно използване на факторите на производство чрез внедряване на нови съвременни технологии/методи за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес: Чрез реализиране на настоящата дейност дружеството ще инвестира в прецизно и енергоефективно производствено оборудване. Предвидените за закупуване активи са насочени към оптимизиране на производствените процеси и намаляване използването на суровини чрез внедравяне на високотехнологични решения, намаляване на отпадъците и електропотребението и реализиране на устойчиви услуги. Всяка едно от предвидените инвестиции има пряко значение за подобряване на ресурсната ефективност и устойчиво развитие на компанията, както следва: - Новите машини са изключително прецизни и напълно автоматизирани, което гарантира повишаване на прецизността при извършване на операциите и оптимизирането на всички работни процеси. - Новото оборудване се характеризира с енергоспестяващи дизайн и технологии. Новите машини са с висок клас на енергийна ефективност.Повишената енергийна ефективност на предприятието ще има пряко положително въздействие върху опазването на околната среда. Ще намалее значително разходът на електроенергия за изработка на единица изделие. - Превид високото ниво на технически и функционални параметри механичните им копмоненти не трябва да се заменят редовно поради износване. От друга страна фактът, че са от последно поколение със значително подобрени характерситики, води до редуциране на разходите за подръжка и ремонт. - Машините, предвидени за закупуване в рамките на проекта, са съвременни и са произведени съгласно екологичните норми. Te изцяло отговарят на световните стандарти за качество и изисквания за безопастност и опазване на околната среда. - Модерното и високотехнологично оборудване създава предпоставки за редуциране на отпадъците с 20%.С внедряването на новите машини ще се намали в процентно съотношение броя дефектни изделия, което ще доведе до по-нисък процент на унищожавани такива, което ще въздейства благоприятно на околната среда и отделяните вредни емисии. - Предвидените по проекта машини не изхвърлят в атмосферата никакъв прах и други вредни чистици. Те се задживат електронно и са напълно автоматизирани. При всички машини, които ще бъдет внедрени няма наднормени шум, вибрации и полета с лъчения. - С внедряване на новото оборудване ще се постигне намаляването на технологичния брак, което ще доведе до редуциране на използваните суровини и материали за единица услуга. - Благодарение на вградените софтуери в машините и предвиденото за тяхното управление хардуерно оборудване се осигурява решение от начало до край на работният процес и неговото проследяване. Автоматизирането на процеса води до оптимизация на човешки ресурс, време и производствени разходи. С оглед функционалните й опции ще се редуцира употребата на материали и консумативи, тъй като няма да се налага поради допуснати грешки при изпълнение на поръчката, да се принтират повторно заявените изделия. - Възможността за печат директно от файл с променливи данни намалява времето за подготовка и практически отпада необходимостта от технологичен брак за настройки на машините. Тази технологията заменя използваните до сега сублимационни и трансферни технологии, използващи трансферни носители, които генерират технологичен отпадък и термопреси, които са много енергоемки. Използваните мастилата са сертифицирани по GREENGUARD Gold за безопасни графични приложения на закрито и отговарят на всички екологични стандарти. Ще се осъществи замяна на съществуващата фотохимична технология, която генерира химични изпарения и е много енергоемка. - Открива се перспектива за по-голяма гъвкавост при употребата на материалите в работния процес и се намалява времето, необходимо за пренастройка на машините за изработването на различни изделия. Оттук следва и оптимизация на използваните материали. Стъпките за реализация на дейността: Подготовка и официално публикуване на тръжни документи -месец 1-месец 3 Оценка на оферти и сключване на договор за доставка Месец 4 - Месец 6 Доставка на оборудване, инсталиране, пускане в екплоатация- Месец 7 - Месец 12 0.00 0.00
Дейност за информиране и публичност : Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискваниятаописани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: - Изработване на табела с информация за проекта - Стикери за предвиденото по проекта оборудване Всеки документ, обвързан с изпълнението на проекта, ще бъде изготвен в съответствие с изискванията за мерките за публичност и комуникация. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез чрез Стратегията за Водено от общностите местно развитие /ВОМР/ по Оперативна програма „Иновации и конкурентноспособност“2014-2020/ОПИК/, номер и наименование на проекта. Дейността се предвижда да стартира от 1 проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвянето на тръжни процедури за доставка на предвиденото оборудване съгласно предвидените указания за информация и публичност. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия проект като при стартиране или финализиране на отделни дейности ще бъдат изработвани и предвидените визуализационни материали. Стъпките за реализация на дейността: Подготовка на запитванията относно изработка на визуализационни материали -месец 1 Събиране на две оферти, избор на изпълнител и сключване на договор за доставка-Месец 2 Доставка на визуализационните материали- Месец 3 150.00 144.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).