Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"LINK" Ltd. was founded in 1991 in Stara Zagora. We are specialized in designing, manufacturing and installation of aluminum and plastic windows.
LINK works with profiles of the Greek company ALUMIL, German ALUPLAST, Bulgarian PROFILINK and own brand LINK produced by cascading under an Austrian license from HAMMER
In order to meet the needs of our customers LINK expanded its production services. Today the company has its own production facility for aluminum and plastic (PVC) windows, glass, glass windows, curtain walls, aluminum railings, exterior shutters and more.
The project "IMPLEMENTATION OF NEW TECHNOLOGY TO IMPROVE EFFICIENCY AND EFFECTIVENESS resources into the production process" LINK "LTD" will contribute to the process of production of aluminum and PVC windows and glass as follows:
The project provides a number of activities related to technology and process modernization of the company. The project will be implemented new manufacturing equipment for the production - 3-axis machining center, automatic two-headed circular saw and CNC machine for cutting glass, which not only will expand and diversify the production range of enterprise and improve product quality, but also and increase productivity "LINK" LTD.
As a result of the project will be put in an entirely new production system - curtain wall in the production list of "LINK" Ltd. and a number of new additional services.
Implementation of the project and follows the company's strategy to expand its products, which complies fully with inquiries received from foreign customers for our production, delivery and installation of curtain walls, which will be possible with the introduction of the company in the production of 3 axis machining center.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ПРОВЕЖДАНЕ НА ТРЪЖНА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ДОСТАВЧИК НА ОБОРУДВАНЕТО, ДОСТАВКА И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ОБОРУДВАНЕТО.: С изпълнението на дейността ще бъде доставено следното оборудване: 1. 3 осен обработващ център - 1 бр.; 2. Автоматичен двуглав циркуляр - 1 бр.; 3. CNC машина за рязане на стъкло - 1 бр. ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА ЩЕ БЪДЕ ОРГАНИЗИРАНО ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН: Определяне на екип по проекта - ръководител проект и асистент по проекта – те ще сформират екипа, които ще осигури успешното изпълнение и реализиране на проекта. Двамата члена на екипа ще бъдат определени от вече назначените служители на “ЛИНК“ ООД. Ръководителят ще бъде отговорен за цялостната реализация на проекта във фирмата, в това число разработването и представянето на междинните и крайни доклади и отчети, както и за кореспонденцията и връзката с Договарящия орган по ОПИК. Асистентът по проекта ще има задължението да изготви всички тръжни досиета, които ще бъдат необходими за провеждането на съответните тръжни процедури. Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация - тръжното досие и съпътстваща документация по отношение на избора на фирма/и, която/ито да извършат доставката на оборудване в “ЛИНК“ ООД е базирано на проучване направено при подготовката на проектното предложение. Ще бъде изготвена документация за избор на доставчик/ци съгласно националното законодателство (ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2014 г.) и съгласно принципите за добро финансово управление на средствата на “ЛИНК“ ООД. Тръжната документация ще описва в детайли идентифицираните необходими параметри за закупуване на оборудване, което ще отговаря и на изискванията на предоставените образци на документи от страна на Договарящия орган по ОПИК. При изпълнението на дейността ще бъде предоставена релевантна информация относно начина на доставка на оборудването, визуализацията и опаковката, което ще е съгласно правилата за информираност и визуализация в производствената база на фирмата. Във връзка с подготвената документация ще бъде стартирана тръжна процедура в съответствие с изискванията ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2014 г., и в зависимост от нивото на финансиране за компонента. Съгласно действащото към момента на кандидатстване ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2015 г., и във връзка с това, че предвидената за получаване безвъзмездна финансова помощ по проекта ще е по-голяма от петдесет на сто от общо допустимите разходи по проекта, то предвидената процедура е избор с публична покана. Назначената от управителя на “ЛИНК“ ООД комисия за оценка на подадените предложения за доставка на оборудването, ще избере доставчик на оборудването на база икономически най-добра оферта и с него/тях ще бъде подписан договор за доставка. Във връзка с подписаният договор за доставка на оборудването за нуждите на “ЛИНК“ ООД, доставчика ще достави оборудването, което е предмет на договора, до уговореното място. Представител на Договарящия орган ще бъде поканен да присъства по време на доставката, с цел максимална прозрачност на процедурата по доставката. След приключването на Дейността и след доставка на оборудването по проекта и към момента на финализиране на проекта, ще бъдат изготвени визуализационни материали, които ще бъдат поставени на предназначените за това места – визуализационни стикери ще бъдат поставени върху доставеното оборудване по проекта, а информационна табела ще бъде поставена на видно място в производството. 407 080.00 406 970.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).