Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Lachezara TV Ltd is a start-up company, established by Adriana Petrova in October 2017 to develop own production of films, TV shows, advertisements and other video productions. 
In order to implement its plans, the company plans to carry out the following activities under the project: 
1) Market implementation of the entrepreneurial idea to start-up own production of films, TV shows, advertisements and video products, by purchasing new studio equipment - 1 pc, single-channel HD/SD video and graphics station for storing video content -1 pc, desktop workstations – 3 pcs, mobile workstation – 1 pc, a UPS – 1 pc, renting of 2 work premises, website development and employment of qualified staff of 5 people, including a person with permanent disabilities. 
2) Project visualization
The company envisages to ensure sustainable employment for the 4 persons hired under the project for at least 6 months after the end of the project. 
The implementation of the project will enable the entrepreneur Adriana Petrova to start and successfully develop her own business in one of the priority sectors for the creation of new enterprises according to NSESMEs 2014-2020, namely the production of films and TV shows. The university education and the long-term professional experience of the entrepreneur in the television industry, combined with the envisaged purchase of modern equipment and the recruitment of highly qualified staff will ensure the successful launch and development of the planned business, providing a strong guarantee for growth of sales and the profitability of the operation, thus ensuring the sustainability of the entrepreneurial venture in the long run. Apart from the above-mentioned basic economic result, the project activities will also have an accompanying environmental and social effects stemming from the specifics of the planned video production and the envisaged sustainable employment of a part of the hired personnel.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея по стартиране на производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на комплектно оборудване за ТВ студио, едноканална HD/SD видео и графична станция за съхранение на видео съдържание, компютърно оборудване, наемане на 2 работни помещения в гр. Видин) [първа част]: В изпълнение на плана си за реализиране на предприемаческата идея за стартиране на собствено производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция "Лъчезара ТВ" предвижда като част от дейността да изпълни следното: I.ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ТЕЛЕВИЗИОННО СТУДИО: 1. Комплектно студийно оборудване за производство на мултимедийни продукти - 1 компл. II.ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ВИДЕОМОНТАЖ 1. Едноканална HD/SD видео и графична станция за съхранение на видео съдържание с видео масив от 12TB и защита RAID 10- 1 бр. 2. Компютърно оборудване за видеомонтаж (настолна работна станция, вкл. компютър, монитор, клавиатура и мишка - 3 бр., преносим компютър - 1 бр., непрекъсваем ТЗИ - 1 бр.) III.ЗАКУПУВАНЕ НА СОФТУЕР ЗА ВИДЕОМОНТАЖ: 1. Софтуер за видео обработка - 3 бр. IV.НАЕМАНЕ НА РАБОТНИ ПОМЕЩЕНИЯ ЗА ПЕРИОД ОТ 15 МЕСЕЦА ПО ПРОЕКТА - 2 БР. Предвиденото оборудване и софтуер за телевизионно студио и ТВ монтажни дейности са необходими за осъществяване на планираната от "Лъчезара ТВ" дейност по производство на телевизионни предавания, филми, видеоклипове и др.под. Студийното оборудване ще се използва за заснемане на ТВ и видеопродукцията, като то включва: видеостатив-4 бр., батерии за камери-8 бр., зарядно устройство за батерии за камери-4 бр., видеокамери-4 бр., коаксиален кабел-5 бр., микрофон брошка-5 бр., кепчър карта за приемане на цифров сигнал във висока резолюция от камера/пулт по стандарт SDI-3 бр., конвертор SDI/HDMI за конвертиране на SDI сигнал в HDMI или обратно-3 бр., външна кепчър карта за приемане на аналогови и цифрови сигнали-3 бр., видео и аудио смесителен пулт-1 бр., конвертор за конвертиране на аналогов към цифров сигнал-1 бр., аудио смесител с комплект от 2 микрофона-1 бр., видеокамера- 1 бр., безж. микрофон-3 бр., диодно осветление-3 бр., монопод-1 бр., SD карта памет-8 бр., контролен панел за видео смесител-1 бр., безж. микрофони тип брошка-приемник-3 бр., безж. система с 3 бр. микрофони брошка-1 бр. Като част от дейността ще бъдат закупени оборудване и специализиран софтуер за видеомонтаж в т.ч.: настолна раб. станция-3 бр., преносим компютър-1 бр. и непрекъсваем ТЗИ-1 бр., софтуер за видео обработка-3 бр. и едноканална HD/SD видео и графична станция-1 бр. Всяка от настолните раб. станции включва компютър, монитор, клавиатура и мишка. Първият компютър ще бъде използван като монтажен и ще работи с кадри с висока резолюция (FullHD и 4К). Втората раб. станция ще изпълнява ролята на ефирен смесител, взимайки сигнал от видеокамерите и видео пулта в студиото.Третата раб. станция ще бъде използвана като архивна и ще записва звук и картина във висока резолюция. На трите работни станции ще бъде инсталиран монтажен софтуер за видео обработка-3 бр. Непрекъсваемият ТЗИ е предназначен да осигури непрекъснато ел. захранване за раб. станции. Едноканалната HD/SD видео и графична станция позволява съхраняване и извличане на архивирана студийна продукция. Преносимият компютър ще обезпечи дейността на снимачния екип при работа на открито. Дружеството планира да въведе в експлоатация новото оборудване и софтуер в наети под наем 2 работни помещения в гр. Видин, в едното от които ще бъде обособено телевизионното студио, а в другото помещение ще бъде обособено монтажното отделение, в което ще бъде инсталирано монтажното оборудване и софтуер за видео обработка. Помещенията ще бъдат наети под наем за период от 15 месеца в рамките на проекта. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнители за доставките на новото оборудване и специализиран софтуер (1-ви до 2-ри месец). 2. Сключване на договори за доставки с избраните доставчици (3-ти месец). 3. Сключване на договор за наем за наемане на 2 работни помещения в гр. Видин за период от 15 месеца по проекта (3-ти месец) 4. Доставка на оборудването и софтуера в предприятието, инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на оборудването и софтуера и подписване на финалните приемо-предавателни протоколи (4-ти до 5-ти месец) 122 482.00 112 005.32
Реализиране на пазара на предприемаческа идея по стартиране на производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане по трудови договори в рамките на проекта на 5-ма души квалифициран персонал и изработка на интернет страница на "Лъчезара ТВ" ЕООД) [втора част]: В изпълнение на плана си за реализиране на предприемаческата идея по стартиране на собствено производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция, в рамките на дейността "Лъчезара ТВ" ЕООД предвижда да изпълни следното: IV. НАЕМАНЕ ПО ТРУДОВИ ДОГОВОРИ НА 5-МА ДУШИ КВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ НА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ: 1) Разследващ журналист и водещ - 1 човек (нает по трудов договор за период от 18 месеца по проекта при 8-часов работен ден) 2) Редактор и водещ - 1 човек (нает по трудов договор за период от 12 месеца по проекта при 8-часов работен ден) 3) Репортер и водещ - 1 човек (нает по трудов договор за период от 12 месеца по проекта при 8-часов работен ден) 4) Оператор и монтажист - 1 човек (нает по трудов договор за период от 12 месеца по проекта при 8-часов работен ден) 5) Техник експлоатация и поддръжка на студийно и монтажно оборудване - 1 човек (нает по трудов договор за период от 12 месеца по проекта при 4-часов работен ден) V. ИЗРАБОТВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА 1. Изработване на интернет-страница на "Лъчезара ТВ" ЕООД - 1 бр. Предвидения за наемане по проекта квалифициран персонал е необходим за осъществяване на планираната предприемаческа идея по създаване и развитие на собствено производство на филми, телевизионни предавания, реклами и видеопродукция. Предвидените за наемане "разследващ журналист и водещ", "редактор и водещ" и "репортер и водещ" ще обезпечат работата по последователните етапи от производството на медийни продукти (телевизионни предавания и репортажи, документални и научно-популярни филми, видеоклипове и заснемане на частни събития) от началната фаза на формулиране и развитие на концептуалната идея през етапите на предпродукция и продукция, при които се осъществява същинското разработване и заснемане на продукта, като същите ще работят в рамките на телевизионното студио или на терен при заснимане на журналистически репортажи, интервюта и отразяване на събития на открито извън студиото. Предвидените за наемане "оператор и монтажист" ще обезпечи изпълнението на дейностите по професионално видео заснемане на произвежданите от студиото медийни продукти, както и всички дейности по последващата обработка и монтаж на готовите кадри и звук. Предвиденият "техник експлоатация и поддръжка на студийно и монтажно оборудване" ще осъществява всички дейности по техническо обслужване, поддръжка и осигуряване на правилна експлоатация на закупеното по проекта студийно и монтажно оборудване. Предвижда се на тази длъжност ще бъде наето лице с трайни увреждания. Дружеството предвижда да осигури устойчива заетост за 4 от наетите по проекта лица - за предприемача А. Петрова ("разследващ журналист и водещ") и за двете лица от Екипа по проекта, които са обект на оценка ("редактор и водещ" и "репортер и водещ"), както и за "оператора и монтажист", като работните места на тези лица ще бъдат запазени за мин. 6 месеца след приключване на проекта. Предвидената за изработка по проекта интернет страница на "Лъчезара ТВ" ЕООД е предназначена да представи и популяризира дейността на телевизионното студио в онлайн пространството пред неговите клиенти. Етапите при изпълнението на дейността са следните: 1. Сключване на трудовите договори с предвидения за наемане по проекта квалифициран персонал и изпълнение на трудовите им задължения по проекта, както следва: 1) За длъжността "разследващ журналист и водещ" с предприемача по проекта г-жа А.Петрова (от 1-ви до 18 месец), и 2) за длъжностите "редактор и водещ" "репортер и водещ", "оператор и монтажист" и "техник експлоатация и поддръжка на студийно и монтажно оборудване" (от 7-ми до 18-ти месец). 2. Избор на изпълнител за услугата по изработка на интернет страница и сключване на договор с избрания изпълнител (6-ти месец) 3. Изпълнение на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол за услуги за изработената и въведена в експлоатация интернет-страница (7-ми месец) 67 369.40 65 436.21
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез изработка и поставяне на временни информационни табели - 2 бр., стикери за визуализация - 72 бр. и постоянни информационни табели - 2 бр.) : Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост, като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие със задълженията си за осигуряване на визуализация и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, "Лъчезара ТВ" ЕООД ще изпълни следните дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ по проекта: 1. Поставяне на временни информационни плакати (табели) в двете работни помещения (телевизионно студио и монтажна), в които е предвидено да бъдат изпълнени дейностите по проекта - 2 бр. 2. Поставяне на стикери за визуализация върху всички компоненти на закупеното по проекта оборудване - 72 бр. 3. Поставяне на постоянни информационни табели (2 бр.) на видни мяста в предприятието, съдържащи данните на проекта и включващи всички задължителни реквизити с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му. 500.00 490.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).