Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Genesis Technologi Ltd. is a small company based in Maritsa Municipality. The subject of this project is to develop an innovative cloud-based electronic communication (EC) module that has a two-way connection to the ocs / tabletop facility for control and telemetry and a personalized diet. Using its own developed hardware and software applications, the project proposal falls within the scope of several thematic areas of ISIC: ICT and Informatics and Mechatronics and Clean Technologies.

The EC module include:

1. Hardware part and hardware: fittings and housing, touch screen display, interface board, power supply, wiring. 

2.Software part:

• EC module software: Beverage programming and formulation, nutrition and caloric intake of products, calculation of the exact nutritional and caloric value of a specific drink relative to weight, monitoring of drink preparation, monitoring and optimization of the electrical consumption compared to the operation of equipment, beverage counting and product usage, software update, cloud connection;

• Mobile software (for Android and iOS devices): Device Recognition, Device Communication, Drink Selection and Restriction, Personalized Diet (Display of Nutrition and Calorie Value of Drink, Announcement of Allergens and Other Substances That May Affect Negatively impact on the human organism;

3.Cloud based system - for storing information and conducting bidirectional transmission for control and telemetry of ocs / tabletop facilities. The system will be able to analyze and make statistics based on accumulated information on user preferences and habits and the performance of the facility.

OCS = office coffee service, tabletop = small vending facility suitable for offices, shops, cafeterias, all inclusive hotels
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване права по интелектуална собственост: В рамките на изпълнение на проектното предложение ще се направи регистрация за полезен модел на работата на софтуера на услугите към Патентно ведомство на Република България. За изпълнението на дейността няма да се наема външен изпълнител, а ще се разработи и подаде от Управителя на предприятието. Дейността ще стартира от месец 6-ми (М6). 515.00 0.00
Създаване и тестване на прототип на ЕК модул: В рамките на дейността ще бъде изработен и тестван прототип – 3 броя на иновативния продукт ЕК модул осъществяващ двупосочна връзка с ocs/tabletop съоръжение с цел контрол и телеметрия, и полагане на основите за въвеждане на персонализиран хранителен режим. В самото начало ще бъде събран екип от квалифицирани специалисти. За реализация на дейността ще бъдат наети на трудов договор 4 човека персонал - експерт органична и хранителна химия 1 бр., инженер 1 бр., софтуерни програмисти 2 бр., а ръководител на проекта ще бъде управителя на предприятието, описани в т.9 Екип. Проектирането на хардуера за електронно-комуникационния (ЕК) модул, като интерфейсната платка, корпуса и арматурата ще се извърши от екипа. Софтуера за услуги, софтуер за управление на интерфейсната платка, базата данни и cloud, и мобилното приложение ще се извърши от наетите специалисти. Протоколът за комуникацията между хардуера със софтуера ще се извърши съвместно с инженерния специалист от екипа. Експертът по органична и хранителна химия ще работи съвместно със всички специалисти за да се конкретизира параметрите на хранителния режим (следене на хранителния калорийния прием, следене за алергени и рестрикция на напитки, съобразяване с допустим дневен прием на дадени напитки / вещества), съобразен с всички „изисквания” на организма и да подобри функционирането му. За работа на екипа ще бъдат закупени следните необходимите ДМА: 1. Преносим компютър тип 1 - 2 бр. – с хардуер с достатъчно висока производителност и бързина. 2. Преносим компютър тип 2 – 2 бр.– с хардуер с достатъчно висока производителност и бързина. 3. Сървър - 1 бр. – за създаване на cloud, база данни, софтуер за услуги. 4. Таблет тип 1 - 1 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху по-големи мобилни устройства, работещи под iOS. 5. Смартфон устройство тип 1 - 1 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под iOS. 6. 3D принтер с голяма работна площ- 1 бр., за изработка на корпус и арматура на ЕК модул. 7. UPS 1 бр. – непрекъсваемо устройство за сървър. 8. Запояващо оборудване – тип 1 – 1 бр, ще се използват за запоявяне на интерфейсната платка. 9. Запояващо оборудване – тип 2 – 1 бр, ще се използват за запояване на интерфейсната платка. 10. Мишки Тип 1 за преносим компютър тип 2 - 2 бр 11. USB Dock за преносим компютър тип 2 - 2 бр 12. Кабел за таблет тип 1 и смарт устройство тип 1 13. Измервателно устройство тип 1 - 1 бр 14. Измервателно устройство тип 2 - 1 бр 15. Измервателно устройство тип 3 - 1 бр 16. Измервателно устройство тип 4 - 1 бр 17. Измервателно устройство тип 5 - 1 бр 18. Измервателно устройство тип 6 - 1 бр 19. Многофункционално устройство - 1 бр, за принтиране на документация и чертежи 20. Комуникационен шкаф - 1 бр , за монтиране на сървър Закупуване на ДНА по проекта: 21. Apple Developer Enterprise Program – за програмиране на приложения за iOS операционна среда. Другият помощен софтуер, който ще се използва за програмиране (Linux, Qt, MySql и Android Studio) е open source и безплатен в частта си за разработване на проектното предложение от дружеството. Закупуване на материали по проекта: 22. Комплект акумулаторен винтоверт – 1 бр – за сглобяване на ЕК модул Материали за изработката на корпус, арматура, интерфейсната платка и изработка на ЕК мводул, като: 23. Окабеляване и електронни компоненти 24. Произвеждане на интерфейсна платка (PCB) 25. Акрилонитрил бутадиен стирен (ABS) - материал за изработката на корпус и арматура 26. Дисплеи с тъч за бъдат за сметка на предприятието Генезис Текнолоджи ООД и няма да иска финансиране. 189 140.37 181 444.80
Визуализация: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработен временен плакат А3 – 1 бр и след това ще бъде заменен с информационна табела – 1 бр, като за целта ще бъде използван външен изпълнител. Информационния плакат и табела ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента“. Информационната табела ще бъде разположена в офис на фирмата в с.Войводиново, община Марица. Ще се изработят информационни стикери - 21 бр. за да се поставят върху всяко закупено ДМА. Дейността ще стартира още през втория месец след стартирането на проекта и ще продължи два месеца. 500.00 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).